Oι δύσκολες συνθήκες έχουν αναγκάσει τα πολυκαταστήματα να προβούν σε πρωτότυπες προσφορές προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και οι προσφορές τύπου από 20% ως 40% έκπτωση στα προϊόντα φαίνεται ότι δεν αρκούν για να δελεάσουν τους καταναλωτές, γι΄ αυτό και τα τμήματα μάρκετινγκ των πολυκαταστημάτων έχουν επιστρατεύσει τις πιο ευφάνταστες ιδέες τους και προσφέρουν πλέον άλλες υπηρεσίες, πιο ελκυστικές στους καταναλωτές.

Fokas
Ψωνίζεις, κέρδισες δωρεάν διακοπές. Στον πόλεμο των προσφορών έχουν ριχτεί και τα πολυκαταστήματα Fokas, τα οποία προσφέρουν καλοκαιρινές διακοπές για 4 ή 5 ημέρες στη Μύκονο, τη Σαντορίνη και τη Σκιάθο σε δύο άτομα και ένα παιδί. Μια προσφορά δοκιμασμένη από το περσινό καλοκαίρι. Προϋπόθεση να αγοράσουν προϊόντα αξίας 400 ευρώ σε ως τρεις αποδείξεις σε έναν μήνα από το κατάστημα.

Οπως σημειώνεται σε αυτή την εκστρατεία περιλαμβάνονται οι σούπερ προσφορές και τα εκπτωτικά προϊόντα του πολυκαταστήματος, ενώ η περίοδος πραγματοποίησης ταξιδιών έχει ξεκινήσει και θα διαρκέσει ως τα μέσα Ιουλίου και θα επαναληφθεί από 30 Αυγούστου ως 29 Οκτωβρίου.

Τα έξοδα κρατήσεων και υπηρεσιών κατ΄ άτομο ανά προορισμό είναι 20 ευρώ, και τα εισιτήρια επιβαρύνουν τον καταναλωτή. Το 2009 επωφελήθηκαν 22.748

καταναλωτές, όπως αναφέρει η ίδια η εταιρεία, ενώ εφέτος θα ξεπεράσουν τις 36.652.

Νotos galleries
Τα πολυκαταστήματα μόδας και ομορφιάς Νotos galleries έχουν λανσάρει μια νέα καμπάνια. Αν επισκεφτείτε τα πολυκαταστήματα notosgalleries και ψωνίσετε καλοκαιρινά είδη- ρούχα, καλλυντικά, μαγιό, αντηλιακά- σας δίνεται το δικαίωμα να τα επιστρέψετε μετά τις διακοπές σας ως τις 11 Σεπτεμβρίου προκειμένου να κερδίσετε το 100% της αξίας τους σε δωροεπιταγή, για τις αγορές σας σε χειμερινά είδη, από τις συλλογές του πολυκαταστήματος. Οι αγορές των χειμερινών ειδών θα πρέπει να γίνουν από τις 15 Σεπτεμβρίου ως τις 15 Νοεμβρίου και ουσιαστικά θα έχουν έκπτωση 33%, αφού θα πρέπει να αγοράσουν και άλλα προϊόντα, χρησιμοποιώντας και τη δωροεπιταγή. Οι αγορές καλοκαιρινών ειδών αφορούν την πλειοψηφία των προϊόντων του πολυκαταστήματος, ενώ οι αγορές των χειμερινών ειδών θα πρέπει να γίνουν από το ίδιο corner. Τα ρούχα που θα επιστρέφονται, εξηγεί η διοίκηση του πολυκαταστήματος, θα δωρίζονται σε ομάδες κοινού που τα έχουν ανάγκη, ενώ όλες οι συσκευασίες καλλυντικών θα δοθούν για ανακύκλωση. Αν και η προσφορά ξεκίνησε μέσα σε αυτή την εβδομάδα, όπως αναφέρει ο διευθυντής μάρκετινγκ του ομίλου Νotos Comκ. Νικόλαος Αηδίνης, οι αντιδράσεις των καταναλωτών είναι θετικές. Αυτή η κίνηση, συνεχίζει ο κ. Αηδίνης, στοχεύει να συμβάλει στη δραστηριοποίηση της καταναλωτικής δύναμης, καθώς συνολικά η αγορά κατέγραψε μείωση της τάξης του 25% το τελευταίο δίμηνο. Αttica
Το πολυκατάστημα Αttica the department storeέχει εξελίξει και αυτό τις προσφορές του προκειμένου να επιβιώσει από τον σκληρό ανταγωνισμό. Μπαίνοντας στο πολυκατάστημα φιγουράρει ένα μεγάλο πανό με τις προσφορές του, μεταξύ των οποίων αναφέρονται εκπτώσεις σε επώνυμες μάρκες από 20% ως 30%- 40%, 25% έκπτωση στα καλλυντικά, δωρεάν περιποίηση μαλλιών από το κομμωτήριο Georgios Doudessis με αγορές αξίας άνω των 100 ευρώ και 20% έκπτωση στο εστιατόριο Βread & Βutter για αγορές αξίας άνω των 100 ευρώ. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Αττικά Πολυκαταστήματα που διαχειρίζεται τα Αttica στην Αθήνα και στο Golden Ηall, κ. Κ. Λαμπρόπουλο, το Αttica στην Αθήνα εμφάνισε μείωση πωλήσεων 6% στο πεντάμηνο του 2010, ενώ στο Golden Ηall παρουσίασε αύξηση κατά 23%, γιατί ο κόσμος προτιμά τα μεγάλα εμπορικά καταστήματα. Η μικρή μείωση πωλήσεων στο Αttica στο κέντρο της Αθήνας αποδίδεται στο ότι η αγορά ήταν πολύ πεσμένη τον Μάιο αλλά και στις απεργίες και στα επεισόδια.