«Το πραγματικό μέγεθος της κρίσης στην Ελλάδα δεν είναι ακόμη απολύτως ξεκάθαρο,γι΄ αυτόν τον λόγο υπάρχειμεγάλη αβεβαιότητα στην αγορά και ο καταναλωτής έχει επιφυλακτική στάση. Παρ΄ όλα αυτάη κοινωνία που δημιούργησε τη μεγάλη άνοδο της οικονομίας είναι ακόμη εδώ. Οι έλληνες επιχειρηματίες εξακολουθούν να εργάζονται και να ζουν στην Ελλάδα. Για παράδειγμα, αν η Ελλάδα ήταν παραγωγός πετρελαίου και το πετρέλαιο ξαφνικά εξαντλούνταν, ο πανικός θα ήταν απόλυτα δικαιολογημένος – δεν είναι όμως αυτή η περίπτωσή μας.

Η αγορά των ειδών πολυτελείας θα αλλάξει, όπως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους. Οι καταναλωτές με αγοραστική δυνατότητα προτιμούν να περιμένουν. Αυτοί οι οποίοι αγόραζαν είδη πολυτελείας χάρη στη δυνατότητα άντλησης χρημάτων από το χρηματιστήριο ή τον δανεισμόδεν έχουν τώρα αυτή τη δυνατότητα. Το σίγουρο είναι ότι από την “εφήμερη, βουλιμική και fast food” στάση αγορών όλων των μαρκών σε οποιαδήποτε τιμή,θα περάσουμε σε μια πιο “εκλεπτυσμένη στάση connaisseur και slow food” αγορών προϊόντων που προσφέρουν πραγματική αξία και ποιότητα. Επειτα από μια περίοδο-σοκ σίγουρο είναι πως η αγορά θα επιστρέψει σε φυσιολογικούς ρυθμούς».

Γενικός διευθυντής Cartier Ελλάς