από metereologos.gr
Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017
 
 

Μπορούμε ακόμα να εμπιστευόμαστε τα ΕΛΤΑ;

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Την απίστευτη αυτή ιστορία μου μετέφερε αναγνώστρια που διαμένει σε δήμο της Αττικής. Μια ιστορία χάους, ανευθυνότητας, ακόμα και αλαζονείας στα Ελληνικά Ταχυδρομεία της περιοχής, που κατά πάσαν βεβαιότητα δεν αποτελεί τοπικό και μόνο φαινόμενο αλλά είναι δείγμα γραφής μιας ιδιαίτερα ανησυχητικής γενικότερης αποσύνθεσης στα ΕΛΤΑ.

Εδώ και αρκετό καιρό οι κάτοικοι της περιοχής εκείνης αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα με την αλληλογραφία τους. Συχνά οι επιστολές επιδίδονται σε λάθος διευθύνσεις και επαφίεται στην καλή θέληση ενός γείτονα η επιστροφή και η δια χειρός επίδοση μιας επιστολής στον πραγματικό της παραλήπτη. Ακόμα χειρότερα, ένας αριθμός επιστολών δεν φεύγουν ποτέ από το κέντρο διανομής της περιοχής αλλά πετιούνται απευθείας στο καλάθι με την «ανεπίδοτη» αλληλογραφία!

Θα περιοριστώ εδώ στην εμπειρία της αναγνώστριας. Ήταν η δεύτερη συνεχόμενη φορά που αργούσε να λάβει τον λογαριασμό τηλεφώνου. Την προηγούμενη φορά τον είχε λάβει λίγο πριν την εκπνοή της προθεσμίας πληρωμής. Κάποιοι παλιότεροι λογαριασμοί είχαν πάει σε λάθος διεύθυνση και τους είχε τελικά παραλάβει από ευγενικούς κατοίκους της περιοχής, ενώ άλλες επιστολές – μερικές εκ των οποίων ήταν σημειώματα πληρωμών με αυστηρές προθεσμίες – δεν είχαν φτάσει ποτέ σε εκείνη. Τούτη τη φορά αποφάσισε να μην το ρισκάρει...

Πήγε, λοιπόν, στο κατάστημα της τηλεφωνικής εταιρείας και ρώτησε αν της είχε αποσταλεί ο λογαριασμός. Της απάντησαν πως τον είχαν στείλει εδώ και πολλές μέρες και της συνέστησαν να διερευνήσει το θέμα στα τοπικά ΕΛΤΑ. Πηγαίνοντας εκεί, ζήτησε αμέσως να δει τον διευθυντή του καταστήματος. Με όλη την δικαιολογημένη αγανάκτηση του πολίτη που κατ’ επανάληψη βρίσκεται αντιμέτωπος με την ανευθυνότητα και την αναξιοπιστία του συστήματος, του εξέθεσε τα διαρκή προβλήματα που αντιμετωπίζει η περιοχή σε ό,τι αφορά την διανομή της αλληλογραφίας.

Αντί εξηγήσεων – ή, έστω, δικαιολογιών – και χωρίς ίχνος από την οφειλόμενη κατανόηση προς έναν ταλαιπωρούμενο πελάτη που ζητά το δίκιο του, ο διευθυντής την αντιμετώπισε με απαξίωση, αν όχι και ειρωνεία, και μόνο που δεν την κατηγόρησε ότι ήταν εκείνη υπεύθυνη για τα προβλήματα δυσλειτουργίας του Ταχυδρομείου! Της υπέδειξε, πάντως, στο τέλος να απευθυνθεί στο κέντρο διανομής των ΕΛΤΑ της περιοχής.

Η αλήθεια είναι πως τόσο ο προϊστάμενος, όσο και η αρμόδια υπάλληλος του κέντρου διανομής, την αντιμετώπισαν με ευγένεια και φάνηκαν πρόθυμοι να ακούσουν το πρόβλημά της και να την εξυπηρετήσουν. Πίσω από την ευγένεια, εν τούτοις, η αναγνώστρια διέκρινε τον φόβο που γεννά η επίγνωση ευθύνης για τα κακώς κείμενα της υπηρεσίας...

Μετά από αμέτρητα βασανιστικά λεπτά, και αφού χρειάστηκε να εξετάσει μία-μία εκατοντάδες επιστολές που βρίσκονταν στοιβαγμένες σε κάποιον ειδικό χώρο, η φιλότιμη υπάλληλος κατόρθωσε τελικά να εντοπίσει τον λογαριασμό τηλεφώνου της πελάτισσας. Και όχι μόνο αυτόν, καθώς βρέθηκε αναπάντεχα και μια ειδοποίηση πληρωμής από ασφαλιστική εταιρεία, απευθυνόμενη στην κόρη της γυναίκας. Ευτυχώς έγκαιρα, αφού η προθεσμία έληγε σε μερικές μέρες...

Το ενδιαφέρον και ανησυχητικό συνάμα είναι ότι η συγκεκριμένη αλληλογραφία που εντοπίστηκε δεν θα αργούσε απλά να φτάσει στον προορισμό της, αλλά δεν επρόκειτο να φτάσει ποτέ! Τα γράμματα ήταν παραπεταμένα ανάμεσα σε δεκάδες ή εκατοντάδες άλλα που αντιμετωπίζονταν ως οιονεί ανεπίδοτη αλληλογραφία. Στην πραγματικότητα, επρόκειτο απλά για αλληλογραφία που ήταν παρατημένη στο κέντρο διανομής, αφού δεν υπήρχε κάποιος να την επιδώσει στους παραλήπτες.

Ο προϊστάμενος της υπηρεσίας έκανε μια φιλότιμη προσπάθεια να δώσει κάποιες εξηγήσεις, ήταν όμως φανερό από τον αμήχανο τρόπο του πως αυτές αποκάλυπταν μόνο την κορυφή του παγόβουνου. Μίλησε αόριστα για ανεύθυνους και ασυνείδητους εποχικούς διανομείς («πέρασαν διάφοροι από εδώ», είπε) που η υπηρεσία «δεν μπορεί να τους βρει» (πιθανολογώ πως κάνουν άτυπες διακοπές – μετ’ αποδοχών, ασφαλώς!) και ανέφερε ότι «από Σεπτέμβριο» θα λυθεί οριστικά το πρόβλημα με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.

Βέβαια, ως τον Σεπτέμβριο, οφειλές που έχουν μείνει ανεξόφλητες θα έχουν εν τω μεταξύ επιφέρει τις αναλογούσες συνέπειες (κάποιες μάλιστα ιδιαίτερα σοβαρές) σε ανυποψίαστους ανθρώπους που ουδόλως είχαν την πρόθεση να καταστούν εκπρόθεσμοι και να φανούν ασυνεπείς. Αλλά, το θέμα δεν αφορά μόνο τις οικονομικές υποχρεώσεις ή, εν γένει, τα γραφειοκρατικά ζητήματα των πολιτών. Όσο κι αν φαίνεται απίστευτο στην ηλεκτρονική εποχή των SMS, των email και των social media, υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που επικοινωνούν στέλνοντας και περιμένοντας να λάβουν «ένα γράμμα». Που, αν και στάλθηκε, ίσως δεν φτάσει ποτέ...

Σε όλους αυτούς, τα ΕΛΤΑ χρωστούν εξηγήσεις (οι σκέτες απολογίες και οι αόριστες υποσχέσεις δεν επαρκούν). Ας μας πουν, τελικά, με κάθε ειλικρίνεια – ακόμα και με ψυχρό πραγματισμό, αν απαιτείται – αν μπορούμε ακόμα να τα εμπιστευόμαστε. Ή, τουλάχιστον, αν θα είμαστε κάποτε σε θέση να τα εμπιστευτούμε ξανά. «Από Σεπτέμβριο», ας πούμε...


Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (25)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
     
    Ένα μάλλον αναπάντητο ερώτημα | 27/08/2017 20:22
    Χωρίς να θέλω να καταστώ συνήγορος των ΕΛΤΑ και επειδή χρησιμοποιώ τις υπηρεσίες τους χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, θα πρέπει οι οποιεσδήποτε προβληματικές περιπτώσεις να αντιμετωπίζονται σε τοπικό επίπεδο με ταυτόχρονη αναφορά στους ανωτέρους σε συνεχή βάση. Αδυνατώ να πιστέψω ότι ακόμη μια φορά στην Ελλάδα δε μπορούμε να βάλουμε σε τάξη απλές διαδικασίες που λειτουργούν εδώ και δύο αιώνες και χρειάζεται να προστρέξουμε στους ξένους και στην ιδιωτική πρωτοβουλία που στο όνομα μιας αμφισβητήσιμης αναβάθμισης θα ακριβύνουν τις υπηρεσίες που μέχρι σήμερα μας παρέχονται σε χαμηλότερες τιμές. Γιατί δε μπορούμε μόνοι μας να καταφέρουμε αυτό που ζητάμε από τους άλλους;
    Θ. Βαβλίδας
    απάντηση11
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Εμπειρίες από ΕΛΤΑ Πειραιά, Κεντρικό | 26/08/2017 06:00
    Στο συγκεκριμένο Κατάστημα για την αποστολή δεμάτων απαιτούν τύλιγμα με κόλλα καφέ που αγοράζεις από τα απέναντι βιβλιοπωλεία, αλλιώς δεν παραλαμβάνουν το δέμα! Άρα αύξηση του κόστους του δέματος. Επίσης δεν βοηθούν στο τύλιγμα. Σε σχετική παρατήρηση απαντούν ότι δεν είναι δουλειά τους. Σε δεύτερη παρατήρηση ότι δεν μπορούν όλοι να τυλίξουν μόνοι τους το δέμα και ότι οι ιδιωτικές εταιρείες το κάνουν, απαντούν ότι οι τελευταίες θέλουν .... πελάτες!!! Σε αναζήτηση προισταμένου, αυτός εξαφανίζεται! Σε αναζήτηση Δ/ντού, ο τελευταίος απαιτεί να πάει ο πελάτης στο γραφείο του! Εξουσία γαρ! Δεν είναι παντού έτσι, π.χ. Ναύπλιο και Γαλαξίδι λειτουργούν άψογα, απλά σκάβουν μόνοι τους τον λάκκο τους.
    Γεώργιος Μηναίος
    απάντηση20
     
     
     
    δείτε τα πως κάνουνε... | 26/08/2017 01:32
    τα χελιδονάκια ορέγονται την ιδιωτικοποίηση των ΕΛΤΑ....
    μα ναι, ναι, αφού δεν τα εμπιστευόμαστε...
    απάντηση14
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Αναξιοπιστία των ΕΛΤΑ την τελευταία εικοσαετία (Μέρος ΙΙ) | 25/08/2017 18:37
    Ένας ταχυδρόμος κάποτε μου πρότεινε να αφήνει σε εμένα, όλη την αλληλογραφία του δρόμου μου και να κάνω μετά εγώ την επιμέρους διανομή. Προ μηνών έλαβα από τα ΕΛΤΑ, όπου υπάγομαι, ειδοποίηση για μια αντικαταβολή, η οποία όμως τελικά βρισκόταν παρατοποθετημένη στα ΕΤΑ γειτονικού δήμου, όπου φυσικά εγώ πήγα να την παραλάβω. Γενικά, η συνήθης συχνότητα παραλαβής αλληλογραφίας είναι 3 φορές τον μήνα. Το τελευταίο διάστημα, όμως, ο τωρινός ταχυδρόμος μέχρι και τα συστημένα μου τα αφήνει στο γραμματοκιβώτιό μου κατευθείαν και υπογράφει αντ’ εμού για να μη τρέχω εγώ στο ταχυδρομείο. Ίσως με λυπάται για όσα υφίσταμαι. Μόνο έναν λογαριασμό μου βρήκα αυτήν την εβδομάδα σε γραμματοκιβώτιο γείτονα!
    ΗΛΙΑΣ
    απάντηση50
     
     
    Η αναξιοπιστία των ΕΛΤΑ τα τελευταία 20 χρόνια (Μέρος Ι) | 25/08/2017 18:24
    Στα είκοσι χρόνια που μένω στα βόρεια της Αθήνας μου έχουν συμβεί πολλά τέτοια παρόμοια. Έχω κάνει μόνος μου συχνά τη διαλογή της αλληλογραφίας στο κέντρο διανομής με ή χωρίς την παρουσία υπαλλήλων, έχω βρει στο γραμματοκιβώτιό μου αλληλογραφία άλλων και άλλοι έχουν βρει στα δικά τους γραμματοκιβώτια δική μου κλπ. Παλιά που υπήρχε η (δήθεν) υπηρεσία Business Express περίμενα έναν φάκελο από το κέντρο της Αθήνας επί 17 ημέρες και έφτασε τότε επειδή ακριβώς τον αναζήτησα και εγώ και ο αποστολέας του. Το μυστικό, που περιορίζει αυτά τα περιστατικά, είναι να έχει κανείς άριστες σχέσεις με το προσωπικό των ΕΛΤΑ, να δείχνει ότι συμπάσχει μαζί τους και να συμφωνεί με όσες δικαιολογίες ακούει.
    ΗΛΙΑΣ
    απάντηση60
     
     
    δεν πεφτω απο τα συννεφα! | 25/08/2017 16:48
    χρονιο το προβλημα !! μεχρι και τον συνηγορο του πολιτη ανακατεψαμε!! τον εσωτερικό έλεγχο των ελτα!! ματαιως !! στον ΤΚ 17857 στο Κερατσινι τα γραμματα ερχονται ανα δεκαπανθημερο!! Το δε απαραδεκτον! συμμετείχαμε σε εύρευνα τησ PWC για τη αποτελεσματικότητα της διανομης με αποστολή και παραλαβή αλληλογραφίας!! το πηραν είδηση τα τζιμάνια του κέντρου διανομής για τον ΤΚ 18757 και επειδεικτικά για μα μας "τιμωρησουν" εφερναν άμεσα μόνο την "μαιμου" αλληλογραφία για τις ανάγκες της ερευνας της PWC !!! ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ !!! ΓΙΑ ΔΕ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΕΝΑ ...ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΔΙΑΝΟΜΕΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΠΑΚΙ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟ ΤΗΝ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ!!!
    τρεχα γυρευε
    απάντηση430
     
     
    Μονιμότητα | 25/08/2017 13:05
    Άρση της μονιμότητας ΤΩΡΑ.Να δείς πως θα κάνουν την δουλειά τους σωστά.
    Ροδόλφος Μπετάρεφ
    απάντηση570
     
     
    Ο Ταχυδρόμος πέθανε.... | 25/08/2017 13:03
    Μέσα στη γενικότερη κατάρρευση των κρατικών προσφερομένων υπηρεσιών , τα ΕΛΤΑ δεν κατάφεραν να ξεφύγουν και να τιμήσουν την ιστορία τους. Αξίζει να θυμηθούμε ότι το 1926 κατά τη διάρκεια των πολεμικών επιχειρήσεων , υπήρχε αλληλογραφία με το μέτωπο . Το ίδιο και το 1940 λόγω του Ελληνοιταλικού πολέμου , οργανώθηκε η εν εκστρατεία ταχυδρομική υπηρεσία.Σήμερα αν αρρωστήσει ο ταχυδρομικός διανομέας , λαμβάνεις την αλληλογραφία , κατόπιν εορτής. Προσωπική μου εμπειρία από έγγραφο Τράπεζας , που είχε επιστρέψει η συστημένη επιστολή στον αποστολέα , με βαριές συνέπειες για μένα. Όσον αφορά την πιθανή ανευθυνότητα των εποχιακών εργαζομένων , εκτιμώ ότι το " ψάρι βρωμάει από το κεφάλι".
    Φέφη
    απάντηση420
     
     
    Με αλλα λογια, | 25/08/2017 11:08
    ειτε θα τους πληρωνουμε για να μη δουλευουν,ειτε θα βουλιαξουν τη βαρκα και θα τους πληρωνουμε παλι για να καθονται... Πειθαρχικες διωξεις υπαρχουν;Εισαγγελεας υπαρχει,ή κρυβεται παλι; ΥΓ. Το γραμματοσημο λογιζεται και σαν μεσο πληρωμης. Χρημα δηλαδη. Οταν,λοιπον,πεταξουν ενα γραμμα(αρα και γραμματοσημο),ουσιαστικα κλεβουν ξενο χρημα. Ουτε αυτο επισυρει ποινη;
    Abdul
    απάντηση423
     
     
     
    Ιστορίες καθημερινής τρέλλας | 25/08/2017 11:06
    Θα είχε ουσία να γράφατε και ποιός είναι αυτός ο Δήμος της Αττικής! Αν η κατοικία της διαμαρτυρόμενης είναι σε σχέδιο πόλης, αν έχει ονοματοδοτούμενη οδό ή είναι διάσπαρτη στην περιοχή και πιθανόν αυθαίρετη! Τέλος, αν κάποιος από τους παντογνώστες σχολιαστές προσλαμβάνονταν ως εποχικός υπάλληλος για 2-3 ή 6 μήνες, πόσο γρήγορα θα μπορούσε να μάθει την περιοχή και μάλιστα με τα ονοματεπώνυμα των κατοίκων, πιθανών οι περισσότεροι εποχικοί παραθεριστές. Τα παραπάνω δεν δικαιολογούν τα ΕΛΤΑ αλλά ας έχουμε γνώση της πραγματικότητας. Ας ελπίσουμε «Από Σεπτέμβριο»....
    ZB
    απάντηση731
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Αμα δε βγαίνουν,να κλείσουν. | 25/08/2017 10:33
    Από τη μιά είναι αυτό που γράφετε,και από την άλλη,οι ίδιοι ΕΛΤΑδες,βρήκαν τρόπο να μικρύνουν την τρύπα στον προϋπολογισμό τους με το να χαρατσώνουν αυτούς που παίρνουν δέματα από το εξωτερικό,ζητώντας από 3€ ελάχιστο,και ανεβαίνει σημαντικά από κει και πέρα. Αν θέλετε να δείτε παράδειγμα,πηγαίνετε εδώ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=41844
    Ακόμα τρέχω.
    απάντηση273
     
     
    e-bill ? | 25/08/2017 10:30
    Ήδη οι δύο από τις τρεις εταιρίες τηλεπικοινωνιών δεν χρησιμοποιούν πια τα ΕΛΤΑ (στην Αττική τουλάχιστον, για την επαρχία δεν γνωρίζω). Συμβουλή : μπορείτε να λαμβάνετε αποκλειστικά ηλεκτρονικά τους περισσότερους λογαριασμούς και ειδοποιήσεις (τηλεπικοινωνίες, ρεύμα, πιστωτικές κάρτες, τραπεζικοί λογαριασμοί, ασφάλιση). Έτσι και σίγουρα θα τους λάβετε, και οικολογικό είναι και πιο ασφαλές (δεν μπορεί να τα υποκλέψει κάποιος τόσο εύκολα). Κάντε το.
    Λεωνίδας
    απάντηση363
     
     
    Κι αυτες οι αντιληψεις... | 25/08/2017 09:39
    ...μας εφαγαν. Η μη εκτελεση καθηκοντος,η ατιμωρησια,ακομα κι ο παραθυροδιορισμος ατομων που θελουν μονο να εισπραττουν χωρις να δουλευουν. Κι αντι να διωχθουν πειθαρχικα,αυτοπαρουσιαζονται ως...ταξικα θυματα. Η νοοτροπια "εμένα ρε;" οπως και η αντιληψη οτι ο διορισμενος ειναι ταυτοχρονα και ιδιοκτητης της υπηρεσιας εκανε το κρατος οπως το βιωνουμε. Φυσικα,ο κυριος ενοχος ειναινο μαγαζατορας,δηλαδη οι κυβερνησεις που στηριζουν τον πελατειασμο.Για μια ψηφο,δε πα να χαθουνε 1000 γραμματα;Τι τις νοιαζει;Εδω,δεν τις ενοιαξε που μας χρεοκοπησαν,οι υποχρεωσεις τους θα τις νοιαξουν;ΥΓ.Ακομα και σε ιδιωτικοποιημενες υπηρεσιες κοινης ωφελειας,το κρατος θα επρεπε να εποπτευει.Το ποιο;!
    Abdul
    απάντηση451
     
     
    Μην πάτε μακριά..... | 25/08/2017 09:24
    Στην Αγ. Παρασκευή (ναι, σ'αυτήν της Αττικής), η αλληλογραφία της πολυκατοικίας συλλέγεται με την εκ περιτροπής επίσκεψη των ιδιοκτητών στο κέντρο διανομής!!! Η δικαιολογία περί ελλείψεως προσωπικού ή/και χρησιμοποίησης εποχικών διανομέων και η τριτοκοσμική εικόνα των τοπικών ΕΛΤΑ της περιοχής δεν είναι πρόσφατο γεγονός, δείχνει, όμως, ότι τα ΕΛΤΑ έχουν χάσει προ πολλού το τρένο του εκσυγχρονισμού και της εμπιστοασύνης του κόσμου, βαδίζουν δε ολοταχώς προς το .... "τέλος εποχής"
    Μαλβίνα
    απάντηση432
     
     
     
    Παραπλανητικος τιτλος | 25/08/2017 08:39
    δεν είναι τα ΕΛΤΑ που οφείλουν εξηγήσεις κύριε συντάκτη, αλλά ο πολιτικός προϊστάμενος. Αυτό ακριβώς περιγράφετε στο άρθρο σας, μιας και λέτε ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχουν μόνιμοι διανομείς παρά μόνο εποχιακοί υπάλληλοι, χώρια οι ελλείψεις προσωπικού στα κέντρα διαλογής.
    nemecic
    απάντηση717
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Ιδιωτικοποίηση επί θύραις | 25/08/2017 07:49
    Τα ΕΛΤΑ είναι υπεραιωνόβια εταιρεία, προυπήρχε ως ταχυδρομική επιχείρηση επί τουρκοκρατίας. Μετά την απελευθέρωση οργανώθηκε με βάσει τα Γαλλικά ταχυδρομεία. Πρόσφατα αναβαθμίστηκε με τεχνολογικό εξοπλισμό για να διεκπεραιώνει 1εκτμ επιστολές έχοντας κάνει σύμβαση με τα chinapost. Δυστυχώς στην υπηρεσία κυριαρχεί η δυ νοοτροπία, τυχόν έλλειψη προσωπικού λόγω συντξ/σης καθώς κ οι φιλότιμες προσπάθειες των 6μ συμβασιούχων δεν αρκούν. Επίσης κάποιοι δυ σαμποτάρουν την δουλειά χωρίς να αντιλλαμβάνονται τι πριονίζουν.Η εταιρεία πρέπει να χρεωκοπήσει για να την εξαγοράσουν στργκοί επενδυτές σε καλή τιμή. Την δουλειά την ψήνουν τα γερμανικά ταχυδρομεία. Οι παπαγάλοι επί τω έργω.Δώστε τα να ησυχάσ
    Katsikis
    απάντηση286
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Απομένουν στους συγκυβερνώντες λεχρίτες... | 25/08/2017 05:21
    Θεωρώντας ότι οι εθνικές εκλογές θα διεξαχθούν ταυτόχρονα με τις ευρωεκλογές, την 19η Μαίου 2019, απομένουν στους συγκυβερνώντες λεχρίτες 631 ημέρες, (κάτι λιγότερο απο 21 μήνες), ενώ έχουν ήδη παρέλθει 944 ημέρες, (κάτι περισσότερο απο 31 μήνες), πανάθλιας διακυβέρνησης της πατρίδας μας από αυτούς, (από την 25η Ιανουαρίου 2015). Τι σημαίνει "λεχρίτης";;; Ετυμολογία: λεχρίτης < αρχαία ελληνική λέχριος Ουσιαστικό: λεχρίτης αρσενικό ο βρομιάρης, ο ανέντιμος, ο τιποτένιος.
    Νίκος
    απάντηση2320
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων