από metereologos.gr
Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017
 
 

Ευθ. Λυμπερόπουλος:Ο βαμμένος «γαλάζιος» στρατηγός των ταξί

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί σηκώνει την «παντιέρα» της... επανάστασης
Ευθ. Λυμπερόπουλος:Ο βαμμένος «γαλάζιος»  στρατηγός των ταξί
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

«ΦΙΛΑΚΙΑ, σας αγαπώ!» Με αυτή τη φράση έκλεισε την ομιλία τής Τρίτης ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) κ. Ευθ. Λυμπερόπουλος. Επαγγελματίας συνδικαλιστής εδώ και πολλά χρόνια, ο κ. Λυμπερόπουλος είναι το πρόσωπο των ημερών. Αναπληρωτής γραμματέας Παραγωγικών Τομέων της ΝΔ και ιθύνων νους των απεργιακών κινητοποιήσεων, ξεσήκωσε τους

ταξιτζήδες της χώρας μιλώντας από το μπαλκόνι της οδού Μάρνη,όπου και βρίσκονται τα γραφεία του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ).

 

Από τον «εξώστη» της Μάρνη οκ. Λυμπερόπουλος προειδοποιούσε τα ΜΜΕ «και όποιον άλλον αντισταθεί» - να μη σταθούν εμπόδιο στις κινητοποιήσεις τους, «αλλιώς θα πάμε από εκεί,όπως έκανε ο κόσμος το ΄65 που έκαψε “Τα Νέα” του Λαμπράκη» και εξήγγειλε «επίσκεψη» των ταξιτζήδων στην πρωθυπουργική κατοικία στο Καστρί. «Δεν θα βγει καμία άδεια μέχρι να πέσει αυτή η κυβέρνηση!» είπε από το μπαλκόνι του ΣΑΤΑ, διαβεβαιώνοντας ότι «τα σχέδια του κ. Ραγκούση να γίνει καρτέλ αυτός ο κλάδος δεν θα περάσουν,θα τον πάρουμε μαζί στην άβυσσο!».

«Ας βάλουν όσους εισαγγελείς θέλουνε να μας πάρουν τα αυτοκίνητα. Δεν θα προλάβουνε, θα πυρποληθούμε μέσα στα αυτοκίνητα» σχολίασε ο κ. Λυμπερόπουλος, απαντώντας στην εντολή της εισαγγελέως Πρωτοδικών Αθηνών κυρίας Ελένης Ράικου περί άμεσου σχηματισμού δικογραφιών για τους παρανομούντες απεργούς. «Τρομοκρατήσαμε τον τρομοκράτη Ραγκούση» έλεγε νωρίτερα, διότι «μας πυροβόλησε με αυτό τον τρόπο και μας αφαίρεσε το δικαίωμα στη ζωή και στην εργασία». «Μας τιμωρεί και μας εκτελεί» επέμενε ο μεσσήνιος συνδικαλιστής. Αλλοτε ντυμένος με κοστούμι, «γλειμμένο» μαλλί και μαύρα γυαλιά, και άλλοτε σπορ με καπελάκι και κοντομάνικο πουκάμισο, όπως την Τετάρτη στο υπουργείο Υποδομών, ο κ. Λυμπερόπουλος καλούσε από τα διόδια της Ελευσίνας τους συναδέλφους του να « συνεχίσουμε μέχρι να τους σπάσουμε τα νεύρα όπως το 1987 τον Αρκουδέα». Ο γαλάζιος συνδικαλιστής θεωρεί ότι όλη η κοινωνία, τα κόμματα και η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠαΣοΚ συμπαρίστανται και συμφωνούν με τους αυτοκινητιστές, άποψη ευρέως αμφισβητούμενη.

«Ο αγώνας τώρα αρχίζει. Τα συναισθήματά μας είναι υψηλά.Κανένας στρατός στην ιστορία μη συντεταγμένος δεν έχει νικήσει.Αν είμαστε πειθαρχημένοι,δεν θα περάσει τίποτα» έλεγε ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ έξω από το υπουργείο Υποδομών, λίγο προτού ξεσπάσουν βίαια επεισόδια.

Ως πρόεδρος των αυτοκινητιστών, ο κ. Λυμπερόπουλος μετρά επιτυχίες και από τους προηγούμενους υπουργούς Μεταφορών. Από τον κ. Δ. Ρέππα πήρε ένα προεδρικό διάταγμα που κρατάει κλειστή την έκδοση νέων αδειών ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Από τον κ. Ευρ. Στυλιανίδη απέσπασε μια αύξηση κομίστρου-μαμούθ, η οποία εκτόξευσε τελικώς την τιμή τού ταξί κάνοντάς το λιγότερο ελκυστικό και γεμίζοντας τις πιάτσες με άδεια ταξί. Από τον κ. Κ. Χατζηδάκη κέρδισε την πιλοτική είσοδο των ταξί στις λεωφορειολωρίδες της Αθήνας, μέτρο προσωρινό που τελικώς παγιώθηκε! Προ του ανασχηματισμού, σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ο κ. Λυμπερόπουλος έδινε τον δικό του ορισμό της «απελευθέρωσης»: «Να είσαι ιδιοκτήτης και να μην είσαι επαγγελματίας. Απλώς να το νοικιάζεις.Αυτό το δικαίωμα δεν υπήρχε στη χώρα μας.Επρεπε να δοθεί. Το ποσοστό ιδιοκτησίας που ήταν ως δύο άδειες. Κάποιος έχει χρήματα, να μπορεί να επενδύσει. Να πάρει χρήματα και μάλιστα υπό προϋποθέσεις μέχρι τα πέντε ταξί. Αυτές είναι αλλαγέςοι οποίες πραγματικά χρειάζονται». Στις ατελείωτες καταγγελίες για κακή εξυπηρέτηση και «πείραγμα» του ταξιμέτρου, έχει απαντήσει: «Μη θέλουμε να κάνουμε “άγια” την κοινωνία γιατί ένας ταξιτζής- και κακώς - έκανε παράβαση του επιπέδου να πάρει δύο ευρώ παραπάνω».

ΟΙ ΜΠΙΖΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ, ΟΙ ΧΑΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ

Αγριος κόσμος σε χρώμα κίτρινο

Με το άνοιγμα της συζήτησης της απελευθέρωσης των ταξί,ο πρόεδρος του Σωματείου Οδηγών Ταξί Αττικής- δηλαδή των υπαλλήλων- κ. Χρ. Πέτρουέδωσε μερικές συνεντεύξεις, αναλύοντας τι κρύβεται στην «αθέατη» πλευρά του κλάδου και βρέθηκε απολυμένος και δαρμένος,αφού έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από αγνώστους.Επίσης,απολύθηκαν άμεσα αρκετά μέλη του διοικητικού συμβουλίου του σωματείου.

Τα συμφέροντα που πλήττονται από την απελευθέρωση του επαγγέλματος είναι πολλά.Πέρα από τους νέους επαγγελματίες που χρεώθηκαν στις τράπεζες με δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να αγοράσουν μία άδεια ταξί και σήμερα κινδυνεύουν να χάσουν την επένδυσή τους,οδηγούμενοι σε αδιέξοδο,υπάρχει ένα ολόκληρο σύστημα που έμαθε να βγάζει λεφτά εκμισθώνοντας ταξί, το οποίο σήμερα βρίσκεται στον «αέρα».Δεν είναι τυχαίο ότι με την ολοκλήρωση του ΠΔ Ρέππα άρχισε μια απροσδόκητη εξαγορά αδειών από τις «μάντρες», οι ιδιοκτήτες των οποίων ήθελαν να στήσουν εταιρείες με αυτοκίνητα.Και αυτό διότι η αποσυρθείσα πλέον ρύθμιση προέβλεπε «φραγή» στην έκδοση νέων αδειών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Κύκλοι της αγοράς εκτιμούν ότι ήδη περί τα 5.000 άτομα κατέχουν άδειες δίχως να πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις.Το παζάρι των αδειών ξεκίνησε με τον Ν.588/1977. Ως τότε οι άδειες ήταν προσωποπαγείς,αμεταβίβαστες και ταυτισμένες με τον επαγγελματία που βρισκόταν πίσω από το τιμόνι.Το 1977 άρχισε η μαζική αγοραπωλησία αδειών ταξί,που οδήγησε μάλιστα στη δημιουργία αειθαλών «μυθολογιών»- όπως η κατοχή δεκάδων αδειών ταξί από πολιτικούς,επιχειρηματίες και ηθοποιούς,που ενέπλεκαν ως και την αείμνηστη Αλίκη Βουγιουκλάκη.

Σύμφωνα με τον νόμο κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο μπορεί να διαθέτει ως και δύο άδειες.Μέσω όμως παρένθετων προσώπων,συγγενών ή τρίτων,υπάρχουν άτομα που κατέχουν δεκάδες άδειες ταξί.

Η αγορά ταξί γίνεται παράτυπα,με το Δημόσιο και τις τράπεζες να κάνουν τα «στραβά μάτια».Μέχρι πρότινος- διότι τώρα οι αγοραπωλησίες έχουν «παγώσει»- ο ενδιαφερόμενος πήγαινε στη «μάντρα» και αγόραζε ένα ταξί και την άυλη αξία της αδείας αντί περίπου 150.000 ευρώ (το ποσό ήταν διπλάσιο ως το 2005).Εάν δεν είχε χρήματα,έπαιρνε δάνειο (με επιτόκιο 3,5%-5,5%) από την τράπεζα η οποία του χορηγούσε κεφάλαιο για το 80% της αξίας του ταξί μέσω «επισκευαστικού δανείου».Για το υπόλοιπο 20% του ποσού ο «μαντράς» εξέδιδε γραμμάτια,τα οποία εξοφλούνταν σταδιακά.

Οι «σκληροί» μαντράδες,οι οποίοι κατέχουν δεκάδες άδειες,δεν ξεπερνούν τους πέντε,ενώ γύρω τους και δορυφορικά κινούνται άλλοι 15. Αυτοί είναι οι οποίοι πλήττονται περισσότερο από όλους με τη μεταρρύθμιση Ραγκούση.Επίσης,«κλειστός» και άμεσα εξαρτώμενος κλάδος από τους αυτοκινητιστές είναι οι «ταξιμετράδες»,οι οποίοι δεν ξεπερνούν τους 25 στην Αθήνα.Στο ίδιο «σύμπαν» βρίσκονται και τα γραφεία ενοικίασης ταξί,τα οποία κατά την τυπική ερμηνεία του νόμου απαγορεύονται,ωστόσο λειτουργούν κανονικότατα.Σε αυτά οδηγοί ενοικιάζουν ταξί με αντίτιμο 40-45 ευρώ ανά βάρδια.

Συνολικά οι άδειες ταξί ξεπερνούν τις 35.000 σε ολόκληρη την Ελλάδα.Στην Αθήνα εντοπίζονται 14.000 άδειες και στις περισσότερες των περιπτώσεων τις μοιράζονται δύο άτομα που δουλεύουν το ταξί.Παράλληλα,στην πρωτεύουσα περί τις 8.000 εργάζονται ως οδηγοί,δηλαδή ως υπάλληλοι που εκμισθώνουν το όχημα, ενώ άλλοι 15.000 βρίσκονται στην επαρχία.Σε σχετικό έλεγχο του ΙΚΑ είχε καταγραφεί ως και 90% ανασφάλιστη εργασία.Οι άδειες αγοράζονται με συμβολαιογραφική πράξη, στην οποία αναγράφεται όχι το πλήρες ποσό που καταβάλλεται αλλά ένα πλασματικό,το οποίο είναι υποπολλαπλάσιο του αληθινού,με αποτέλεσμα το παζάρι των αδειών να έχει χρησιμοποιηθεί και για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος.



ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Πολιτική περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (35)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    κακοήθειες... | 25/07/2011 22:58
    ... ούτε γαλάζιος είναι ο κύριος λυμπερόπουλος, ούτε ξανθός, ούτε κάθε τόσο στα κομμωτήρια τρέχει, όπως έγραψε ένας εξυπνάκιας σχολιαστής. Πήγε να βάψει το αμάξι, του έβγαλαν δείγμα χρώμα και ήταν λάθος, αντί για κίτρινο πορτοκαλί. Ε, για να μη πάει χαμένο το έριξε στο μαλλί που είχε ασπρίσει (κακό μαντάτο ως γνωστόν). Δεν τρέχει κύριε κάθε τόσο στα κομμωτήρια, είναι πορτοκαλί εφ'άπαξ, διπλής ακρυλικής, ούτε σφαίρα δεν το πιάνει!
    εμού του ιδίου
    απάντηση01
     
     
    φάτσες | 25/07/2011 12:56
    κοιτάξτε προσεκτικα τις φάτσες. Τον 'κοκκινομάλη΄' θύμιο (τον φίλο του αντωνάκη του πολιτευτή για να μην ξεχνιόμαστε). Τά δύο πρωτοπαλλήκαρά του αριστερα και δεξιά, με το ανοιχτό δασύτριχο στήθος, το βλοσυρό ύφος, παχουλά παλληκάρια αμφότεροι, τον άλλο τον χοντρό παραπίσω με την προγουλάρα. Λουλούδια όλοι τους, απεχθή δείγματα μιας παρα-κοινωνίας όπου όλα παίζονται κάτω απο το τραπέζι, ντεμέκ μάγκες, ανυπάρκτου πνευματικού επιπέδου. Τραμπουκισμος και εξυπνακισμός το σύνθημα τους. Και όχι μόνον αυτοί, όλοι οι πάσης φύσεως συνδικαλιστές καί λοιπά παράσιτα που εκμαιεύουν αξιώματα, τάζουν ψήφους, απέχουν σθεναρα απο πάσης φύσεως εργασία και μας παρουσιάζονται ως ταγοί και τιμητές, Ελεος !!!!
    ανήσυχος
    απάντηση92
     
     
    σκεμπεδες και ταριφες | 25/07/2011 10:19
    Οι σκεμπεδες της μαγκιας δεν ειναι πλεον μοδα στην ελλαδα, μερικοι π.χ οι ταριφες θα αργησουν να το καταλαβουν αλλα η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ, εκτος βεβαια απο τα κακουλοφορεμενα ρομποτ, εχει αλλαξει. Τελος εποχης βαρυμαγκες, βαλτε το καλα στο μυαλο σας, ΟΛΟΙ οι βολεμενοι καθως και ΟΛΟΙ οι πολιτικοι... Ολες οι ΤΑΡΙΦΕΣ, πολιτικες, επαγγελματικες κτλ. τελος!!!!
    καινουργιος
    απάντηση82
     
     
    ο πανουσης που ειναι??? | 25/07/2011 08:04
    που σαι ρε μ...... τζιμακο?? εδω εχουμε και καικι και μποστανι με ολα τα " ψαρια" και τα "ζαρζαβατικα" να πουλιουνται σχεδον τζαμπα και αζυγιστα , αρκει να εχεις προνοησει να φερεις σακουλα ..... ελα και φερε και τη σακουλα σου μαζι....
    kleon
    απάντηση30
     
     
    αργα η γρηγορα | 25/07/2011 07:20
    κακο της κοινωνικης σας ταξις κανεται ,χανεται μεροκαματα και εξαθλιώνεστε εσεις και οι οικογενιες σας για αποφασεις που εχουν δρομολογηθει ολοι οι υπολοιποι φορεις θα ακολουθησουν στην νεα κατασταση που μας προτεινουν ,και οι ταξιτζηδες θα εχουν προνομια παλη, ετσι θα ξεκινησουμε την νεα προσπαθια να νοικοκυρεψουμε την ελλαδα???
    πολιτης
    απάντηση61
     
     
     
    ελλαδα αιγυπτος νιγηρια γουινεα μπισσαου | 25/07/2011 06:12
    .απλα πετανε χιλιαδες οικογενειες στο δρομο.oι ταξιτζηδες πρεπει να κινηθουν νομικα κατα της κυβερνησης ακομα και στο ευρωπαικο δικαστηριο να πανε και ειναι σιγουρο οτι θα δικαιωθουν.σε κανενα αλλο μερος του κοσμου δεν υπαρχει αυτο που λενε,το οποιος θελει γινεται ταξιτζης,με εξαιρεση ισως την αιγυπτο,τη γουινεα μπισσαου και τη νιγηρια.αλλα θα μου πειτε και η ελλαδα γεωγραφικα και πολιτισμικα δεν απεχει και πολυ απο την αιγυπτο...π.χ οι ελληναρες που θελουν να σκοτωσουν και να καψουν ταξιτζηδες πολιτισμικα ειναι σιγουρα πιο κοντα στους πιθηκους
    γιωργος
    απάντηση215
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ | 24/07/2011 22:11
    ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΥΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΣΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΤΑΞΙ ΙΣΧΥΟΥΝ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΝ ΟΙ ΙΡΛΑΝΔΟΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ.ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΤΑΞΙ.
    i tell the truth
    απάντηση1419
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    καλα κρασια | 24/07/2011 21:03
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΤΕ.ΕΝΑΣ ΜΕΛΟΣ ΣΥΝΤΕΧΝΕΙΑΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ 12 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ.ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ.
    Ανώνυμος / η
    απάντηση2219
     
     
    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΑΛΗΤΕΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ. | 24/07/2011 19:47
    ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ. Το κρατος εν κρατι των ιδιοκτητων ΤΕΛΕΙΩΣΕ. Να μπορουν οι πραγματικοι οδηγοι να εχουν την δικια τους δουλεια. Να τελειωνουμε με τα κολπα της φασιστικης δεξιας,γονεις της ανταμοιβης των δεξιων πεποιθησεων ετσι μεταπολεμικα. Τελος με τους ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕς ΤΩΝ κυκλοφοριων και αλλων μεσων και πολιτικων συμφερωντων. Οποια πολιτικη παραταξη.
    FotisTsimboukakis,Am......
    απάντηση214
     
     
    Κοντά στα ξερά καίονται και τα χλωρά; | 24/07/2011 19:02
    Ο Κ. Χεκίμογλου στα συμπεράσματα του προδίδεται από τους αριθμούς που ο ίδιος παρουσιάζει. Υπερβάλει για τους μαντράδες μια και στα 14000 ταξί στην Αθήνα υπάρχουν ελάχιστα που είναι διαθέσιμα στις πέντε μεγάλες μάντρες. Δεν είναι πάνω από 100. Ενώ μόνο στις αγγελίες μιας μόνο εφημερίδας υπήρχαν πριν την κρίση πάνω 2000 ιδιώτες για πώληση ταξί και ακόμα και τώρα που έχουν παγώσει οι πωλήσεις υπάρχουν πάνω από 800. Οι οδηγοί που νοικιάζουν δεν είναι πια 8000, γιατί πολλοί οδηγοί έχουν παρατήσει το επάγγελμα μια που η τιμή του καυσίμου, αλλά πιο σημαντικά η οικονομική κρίση το κάνει ασύμφορο. Το επίδομα ανεργίας είναι τριπλάσιο από τα κέρδη τους στο ταξί. Ακόμα και αν είχαν την άδεια τζάμπα σύμφωνα με όσα λένε οι οδηγοί πάλι λιγότερα θα έβγαζαν μετά από 12 ώρες δουλειάς απ' ότι το επίδομα ανεργίας. Αυτή την στιγμή δεν υπάρχουν πάνω από μισοί οδηγοί, δηλαδή 4000, που σημαίνει με δύο βάρδιες 2000 ταξί, ένα ποσοστό 15% του συνολικού αριθμού ταξί. Τα υπόλοιπα, η συντριπτική πλειοψηφία τα οδηγούν οι ιδιοκτήτες τους ή άνθρωποι που είναι παράνομοι ή ακόμα ψάχνουν για οδηγό. Αυτό που δεν καταλαβαίνει η κοινή γνώμη είναι τι άλλαξε στην κυβέρνηση, ώστε στα μέσα του καλοκαιριού και χωρίς προειδοποίηση και συμφωνία με τους αυτοκινητιστές και τις άλλες κοινωνικές ομάδες που πλήττονται από μια απεργία, να αποφασίζει να ανατρέπει το υπουργείο τις δικές του νομοθετήσεις. Δεν είναι κατανοητό ότι εκτός του προσώπου του υπουργού το υπόλοιπο προσωπικό του υπουργείου που αποφάσισε για τον προηγούμενο νόμο για τα ταξί έχει μείνει το ίδιο; Ποια χώρα της Ευρώπης έχει αποφασίσει να αφήσει χωρίς κανένα έλεγχο και νομοσχέδιο να γίνονται αιτήσεις για νέες απεριόριστες άδειες χωρίς μια ορθολογιστική μελέτη για το πόσες άδειες και με ποιους όρους θα πρέπει να εκδίδονται. Τι άλλαξε στον νόμο για την εκπαίδευση των οδηγών και την ασφαλή και μοντέρνα λειτουργία των ταξί ώστε να μην καταντήσει η Ελλάδα Πακιστάν; Ας απελευθερώσουμε τα λεωφορεία, έχει τόσο κόσμο που περιμένει στις στάσεις κάθε μέρα
    ΑΡ
    απάντηση35
     
     
    Ας τους δώσουμε κι εμείς ένα μάθημα | 24/07/2011 18:38
    Να λοιπόν από πού θα έρθει η επανάσταση. Από τη συμπαθή τάξη των ταξιτζήδων, που συμπεριφέρεται καθημερινά με έναν απίστευτο τσαμπουκα, που γράφει στα παλιά της τα παπούτσια τον ΚΟΚ, μπαίνει με το έτσι θέλω στις λεωφορειολωρίδες και κατακλέβει ασύστολα στο κόμιστρο όσους δεν μιλούν ελληνικά. Σ' αυτή τη χώρα της αυθαιρεσίας και της ανομίας, η μόνη λύση απέναντι στους εκάστοτε τσαμπουκάδες είναι να πάρουν οι πολίτες την κατάσταση στα χέρια τους. Ας σταματήσουμε να παίρνουμε ταξί, εκτός κι αν είναι απολύτως αναγκαίο. Ας συντονιστούμε, να παίρνουμε με τα ΙΧ τους γνωστούς, φίλους ή τους συναδέλφους μας που δεν έχουν. Οι τουριστικές επιχειρήσεις που έχουν πληγεί περισσότερο από τις κινητοποιήσεις, ας βρουν άλλες λύσεις για να εξυπηρετούν τους πελάτες τους. Μόνο, αν τους πονέσει στην τσέπη, θα σκεφτούν την άλλη φορά να κάνουν μπάχαλο τη μισή Ελλάδα. Γι' αυτό ξανασκεφτείτε το την επόμενη φορά που θα χρειαστείτε ταξί.
    Π. Α.
    απάντηση154
     
     
    Οι βαμμενοι... | 24/07/2011 17:27
    Απο ολους αυτους τους βαμμενους εργατοπατερες (πρασινους,μπλε,κοκκινους,κλπ) πιασαμε πατο και ειμαστε εδω που ειμαστε! Ξεφτιλα!!
    Νικολας
    απάντηση133
     
     
    τι θα πει να ανοιξουν τα επαγγελματα? | 24/07/2011 16:20
    Θα παρακαλέσω τους 100 αναγνώστες που επικροτούν θετικά με τη ψήφο τους οτιδήποτε αφορά απελευθέρωση του ταξί, χωρίς να καταλαβαίνουν και οι ίδιοι τι θα πει απελευθέρωση, με προσχημα και καλά τους 20 , 30 μαντράδες ,χωρίς να υπολογίζουν τους υπόλοιπους 50 με 70000 συμπολίτες μας , που δαπάνησαν περιουσίες για να αποκτήσουν μια θέση εργασίας, να μας πουν . Φταίνε άραγε οι συμπολίτες μας? Είναι δυνατόν σε αυτή τη χώρα να παλεύουμε να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες? Βάζω στοίχημα όλοι εσείς οι 118 με 120 που παρακαλάτε να ψωφήσει η κατσίκα των συμπολιτών σας, αμφιβάλω αν εργάζεστε με τον ιδρώτα του προσώπου σας , για να βγάλετε τα προς των ζην. Σίγουρα πολλοί απο σας θα έχετε εκμεταλευτεί καταστάσεις για να περνάτε καλά σε βάρος των υπολοίπων. Παρακαλώ οτιδήποτε λιγότερα απο 120 αρνητικά σχόλια για τη γνώμη μου, δε θα είναι αρκετα για να δημιουργήσουν αρνητικό κλίμα.
    Ανώνυμος / η
    απάντηση613
     
     
    Ταξί...τέρμα | 24/07/2011 15:58
    Μποϋκοτάζ στο ταξί. Αν συμπαραταχθεί η κοινωνία και βοηθήσει η πολιτεία με βελτιωμένες συγκοινωνίες, θα τους κοπεί ο τσαμπουκάς των κ.κ. ταξιτζήδων, που για όλα έχουν γνώμη και όλα νομίζουν ότι τα ξέρουν, επειδή, λέει, έβγαλαν το πανεπιστήμιο του πεζοδρομίου. Αφού είναι λοιπόν κατά δήλωσή τους του πεζοδρομίου, ας τους φερθούμε όπως τους αξίζει. Όταν με το καλό 'γίνουν άνθρωποι', το ξανασυζητάμε το θέμα. Όσο για μένα... κομμένο το ταξί. Να παρακαλάνε και να μην τους μισθώνουν. Έτσι κόβεται ο τσαμπουκάς και ωφελείται και η τσέπη μας.
    Όλγα
    απάντηση134
     
     
    ο ελληνας Jimmy Hoffa | 24/07/2011 15:30
    ο τυπος μου θυμιζει Jimmy Hoffa kai Teamsters
    aristophanis
    απάντηση82
     
     
    επιπεδο | 24/07/2011 15:08
    βαμμενα μαλλια ....ολοξανθος...ατρανταχτα επιχειρηματα ερχετε η σειρα ολων μας.11000 κλινες καταργει ο Λοβερδος 26 γραμμες λεωφορειων καταργουνται ...Συνεχιζετε ετσι καλα το πατε .Επι της ουσιας τιποτα
    tweety
    απάντηση35
     
     
    για τα ταξι | 24/07/2011 15:00
    να γινει πληρης απελευθερωση για να παρει ο νονος μου ταξι για να παρει αδεια να δουλεψει
    dimitris
    απάντηση44
     
     
    ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΒΡΩΜΥΛΟΙ | 24/07/2011 14:38
    ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΙΔΙΟΚΤ.ΤΑΞΙ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΤΕΤΕΥΤΑΙΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ,ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΚΑΙ ΑΞΕΣΤΟΙ ΜΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ,ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ.
    ΤΣΕΚΟΥΡΙ
    απάντηση154
     
     
    αυτοι ειναι οι ελληνεσ | 24/07/2011 14:17
    ποτε ενομενοι,παντα ο ενασ να βγαλει το ματι του αλλου,ζηλιαριδεσ ψαχνοντασ την τσεπη του αλου να δει ποσα εχει μεσα χωρισ να βλεπει τι εχει δωσει για να τα αποκτισει.αλλα και η ελλαδα τωρα το μονο που κανει ειναι να τουσ εκδηλωνει γιατι ολοι αυτοι ηταν στην διπλανη σου πορτα και δεν τουσ ηξερεσ.και αναφερομαι στουσ παραπανω ελληναρεσ που βρομανε τα χνοτα τουσ απο τη πεινα,γιατι παντα ψαχνανε το τζαπα
    lamprini
    απάντηση72
     
-