Πού χάθηκε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ. Σουφλιάς, εμπνευστής της στρατηγικής των επικείμενων βουλευτικών εκλογών; Τις τελευταίες ημέρες δεν εμφανίζεται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και γενικώς δεν κάνει δηλώσεις, όπως συνήθιζε μετά τις συνεδριάσεις της εκλογικής επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας.

Αν και τοποθετήθηκε στην πρώτη θέση του ψηφοδελτίου Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας, γεγονός που τον απαλλάσσει από τη διενέργεια προσωπικού προεκλογικού αγώνα, ο κ. Σουφλιάς εργάζεται από το πρωί ως το βράδυ για να κλείσει υποθέσεις στο υπουργείο, αλλά και για να συμβάλει στον προεκλογικό αγώνα της Νέας Δημοκρατίας.

Μάλιστα, φαίνεται να πιέζει ώστε να ληφθούν γρήγορα αποφάσεις οι οποίες μπορεί να έχουν θετικό αποτέλεσμα για το ποσοστό της Νέας Δημοκρατίας στις εκλογές, όπως η «τακτοποίηση» των ημιυπαίθριων, αλλά και η εφαρμογή της απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων.

Ο πρωθυπουργός κ. Κ. Καραμανλής φαίνεται να εκτιμά ιδιαίτερα το έργο του κ. Σουφλιά, αφού αναφέρεται κυρίως σε αυτό όταν παρουσιάζει τα επιτεύγματα της κυβέρνησής του. Τα επανέλαβε στο προχθεσινό ντιμπέιτ με τον αρχηγό του ΠαΣοΚ κ. Γ. Παπανδρέου. Πράγματι, στα πεντέμισι χρόνια που είναι υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, ο κ. Σουφλιάς έχει να παρουσιάσει έργο. Κατάρτισε και κυρώθηκε από τη Βουλή το πρώτο Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο. Επίσης, ολοκληρώθηκαν τα ειδικά χωροταξικά για τη βιομηχανία, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τις ορεινές, τις παράκτιες περιοχές και τα νησιά, καθώς και το ειδικό χωροταξικό για τον τουρισμό. Το τελευταίο ωστόσο θα ανατραπεί αν εκλεγεί στην κυβέρνηση το ΠαΣοΚ. Παράλληλα, ολοκλήρωσε το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αττικής, ενώ προωθεί τη διπλή ανάπλαση στη λεωφόρο Αλεξάνδρας και στον Βοτανικό, όπου θα κατασκευαστεί το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού.

Στον τομέα των δημοσίων έργων, εκτός από την αλλαγή του νόμου για την ανάθεση των έργων, προώθησε τους νέους αυτοκινητόδρομους της χώρας, που κατασκευάζονται με αυτοχρηματοδότηση, ενώ ολοκλήρωσε και παρέδωσε στην κυκλοφορία την Εγνατία οδό. Επίσης, ανατέθηκε και κατασκευάζεται το μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ διπλασιάζεται το μετρό της Αθήνας.

Η συνέχιση του Κτηματολογίου, η απόσυρση των παλαιών οχημάτων και η προσπάθεια «τακτοποίησης» των ημιυπαίθριων χώρων των οικοδομών, εγγράφονται στις πράξεις του κ. Σουφλιά, όπως και η προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στις κοινοτικές οδηγίες για την προστασία του περιβάλλοντος.