από metereologos.gr
Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017
 
 

Δημοψήφισμα: «Ναι» ή «όχι» στη νέα δανειακή σύμβαση

Αρχές Ιανουαρίου η διεξαγωγή και προτού πάει για ψήφιση στη Βουλή
 Δημοψήφισμα: «Ναι» ή «όχι» στη νέα δανειακή σύμβαση
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Ψήφο εμπιστοσύνης εντός των επομένων ημερών και δημοψήφισμα μόλις καταρτιστεί η νέα δανειακή σύμβαση (νέου μνημονίου) και ενόψει της υλοποίησης της συμφωνίας της προηγούμενης εβδομάδας στις Βρυξέλλες, ζήτησε ο Πρωθυπουργός πριν από λίγη ώρα μιλώντας στην συνεδρίαση της ΚΟ του ΠαΣοΚ.

Με τον τρόπο αυτό, αν και ο ίδιος απέρριψε τις εκλογές, ανοίγει ο δρόμος προς μία πρόωρη προσφυγή στις κάλπες, σε περίπτωση αρνητικής απάντησης στο δίλημμα του δημοψηφίσματος.

Αναφερόμενος στα περιστατικά των τελευταίων ημερών και στις εκκλήσεις που ακούστηκαν ακόμη και από βουλευτές του ΠαΣοΚ, ο κ. Γ. Παπανδρέου μίλησε για την πολιτική σύγκρουση που βρίσκεται σε εξέλιξη, όμως απέρριψε τις εκλογές, λέγοντας ότι θα ήταν μία μικροκομματική επιλογή.

«Ναι» ή «όχι» στη σύμβαση

Ενόψει των κρίσιμων επιλογών του προσεχούς διαστήματος, ο Πρωθυπουργός, σημείωσε προς το τέλος της ομιλίας του ότι «η απάντηση του λαού δεν αφορά την εκλογή προσώπων και κομμάτων. Εξίσου κορυφαία δημοκρατική λειτουργία είναι η κατάθεση της θέσης κάθε πολίτη. την ώρα που το πολιτικό σύστημα βάλλεται έχουμε χρέος να προτάξουμε το ρόλο και την ευθύνη του πολίτη. Αυτό είναι το δημοψήφισμα», και συμπλήρωσε: «Για τη νέα σύμβαση πρέπει να πάμε σε δημοψήφισμα. Για μια εθνική απάντηση στο μείζον εθνικό ερώτημα. Ο λαός πρέπει να τοποθετηθεί. Θέλει να υιοθετήσουμε τη νέα συμφωνία ή θέλει να την απορρίψουμε;»

Περιγράφοντας δε και το ερώτημα του δημοψηφίσματος, ο Πρωθυπουργός σημείωσε ότι «για τη νέα δανειακή σύμβαση εμείς πρέπει να αποφανθούμε, να πάρουμε συγκεκριμένη θέση. Ή αποδεχόμαστε ή όχι αυτή τη δανειακή σύμβαση».

Και (νέα) ψήφος εμπιστοσύνης

Παράλληλα, ο Πρωθυπουργός υπογράμμισε και ότι θα ζητήσει ψήφο εμπιστοσύνης, καθώς, όπως είπε, πρέπει να πορευτούμε με ενότητα και αποφασιστικότητα. «Είναι περισσότερο αναγκαία από ποτέ η έκφραση της εμπιστοσύνης», είπε ο κ. Παπανδρέου.

Νωρίτερα, ο Πρωθυπουργός είχε μιλήσει για τους όρους με τους οποίους διεξάγεται η πολιτική σύγκρουση στη χώρα και είχε αναφερθεί σε ετερόκλητες δυνάμεις που «παίζουν τα ρέστα τους».

Ενόψει αυτών, αναφέρθηκε στα ενδεχόμενα συγκυβέρνησης, ή «συγκατοίκησης» και είπε ότι μένουν στο τραπέζι, μόνον όμως σε μία βάση ειλικρινούς διάθεσης για μία πολιτική και συμφωνία για το πού πάει η χώρα. «Μία τέτοια συμφωνία δεν φαίνεται στον ορίζοντα», είπε ο κ. Παπανδρέου, πρότεινε όμως να υπάρξει μία προεκλογική συμφωνία σε «έναν κοινό τόπο με δύο στόχους»: α) την αναθεώρηση του Συντάγματος, και β) μετά επόμενες εκλογές, όποια κι αν είναι κυβέρνηση, η αντιπολίτευση να στηρίξει κάποιες βασικές αρχές και στόχους.

Σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Εσωτερικών κ. Χ. Καστανίδη στο Βήμα το δημοψήφισμα θα γίνει στις αρχές Ιανουαρίου όταν θα είναι έτοιμη η δανειακή σύμβαση και προτού αυτή πάει στη Βουλή για ψήφιση. Αν το δημοψήφισμα προηγηθεί της κατάθεσης στη Βουλή της νέας δανειακής σύμβασης για να είναι το αποτέλεσμά του δεσμευτικό θα πρέπει να συμμετέχει σε αυτό το 40% των πολιτών. Αν πραγματοποιηθεί μετά τότε χρειάζεται συμμετοχή του  50% των ψηφοφόρων και έγκριση από 180 βουλευτές. 

κατόπιν των υελευταίων εξελίξεων η συζήτηση της Τρίτης στη Βουλή ματαιώνεται και την Τετάρτη θα αρχίσει η συζήτηση για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση η οποία θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή.

«Τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε συμβεί αν πριν από μία ακριβώς εβδομάδα αυτή εδώ η Ομάδα δεν στεκόταν στο ύψος της» είπε στους βουλευτές του κατά την ομιλία του στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠαΣοΚ ο κ. Παπανδρέου.  «Θέλω να ευχαριστήσω το κάθε βουλευτή της Κοινοβουλευτικής Ομάδας που τιμούμε για το θάρρος του, για την επιμονή και την αντοχή του»

«Η απόφαση που πετύχαμε απομακρύνει την ανασφάλεια και μας επιτρέπει να κοιτάξουμε το μέλλον μας. Ενισχύει τη δυνατότητά μας να γίνουμε ξανά αυτοδύναμοι».

«Βήμα - βήμα κατακτάμε τις προϋποθέσεις για ένα καλύτερο μέλλον. Ολες οι πολιτικές δυνάμεις θα έπρεπε να στηρίξουν αυτή τη Συμφωνία. Το ίδιο θα κάνουν και οι πολίτες αν ενημερωθούν επαρκώς».

«Δεν δικαιολογώ σε κανένα σημείο τη βία, μπορώ να συμμεριστώ όμως την οργή του κόσμου» είπε κατά την ομιλία του.

Ο κ. Παπανδρέου περιέγραψε τη συμφωνία της 26ης Οκτωβρίου και το τι αυτό σημαίνει για τη χώρα, τους πολίτες τις τράπεζες και τα ασφαλιστικά ταμεία, στηλίτευσε τη συμπεριφορά όσων «για δικούς τους λόγους καλλιεργούν φόβους, μιζέρια και ανασφάλεια: στις μεγάλες αλλαγές που έχει ανάγκη ο τόπος».

«Ο δρόμος αυτός δεν είναι στρωμένος με πέταλα, έχει όμως ένα τέλος» πρόσθεσε ο κ. Παπανδρέου επιχειρώντας να δείξει κάποιο φως στην άκρη του τούνελ. Παραδέχτηκε όμως ότι «δεν μπορούμε να μιλήσουμε για αυξήσεις μισθών αυτήν την στιγμή», μπορούμε όμως «να μιλήσουμε για επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας».

«Θέλει η πλειοψηφία αστάθεια και αναρχία; Θέλουμε τον εθνικό διχασμό; Θα είναι αυτή λύση για την Ελλάδα;» αναρωτήθηκε ο κ. Παπανδρέου και πρόσθεσε ότι εάν συμπεριφερόμαστε με βία απέναντι στους εκλεγμένους εκπρόσωπους του ελληνικού λαού, εάν χωρίζουμε ο ένας τον άλλο σε εθνικόφρονες και μιάσματα, αυτό δεν υπηρετεί την πατρίδα. «Η βία, ο διχασμός και η λασπολογία δεν υπηρετεί την πατρίδα. Αν στήναμε εθνικά δικαστήρια θα λυνόταν τα προβλήματα μας;» συμπλήρωσε.

Τράπεζες: Εξαιρετικά ριψοκίνδυνη η απόφαση του Πρωθυπουργού

Ως εξαιρετικά ριψοκίνδυνη χαρακτηρίζουν τραπεζικοί κύκλοι την απόφαση του Πρωθυπουργού να οδηγήσει τη χώρα σε δημοψήφισμα. «Η εξαγγελία δημοψηφίσματος σχεδόν 3 τρεις μήνες πριν από τη διεξαγωγή του είναι παράτολμη κίνηση» αναφέρουν και τονίζουν ότι «τέτοιες αποφάσεις ανακοινώνονται και πραγματοποιούνται μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα». 

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές «η ανασφάλεια και η αβεβαιότητα θα ενισχυθούν και θα εντείνουν το κύμα απόσυρσης καταθέσεων από τις τράπεζες καθώς θα παίζεται η παραμονή ή όχι στο ευρώ». Ορισμένες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για αναλήψεις που συνολικά μπορεί να φθάσουν έως και 40 δισ. ευρώ, ποσό που θα προκαλέσει σημαντικά προβλήματα ρευστότητας στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα.

.


Πολιτική περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σε αναβρασμό η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠαΣοΚ 
Όχι στο δημοψήφισμα από τα κόμματα της αντιπολίτευσης, ζητούν εκλογές 
Τι προβλέπει το Σύνταγμα για το δημοψήφισμα 
Le Monde: Ο Παπανδρέου απαντά με δημοψήφισμα στις διαδηλώσεις  
Κων. Μητσοτάκης: «Χάσαμε τελείως τον έλεγχο» 
Επιμένει ο Πρωθυπουργός στο δημοψήφισμα - επιφυλάξεις υπουργών  
 
 
σχόλια (520)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ | 07/11/2011 18:50
    ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΤΟΝ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ .ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ .ΜΟΝΟ ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΘΕΛΟΥΝΕ ΤΟ ΝΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΤΟ ΟΧΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΕΥΣΟΥΝΕ ΟΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝΕ ΜΕΤΑ ?ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΚΕΡΔΙΣΕ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ Η Κ.Κ.Ε Η ΣΥΡΙΖΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ . Υ.Γ.ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΘΛΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ .......................
    ANTAR
    απάντηση02
     
     
     
    Aganaktisi | 03/11/2011 08:30
    Ek protou thelo na zitiso signomi pou grafo me latinikus xaraktires. den einai katastasi avti pou wriskete i ellada. Politiki pou lene ksekathara oti den tha plirosoun forous tous opious o aplos politis prepei na tous plirosi. kiwernites pou gia na apofigoun tin evthini afinoun tora ton lao na apofasisi gia to mellon mias xoras. o idios laos pou psifise avto ton kiwerniti kai ton theorise ikano na kratisi tis yposxesis tou, pou ekane ston proiklogiko agona.Sindikata pou kanoun apergies, pou paralioun tin xora. pia sindikata einai? ta idia pou ekanan apergies se kairou karamanli. ELLADA SOWAREPSOU. eirthe o kairos na simwiwastoume pleon me ton rollo mas stin evropi,eirthe o kairos na doulepsoume kai emeis kai plirosoume tous forous mas na waloume mpros tis tamiakes mixanes kai na stamatisoume esto kai ligo tin kompina kai tin dithen ponirada pou exoume. Einai dinaton na milame pleon gia to an minoume sto Evro i oxi. pia epilogi exoume? tin draxmi? se ti xrisimevi pleon i draxmi? pios tha dexthi na plirosoume ta xreoi mas me draxmes? Ellines polites pou den exoun pleon doulia pigenoun kai doulevoun gia ena merokamato stin woulgaria kai stin tourkia. As ksexasoume ligo tin pseftiki perifania mas kai as katalawoume pleon oti eimaste sto telos. an einai me woithia allon na wgoume apo avto to xaos tote as afisoume na mas woithisoun giati moni mas den kataferame tipota os tora. As paroun apofasi kai i 3 megales oikogenies pou kiwernan tin xora edo kai 50 xronnia oti den mporoun xoris woithia tis evropis na wgoune apo tin mizeria. Kirie Papandreou eirthe o kairos na apodiksis oti eisai aksios tis empistosinis pou sou edosan i polites otan se psifisan, ase ta paixnidia kai kane ta panta gia na mini i ellada stin evrozoni kai sto evro alios tha erthoun pio diskoli kairoi. As katalawoun kai oi alloi proedri komaton pou exoume oti den prokite pleon gia paixnidia proeklogika alla gia to mellon tis xoras mas. Aisxos eimaste perigelo pleon se olli tin Evropi. evxaristo
    Christos
    απάντηση71
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
    oxi | 03/11/2011 04:53
    αποχωρηση απο το ευρω τωρα,παμε στα βηματα της βρετανιας,της σουηδιας και της δανιας!εξω οι γερμανοι απο τη χωρα.ας πανε να πουλησουν αλλου τις μαγκιες τους.η ελλαδα θα παραμεινει στην ευρωπαικη ενωση και με το οχι,απλα θα εχει το εθνικο της νομισμα,οπως η αγγλια και η σουηδια.οι ελληνικες εξαγωγες θα αυξηθουν θεαματικα χωρις το ακριβο ευρω που κανει την ελληνικη οικονομια αρρωστη.και τελικα απλα δεν γουσταρω να βλεπω να ειμαστε οι πορνες των νεοναζι των γερμανων.η ευρωπη ειναι μια ουτοπια,ενα σχεδιο των γερμανων για να κυριαρχησουν οικονομικα και πολιτικα στις ευρωπαικες χωρες,η μοιρα του ευρω ειναι η καταργηση
    γιωργος
    απάντηση73
     
     
    ΔημοΞίφισμα 2 | 02/11/2011 23:02
    Γιατί ένα τόσο σοβαρό ποσοστό ψηφίζει αποχή σε ηλεκτρονική ψηφοφορία όταν δεν χρειάζεται παρά κλάσματα του δευτερολέπτου να ψηφίσει ναι /΄οχι ? Εϊτε γιατί το ερώτημα που τίθεται δεν τον καλύπτει (υπεκφυγή κλπ) και αποφεύγει ακόμη και το λευκό είτε δεν έχει ακόμη αποκρυσταλλώσει γνώμη γιατί τα δεδομένα που έχει στα χέρια του δεν είναι αρκετά και η φόρτιση από την βαρύτητα της ψήφου και της συνεπακόλουθης αποδοχής των ΕΞΟΧΩΣ ΟΦΘΑΛΜΟΦΑΝΩΝ συνεπειών, μεγάλη. Ψυχραιμία.
    Σκοπεύσατε !
    απάντηση00
     
     
    Efthines | 02/11/2011 18:23
    Mexri Tora oi politikoi tis antipolitefsis elegan oti ekfrazoun to Lao enantion tis kivernisis. E, loipon, efkairia na milisei o idios o Laos! Poli fovamai oti to dimopsifisma katargei to rolo tous Kai gia afto skouzoun toso!
    Christina
    απάντηση31
     
     
    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΟΚ | 02/11/2011 18:18
    Το Δημοψήφισμα είναι σημαντική έκφραση λαϊκής βούλησης. Και επειδή ο κόσμος θα ψηφίσει "Ναι", δεν θα έχουμε πρόβλημα ούτε με τη συμφωνία. Καλά έκανε ο Παπανδρέου και η ζαριά θα του βγει, αφού το παιχνίδι θα παιχτεί σε επίπεδο λαϊκής ψήφου (κοιτάξτε τη δημοσκόπηση του "Βήματος"). Υ.Γ. Εφόσον, φυσικά, επιβιώσει της ψήφου εμπιστοσύνης μεθαύριο
    ΔΟΣΙΟΣ ΑΠΟ ΑΔΕΔΥ
    απάντηση91
     
     
    Διχασμένη κοινή γνώμη | 02/11/2011 16:44
    Επιτέλους μερικοί δεν καταλαβαίνουν ότι πρέπει να σω θεί πρώτα η ελλάδα αλλά δυστυχώς έλληνες είμεθα και κ οιτάμε την πάρτη μας μόνο.Η δανειακή σύμβαση είναι έν α κείμενο που κανείς μας δεν έχει διαβάσει αλλά θεωρώ ότι είναι μια συμφωνία που πρεπει να περάσει απο την εγκριση του λαού και μετά απο την βουλή δυστυχώς μετ ά τετελεσμένων γεγονότων γίνεται δημοψήφισμα το όποιο εν μέρει είναι αντισυγματικό βάση αρθρου 44. Αν πούμε ναι η ελλάδα θα κάνει μια νέα αρχή,αν πού με όχι αυτομάτως υπάρχει κίνδυνος επιστροφής στη δραχμή.Απ οτι βλέπω είμεθα διχασμένοι ως προς το ερωτημα που θα μας τεθεί.Προσωπικά στηρίζω και λέω ναι απο το να γυρίσει η ελλάδα στη δραχμή.Κινδυ νολόγοι τύπου σαμαρά που θέλουν επιστροφή στη δραχμή είναι εθνικοί μειοδότες
    Στέλιος36
    απάντηση31
     
     
    Εμπιστοσύνη... | 02/11/2011 14:39
    Κι όμως εγώ θεωρώ ότι ο ΓΑΠ δεν είναι τρελός. Κάτι έχει στο μυαλό του. Ίσως με το δημοψήφισμα να θέλει να εκβιάσει τους Ευρωπαίους. Δεν γίνετε να είναι τρελός (φυσικά η τρέλα είναι κληρονομική...κια ο θείος του είχε μπόλικη!!!). Όχι δεν γίνεται, δεν είναι δυνατόν να μην έχει σκεφτεί όλες αυτές τις εξελίξεις. Κάτι έχει στο μυαλό του...Εγώ μέχρι νεωτέρας τον εμπιστεύομαι...και να σημειωθεί ότι δεν είμαι οπαδός του ΠΑΣΟΚ
    Christos
    απάντηση1244
     
     
    ΝΟΧΙ. | 02/11/2011 14:19
    Ολοι μαζι να πουμε ΝΟΧΙ.
    E.M
    απάντηση23
     
     
    Πηραμε αυτο που μας αξιζε απο τις εξελιξεις | 02/11/2011 12:31
    Ζητουσαμε άμεση δημοκρατια,ο λαος να αποφασισει για τον μελλον του, να το που ηρθε με μορφη δημοψηφισματος. Γιατι ενιστανται οι πολιτικοι; Μηπως γιατι αυτοι ειναι το προβλημα !ολοι τους! Ας μας αφήσουν ηρεμα να αποφασίσουμε, χωρις κορωνες! Αρκετα πια! Ηρεμα λόγια λοιπον, υπευθυνες απαντησεις απο αυτους πους γνωριζουν, για να αποφασισουμε υπευθυνα!
    overdose
    απάντηση101
     
     
    Καθεστώς ανεξέλεγτου πανικού ή εξαιρετική στρατηγική? | 02/11/2011 12:02
    Πάντα θεωρούσα τον Παπανδρέου Junior ακατάλληλο για πολιτικό πόσο μάλλον για πρωθυπουργό και ότι προωθήθηκε λόγο της Ελληνικής Κληρονομικής Δημοκρατίας των τελευταίων 3 δεκαετιών. Ο ελιγμός του σοκαριστικός, τόσο ώστε να δημιουργήσει θετικές προοπτικές και την έναρξη διορθωτικών κινήσεων μετά φυσικά το δημοψίφισμα. Πιστέυω ότι ποντάρει λόγο των τελευταίων εξελίξεων στη μεγάλη πιθανότητα ότι δεν θα λάβουμε την 6 δόση και ότι χιλιάδες πολίτες δεν θα λάβουν συντάξεις, μισθούς, επιδόματα... Η αγορά θα βουλιάξει λίγο πριν τα χριστούγεννα, τα μαγαζιά άδεια, οι νεότεροι θα περάσουν τα χειρότερα χριστούγεννα και οι παλαιότεροι θα θυμιθούν τα παλιά. Μέχρι τον Ιανουάριο, μέχρι το δημοψίφισμα... όλοι οι τσάμπα πολιτικοί μάγκες θα ξεγυμνωθούν, οι συνδικαλιστές επίσης, ο κόσμος θα συνηδητοποιήσει ότι χωρίς λεφτά έστω και δανεικά, έστω και με επαχθείς όρους, έστω και με μόνιμη εποπτεία για τα επόμενα χρόνια, δεν μπορεί να ζήσει. Οι μόνοι που μας δανείζουν κατά ανάγκη έιναι οι Ευρωπαίοι και δυστηχώς μόνο εαν πεινάσουμε έστω και για ένα μήνα θα αντικρύσουμε κατάματα την σκληρή πραγματικότητα. Είναι άδικο, παράλογο, παράνομο, τραγικό να τιμωρούνται τίμιοι πολίτες για την πλεονεξία και την προδοσία άλλων. Είμαστε όμως εγκλωβισμένοι όπως και οι εταίροι μας, δρομος επιστροφής δεν υπάρχει μόνο ο μονόδρομος της διάγνωσης του καρκίνου. Γιατί περί τούτου πρόκειται, ένα δημοψίφισμα διάγνωσης του καρκίνου. Επιλέγεις να σου αφαιρέσουν ένα μέλος και μετράς κάποιους μήνες ή χρόνια σε αναπηρικό καροτσάκι ή επιλέγεις πειραματικές χημειοθεραπείες δίχως αντίκρυσμα και πονάς, ξερνάς και αργοπεθαίνεις σε μερικές ημέρες.
    Ανώνυμος / η
    απάντηση151
     
     
    Διψασμένοι | 02/11/2011 10:55
    Ο ανδρεας Παπανδρεου εμαθε οτι πτωχευσαμε λίγο μετά το Πασχα του 1986.( Η κατασταση ηταν αθλια απο το καλοκαιρι του 85 ) Ηταν στα μαγαζι που τραγουδαγε η αλέκα Κανελιδου οταν μπηκε μεσα ο Ακης. Φοραγε μια παπαγαλι πρασινη γραβάτα θυμάμαι ο Ακης. Προεδρε πτωχευσαμε του είπε Η φτωχεια θελη καλοπεραση Ακη, του ειπε ο Αντρέας κατσε να πιεις ενα ποτό. Εβγαλε ενα χαρτι και ενα στυλό και σημείωνε , μετα απο λιγο ηπιε λιγο απο το ουισκι που ειχε μπροστα του και σηκωθηκε. "Παμε Ακη , μας περιμενει ο Κωστας (Σημίτης) στο σπίτι του-Θα δουμε τι θα κάνουμε ." Το πρωτο δανειο απο την ΕΟΚ ηταν γεγονός. Γιαυτό δεν ακουστηκαν παρα ελάχιστα ... Ξαναειδα τον Παπανδρέου τον Σεπτέβρη του 1987 ," μας γονάτισαν οι οικονομικές συνθηκες και το κραχ της γουολ στριτ είπε. Ολα τα χαμε αυξηθηκε το κοστος κεφαλαίου για ολους και για μας ακόμα περισσότερο. Απομακρυνεται το ποτηρι απο την βρυση μου ειπε και γελασε" Καποιοι διψανε συνεχώς του απάντησα , να το κοιτάξουν. Δεν ξαναειδα τον Παπαντρέου παρα την ημέρα της κηδείας του μια δεκαετία αργότερα. Απο τι φαίνεται καποιοι γεννιουνται και πεθαινουν διψασμένοι
    Ο παπατζής
    απάντηση83
     
     
    απο που τοσο μισος ρε παιδια | 02/11/2011 10:17
    οι ευρωπαιοι σας πειραξανε?τι ονειρευεστε για τη χωρα σας ουκρανιες και κουραφεξαλα..αφηστε τις μαγκιες τους τραμπουκισμους και τα γιαουρτια και στρωθητε στη δουλεια ..κακομαθημενοι μαλακες πρωτα μπηκαμε στην Ε.Ε φαγαμε τα λεφτα και τωρα βριζουμε11
    lou
    απάντηση1939
     
     
    Ναι !!! | 02/11/2011 06:45
    Ναι, γιατί επιτέλους η καραμελίτσα περί του καημένου ανεύθυνου λαού που τον κατατρέχουν οι κακοί πολιτικοί πρέπει να σταματήσει. Ποιοί ψήφισαν τα κόμματα και τους πολιτικούς που έχουμε; Εμείς Ποιοί συνωστίζονταν και μάλλον συνωστίζονται μέχρι τώρα σε κομματικά, πολιτικά και συνδικαλιστικά γραφεία για μια θεσούλα στο δημόσια, μια κλήση της τροχαίας που "πρέπει" να σβηστεί, για να κλείσουν καμιά καλή δουλίτσα ως εργολάβοι, για να κάνει τα στραβά μάτια ο εφοριακός για τις εξώφθαλμες φορολογικές παραβάσεις τους, για να πάρει ο αχρηστίδης οδηγός δίπλωμα και ας είναι επικίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια και τόσα άλλα; Πάλι εμείς Ψηφίζουμε βάση συμφερόντων ή του θυμικού μας, όχι επί της λογικής προγραμμάτων ή του καλού του τόπου. Και τώρα ήρθε ο λογαριασμός ... αλλά δεν γουστάρουμε να πληρώσουμε ... επειδή όπως συνηθίσαμε τόσες δεκαετίες να λέμε χυδαία "ο ωραίος έχει χρέη" και εμείς είμαστε πολύ ωραίοι βρε αδελφέ ... Κάποτε οι αριστεροί αιματοκύλισαν τον τόπο για να μας κάνουν σοβιέτ αλλά ευτυχώς δεν τους πέρασε ... ούτε τώρα θα πρέπει να επικρατήσουν τα άκρα δεξιά και αριστερά ... ΝΑΙ γιατί δεν πρέπει να χαθεί η ευκαιρία να σωθεί η Ελλάδα, γιατί η Ελλάδα είναι Ευρώπη και ας μην το θέλουν κουμμουνιστές, κουκουλοφόροι, ακροδεξιοί εθνικιστές και πατριδοκάπηλοι παπάδες !!!
    Άντα
    απάντηση252
     
     
    Nai | 02/11/2011 05:39
    Pisteuw oti to dimopsifisma einai i swsti lisi gia tin Ellada auti tin stigmi. Oi Ellines exoun sinithisei na rixnoun panta tis euthines se allous kai ayto isxyei se oles tis koinwnikes, politikes kai oikonomikes klimakes. To dimopsifisma ousiastika mas kalei olous na kanoume autokritiki kai na analaboume tis euthines mas. H ELLADA EINAI H XWRA TIS DIMOKRATIAS - to mono logiko einai na xrisimopoieisei ta ergaleia tis Dimokratias kai na proxwrisei mprosta. Oi xenoi tha to sebastoun auto kai oi trapezes. Den mporoun na kanoun diaforetika - Ayti ti stigmi i pagkosmia oikonomia einai sto sxoini. Oi dimosiografoi exoun euthini megali: Anti na ntoparoun ton lao (me syntages poy den tha eprepe), as kanoun prwtoi autoi tin autokritiki tous kai as analaboun epitelous kai autoi tis euthines tous. Exei erthei h wra na enhlikiwthoume pia. Exei erthei h wra na empisteutoume ti Dimokratia pou emeis kapote gennisame.
    op
    απάντηση91
     
     
    Ναι στο δημοψήφισμα | 01/11/2011 23:26
    Να γίνει επιτέλους να δούμε τι θα κάνουμε. Θέλουμε ή δεν θέλουμε να συνεχίσουμε στην Ευρώπη. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι αυτοί που δεν θέλουνε το δημοψήφισμα προτιμάνε να πάρουν τα κομματικά επιτελεία την απόφαση. Ας αποφασίσουμε και μια φορά μόνοι μας και να αναλάβει ο καθένας την ευθύνη του.
    Χρήστος
    απάντηση650
     
     
    ΝΑΙ ή ΌΧΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩ...ΔΑΝΕΙΟ;;; | 01/11/2011 20:05
    ΝΑΙ...
    Ο ΣΤΕΓΝΟΣ ΑΠΟ ΕΥΡΩ
    απάντηση813
     
     
     
    Ε, ρε, γλέντια! | 01/11/2011 19:55
    Ένα έχω να σημειώσω και sorry, αν δεν συμφωνώ με τους περισσότερους ενδεχομένως, αλλά αυτό έχω στο νού μου και σ'όποιον αρέσει.Το πιό ευχάριστο από το ζήτημα του δημοψηφίσματος, πέρα από το ότι ο λαός θα μιλήσει, είναι οτι με τη μία είδα πολλούς ευρωπαίους και "ελληναράδες" μάγκες να αλλάζουν πολλά χρωματάκια... αυτό είναι καλό... οι τσαμπουκαλεμένες πολιτικάντικες "πατριωτικές" (χα!) μασκούλες πέφτουν και τα πράγματα μπάινουν στη σωστή τους βάση.Αν είσαι μάγκας, γλυκό μου αγόρι, και σωστός Έλλην βγές να πείς στον κόσμο τί πραγματικά παίζεται.Αν θέλεις να κάνεις αναλύσεις πολιτικοοικονομικής ποίησης στον φιλολογικό σύλλογο "ο κόκκινος Άδωνις" φώναξέ με και μένα να σε χειροκροτήσω.Η μόνη πολιτική δύναμη που ευθαρσώς και συνεπώς τηρεί μια στάση εδώ και χρόνια απέναντι σε ευρώ και Ε.Ε. είναι το Κ.Κ.Ε. και μαγκιά του.'Ολοι οι υπόλοιποι κρύβεστε πίσω από το δάχτυλό σας χρόνια και απλώς περιμένετε από τον "Γιωργάκη" (είδες ο Γιωργάκης?) να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά και εσείς απλώς να κατηγορείτε μονίμως χωρίς πρόταση... ε, λοιπόν, τέλος τα ψέματα σύντροφοι.Τα επιχειρήματα σας τελείωσαν.Καιρός να αναλλάβετε ευθύνες και να πείτε τα πράγματα με το όνομά τους.Και άν ο λαός θέλει, ας πάμε σε πτώχευση.Δική του η ευθύνη, δική του και η ζωή.Τέλος με το γάβγισμα έξω από την αυλή!
    Stalin
    απάντηση16316
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Σιγά να μη γίνει!!!! | 01/11/2011 19:49
    Σιγά και να μη γίνει το δημοψήφισμα. Εδώ είμαστε και θα το δούμε. Αλλά έχει πλάκα ότι οι πιο πολλοί σκιαχτήκανε ότι θα πρέπει να αποφασίσουν οι ίδιοι. Και ποιον θα ρωτήσουν τι θα είναι καλύτερο για την τσέπη τους και την οικογένειά τους? Γιατί πάνω απ' όλα το συμφέρον. ΑΚΟΜΑ! ΑΚΟΜΑ! Σαν τον φίλο μου που είπε "εγώ μια χαρά τα πάω, τι με νοιάζει?". Κι από την άλλη, εμείς που από την αρχή είμαστε με το μέρος του "ΟΧΙ" στην αδικία και την έλλειψη λογικής και οράματος. Όμως άλλο έξω από τον χορό και άλλο μέσα. Καταλάβετε ένα πράγμα, ΛΑΟΣ ΕΝΩΜΜΕΝΟΣ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΣ. Σκεφτήτε αύριο τι μπορείτε να κάνετε για τον άνθρωπο που είναι δίπλα σας, είτε είναι ΝΑΙ είτε ΟΧΙ. Γιατί μόνο έτσι θα μπορέσουμε να πούμε το ευχαριστώ σε όσους έδωσαν τη ζωή τους για να μπορούμε να λεγόμαστε εμείς σήμερα ΛΕΥΤΕΡΟΙ. ή "ΛΕΥΤΕΡΟΙ'. Κι εμείς πρέπει μόνο να βγούμε από το βολεμά μας, κι είναι τόσο ζεστό το άτιμο, που μας έκανε χρόνια να μη μιλάμε. Και τώρα ακόμα.... Τίποτα δεν κατακτιέται χωρίς αγώνα. Τίποτα που να αξίζει δε γίνεται χωρίς θυσίες. Και μπορεί να νομίζεις ότι δεν έχεις ούτε τόσο δα δύναμη στα χέρια σου, αλλά δεν είναι αλήθεια. Εάν μόνο πιστεύαμε ότι μπορούμε, θα κάναμε αυτή την χώρα αυτό που της αξίζει και αυτό που μας αξίζει. Τόσο αίμα δεν πήγε χαμένο. Ξανασκεφτήτε απόψε και αύριο και κάθε μέρα, όχι τι μπορεί να κάνει η πατρίδα ,μας για μας, αλλά τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για την πατρίδα μας. Και όσο για το δημοψήσφισμα..... σιγά και να μη γίνει...... Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία.... Μας εύχομαι να μας δώσει ο Θεός τα κότσια που χρειαζόμαστε....
    panostheman
    απάντηση351
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
-