από metereologos.gr
Τρίτη 22 Μαΐου 2018
 
 

Ο «Ολανδρέου» έγινε συναγωνιστής Φρανσουά και οι διαπλεκόμενοι εργολάβοι υγιείς παραγωγικές δυνάμεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Ο Πρωθυπουργός, δίνοντας  στην κυκλοφορία, ένα μέρος της "Ολύμπιας οδού", του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Αθήνα, έκανε αναφορές, που ανατρέπουν όλη την επιχειρηματολογία και πρακτική  του ΣΥΡΙΖΑ και φυσικά την δική του.

-Μίλησε για έργα στρατηγικής σημασίας, για την ανάπτυξη και την απασχόληση και όχι έργα  βιτρίνας, σπατάλης και διαπλοκής. όπως συνεχίζει να λέει και σήμερα για τα μεγάλα έργα, όταν δεν τα εγκαινιάζει.

-Χαρακτήρισε τους κατασκευαστές, τους "διαπλεκόμενους νταβατζήδες" όπως έλεγε, υγιείς  παραγωγικές δυνάμεις, που μαζί με τους εργαζόμενους, έκαναν θαύματα.

-Εξήγγειλε, νέο δεκαετές πρόγραμμα μεγάλων έργων, ενώ μέχρι χθες κατήγγειλε την "ανάπτυξη των εργολάβων και του μπετόν".

Η πραγματικότητα όμως, είναι πολύ διαφορετική από αυτά που κατήγγειλε ο ΣΥΡΙΖΑ μέχρι χθες, όπως και διαφορετική από αυτήν που παρουσιάζει σήμερα.

Ο Αυτοκινητόδρομος  είναι αναπτυξιακό έργο,  βοηθά στην ασφάλεια των μετακινήσεων και έπρεπε να γίνει.

Η Σύμβαση Παραχώρησης όμως, που υπέγραψε το 2006 η κυβέρνηση της ΝΔ και κύρωσε με νόμο στην βουλή, ήταν υπερβολικά ευνοϊκή για τους κατασκευαστές και τις τράπεζες. 

Τα διόδια, πυκνά και ακριβά και μάλιστα είχαν τοποθετηθεί με την έναρξη κατασκευής του Αυτοκινητόδρομου.

Στα δυο χρόνια της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, μετά από σοβαρές διαπραγματεύσεις, είχαν υπογραφεί μνημόνια συναντίληψης, ανάμεσα στο Δημόσιο και τους Παραχωρησιουχους, για την αναθεώρηση των συμβάσεων, λόγω κρίσης και επανέναρξη της κατασκευής τους.

Θυμίζω, ότι από τις αρχές του 2010 είχαν αρχίσει την  παύση των εργασιών οι κατασκευαστές, λόγω άρνησης χρηματοδότησης των τραπεζών. 

Η βάση της αναθεώρησης που συμφωνήθηκε το Μάιο του 2011, είχε δύο σημεία :
-Θα έχουν απώλειες, λόγω κρίσης και οι δύο πλευρές
-Θα μειωθούν τα διόδια, στα υπό κατασκευή τμήματα.

Δυστυχώς η συμφωνία, που κυρώθηκε στην βουλή το 2013, ήταν διαφορετική και ετεροβαρής, εις βάρος του δημοσίου.

Ο Σύριζα φυσικά την κατήγγειλε, την καταψήφισε και δεσμεύτηκε να την αλλάξει .

Πράγματι την άλλαξε, δίνοντας αρκετές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ ακόμη στους εργολάβους και τις τράπεζες, μεταθέτοντας και τον χρόνο ολοκλήρωσης, τόσο της «ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ», όσο και των άλλων Αυτοκινητοδρόμων.

Στο Παρίσι ο «Ολανδρέου» του 2014, έγινε «συναγωνιστής Φρανσουά».

 Στην «Ολύμπια Οδό», οι «διαπλεκόμενοι εργολάβοι», έγιναν «υγιείς παραγωγικές δυνάμεις».




Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (5)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Οι προηγούμενες κυβερνήσεις θα μπορούσαν | 07/09/2016 09:27
    να του χαλάσουν τη φιέστα αν πίεζαν λίγο ώστε να παραδίδονταν κάποια τμήματα (τουλάχιστον στην Κορίνθου-Πάτρας) που ήταν εύκολα τεχνικά και θα μείωναν την πίεση ότι οι οδηγοί πληρώνουν διόδια και έργα δε γίνονται. Αρα για μια ακόμα φορά μπράβο στην κυβέρνηση που γύρισε την κατάσταση προς όφελος της αφού δεν το έκαναν οι προηγούμενες.
    Cynical
    απάντηση011
     
     
    Οι τίτλοι δεν χαρίζονται,κατακτώνται!. | 07/09/2016 09:04
    Μ'αυτά και μ'αυτά κ. Μαγκριώτη ο Τσίπρας έγινε προθυπουργός.Με όραμα τήν καρέκλα και μέσον τήν κωλωτούμπα,σε συνδυασμό με το χάιδεμα τών αυτιών,λέγοντας όσα ήθελε να ακούσει ο καθένας μας χωριστά.Εσείς τί λέτε,αν έλεγε ότι θα κάνει αυτά που κάνει,πού θα ήταν?.Εισπράττουμε αυτό που μας αξίζει!.
    Volos
    απάντηση121
     
     
    Παλαιοπολιτικός | 07/09/2016 08:54
    Το κείμενο δείχνει ότι στην ουσία δεν διαφέρεις και πολύ από τους συριζαίαους της "Ολύμπιας οδού" και ...των ηρωικών διαπραγματεύσεων . Ολες οι λεγ. βελτιώσεις ( συμπεριλαμβανομένης εκείνης του Πασόκ) οδήγησαν στην τεράστια καθυστέρηση ( 2017 έναντι 2011) , αρνητικό δεδομένο πρώτης τάξεως που δεν ισοφαρίζεται με τίποτα με τις διακοσμητικές και λαϊκίστικες παρεμβάσεις ,εν οις και η δική σου ( διόδια κ.τ.ο.). Ως εκπρόσωπος μιας καταστροφικής παλαιοπολιτικής να ..αποφεύγεις την δημοσιότητα γιατί προκαλείς.
    sz
    απάντηση411
     
     
    ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ!!! | 07/09/2016 08:16
    Το αριστερά το έκανε δεξιά, το ΟΧΙ το έκανε ΝΑΙ, το πάνω το κάνει κάτω. Η μαντάμ Μέρκελ έγινε πολύτιμος συμπαραστάτης, η τρόικα έγινε συνεργάτες, ο άδικος ΕΝΦΙΑ έγινε οξυγόνο για τη ζωή. Το "δεν πληρώνω" έγινε πληρ'ωστε ή γίνονται κατασχέσεις. Λογικός λοιπόν ο νέος χαρακτηρισμός για τους εργολάβους, για τον Ολάντ, για τους αυτοκινητόδρομους κλπ.
    Γιώργος Γ.
    απάντηση151
     
     
    Εκεινο που μου κανει εντυπωση ειναι | 07/09/2016 05:42
    το πλουσιο λεξιλογιο του πρωθυπουργου (οταν θελει βεβαια) , οχι εσεις που λεγατε οτι ειναι αγραμματος. Αυτο το "υγιεις παραγωγικες δυναμεις" τι να σας πω με ενθουσιασε !!
    eva b.
    απάντηση82