Ηταν μία από τις μικρές αμαρτίες που έδιναν στο γκρίζο της καθημερινότητάς της χρώμα: Κάθε βράδυ, κλεισμένη στην κρεβατοκάμαρά της, έβλεπε στο iPad σαπουνόπερες, ξένες, αλλά και τις ελληνικές-ελληνοκυπριακές που προβάλλουν αυτή την περίοδο τα κανάλια. Ξεκίνησε μια νύχτα που δεν μπορούσε να κοιμηθεί, και κόλλησε: ετοιμοθάνατοι μεγιστάνες που ποτέ δεν αγάπησαν πραγματικά έως τη στιγμή που μπήκε στη ζωή τους Εκείνη, αδίστακτες μοιχαλίδες, χαμένες κόρες, άγνωστοι γιοι που επιστρέφουν για να εκδικηθούν, καλόγεροι που κάτι κρύβουν, καλόγριες που κάτι κρύβουν, μαφιόζοι, πόρνες, ναρκομανείς πόρνες, πόρνες πολυτελείας, τυφλές γκουβερνάντες, έμπιστες οικονόμοι, άπιστοι σύζυγοι και, κυρίως Εκείνη, Εκείνη που θα θεραπεύσει με την αγάπη της τον ετοιμοθάνατο μεγιστάνα, που θα αναγνωρίσει στο πρόσωπο της ηγουμένης Αρτεμισίας τον Αρτέμη τους, τον χαμένο-εγχειρισμένο γιο τους, που θα σώσει από την πτώση μεταταρσίου την ετεροθαλή αδελφή της. Ολοι αυτοί έγιναν δικοί της άνθρωποι. Οι τακτικοί βραδινοί επισκέπτες που τη βοηθούσαν να ξεφύγει από τις σκοτούρες της, παρασύροντάς την σε έναν κόσμο όπου όλες οι σκοτούρες ήταν δικές τους.
Δεν είχε αποκαλύψει σε κανέναν τα ξενύχτια με τους νέους φίλους της. Ντρεπόταν να παραδεχτεί πως ακόμη και εκείνη, κάτοχος πτυχίου Φιλολογίας και μεταπτυχιακού, μία από τις δέκα Ελληνίδες που μπορούν να υπερηφανεύονται πως διάβασαν (και κατάλαβαν) ολόκληρο τον «Οδυσσέα» του Τζέιμς Τζόις, έπεσε θύμα της γοητείας του σατανικού Ρονάλντο Χοσέ ντε λος Καριέρος ντι Μακαρούνας Ντόμπλος από το «Μαρικίτα, η καλόγρια που αγάπησε και μίσησε ό,τι αγάπησε», αλλά και του Ανδρέα Ταξόπουλου από τα «Δίδυμα φεγγάρια», και του Σήφη Γιαννακάκη από το «Μπρούσκο», και του Νεκτάριου Ματθαίου, πάλι από το «Μπρούσκο», και του Ορέστη Δελμούζου από τα «Πέντε κλειδιά»…
Δεν αποκάλυψε το νέο πάθος της ούτε στα παιδιά της. Τι να τους πει; Πως η μανούλα που σας νανούριζε με το τραγούδι της Σολβέιγκ από τον «Πέερ Γκυντ» του Ιψεν, τώρα ξαγρυπνά αγωνιώντας για τον έρωτα του Αχιλλέα και της Μελίνας; Θα το κρατούσε κρυφό για πάντα, αν δεν έκανε πάρτι για τα γενέθλια του γιου της και αν δεν καλούσε εκείνον τον ανακατωσούρα, τον Γιωργάκη, που είναι εθισμένος στην τεχνολογία. «Κυρία Αννα, δικό σας είναι το tablet;». «Δικό μου είναι, αγόρι μου». «Να το δανειστώ;». «Να το δανειστείς, αγόρι μου». «Ευχαριστώ, κυρία Αννα». «Παρακαλώ, αγόρι μου». Και συνέχισε η Αννα να στολίζει τα καναπεδάκια στον δίσκο, και μαζεύτηκε το παιδομάνι γύρω από το tablet για να ακούσει Σελένα Γκόμεζ, και, ξαφνικά, εκεί που όλα ήταν εορταστικά, άκουσε τη φωνή του Γιωργάκη, θανατηφόρα αθώα, να ρωτάει «Κυρία Αννα, εσείς βλέπετε «Δίδυμα φεγγάρια» και «Μπρούσκο» στο tablet;». Ακολούθως, άκουσε την κόρη της να φωνάζει «Μαμάαα, τι ντροπή είναι αυτή;» και να συνεχίζει (είναι αμείλικτα τα κορίτσια, ειδικά όταν μπαίνουν στην εφηβεία) με ακόμη πιο επιτιμητικό τόνο: «Πες μου τώρα πως βλέπεις και τους «Εννέα μήνες»!». Φυσικά και τους έβλεπε, δεν ήταν, όμως, η στιγμή για να το παραδεχτεί. «Οχι! Τι είναι οι «Εννέα μήνες»;». «Τι όχι, αφού τους έχεις περάσει στα «Αγαπημένα»» ακούστηκε και η φωνή του πολυαγαπημένου της γιου που είχε αρχίσει να συναγωνίζεται σε σκληρότητα την αδελφή του.
Η Αννα γύρισε και κοίταξε με απόγνωση τον άνδρα της, ζητώντας του με το βλέμμα της συγγνώμη, που έπεσε τόσο χαμηλά, και βοήθεια. «Αυτά κάνεις τα βράδια όταν κοιμάμαι;», τη ρώτησε γελώντας, «το ρίχνεις στην υποκουλτούρα;». «Και εμένα δεν με αφήνει να δω ούτε την «Μπρίτζετ Τζόουνς»» όρμησε ξανά η κοράκλα. Ολη η οικογένειά της, αυτά τα τρία αχάριστα πλάσματα για τα οποία θυσιαζόταν καθημερινά, την ξεμπρόστιαζαν αλύπητα μπροστά στους καλεσμένους της. Ενιωσε τόσο εκτεθειμένη όσο και η Δάφνη Κροντηρά του «Μπρούσκου» όταν βγήκε στη φόρα το αμαρτωλό παρελθόν της. Οσο η Αλίκη Κομνηνού στα «Δίδυμα φεγγάρια» όταν αποκαλύφθηκε η αλήθεια για τη σχέση της με τον Ανδρέα Ταξόπουλο. Οσο η Μαρικίτα η καλόγρια όταν η ηγουμένη έμαθε πως είχε παντρευτεί τον πατριό της και είχε αποκτήσει μαζί του πεντάδυμα. Στιγματισμένη όπως και οι αγαπημένες της ηρωίδες, ολοκλήρωσε το σερβίρισμα, πήρε το iPad της, έριξε μια δολοφονική ματιά στον Γιωργάκη τον ανακατωσούρα, και αποσύρθηκε στο δωμάτιό της. Ηταν ώρα για «Καρά Σεβντά». Η δική της ώρα.

* Δημοσιεύθηκε στο BHmagazino το Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ