Την αντίδραση του υπουργού Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, πυροδότησε η δήλωση της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ Ευγενίας Ουζουνίδου ότι το κόμμα της δεν θα αναγνωρίσει την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων, που προωθεί η κυβέρνηση.

Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρθηκε στο θέμα κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου «Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών, τηλεπικοινωνιών και δημοσίων έργων» στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή εκτιμώντας μάλιστα πως η κυβέρνηση δεν θα προλάβει να προχωρήσει τους σχεδιασμούς της για την παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων και πως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα αφήσει την κυβέρνηση να κάνει real estate τις εθνικές υποδομές.

«Άκουσα την κυρία Ουζουνίδου να λέει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν αναγνωρίζει το διαγωνισμό για τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αναρωτιέμαι, πως ένα κόμμα που επαγγέλλεται ότι είναι έτοιμο να κυβερνήσει, δεν αναγνωρίζει ότι μια χώρα μπορεί να κάνει διεθνούς διαγωνισμούς με βάση την ευρωπαϊκή νομοθεσία», αντέτεινε ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης.

Ο υπουργός αναρωτήθηκε μάλιστα με ποια λογική ένας πολίτης της Κοζάνης ή της Φθιώτιδας θα πρέπει να πληρώνει τέλη και φόρους για ένα αεροδρόμιο το οποίο δεν επισκέπτεται αυτός αλλά τουρίστες.

«Επισκεπτόμενος τα μεγάλα περιφερειακά αεροδρόμια, διαπιστώνω ελλείψεις σοβαρές που απαιτούν πρόσθετες υποδομές εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Αν λέτε ότι αυτά πρέπει να τα πληρώσει ο φορολογούμενος, τότε διαφωνούμε ριζικά»,
είπε ακόμη ο κ. Χρυσοχοϊδης.

Χατζηδάκης: «Εκπλήσσουν οι αντιδράσεις του ΣΥΡΙΖΑ για την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων»

«Είναι λυπηρό ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να συμφωνήσει ούτε στα αυτονόητα. Εκπλήσσουν, πράγματι, οι δηλώσεις του κ. Γιώργου Σταθάκη για τις συμβάσεις παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων», δήλωσε ο πρώην υπουργός Ανάπτυξης, βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Κωστής Χατζηδάκης, σχολιάζοντας τις δηλώσεις του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, που έκανε την Τρίτη χαρακτηρίζοντας τις συμβάσεις παραχώρησης, «εξαιρετικά αρνητική εξέλιξη για τις προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας».

«Δεν είναι μόνο ότι η ανακοίνωση αναφέρεται ανακριβώς σε διπλασιασμό της τιμής του εισιτηρίου, όταν η επιβάρυνση ανά επιβάτη, που σήμερα είναι 12,7 ευρώ, θα κινείται στο ύψος των 13 ευρώ για 4 χρόνια και στη συνέχεια θα είναι απολύτως συγκρίσιμη με όλα τα γειτονικά μεσογειακά αεροδρόμια.

»Ακόμα περισσότερο εκπλήσσει το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ αγνοεί παντελώς ότι τέτοιου είδους συμβάσεις παραχώρησης έχουν προχωρήσει εδώ και χρόνια στις περισσότερες χώρες τις Ευρώπης.

»Επίσης, παραγνωρίζει ότι πρόκειται για μια αποκρατικοποίηση που αποφέρει έσοδα 2,1 δισ. για το Δημόσιο, ενώ οδηγεί σε ιδιωτικές επενδύσεις ύψους 1,4 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 330 εκατ. ευρώ την πρώτη τετραετία», τόνισε ο κ. Χατζηδάκης και προσέθεσε:

«Όταν ξεκινήσαμε την προσπάθεια αυτή, το 2008, στο υπουργείο Μεταφορών, αυτός που αντιδρούσε ήταν το ΠΑΣΟΚ. Σήμερα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ. Όποιος όμως αρνείται να δει την αλήθεια, αλλά και την ανάγκη να προχωρήσουμε στο δρόμο της Ευρώπης, πολύ απέχει από το να θεωρηθεί αξιόπιστη εναλλακτική λύση».