«Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένας αρχιμανδρίτης δεν είναι σε θέση να έχει πολύ στενές σχέσεις με δικαστικούς λειτουργούς από όλες τις βαθμίδες… Ουδέποτε χρημάτισα δικαστές και ποτέ δεν είχα παράνομη σχέση με δικηγορικά γραφεία… Υπήρξε παρέμβασή μου σε δικαστή μόνο στην υπόθεση του αρχιμανδρίτη κ. Χλοπόνιν… Υπήρξε απαράδεκτη συμπεριφορά εκκλησιαστικών παραγόντων σε βάρος μου… Δεν ήμουν μέλος της «Χρυσοπηγής» και αυτό ήταν το πρόβλημά μου στην Εκκλησία…» Αυτές είναι ορισμένες από τις αναφορές του αρχιμανδρίτη Ιάκωβου Γιοσάκη στην αποκαλυπτική συνέντευξή του προς «Το Βήμα της Κυριακής». Ο I. Γιοσάκης, που είναι κρατούμενος στις φυλακές Κορυδαλλού, θεωρείται – σύμφωνα με τα δημοσιεύματα – κεντρικό πρόσωπο του επονομαζόμενου «παραδικαστικού κυκλώματος». Στη συνέντευξη αναφέρεται αναλυτικά σε σειρά θεμάτων όπως:


* Στις καταγγελίες για συναλλαγές του με δικαστικούς. Ο I. Γιοσάκης αναφέρει ότι έλαβε 3.000 ευρώ από την ανακρίτρια κυρία Ηλία, στην οποία είχε δανείσει παλαιότερα λεφτά. Ακόμη λέει ότι έλαβε άλλα 3.000 ευρώ από την πρωτοδίκη κυρία Μπάστα για τελετή στον ιερό ναό του Καματερού Αττικής, ενώ αρνείται ότι υπάρχουν άλλα ύποπτα εμβάσματα στον λογαριασμό του.


* Στην υπόθεση της ελεγχόμενης δικαστικής λειτουργού κυρίας Τσέβη, που φαίνεται να έχει εκδώσει ευνοϊκή δικαστική απόφαση για αυτόν. Ο I. Γιοσάκης επιρρίπτει την ευθύνη σε ανάμειξη του Μητροπολίτη Ηλείας Γερμανού.


* Στην παρέμβασή του στην ανακρίτρια κυρία Ηλία προκειμένου «να δει με συμπάθεια» την αίτηση αποζημίωσης του ιερέα Ιγκορ Χλοπόνιν που έπεσε θύμα τροχαίου ατυχήματος.


* Στις μαγνητοφωνημένες συνδιαλέξεις που χαρακτηρίζει «παράνομα αποδεικτικά μέσα».


* Στις σχέσεις του με δικαστικούς λειτουργούς από όλες τις βαθμίδες, τις οποίες δεν αρνείται λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί ένας κληρικός, ένας αρχιμανδρίτης, ένας μητροπολίτης κτλ. δεν είναι σε θέση να έχει φιλικές ή πολύ στενές σχέσεις με δικαστικούς λειτουργούς οποιασδήποτε βαθμίδας».


* Στην παραίτηση του πρώην Μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος κ. Θεόκλητου, για τον οποίο αναφέρει ότι «μπορεί να έχει τύψεις που συνέστησε στον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο τον Σεραφείμ Κουλουσούσα».


* Στην αντίδραση του Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Καλλίνικου και του Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιου στην τοποθέτησή του στη θέση του γραμματέα της Επιτροπής Νομοκανονικών της Εκκλησίας. Ο I. Γιοσάκης υπογραμμίζει ότι ο ίδιος «δεν ήταν μέλος της «Χρυσοπηγής»», ενώ προσθέτει χαρακτηριστικά για τους κκ. Καλλίνικο και Αμβρόσιο ότι «τα δικά τους είναι σύκα και δεν ακούγονται, ενώ των άλλων είναι καρύδια και κάνουν θόρυβο».


* Στη δικαστική εξέλιξη των υποθέσεών του, όπου υποστηρίζει ότι «θα αποδοθεί δικαιοσύνη». Μάλιστα αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «αλίμονο στους ανθρώπους εκείνους που πορεύονται στο σκοτάδι».


Δημοσιεύματα σας φέρουν ως μεσάζοντα και κεντρικό πρόσωπο στο επονομαζόμενο «παραδικαστικό κύκλωμα». Ποια είναι η πρώτη απάντησή σας σε αυτές τις αναφορές;


«Αρνούμαι κατηγορηματικά την καθ’ οιονδήποτε τρόπο συμμετοχή μου στο δημοσιογραφικώς αποκαλούμενο «παραδικαστικό κύκλωμα». Σε όποιες δικαστικές υποθέσεις έχω εμπλακεί στο παρελθόν, αυτές αφορούσαν συκοφαντική δυσφήμιση και μόνο. Σε καμία περίπτωση δεν είχαν να κάνουν με οικονομικού ενδιαφέροντος αντικείμενα. Σημειώνεται ότι σε όσες περιπτώσεις δικαιώθηκα σε ποινικό επίπεδο, σε δεύτερο βαθμό ανακάλεσα. Ετσι ως πολιτικός ενάγων ποτέ δεν διατύπωσα και δεν διεκδίκησα αστικές αξιώσεις από τους κκ. Καρατζαφέρη, Παπαχαραλάμπους κτλ. που είχαν καταδικασθεί από τα ποινικά δικαστήρια. Το μόνο που ζήτησα ήταν η ομολογία τους στο δικαστήριο ότι όσα κατά καιρούς μού καταμαρτυρούσαν ήταν ψευδή. Τίποτε άλλο…».


– Γίνεται λόγος για τη γνωριμία σας με την ανακρίτρια κυρία Αντωνία Ηλία και όσα ακούγονται σε κασέτες «προκειμένου να σας δοθούν χρήματα για να φροντίσετε να αποφυλακιστούν έμποροι ναρκωτικών». Περί τίνος ακριβώς πρόκειται;


«Αυτά κινούνται στη σφαίρα της φαντασίας και μόνο. H οποιαδήποτε σχέση μου με την κυρία Ηλία ασφαλώς και δεν αφορούσε κατάπτυστες συναλλαγές που είδαν το φως της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα. Οι συναλλαγές αυτές έχουν μοναδική αναφορά τους σε ύποπτα και παράνομα «αποδεικτικά μέσα» όπως είναι οι κασέτες. Στις κασέτες αυτές φέρονται να συνομιλούν αφενός μεν η κυρία Ηλία, αφετέρου δε ένα αμφισβητούμενης ηθικής και νομιμότητας πρόσωπο. Οπως αποδεικνύεται εκ των υστέρων, το άτομο αυτό δημιούργησε όλη αυτή την κατάσταση προκειμένου να καλύψει και να σκεπάσει παράνομες πράξεις και ενέργειες συγκεκριμένου δικηγόρου των Αθηνών, του οποίου ήταν συνεργάτης – μεσολαβητής. Δεν είναι βέβαια τυχαίο ότι σε όλη αυτή τη σκευωρία που υπάρχει σε βάρος μου χαρακτηριστικό και κυρίαρχο ρόλο στην όλη υπόθεση έχει παίξει ο γνωστός από τις συνεχείς καταδίκες του για συκοφαντική δυσφήμηση Στέλιος Βορίνας. Ο δημοσιογράφος αυτός θα λογοδοτήσει στη Δικαιοσύνη για όσα ανερυθρίαστα σε διάφορες και συνεχείς τηλεοπτικές εκπομπές μού καταμαρτύρησε».


– Αναφέρονται στοιχεία για ύποπτες καταθέσεις στον λογαριασμό σας από συγγενείς εμπόρων ναρκωτικών ή ακόμη και από δικαστές, όπως συνέβη στην περίπτωση της κυρίας Μπάστα, που κατέθεσε 3.000 ευρώ στον λογαριασμό σας. Τι αφορούν αυτές οι συναλλαγές και τι πιστεύετε ότι έχει συμβεί;


«Λυπούμαι και θλίβομαι βαθύτατα για όσους εντελώς άκριτα και αβασάνιστα θέλουν και επιθυμούν – για διάφορους λόγους – να μιλούν για δήθεν ύποπτες καταθέσεις και εμβάσματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Καμία απολύτως σχέση δεν έχω για όσα έτσι ανεύθυνα αφήνουν να διαρρέουν κάποιοι (ποιοι άραγε;) προκειμένου να διογκώνεται άδικα η νοσηρή παραφιλολογία γύρω από το πρόσωπό μου. Από το γεγονός και μόνον ότι συγκεκριμένη δικαστής κατέθεσε στον τραπεζικό μου λογαριασμό το ποσό των 3.000 ευρώ δεν μπορεί να προκύψει το εξωφρενικό και παράλογο συμπέρασμα ότι εγώ τάχα διατηρώ παράνομες συναλλαγές με δικαστικούς λειτουργούς. Οταν μάλιστα στη συγκεκριμένη περίπτωση το ποσό αυτό διετέθη για συγκεκριμένο σκοπό στον ιερό ναό στον οποίο υπηρετώ, στο Καματερό Αττικής. H διάθεση αυτού του ποσού έγινε μετά από παράκληση συγγενικών προσώπων της δικαστού, που γνώριζα από τις ΗΠΑ, κατά τη διάρκεια της εκκλησιαστικής διακονίας μου στο Σικάγο».


– Προσφάτως υπήρξαν δημοσιεύματα ότι εντοπίστηκαν 15 ύποπτα εμβάσματα στον τραπεζικό λογαριασμό σας. Περί τίνος πρόκειται;


«Τα στοιχεία στα οποία αναφέρεστε δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Εκφράζω και πάλι τη λύπη μου και την έντονη δυσφορία μου για τη δημοσιοποίηση από τις δικαστικές αρχές διαφόρων στοιχείων μιας προκαταρκτικής, εν εξελίξει, έρευνας που υποτίθεται ότι είναι μυστική».


– Γνωρίζετε τον κ. Αθανάσιο Τόσκα, που φέρεται να καταθέτει χρήματα στον λογαριασμό σας για να εξασφαλισθεί (όπως υποστηρίζει σε κατάθεσή του στις 7 Φεβρουαρίου 2005 στον εισαγγελέα κ. Γ. Σανιδά) η αποφυλάκιση εμπόρου ναρκωτικών;


«Δεν τον γνωρίζω και ουδέποτε τον έχω συναντήσει. Οσα αναφέρει στην κατάθεσή του (όπως αυτή είδε το φως της δημοσιότητας προ ολίγων ημερών) είναι εντελώς ψευδή σε σχέση με το πρόσωπό μου. Το ποσό των 3.000 ευρώ το οποίο φέρεται να μου καταθέτει αφορούσε δάνειο προς την κυρία Ηλία προκειμένου η τελευταία να ανταποκριθεί στα έξοδα που απαιτούσε η μακροχρόνια και επιβαρημένη υγεία του πατέρα της (σ.σ.: απεβίωσε προ μερικών ημερών). Το ανωτέρω ποσό το κατέθεσε ο κ. Τόσκας με εντολή της κυρίας Ηλία στον τραπεζικό μου λογαριασμό. H κυρία Ηλία συνδεόταν με τον κ. Τόσκα, αφού αυτός εφέρετο ως συνεργάτης του δικηγόρου με τον οποίο η κυρία Ηλία διατηρούσε «στενή προσωπική σχέση»».


– Ασκούσατε πιέσεις σε δικαστές για να εκδώσουν ευνοϊκές αποφάσεις για εσάς όπως έχει κατ’ επανάληψιν αναφερθεί στα MME;


«Τι είδους πίεση μπορούσα να ασκήσω εγώ σε κάποιον δικαστή προκειμένου να εκδώσει ευνοϊκή για εμένα απόφαση; Επαναλαμβάνω και πάλι ότι σε οποιοδήποτε δικαστήριο και αν προσέφευγα, ήταν τέτοια τα πραγματικά περιστατικά ώστε συνηγορούσαν υπέρ των απόψεών μου. Και συνεπώς οι δικαστικές αποφάσεις θα με δικαίωναν απολύτως».


– Τι έχει συμβεί στην περίπτωση της υπόθεσης που χειρίστηκε η πρωτοδίκης κυρία Παναγιώτα Τσέβη, η οποία ελέγχεται πειθαρχικά;


«H κυρία Τσέβη εκδίκασε στις 20 Ιουλίου 2004 υπόθεση ασφαλιστικών μέτρων εναντίον του Μητροπολίτη Ηλείας Γερμανού. Ο Μητροπολίτης Ηλείας με σειρά από πράξεις και ενέργειές του είχε στραφεί από ικανού διαστήματος εναντίον μου, κυρίως όταν αυτός ήταν μάρτυρας υπεράσπισης του Ξεν. Παπαχαραλάμπους, με τον οποίο είχα μακροχρόνια αντιδικία για συκοφαντική δυσφήμηση κτλ. σε βάρος μου. Ο Μητροπολίτης Ηλείας πληροφορήθηκα ότι έκανε αναφορά στην κυρία Τσέβη στον Αρειο Πάγο, παραπονούμενος μεταξύ άλλων ότι η ίδια δικαστής παρέστη και σε δίκη με κατηγορούμενο τον Παπαχαραλάμπους στο παρελθόν, στην οποία ο μητροπολίτης ήταν μάρτυρας υπεράσπισής του. Ετσι θεωρούσε ότι η κυρία Τσέβη έπρεπε να εξαιρεθεί και να μην είναι και στη δίκη των ασφαλιστικών μέτρων. Αυτό όμως δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια, καθώς ο Μητροπολίτης Ηλείας στην προηγούμενη δίκη δεν ήταν διάδικος αλλά μάρτυρας. Το γεγονός αυτό λοιπόν δεν δεσμεύει έναν δικαστή να εκδικάσει και άλλη υπόθεση. Αλλωστε σε μικρά Πρωτοδικεία της χώρας οι ίδιοι δικαστές δικάζουν και αστικές και ποινικές υποθέσεις των ιδίων διαδίκων, είναι τακτικοί ανακριτές κτλ. Εξάλλου ο μητροπολίτης κατά την εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων δεν υπέβαλε αίτημα εξαίρεσης της συγκεκριμένης δικαστού. Τώρα ασφαλώς δυσανασχετεί γιατί με την απόφαση του δικαστηρίου δικαιώθηκα από τις εις βάρος μου παράνομες πράξεις του».


– Τι συνέβη στην περίπτωση του ατυχήματος του ιερομονάχου Ιγκορ Χλοπόνιν και την αναφερόμενη ως υπερβολική αποζημίωση των 500.000 ευρώ που του επιδικάστηκε; Υπήρξε παρέμβασή σας σε αυτή την περίπτωση, όπως έχει αναφερθεί;


«Ο ιερομόναχος Ιγκορ Χλοπόνιν είναι μέλος της αδελφότητας της Ιεράς Μονής Κοιμήσεως Θεοτόκου, καταφυγίου Καρδίτσης. Συνδέομαι πνευματικά μαζί του από το 1998, όταν μαζί με άλλους συμμοναστές του βρισκόταν στη Θήβα. Στην περίπτωση του ατυχήματός του εγώ απλώς παρεκάλεσα την κυρία Ηλία να δει την υπόθεση αυτή με πολλή συμπάθεια, καθώς ο συγκεκριμένος κληρικός λόγω της αναπηρίας που προήλθε από το ατύχημα είναι εξαιρετικά δύσκολο να ιερουργήσει ξανά. Σε καμία περίπτωση δεν υπέδειξα στη κυρία δικαστή το ποσό της αποζημίωσης. Είναι εντελώς ανόητο να λέγεται ή να ακούγεται κάτι τέτοιο».


– Είναι αλήθεια ότι είχατε γνωριμία με ανώτατους δικαστικούς; Πολλοί υποστηρίζουν ότι γνωρίζατε ακόμη και την ηγεσία του Αρείου Πάγου. Είναι αληθές αυτό;


«Δεν δύναμαι να κατανοήσω γιατί ένας κληρικός, ένας αρχιμανδρίτης, ένας μητροπολίτης κτλ. δεν είναι σε θέση να έχει φιλικές ή πολύ στενές σχέσεις με δικαστικούς λειτουργούς οποιασδήποτε βαθμίδας. Είναι εντελώς παράλογο και υποκριτικό, θα έλεγα, να πιστεύουμε ότι οι δικαστικοί ή οι κληρικοί είναι αντικοινωνικά άτομα και λόγω της ιδιότητάς τους δεσμεύονται στο να αναπτύσσουν κοινωνικές ή φιλικές σχέσεις με οποιονδήποτε μέσα στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο».


– Πολλοί θεωρούν ενδεικτική των «υψηλών γνωριμιών» σας την παρουσία ανωτάτων δικαστικών στην Αίγυπτο, στην ενθρόνιση του νέου Πατριάρχη Αλεξανδρείας. Ποιο είναι το σχόλιό σας;


«H ενθρόνιση ενός πατριάρχη είναι ένα κατ’ εξοχήν ιστορικό και θρησκευτικό γεγονός. Το ότι στην ενθρόνιση του Πατριάρχη Αλεξανδρείας έδωσαν το «παρών» και δικαστικοί δεν είναι γεγονός που νομίζω ότι πρέπει να σχολιαστεί, όταν παρόντες ήταν ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας, ο Αρχιεπίσκοπος, ανώτατοι αξιωματούχοι της χώρας, αντιπρόσωποι κομμάτων κτλ. καθώς και πλήθος πιστών από όλη την Ελλάδα, και ιδιαίτερα από την Κρήτη, που είναι η γενέτειρα του νέου Πατριάρχη Αλεξανδρείας».


– Στην πρόσφατη κατάθεσή σας φέρεται να είπατε ότι «στο πρόσωπό μου επιχειρείται να χτυπηθεί ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος». Είναι αληθές ότι είπατε κάτι τέτοιο;


«H κατάθεσή μου στον αρεοπαγίτη – επιθεωρητή Χρ. Μπαλτά αφορούσε τυχόν έκνομες – πειθαρχικές ευθύνες δικαστικών λειτουργών. Συνεπώς σε καμία περίπτωση δεν ήταν δυνατόν να αναφερθώ επί εκκλησιαστικών θεμάτων, και δη σε προσωπικές σχέσεις ή επαφές με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο».


– Εχει αναφερθεί ότι η γνωριμία σας με τον πρώην Μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος κ. Θεόκλητο και οι δικές του «συστάσεις» προς τον Αρχιεπίσκοπο ήταν οι λόγοι που τον οδήγησαν σε παραίτηση. Τι πιστεύετε ότι έχει συμβεί σε αυτή την περίπτωση;


«Δεν είναι αληθές ότι ο κ. Θεόκλητος παραιτήθηκε από τη θέση του γιατί τάχα συνέστησε εμένα στον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο. Αυτό δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Γιατί, αν και με συνέστησε ο Σεβασμιώτατος Θεόκλητος στον Μακαριώτατο, εγώ δεν αξιοποιήθηκα σε καμία επιτελική θέση στην Εκκλησία ή, τουλάχιστον, δεν πρόλαβα να αξιοποιηθώ. Αν ο Σεβασμιώτατος Θεόκλητος αναφέρει κάτι τέτοιο, είναι εντελώς άδικο. Για τον μόνο λόγο που ο κ. Θεόκλητος μπορεί να έχει τύψεις που τον οδήγησαν στην παραίτησή του, είναι ότι εκείνος συνέστησε στον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο τον Αρχιμανδρίτη Σεραφείμ Κουλουσούσα. Και μάλιστα με δική του παρέμβαση ο τελευταίος όχι μόνο διορίστηκε διευθυντής του ιδιαιτέρου γραφείου του Μακαριωτάτου, αλλά και συναυλίζονταν μαζί στην αρχιεπισκοπική κατοικία στο Ψυχικό. Εν τέλει ο πολλά ευεργετηθείς Κουλουσούσας από τον κ. Θεόκλητο και τον Μακαριώτατο, σε ανταπόδοση της αγάπης τους και του ενδιαφέροντός τους για αυτόν, απώλεσε το ιερατικό σχήμα (αυτοαποσχηματίστηκε) και εξαφανίστηκε».


– Ποια είναι η άποψή σας για τον κ. Θεόκλητο;


«Πιστεύω ότι είναι εξαιρετικός και καλοκάγαθος άνθρωπος, με πολλή ανθρωπιά και αφειδώλευτη αγάπη. Δεν έπρεπε να παραιτηθεί. Μέσα στην Εκκλησία χρειάζεται περισσότερη τόλμη και δύναμη. Απλώς έγινε το χατίρι των επικριτών του και ορισμένων άλλων «εκκλησιαστικών ανδρών» που δημοσίως τους κατονόμασε, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά του για την από πολλά χρόνια απαράδεκτη συμπεριφορά τους εναντίον μου».


– Τι συνέβη με την υποψηφιότητά σας για τη θέση του γραμματέα της Επιτροπής Νομοκανονικών της Εκκλησίας της Ελλάδος;


«Αντέδρασε, όπως πληροφορήθηκα, ο Μητροπολίτης Πειραιώς Καλλίνικος και ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος. Ασφαλώς εγώ δεν ήμουν «δικός τους», δεν ήμουν μέλος της «Χρυσοπηγής». Προσωπικά ποτέ δεν είχα την οποιαδήποτε επαφή μαζί τους. Εχουν μάθει όμως να κατακρίνουν, να μέμφονται και να κριτικάρουν τους πάντες εκτός από τον εαυτό τους. Για τους δύο ανωτέρω οι οιεσδήποτε εις βάρος τους επικρίσεις ή συκοφαντίες, όπως αυτές που είδαν το φως της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα (περιπτώσεις Τούμπα, Κωστογλάκη, Διαθήκη Μερτικοπούλου κτλ.), είναι «βέλη του πονηρού», είναι «χαλκεία» (και εύχομαι ολόψυχα να είναι), ενώ για τους υπόλοιπους οτιδήποτε αρνητικό ειπωθεί καθίσταται αυτομάτως γεγονός, αληθές και πραγματικό. Είναι αυτό που λέει ο λαός μας: «Τα δικά τους είναι σύκα και δεν ακούγονται, ενώ των άλλων είναι καρύδια και κάνουν θόρυβο»».


– Εχει αναφερθεί ότι «εξυπηρετούσατε» ορισμένα δικηγορικά γραφεία για την έκδοση ευνοϊκών δικαστικών αποφάσεων. Ποια είναι η απάντησή σας;


«Είναι εντελώς αναληθές. Δεν συμμερίζομαι αυτές τις απόψεις. Τα γνωστά δημοσιογραφικά πομφολυγοπαφλάσματα, που σκοπό έχουν τη δημιουργία εντυπώσεων».


– Εχετε διατυπώσει την άποψη ότι η προσωρινή σας κράτηση για την υπόθεση της «αρχαιοκαπηλίας στα Κύθηρα» είναι παράνομη;


«Είναι η απόλυτη δικονομική παραδοξολογία. Δίνω μια μάχη με τον συνήγορό μου να επικρατήσει η λογική του νόμου έναντι του κατάπτυστου παιχνιδιού εντυπώσεων που γίνεται σε βάρος μου. Ολοι οι νομικοί κύκλοι στη χώρα ψιθυρίζουν αυτό που θα έπρεπε να πουν ευθαρσώς. Οτι πρόκειται για απροκάλυπτη επικράτηση της σκοπιμότητας έναντι της νομιμότητας. Για όσους πράγματι γνωρίζουν και ενδιαφέρονται, η προφυλάκισή μου συνιστά ένα διαρκές πλήγμα στο κύρος της Δικαιοσύνης. Αναρωτιέμαι όταν καταρρεύσει η κατηγορία και αθωωθώ, ποιοι θα αναλάβουν τις ευθύνες αυτών των αλλεπάλληλων νομικών ατοπημάτων».


– Ποια πιστεύετε ότι θα είναι η δικαστική εξέλιξη των υποθέσεών σας;


«Πιστεύω ειλικρινά ότι θα αποδοθεί δικαιοσύνη».


– Πώς βλέπετε την πορεία και τη ζωή σας στο μέλλον, μετά το τέλος των δικαστικών διαδικασιών;


«Τα έχω όλα εναποθέσει στην πρόνοια του Θεού. Στα ύψη, στις κορυφές, υπάρχει πάντα φως και αλίμονο στους ανθρώπους εκείνους που πορεύονται στο σκοτάδι».


«Εχουμε όλες τις απαντήσεις» * Τι λέει ο συνήγορος του I. Γιοσάκη


«Ο χειρισμός της υπόθεσης Γιοσάκη απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή, με κριτήριο το νομικό συμφέρον του πελάτη μου και μόνο. Πρόκειται για μια υπεράσπιση που δεν αποβλέπει στον εντυπωσιασμό της κοινής γνώμης, αλλά στη θετική δικαστική εξέλιξη της υπόθεσης. Αποφεύγω συνειδητά την παρουσία μου σε μέσα μαζικής ενημέρωσης γιατί εκτιμώ ότι η σωστή νομική εκπροσώπηση γίνεται στα δικαστήρια και μόνο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο πελάτης μου δεν έχει απαντήσεις στα ερωτήματα της κοινής γνώμης αλλά και στις κατηγορίες που διατυπώνονται εναντίον του. Το αντίθετο μάλιστα…» υπογράμμισε μιλώντας προς «Το Βήμα της Κυριακής» ο δικηγόρος κ. Νίκος Ζήνδρος, ο οποίος υπερασπίζεται τον αρχιμανδρίτη Ιάκωβο Γιοσάκη.