Νομίζω ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ δεν το χειρίστηκε όπως έπρεπε το θέμα με τους ιδιοκτήτες και οδηγούς TAXI. Και αναφέρομαι φυσικά στην απόφαση του υπουργού Μεταφορών να καταργηθούν οι e – εφαρμογές για μίσθωση ταξί. Απόφαση μισ’η και χωρίς προοπτική.

Για μια ακόμη φορά η κυβέρνηση αντί να βοηθήσει περισσότερο μια επαγγελματική ομάδα με την ευκαιρία που της παρουσιάστηκε, έδειξε στενότητα μυαλού και έλλειψη ευρωπαϊκού οράματος. Θα μπορούσε λοιπόν παράλληλα με την κατάργηση των e εφαρμογών να προχωρήσει και σε μια σειρά πρωτοβουλιών ώστε οι εν λόγω επαγγελματίες να μην αντιμετωπίζουν προβλήματα στην εργασία τους.

Για παράδειγμα:

να μην κόβουν αποδείξεις επειδή τους δημιουργούνται προβλήματα στην φορολογική τους δήλωση

να σταματούν τα οχήματά τους όπου και όπως θέλουν σε οποιοδήποτε δρόμο ή λεωφόρο για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους

να «φορτώνουν» όσους περισσότερους πελάτες μπορούν στην ίδια διαδρομή ή σε παραπλήσια (για παράδειγμα κάποιος από Κυψέλη που θέλει να θέλει να μεταβεί στην Ομόνοια, μπορεί αυτό να γίνει μέσω Περιστερίου. Ουδέν κακό αμιγές καλού: γνωρίζει τις Δυτικές συνοικίες)

να παρκάρουν – ιδιαιτέρως στο κέντρο – σε όλους τους δημόσιους χώρους, πλατείες, πεζόδρομους, ράμπες για ΑμΕΑ, κ.ο.κ. με πρωταρχικό στόχο και σκοπό την ενίσχυση του Τουρισμού

να απαλλαγούν οι οδηγοί ταξί από την επαγγελματική – ηθική υποχρέωση να μεταφέρουν ΑμΕΑ ή ηλικιωμένους και γενικώς κάθε πάσχοντα εφόσον όλοι αυτοί καθυστερούν στην επιβίβαση – αποβίβαση

και όσο πιο πιστά εφαρμόζουν τα παραπάνω να βραθευτούν από την Πολιτεία για την κοινωνική τους προσφορά με δώρο για παράδειγμα τα λάδια και τα λάστιχα του αυτοκινήτου τους για έναν χρόνο

Ισως ακόμη και η απαλλαγή από την εφαρμογή του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας να βοηθούσε ακόμη περισσότερο το κοινωνικό σύνολο στο οποίο απευθύνονται. Σκόρπιες ιδέες από έναν πολίτη που χρησιμοποιεί ταξί ελάχιστες φορές τον χρόνο και είναι προφανές ότι δεν μπορώ να γνωρίζω όλες τις ανάγκες και τα προβλήματα του κλάδου.

Επίσης, θα μπορούσε να συσταθεί στο υπουργείο Μεταφορών μια αρμόδια επιτροπή – προτεινόμενος και όχι δεσμευτικός τίτλος «Αγγελοι του Κομίστρου» – έτσι ώστε με ψυχραιμία, νηφαλιότητα να επιλύσει τα όποια ζητήματα ιδιοκτητών και οδηγών ταξί.

Από την άλλη όμως θα πείτε ακόμη μια επιτροπή; Ακόμη μια κρατική επιτροπή ενώ χρειάζονται άμεσες και δραστικές αποφάσεις; Το ξέρω ότι το ξέρετε και εσείς ότι τελικά δεν πρόκειται να γίνει κάτι με την ιδρυση επιτροπής.

Για αυτό ίσως εδώ και 10 χρόνια για παράδειγμα πολύ σωστά δεν έχει συσταθεί κάποια αρμόδια επιτροπή για να σωθεί, συντηρηθεί και αποδοθεί στις νεότερες γενιές το έργο του Μάνου Χατζιδάκι. Που να μπλέκεις με επιτροπές για να σωθούν κάποιες συνθέσεις και τραγουδάκια.

Τι σημασία έχει άλλωστε το αρχείο του Μάνου Χατζιδάκι. Τι βοήθεια μπορεί να προσφέρει στην καθημερινότητά του κοινωνικού συνόλου… Ενώ ένα ταξί έχει ψήφους. Συγγνώμη οδηγούς ήθελα να γράψω