Μία από τις επικρατέστερες ερμηνείες της εκλογικής ήττας της Χίλαρι Κλίντον, στις προχτεσινές προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ, είναι χωρίς αμφιβολία εκτός των καθαρά πολιτικών λόγων και η απαξίωση, από την μέση Αμερικανίδα και τον μέσο Αμερικανό, του εμπορικού Star System της οθόνης και του μουσικοχορευτικού πάλκου, που επιστρατεύτηκε για την εκλογή της Χίλαρι. Και μάλιστα σε βαθμό, που να εκμηδενίζει την ουσία του πολιτικού λόγου και αντιλόγου και να διασύρει την εκλογική αντιπαράθεση.

Αισθάνομαι την ανάγκη να εξομολογηθώ, ότι από τη στιγμή που επιστρατεύτηκε αυτό το κερδοσκοπικό διαφημιστικό ανθρώπινο δυναμικό των ΗΠΑ και μάλιστα με σόου, που προκαλεί την αξιοπρέπεια των δεκάδων εκατομμυρίων μη προνομιούχων βιοπαλαιστών των ΗΠΑ, εντάχθηκα στους ελάχιστους αρνητικούς προγνώστες των προχθεσινών αποτελεσμάτων, δηλώνοντας: Χίλαρι Κλίντον τέρμα!

Για την επιπολαιότητα της πρώην ΥΠΕΞ των ΗΠΑ δεν είχα καμιά αμφιβολία. Η άμετρη φιλοδοξία της, που μερικές φορές ελάμβανε διαστάσεις απάνθρωπης αλαζονείας, χρονολογείται από την ημέρα (22.10.2011) που οι τηλεοπτικοί φακοί μετέδωσαν, στα πέρατα του κόσμου, το στιγμιότυπο της Χίλαρι με την φιλομιλιταριστική παρέα της, να γυρίζει με ιαχές νίκης τον αντίχειρά της προς τα κάτω, όταν παρακολουθούσε τη βάναυση δολοφονία του Μοαμάρ Καντάφι από τον υπόκοσμο των ανατροπέων του…

Η παραπάνω σκηνή με οδήγησε, στις αποτρόπαιες άλλες σκηνές της θανάτωσης των υπόδουλων μονομάχων, στο βάρβαρο Κολοσσαίο της Ρώμης. Γιατί και τότε η διαβόητη αυτοκράτειρα Αγριπίνα έδινε το σήμα του στυγερού βασανισμού και της σφαγής των μονομάχων από τις αυτοκρατορικές κερκίδες, με αντεστραμμένο τον αντίχειρά της…

Όμως ας επιστρέψουμε στις τραγουδίστριες, που πήραν στο λαιμό τους την αποτυχούσα υποψήφια πρόεδρο. Με πρώτη και καλύτερη την Μαντόνα και από πίσω της τη Λαίδη Γκάγκα. Όση σχέση έχει ο φάντης με το ρετσινόλαδο, άλλη τόση σχέση έχει αυτή η δυάδα με τους κοινωνικούς αγώνες για την …. σωτηρία των ΗΠΑ, ή οποιασδήποτε άλλης χώρας του κόσμου…

Δυστυχώς, ο επιδημικός πυρετός της αυτοπροβολής χτύπησε κατακέφαλα και τον ίδιο τον υπέροχο Τζον Κλούνεϊ, που πρόσθεσε στη διαφήμιση φίρμας καφέδων και τη ρεκλάμα της Χίλαρι. Αλλά τι να κάνουμε, μετά την εκ του ναρκοθετημένου διαφημιστικού πάλκου απομάκρυνση, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται…

Και επιτέλους, ευτυχώς, σ’ όλο αυτό το θέαμα των μεσαιωνικών πανηγύρεων βαθμολογείται, με διαγωγή αρίστη, η γνήσια δημοκρατική ακτιβίστρια και αγωνίστρια της αλληλεγγύης και του ανθρωπισμού Σούζαν Σάραντον, που στην πρόσκλησή της να μετάσχει στην επιστράτευση του Star System, υπέρ της Χίλαρι έδωσε τη συντριπτική απάντηση στο BBC: «Εγώ δεν ψηφίζω με το αιδοίο μου… Και δεν θέλω να σπαταλήσω χρόνο μιλώντας για την Κλίντον και τον Τράμπ».

Επιπροσθέτως θα είχα να θυμίσω ότι η Μαντόνα, στο γνωστό φιλμ για την Εύα Περόν με συμπρωταγωνιστή τον Αντόνιο Μπαντέρας αποδοκιμάσθηκε από σύσσωμη την αργεντινή κοινωνία και τελικά το φιλμ κατέβηκε, από όλες τις μεγάλες οθόνες της χώρας…

Όμως το έργο «Χίλαρι-Τραμπ» θα έχει τη συνέχειά του προσεχώς… Και από την άποψη αυτή δεν θα μείνει ασχολίαστη και η αφεντιά του κυρίου Ντόναλτ Τράμπ.