Τελικά δεν έχουμε καταλάβει τίποτα. Τι σημασία έχει αν η χώρα χρεοκόπησε, αν έχουμε κάνει θυσίες επί θυσιών τα τελευταία έξι χρόνια, αν κοντέψαμε να πάμε στη δραχμή κι αν σωθήκαμε παρά τρίχα αποδεχόμενοι να κάνουμε μεταρρυθμίσεις και ιδιωτικοποιήσεις; Μυαλό δεν βάζουμε.

Πενθήμερο απεργιακό μπλακάουτ σε 23 αεροδρόμια της χώρας στην καρδιά του καλοκαιριού εξήγγειλε λέει η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ) αντιδρώντας στα σχέδια «ξεπουλήματος» όλων των αεροδρομίων της χώρας. Αφορμή ήταν η προχθεσινή πρόσκληση του ΤΑΙΠΕΔ για την αναζήτηση ειδικού συμβούλου ο οποίος θα αναλάβει να εκπονήσει εντός διμήνου συνολική μελέτη αξιοποίησης των 23 περιφερειακών αεροδρομίων.
Η απεργία της ΟΣΥΠΑ έρχεται λίγα μόλις 24ωρα μετά την απόφαση των εργαζομένων στα λιμάνια να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους διαμαρτυρόμενοι για την πώληση του ΟΛΠ στους Κινέζους . Μάλιστα έχουν εξαγγείλει νέα απεργία στα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης που είναι βέβαιο ότι θα δημιουργήσουν τεράστια προβλήματα μεταξύ άλλων στα πλοία κρουαζιέρας. Το Σαββατοκύριακο σχεδόν 15.000 τουρίστες λόγω της απεργίας των φορτοεκφορτωτών ταλαιπωρήθηκαν κουβαλώντας μόνοι τις βαλίτσες του για να αποβιβαστούν ή να επιβιβαστούν σε 8 κρουαζιερόπλοια που έπιασαν στον Πειραιά .
Την ίδια στιγμή συνεχίζονται καθημερινά σχεδόν οι στάσεις εργασίας στο Μετρό, το Τραμ, τον Ηλεκτρικό αλλά και στην Τρενοσέ δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στις μετακινήσεις των πολιτών αλλά και των εκατοντάδων χιλιάδων τουριστών που φτάνουν κάθε μέρα στο λεκανοπέδιο.

Μα καλά δεν είναι ο τουρισμός η βαριά βιομηχανία μας ; Αυτά τα 25 εκατομμύρια τουρίστες που αναμένονται να έρθουν φέτος στην Ελλάδα πληρώνοντας περίπου 15 δισεκατομμύρια ευρώ δεν αποτελούν το μοναδικό ουσιαστικά έσοδο για την χώρα η οποία μαστίζεται από ύφεση για έξι συνεχή χρόνια και με ανεργία που προσεγγίζει πλέον το 30% του πληθυσμού;

Δεν θάπρεπε να κάνουμε όλοι μας το παν για να είναι ικανοποιημένοι αυτοί οι τουρίστες – οικονομικοί αιμοδότες της χώρας ; Nα τους προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες , να τους ξεσκονίζουμε και να τους σερβίρουμε με την μεγαλύτερη μαεστρία μας και το πιο όμορφο χαμόγελό μας για να φύγουν ευχαριστημένοι και νάρθουν και του χρόνου; Για να το πουν και στους φίλους τους νάρθουν κι αυτοί διακοπές στην Ελλάδα;
Τρελάθηκες; Να χάσουμε τα προνόμιά μας; Να πλακώσουν κινέζοι μάνατζερ που θα θέλουν να ξεφορτώνουμε τα κοντέινερς κάθε πλοίου που μπαίνει στο λιμάνι σε μερικές ώρες αντί για μερικές μέρες;
Είσαι με τα καλά σου; Εγώ πήγαινα στο αεροδρόμιο μια ώρα το πρωί και μια ώρα το απόγευμα ,όταν ερχόταν το αεροπλάνο της γραμμής. Θέλεις νάρθουν ξένες εταιρείες και να αυξηθεί η κίνηση και να περνάω 8 και 10 ώρες στο αεροδρόμιο;
Πλάκα μου κάνεις; Να φέρουν πάλι κανένα φωτισμένο τεχνοκράτη -σαν τον Γρηγόρη Δημητριάδη του Χρυσοχοϊδη- που να θέλει να κάνει κερδοφόρες τις συγκοινωνίες και πιο συχνά τα δρομολόγια; Να στείλουν κανένα έξυπνο Γάλλο να «τρέχει» τα τρένα και να βρεθούμε να δουλεύουμε νύχτα -μέρα και να μας κόψει και τα «τυχερά» μας ;
Δυστυχώς πάλι τα ίδια. Παρά τις θυσίες, τις τρόικες και τον βούρδουλα του Σόιμπλε ,τις εντολές Λαγκάρντ και τις παραινέσεις Ομπαμα. Για την ανάγκη μεταρρυθμίσεων και εκσυγχρονισμού της ελληνικής οικονομίας και του κράτους . Για να μπορεί να ανταγωνισθεί με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές και να έχει τη δυνατότητα προσέλκυσης νέων επενδύσεων .
Αν δεν μάθαμε ,όμως, ύστερα απ όλα αυτά ,πότε στ αλήθεια θα βάλουμε μυαλό;