από metereologos.gr
Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017
 
 

Τηλεοπτικές παρθενοραφές στη Βουλή…

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Το προχθεσινό επεισόδιο του …πρωταθλητή πυγμαχίας Ηλία Κασιδιάρη, εις βάρος του συναδέλφου του της ΝΔ Νίκου Δένδια, δεν είναι και κάτι πρωτόγνωρο. Το εκλεκτόν τέκνον της Χρυσής Αυγής, γνωστόν άλλωστε, από τον εκπαιδευτικό του ρόλο στις ομάδες εφόδου της Χ.Α., μας έδωσε την πρώτη γεύση άγριας χειροδικίας κατά της αγαπητής βουλευτού αλλά και συναδέλφου, Λιάνας Κανέλλη, στο στούντιο του τηλεοπτικού ΑΝΤ1 στις 07.06.2012.


Η είδηση της επανάληψης της Κασιδιάρικης βιαιοπραγίας, εναντίον… αντίπαλου συναδέλφου του, είναι συνηθισμένη. Δεν μας κομίζει δημοσιογραφικά κάτι το αποκλειστικό ή ανεπανάληπτο, καθότι είναι γνωστό ότι πρώτα βγαίνει το χούι, στους ξεροκέφαλους και τελευταία η ψυχή τους. Εκείνο όμως, που εντελώς τυχαία και συμπτωματικά ξεπήδησε, ως πραγματικά ανατριχιαστική και πρωτόγνωρη εμπειρία, είναι το πώς χειρίστηκε και παρουσίασε την αήθη Χρυσαυγίτικη επίθεση το εντεταλμένο, για την ειδησεογραφική κάλυψη των δρωμένων στο Κοινοβούλιό μας τηλεοπτικό συνεργείο της Βουλής.


Όπως ισχυρίζεται, σύμφωνα με πληροφορίες, ο τηλεοπτικός διευθύνων (σκηνοθέτης) της Βουλής, ο εικονολήπτης (κάμεραμαν) λίγα δευτερόλεπτα πριν από τη χειροδικία του Κασιδιάρη εναντίον του Ν. Δένδια, πήρε την εντολή να γυρίσει προς το μέρος της αίθουσας συνεδριάσεων της Βουλής. Γιατί άραγε; Για την ποικιλία των πλάνων; Ή έτσι για μια…ελαφρά και διασκεδαστική θεατρική varieté;


Στο σκοτεινό και άκρως επιλήψιμο αυτό στοιχείο, την τηλεοπτική υπηρεσία της Βουλής δεν την ξεπλένουν τα 100 ποτάμια! Πού ακούστηκε ένας τηλεοπτικός «σκηνοθέτης» να δίνει εντολή στον κάμεραμαν να γυρίζει αλλού την κάμερα και όχι στο κορυφαίο σημείο της άνανδρης και αήθους επιθέσεως κατά του ευγενέστατου και υποδειγματικού σε εντιμότητα βουλευτή της Κέρκυρας;


Από ποιον πολιτικώς υπεύθυνο ο «σκηνοθέτης» πήρε την εντολή «να πέσει στα μαλακά» ο τραμπουκισμός; Αν όχι από τον κύριο Νίκο Βούτση, τότε από ποιον; Από την κυρά Κατίνα;


Πού ακούστηκε ένας «σκηνοθέτης» να βυθίζει στο σκοτάδι δεκάδες χιλιάδες ζευγάρια μάτια, σβήνοντας ανεπανάληπτες εικόνες που είναι και η πεμπτουσία της τηλοψίας και του κινηματογράφου; Αυτός ο κύριος, όποιος και να’ ναι, ή δεν πέρασε από σχολή κινηματογραφίας, ή σπούδασε σε βοϊδοσχολή, ή από κάπου πήρε εντολή, τα κρίσιμα δευτερόλεπτα του επεισοδίου, να …γυρίσει την κάμερα αλλού!


Και για να μη μας πιάνουν…Κώτσους, οι υπεύθυνοι των τηλεοπτικών συνεργείων της Βουλής, δεν μας πείθει ο ισχυρισμός τους, ότι τις κρίσιμες συνεδριάσεις του Κοινοβουλίου, τις καλύπτει μόνον μία κάμερα. Είναι γνωστόν, ότι σε παρόμοια γεγονότα δουλεύουν τρεις κάμερες. Η μία εστιάζεται στο κεντρικό επεισόδιο, η άλλη στο Προεδρείο της Βουλής και το βήμα των αγορητών και η άλλη σε πλάνα από την Ολομέλεια του Σώματος. Με αυτά λοιπόν τα δεδομένα, το «κόψιμο» του επεισοδίου στην κρισιμότερη φάση του, θα το διέτασσε μόνον ένας παρανοϊκός, ή και «βαλτός» από άλλα κέντρα αποφάσεων.


Ως προς δε τον ισχυρισμό, ότι το «κόψιμο» έγινε αυτοβούλως από τον σκηνοθέτη, για τον …κατευνασμό των παθών και για τη διατήρηση μιας vie en roses μιας λουλουδοσκέπαστης αίθουσας συνεδριάσεων του Κοινοβουλίου, ε, τότε λυπούμαι που θα συσχετίσω αυτή την ωραιοποίηση, με κάτι που μας παραπέμπει σε αρκετά οπισθοδρομικά ελληνικά συμπεθεριά του 19ου και 20ου αιώνα ή και το πιο βέβαιο στη βαθειά σημερινή Ανατολία των γειτόνων μας. Δηλαδή, όταν τ' αδέρφια και οι γονείς της υποψήφιας νύφης την οδηγούν στον γαμπρό ως παρθένα, αλλά με παρθενοραφή!...
Όμως το όλο θέμα δεν κλείνει εδώ. Διότι εκκρεμούν τα ερωτήματα: 1) Γιατί ο εντιμότατος αντιπρόεδρος της Βουλής Γεράσιμος Μπαλαούρας έμεινε απελπιστικά μόνος και με μηδαμινή συνδρομή από τη Φρουρά της Βουλής όταν απέβαλε από την αίθουσα συνεδριάσεων τον αρχιταραξία Χρυσαυγίτη και την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Χ.Α.; 2) Γιατί απαγορεύτηκε στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες να παρακολουθήσουν από τα θεωρεία τις εικόνες ντροπής στο Κοινοβούλιο;


Φαίνεται, πως κάποιες ασυνήθιστες οσμές αναδύονται στο Κοινοβούλιό μας, που χωρίς αμφιβολία φαντάζει ως ένα κράτος εν κράτει… Να ερευνηθεί τέλος, από διακομματική επιτροπή, εάν τα διαδραματισθέντα στην προχτεσινή συνεδρίαση έχουν μαγνητοσκοπηθεί, από περισσότερες κάμερες, χωρίς σβησίματα στο επίμαχο επεισόδιο. Και ν’ αναζητηθούν οι υπεύθυνοι εντολείς και εντολοδόχοι. Εν ανάγκη, να μπει καινούργιο τηλεοπτικό συνεργείο και οι επικεφαλείς του παλαιού να μετατεθούν στο τμήμα … κηπουρών του Κοινοβουλίου!


Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (46)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    τον βουλευτή σου πρέπει να τον δέρνεις τρεις φορές την ημέρα... | 17/05/2017 16:22
    εσύ μεν μπορεί να μην ξέρεις τον λόγο. Όμως είναι βέβαιον...
    πως τον ξέρει αυτός...
    απάντηση3614
     
     
     
    ακόμα να βγεις στη σύνταξη πετράκη;... | 17/05/2017 16:09
    όμως η εποχή που οι δημοσιογράφοι μπορούσανε να κάνουν το μαύρο-άσπρο έχει περάσει προ πολλού. Όλοι είδαμε πως ξεκίνησε η φάση, κι' αυτό ήταν αρκετό. Δεν έχω καμιά αμφιβολία πως ο Κασιδιάρης είναι ένας ηλίθιος φασίστας, όμως ότι και γράφει ο φουκαριάρης ο πετράκης και οι συμπορευόμενες με αυτόν χρυσοφόρες πένες, το γεγονός παραμένει πως ήταν ο Δένδιας εκείνος που σκόπιμα προκάλεσε το επεισόδιο. Ήξερε τι έκανε ο υπάλληλος του Ρότσιλντ, και του βγήκε θαυμάσια.
    για τον πετράκη δεν είμαι και τόσο σίγουρος
    απάντηση3937
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Η ΧΑ δεν έπρεπε να συμμετέχει στις εκλογες | 17/05/2017 16:02
    Απο την στιγμή όμως που ειναι στο κοινοβούλιο, δεν αντιμετωπίζεται με πλακίτσες τύπου Δένδια, αλλά με πολιτικό λόγο που ελάχιστοι εκεί μέσα μπορούν να αρθρώσουν και σίγουρα όχι ο προαναφερθείς.
    Nbg
    απάντηση1136
     
     
    Θεμα προτεραιοτητων. | 17/05/2017 15:33
    Το να απαγορευεται η μεταδοση της αλητειας ενος αλητη ειναι τοσο αρνητικο οσο η απουσια της φρουρας στη Βουλη. Που θα επρεπε αυτοστιγμη και παραχρημα να του ξαναφορεσει τον ζουρλομανδυα. Ομως,ουτε το ενα ουτε το αλλο μπορουν να συγκριθουν με την εθνικη ντροπη να βρισκονται ναχι στη Βουλη! Καποιοι που επικροτουν τα εγκληματα σε βαρος του ελληνικου λαου απο ναζι κατακτητες,δεν μπορει να ειναι πατριωτες,ελληνες,φιλοι του ελληνικου εθνους.Μονο εχθροι του. Καποιοι που συμφωνουν με τη δολοφονια εκατομμυριων γι αυτο που ηταν κι οχι για κατι που εκαναν,δεν μπορει να ειναι ανθρωποι. Μονο κτηνη!Το οτι ενα απ αυτα σηκωνει το μπροστινο ποδαρι του και βαρα ανισχυρους σωματικα,επιβεβαιωνει το αηθες τους.
    Klarsfeld
    απάντηση2018
     
     
     
    Τι άλλο έδειξε? το γεγονός Κασιδιάρη/Δένδια… | 17/05/2017 13:41
    πέρα από τα προηγουμένως αναφερθέντα στα τρία σχόλια μου, έδειξε και πολλές άλλες παθογένειες στην κοινοβουλευτική διαδικασία και στην λειτουργία της Βουλής. 1) Η απούσα φρουρά! Τι συμβαίνει κ. Βούτση? Έπιναν καφέ εκτός κτηρίου? ή κουβαλούσαν ψώνια στα σπίτια των Βουλευτών? 2) Η απαγόρευση πρόσβασης των δημοσιογράφων στα θεωρία με σκοπό την συσκότιση των γεγονότων. 3) Το κομματικό συμφέρον, την υποκρισία και την συκοφαντική συμπεριφορά η οποία διακρίνει μερικούς εκπροσώπους των παρατάξεων ΝΔ ( Γεωργιάδης στην εκπομπή Αταίριαστοι του ΣΚΑΙ) και ΠαΣοΚ (Λοβέρδου στην Βουλή).
    Doros
    απάντηση1523
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Λουστείτε τα .... | 17/05/2017 13:17
    Όταν οι "Συνδικάλες" της Ολυμπιακής έδερναν τον Χατζηδάκη, όταν οι μολότωφ και οι πέτρες πέφτουν χαλάζι στην Αθήνα, όταν εκατοντάδες μαγαζιά λεηλατήθηκαν στα επεισόδια για τη μνήμη του Γρηγορόπουλου ποιά πολιτικά κόμματα και ποιές κρατικές υπηρεσίες ενδιαφέρθηκαν ;
    Ηλίας
    απάντηση3829
     
     
    Συμφωνώ με την διαπίστωση του αρθρογράφου ότι: Μέρος 1 | 17/05/2017 13:03
    Ο δημοσιογράφος οφείλει να ενημερώνει και όχι να υποκρύπτει γεγονότα, όπως συνέβη με την περίπτωση του διαπληκτισμού Κασιδιάρη/Δένδια. Αν πραγματικά στο κανάλι της Βουλής επικρατεί η νοοτροπία ότι δυσάρεστες συμπεριφορές βουλευτών πρέπει να μην βιντεοσκοπούνται για να μην διασύρεται το κύρος του κοινοβουλίου, είναι λάθος και δεν επιτρέπεται να συνεχιστεί. Η ξεδιαντροπιά πρέπει να τεκμηριώνεται όσο και αν αύτη είναι δυσάρεστη! Για αντικοινοβουλευτικά γεγονότα με πρωταγωνιστές βουλευτές της ΧΑ επικρατεί σύμπνοια μεταξύ όλων των άλλων κομμάτων και αυτό είναι επιβεβλημένο. Να μην ξεχνάμε όμως ότι ο κ. Δένδιας σαν Υπ.Εσ. στην κυβέρνηση Σαμαρά/Βενιζέλου έκρυβε στο συρτάρι του …
    Doros
    απάντηση1625
     
     
    Συμφωνώ με την διαπίστωση του αρθρογράφου ότι: Μέρος 2 | 17/05/2017 13:02
    …32 φακέλους εγκληματικών πράξεων της ΧΑ και έπρεπε να συμβεί η δολοφονία του Παύλου Φύσα όπως επίσης η επισήμανση του τότε Υπ.Επι. Μπαλτάκου ότι η ΧΑ οδεύει σε ποσοστά 20% και άνω, για να ευαισθητοποιηθεί η κοινή γνώμη και να δημιουργηθεί φόβος στην ΝΔ για το εκλογικό της δυναμικό, για να σταλούν αυτοί οι φάκελοι στην δικαιοσύνη. Όταν όμως μερικοί (συνεχώς οι ίδιοι) άλλων κομμάτων παρεκτρέπονται και μπερδεύουν τα τηλεπαράθυρα των καναλιών, (προκλητικά προστατευόμενοι από τους διάφορους Αυτιάδες), με το βήμα της Βουλής, όταν στην Βουλή ακούγονται φράσεις όπως γαϊδούρι (Γεωργιάδης), τσόγλανε και αλητάμπουρας (Βενιζέλος), ηλίθιος, (Λοβέρδος, Κεγκέρογλου) και άλλες επιπλέον…
    Doros
    απάντηση1422
     
     
    Συμφωνώ με την διαπίστωση του αρθρογράφου ότι: Μέρος 3 | 17/05/2017 13:00
    …τέτοιες συμπεριφορές, οι παρεκτρεπόμενοι επαινούνται και χειροκροτούνται από τους συνοδοιπόρους τους, τότε ο ξεπεσμός είναι δεδομένος και η απαξίωση του συστήματος από τους πολίτες δικαιολογημένη. Για την συγκεκριμένη περίπτωση Κασιδιάρη/Δένδρα: Μόνο η αντικειμενική και χωρίς προκαταλήψεις διαπίστωση από τις επιτροπές διαυγείας και δεοντολογίας της Βουλής θα συνεισφέρει στην πληροφοριοδότης της κοινής γνώμης ώστε κάθε φορά να μπορεί να αντιστέκεται στις εκτροπές. Αν αυτό συμβεί πραγματικά (πράγμα για το οποίο αμφιβάλλω) θα βοηθήσει στην αποφυγή τέτοιων ντροπιαστικών γεγονότων στο μέλλον.
    Doros
    απάντηση1322
     
     
     
    Μα καλα κυριε Μακρη τι περιμένατε | 17/05/2017 12:45
    Απο ολοκληρωτικά καθεστώτα .???
    Kalamas
    απάντηση2135
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Εξαίρετη η παρέμβασή σας, κ. Μακρή! | 17/05/2017 12:30
    Συμφωνώ απολύτως. Θα έλεγα δε, κάτι ακόμη: Πως ενδέχεται η "εκ των άνω" εντολή ΜΗ μαγνητοσκοπήσεως ΟΛΟΥ του επεισοδίου με τον κ. Δένδια, ειδικά δε της εις βάρος του βιαιοπραγίας απ' τον Κ., να είναι ένα ακόμη λιθαράκι στην στήριξι, που, επ' αμοιβαιότητι, παρέχει ο Σύριζα στην ΧΑ. Σε αντίθεσι με την πάταξι της ΧΑ, που, προς τιμήν του, έκανε ο Αντ. Σαμαράς. Για ν' αποδειχθεί, για μια ακόμη φορά, πως τα άκρα συναντώνται, ειδικά η άκρα Αριστερά και η άκρα Δεξιά, όταν, παρά τις επιφανειακές διαφορές (εθνομηδενιστική η άκρα Αρισττερά, εθνοκαπηλευτική η άκρα Δεξιά), έχουν ως κοινό παρονομαστή τον κρατισμό, το μίσος προς τους "πλουσίους" και τους "Εβραίους", καθώς και προς πάντα διαφωνούντα.
    Ν. Πειρουνάκης
    απάντηση2541
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    ποιος σκηνοθετης?...ο σεναριογραφος ηταν για τα μπαζα | 17/05/2017 09:42
    ο καμεραμαν που δε καταφερε να πιασει το βαλσαμωμενο περιστερι, η ρομποτικη καμερα που αποφεγει τους καυγαδες και το σαβουαρ βιβρ του σκηνοθετη....αμ το αλλο?..να βαζεις τον δενδια να πουλησει μαγκια 6χρονου για να καρπαζωθει και να καταλαβει ο κοσμος -μεσω δημοσιογραφικων περιγραφων-οτι οι χρυσαυγητεςς ειναι ορκς...του δενδια ειπα?...εεεμ "του ευγενέστατου και υποδειγματικού σε εντιμότητα βουλευτή της Κέρκυρας"..εννουσα....χαχαχαχα
    ..χρυσο βατομουρο!
    απάντηση2136
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Μυξοπαρθενισμός | 17/05/2017 09:42
    Συμμερίζομαι απολύτως τον σαρκαστικό, επιτυχημένο τίτλο του άρθρου σας. Χτυπάει στο ψαχνό. Δηλαδή στους επικεφαλής ενός δημοκρατικού κοινοβουλίου που είναι αδιανόητο και ανεπίτρεπτο να κουκουλώνουν τις ασχήμιες και τις κακομοιριές ελαυνόμενοι από κίνητρα...μυξοπαρθενισμού!
    Δ.Καμ. Φιλόλογος
    απάντηση3027
     
     
    Αποπροσανατολισμός | 17/05/2017 09:37
    Ορθά θέτεις τα ερωτήματά σου και η απάντηση σ' αυτά είναι για τους περισσότερους αυτονόητη: Μήπως λοιπόν το επεισόδιο του Κασιδιάρη αποπροσανατόλισε τους τηλεθεατές από την θανάσιμη παγίδα του 4ου Μνημονίου;
    Μαρία από Τερψιθέα Πειραιώς
    απάντηση2428
     
     
    ΄Αδεια έδρανα! | 17/05/2017 09:33
    Άρθρο, που αποδεικνύει εις βάθος γνώση των interna corporis, των "εσωτερικών" του Κοινοβουλίου.΄Ενα δείγμα των όσων ανοήτως κρύβουν οι υπεύθυνοι της λειτουργίας της Βουλής των Ελλήνων. Θα προσέθετα, στα όσα αποκαλυπτικά παραθέτει ο αρθρογράφος και μια δική μου παρατήρηση: Σε κρίσιμες συνεδριάσεις της Εθνικής Αντιπροσωπείας, κυρίως για θέματα κοινοβουλευτικού ελέγχου, ο τηλεσκηνοθέτης να μην εξωραΐζει τα πράγματα δείχνοντας μόνον τους αγορητές και το προεδρείο της Βουλής, αλλά τα κατά το πλείστον άδεια έδρανα, ή από απουσιάζοντες σε επιτροπές ή κατά τη μεγίστη αναλογία βουλευτές κοπανατζήδες ή θαμώνες των κυλικείων...
    Δ.Δεπ.Δικηγόρος
    απάντηση2225
     
     
     
    Από το 0,19 % στο ... | 17/05/2017 09:29
    Στις εθνικές εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2009, η Χρυσή Αυγή έλαβε ποσοστό 0,19 %. 'Εκτοτε, στις τέσσαρες, (4), εθνικές εκλογές οι οποίες ακολούθησαν και σε μία, (1), ευρωεκλογή, είναι η τρίτη πολιτική δύναμη της πατρίδας μας , με ποσοστό 7% περίπου. Σήμερα, έχει πλέον προσεγγίσει, (εάν δεν το έχει υπερβεί...), το 10 %. Δηλαδή, σε οκτώμισυ, (8,5), έτη περίπου έχει πολλαπλασιάσει τη δύναμή της κατά πενήντα τρεις, (53), φορές περίπου!!! Και έπεται συνέχεια...
    Νίκος
    απάντηση3126
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Λύση στα αδιέξοδα | 17/05/2017 09:21
    Πραγματικά συμμερίζομαι την εντιμότητα και την οργή του αντιπροέδρου της Βουλής κ. Μάκη Μπαλαούρα, μολονότι ανήκει σε κόμμα που το καταψηφίζω. ΄Ομως, η κατ' εξακολούθηση τραμπουκική τακτική της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Χρυσής Αυγής θα μπορούσε να τερματιστεί στο Κοινοβούλιο με ένα πρωτότυπο και άκρως νομότυπο τρόπο: Επί ένα χρονικό διάστημα και αμέσως μετά από κάθε παρόμοια συμπεριφορά των νεοφασιστών ταραξιών οι βουλευτές όλων των άλλων κομμάτων ν' αποχωρούν από την αίθουσα συνεδριάσεων της Βουλής σε ένδειξη διαμαρτυρίας γιατην παρουσία της Χ.Α
    Δ.Κατ.
    απάντηση1531
     
     
     
    Mια περίεργη απειλή... | 17/05/2017 09:13
    Η Χρυσή Αυγή είτε μας αρέσει, είτε όχι μπήκε και στρογγυλοκάθησε στη Βουλή, με την ψήφο μιας μερίδας επιπολαίως ψηφισάντων Ελλήνων. Και λέμε επιπολαίως, διότι οι ψηφοφόροι αυτοί εφήρμοσαν την απελπισία κάποιου απατημένου συζύγου, ο οποίος απειλούσε την άπιστη γυναίκα του ότι θα αυτοευνουχιστεί.! Τηρουμένων βεβαίως των αναλογιών, κάτι παρόμοιο ίσως συνέβη και με κάποιες χιλιάδες ψηφοφόρων των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Τι να κάνομε; Αυτά έχει το ανεκτικό πολίτευμα της Δημοκρατίας. Ας μάθουμε λοιπόν να ζούμε με τους σεισμούς, αφού προηγουμένως θεμελιώσουμε αρκούντως τη Δημοκρατία..
    Συνταξιούχος Δικαστικός
    απάντηση3532
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Φίμωση των κομμάτων | 17/05/2017 09:06
    Δεν θυμάμαι εαν η σύσταση τηλεοπτικού συνεργείου που οργανικά ανήκει στη Βουλή αποφασίστηκε από τον Απ. Κακλαμάνη, ή κάποιον άλλο. Το βέβαιο όμως είναι ότι η απαγόρευση κάλυψης των συνεδριάσεων της Βουλής στα ιδιωτικά κανάλια συχνά βυθίζει στο σκοτάδι την ενημέρωση. Επομένως, το μονοπώλιο του τηλεοπτικού συνεργείου της Βουλής εκτός από την ελλιπή ενημέρωση οδηγεί και στη φίμωση της φωνής σε όλα τα κόμματα και μάλιστα σε αποκαλυπτικά επεισόδια σαν το προχθεσινό!
    Περ.Δ
    απάντηση1826