από metereologos.gr
Τρίτη 22 Μαΐου 2018
 
 

«Je suis Charlie»: Μήπως εκφράζει τη μισή αλήθεια;

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

«Δύο τρομοκράτες αναστάτωσαν όλη τη Γαλλία ενώ ογδόντα χιλιάδες αστυνομικοί αναζητούν τα δύο αδέλφια». Διόλου κολακευτικά αυτά για τη χώρα.

Ενάμισυ εκατομμύριο ψυχές και πενήντα ηγέτες κρατών χέρι - χέρι έκαναν πορεία διαμαρτυρίας και επίδειξη ομοψυχίας απέναντι στην τρομοκρατια και διεμήνυσαν ότι είναι αντίθετοι στο θρησκευτικό φανατισμό και ότι θα υπερασπιστούν πάση θυσία την ελευθερία του λόγου. Πολύ ορθά. Δεν άκουσα όμως παράλληλα κάποιους επώνυμους στην εκδήλωση να διερωτώνται πώς τα πράγματα έφθασαν ως εδώ. Να διαπιστώνουν δημόσια ότι οι φανατισμοί και οι τρομοκρατίες δεν εκτρέφονται σε κοινωνίες δικαίου, ότι η Δύση εκμεταλλεύεται τη Μ. Ανατολή εδώ και ενάμισυ αιώνα, ότι προκαλεί διχογνωμίες και εμφυλίους μεταξύ των Αράβων, ότι στους εκτοπισμένους Παλαιστίνιους δεν αναγνωρίζεται το δικαίωμα πατρίδας, ότι η Συρία θρηνεί ήδη 200.000 θύματα και έχει το μισό πληθυσμό της (10 εκατομμύρια) επί 3 χρόνια σε κατάσταση προσφυγιάς από έναν εμφύλιο που υποκινήθηκε και διεξάγεται με όπλα εν μέρει προερχόμενα από τη Δύση. 'Όμως, όλες αυτές οι καταστάσεις δίνουν επιχειρήματα σε κάποιους Ιμάμηδες να στρατολογούν και να φανατίζουν.

Ούτε φαίνεται να τους απασχόλησαν οι στρατηγικοί πόλεμοι των ΗΠΑ στο Ιράκ και στο Αφγανιστάν που έχουν καταστρέψει τις χώρες αυτές και τους πληθυσμούς τους, οι οποίοι μεταναστεύουν προς την Ευρώπη και παγιδεύονται σε χώρες όπως η (πτωχή πλέον) Ελλάδα χάρη στην απαράδεκτη συνθήκη Δουβλίνο 2 που έγινε για να προστατευτούν από την παράνομη μετανάστευση οι πλούσιες χώρες του Βορρά. Καμμία επίσημη αυτοκριτική λοιπόν απ΄ την πλευρά της ηθικά παρηκμασμένης αλλά κατά τα άλλα "πολιτισμένης" Δύσης με τις πομπώδεις "αρχές" που ερμηνεύονται εκάστοτε κατά το δοκούν.

Διερωτήθηκε κανείς τί μέσα δράσης διαθέτουν οι Τζιχαντιστές; Μήπως τα μόνα αποτελεσματικά όπλα τους απέναντι στο δυτικό τρόπο ζωής και στη συντριπτική δυτική στρατιωτική τεχνολογία είναι ο φανατισμός και η αυτοθυσία; Και όταν οι Δυτικοί επιφυλάσσουν στον εαυτό τους το δικαίωμα να καίνε ολόκληρα τετράγωνα αμάχων, γιατί οι φανατικοί να μην έχουν και αυτοί το δικαίωμα να τοποθετούν βόμβες σε σιδηροδρομικούς σταθμούς;

Δεν μπορείς να μιλάς για ηθικές αρχές όπως η ελευθερία του Τύπου σε όσους ταυτίζονται με ξεριζωμένους πληθυσμούς που σφάζονται, που εκτοπίζονται βίαια, που δεν έχουν ούτε να φάνε και καταπιέζονται από καθεστώτα που εσύ υποστηρίζεις. Μήπως τελικά περισσεύει η Υποκρισία; Και πώς ερμηνεύεται το φαινόμενο ότι πολλοί στρατολογημένοι Τζιχαντιστές είναι γεννημένοι και μεγαλωμένοι στη Δύση; Η εξήγησή του θα είναι ασφαλώς ιδιαίτερα σύνθετη.

Αν το ζητούμενο είναι να αποφεύγονται οι φανατισμοί και τα τρομοκρατικά χτυπήματα, τότε η Δύση οφείλει να εξετάσει αντικειμενικά ποιοι είναι οι πραγματικοί λόγοι για όσα συμβαίνουν, να κάνει αυτοκριτική και να επιδιώξει έναν ισότιμο διάλογο με τους θιγόμενους πληθυσμούς της Μέσης Ανατολής ώστε να υπάρξει μια έμπρακτη αλληλοκατανόηση. Λιγότερη αλαζονεία και απληστία από την πλευρά της Δύσης και λιγότερη μισαλλοδοξία από την απέναντι πλευρά θα βοηθούσαν πολύ. Άλλως τα πράγματα δεν προβλέπεται να ηρεμήσουν.



Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (52)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    η μία αλήθεια, η άλλη αλήθεια, η μισή αλήθεια και η υποκρισία στο ζενίθ | 14/01/2015 15:22
    Η αλήθεια είναι πως όταν το 2012 δολοφονήθηκαν εν ψυχρώ στη Γαλλία παιδιά μέσα σε σχολείο, μερικές χιλιάδες διαδήλωσαν. Φαντάζομαι γιατί οι Εβραίοι και τα παιδιά τους είναι υποδεέστερα όντα Αλλά τώρα επειδή είναι το Charlie Hebdo όλοι ξαφνικά μιλάν για ανθρώπινα ιδανικά. Όμως η ιστορία έχει δείξει πως όταν κάτι είναι "καλό" για τους Εβραίους, μετά συμβαίνει και σε όλους τους άλλους. Και ξέρετε γιατί; Γιατί η δημοκρατία και η δικαιοσύνη δεν στέκει όταν γίνονται διακρίσεις. Κάτι άλλο. Όταν άραβες επενδύουν στα δυτικά ΜΜΕ, σιγά μην τα βάλουν με το Ισλάμ. Και κάτι τελευταίο Δεν φταίνε οι ΗΠΑ, οι αποικιοκράτες και οι Εβραίοι. Φταίνε αυτοί που σιωπούν για το χαρτζιλίκι Μεφιστοφελής είμαστε όλοι!!
    Φάουστ
    απάντηση22
     
     
     
    Για να καταλαβεις τι σου λεει καποιος ειδικα αν αυτος | 13/01/2015 20:56
    διαφωνει μαζι σου, πρεπει να μπορεις να κανεις διαλογο μαζι του. Εμεις ευέξαπτοι, συναισθηματικοι, ισχυρογνώμονες, ανυπομονοι, ειμαστε γενικα ανίκανοι στην ηρεμη συνομιλια μ'επιχειρηματα. Επιπροσθετως εχουμε σταματησει να σκεφτόμαστε και ειμαστε προθυμοι να υιοθετούμε αποψεις που μας επιβαλλονται ειδικα απο τα ΜΜΕ, χωρις καμια διαθεση για αναλυση. Ετσι αναπλάθουμε τη "γνωμη" κονσερβα τοσο τακτικα μεχρι που γινεται η γνωμη μας που δεν επιδεχεται αμφιβολια. Ο εχθρος είναι αυτος αγαπητοι, όχι το μισος των ισλαμιστων, γιατι και'μεις σφαχτηκαμε μεταξυ μας από το ιδιο μισος.
    Enas metanastis
    απάντηση62
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Ας μην εθελοτυφλουμε 2 | 13/01/2015 20:48
    Ποιοι τους εφεραν-δεχθηκαν και ποιοι δεν φροντισαν να τους μορφωσουν και διαμορφωσουν τον χαρακτηρα τους με βαση τις ευρωπαικες αρχες;;;; Ποιοι τους χρηματοδοτουν;;; Δικιο εχει ο κος Καζης οταν επιστηνει την προσοχη στις αιτιες και οχι στους ανεγκεφαλους, φανατικους, τηλεκατευθυνομενους δολοφονικους υπανθρωπους. Ας μην μιλησουμε για την αλλη μεγαλη πληγη της Συριας, του Ιρακ, της Λιβυης, της Ουκρανιας, της πρωην Γιουγκοσλαβιας . Τα πετρελαια, τα συμφεροντα, τα γεωστρατηγικα παιχνιδια και τις χιλιαδες νεκρους και εκκατονταδες χιλιαδες αστεγους και προσφυγες.
    Αμεροληπτος Ευρωπαιος
    απάντηση71
     
     
    Ας μην εθελοτυφλουμε 1. | 13/01/2015 20:41
    Οποιος ψαχνει να αποδωσει ευθυνες, για τα (τα τελευταια χρονια ) μακελεια σε ευρωπαικο εδαφος, σε αυτους καθεαυτους τους μακελαρηδες ισλαμιστες, ειναι αφελης. Βεβαια πρεπει να γνωριζει την πραγματικοτητα, οπως ειναι στις δυτικες ευρωπαικες χωρες. Οι γονεις τους τελειως κουτσουρα ηλθαν (τους εφεραν) για φθηνες, βρωμικες η βαριες δουλειες και ετσι εμειναν. Τα παιδια γεννηθηκαν και μεγαλωσαν με πολλα δικαιωματα λογω ευρωπαικης ιθαγενειας αλλα και μεσα σε σπιτια με κουλτουρα τριτοκοσμικη. Ειχαν την ευκαιρια μορφωσης υψηλου επιπεδου αλλα πολλοι δεν τα καταφεραν και απετυχαν. Ουτε καν την γλωσσα δεν εμαθαν σωστα.
    Αμεροληπτος Ευρωπαιος
    απάντηση51
     
     
     
    ΖΗΤΩ ΟΙ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ | 13/01/2015 18:40
    Πεστο ξεκαθαρα Καζη.Καλα κανουν οι τζιχαντιστες.Μεχρι να ερθουν και σπιτι σου
    Gabriel
    απάντηση29
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Δημήτρης Αρ. Κάζη | 13/01/2015 16:44
    οι λευκοι υπηρξαν σκλαβοι των μαυρων και των αραβων και μαλιστα πριν οι λευκοι γινουν αποικιοκρατες!!! Αλλα δε ειδα κανα λευκο να σκοτωνει μαυρους η αραβες η τουρκους γι αυτα που εκαναν στους ευρωπαιους το 1500 ως το 1900 οι αραβες οι τουρκοι και οι μαυριτανοι μαυροι!! Ουτε καναν σερβο να παει στην αγγλια η στην αμερικη να κανει αντιποινα για το νατο!!! Ουτε ακουσα καναν μαυρο αραβα η τουρκο να ζητα συγνωμη γι αυτα που εκαναν οι προγονοι του επι 400 χρονια σε ευρωπαιους!! θα σου συστησω να διαβασεις ενα καλο βιβλιο το Λευκος Χρυσος του Μιλτον οπου περιγραφεται με γλαφυροτητα ολη η ζωη των ΛΕΥΚΩΝ ΣΚΛΑΒΩΝ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ= ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΔΡΩΝ ΚΟΥΡΣΕΥΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΤΗΣ ΜΑΥΡΙΤΑΝΙΑΣ ΜΑΡΟΚΟΥ ΑΛΓΕΡΙΑΣ ΗΔ Η ΑΠΟ ΤΟ 1600 ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΥΠΟΤΕΛΗΣ ΤΗΣ ΟΘΩΜΑΝΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΑΝ ΛΕΥΚΟΥΣ ΣΚΛΑΒΟΥΣ=ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΕΣ ΓΙΑ ΒΙΑΣΜΟ ΣΤΑ ΧΑΡΕΜΙΑ ΤΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΑ ΤΩΝ ΜΑΥΡΩΝ, ΑΡΑΒΩΝ , ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΡΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΓΙΑ ΧΕΙΡΩΝΑΚΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 400 ΧΡΟΝΙΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΑΔΕΙΑΣΕ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑΤΑ ΚΟΥΡΣΕΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΙΑ ΛΕΥΚΩΝ ΑΠΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΚΛΑΙΣ ΟΠΩΣ ΚΛΑΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΜΑΡΟΚΟ ΔΕ ΚΑΙ Η ΑΛΓΕΡΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ=εισεβαλε ο Γαλλικος στολος το 19ο αι με την αφορμη του δουλεμποριου ευρωπαιων που γινοταν εκει απο αραβες μαροκινους και αλγερινους και ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΙΟ ΛΕΥΚΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΑΥΤΑ ΤΗΣ ΜΠΑΡΜΠΑΡΙΑΣ ΠΟΣΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΧΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΑΨΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΘΑΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΧΤΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΑ ΥΨΩΜΑΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ! ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΠΡΩΤΟΣ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΟΤΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΚΡΑΤΗ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ ΠΧ ΜΑΥΡΙΤΑΝΙΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΥΡΟΥ ΑΠΟ ΜΑΥΡΟ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ Τ0 1990! ΚΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΚΑΘΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΟΥΣ ΚΥΡΙΩΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΚΈΤΑΛΛΕΥΣΗ ΩΣ ΠΑΛΑΚΙΔΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΜΑΜΑΛΑΚΑΤ ΑΥΚΟΥΝΟΥΜ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ!
    panos ηπειρος
    απάντηση1313
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    απλοική ανάλυση | 13/01/2015 15:49
    Κύριε Κάζη πιστεύετε πραγματικά ότι αυτοί οι φονταμενταλιστές ισλαμιστές ανησυχούν ή εκφράζουν πραγματικά αυτούς τους λαούς που υποφέρουν στη Μέση Ανατολή και αλλού στον πλανήτη; Δηλαδή για το κάψιμο σχολείων στο Πακιστάν, τις απαγωγές και τις δολοφονίες χιλιάδων αθώων απο την Μπόκο Χαράμ στη Νιγηρία φταίει απλά η Δύση; Το να στέλνεις 10 χρονα παιδια να ανατιναχτούν σε αγορές είναι πράξη αυτοθυσίας για σας; Το ότι υπάρχει πρόβλημα ενσωμάτωσης των μουσουλμάνων στη Γαλλία είναι αληθές, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί επ ουδενί τρομοκρατικές πράξεις με πρόσχημα τη θρησκεία ή την καταπίεση των λαών... Και ο δολοφονημένος αστυνομικός στη Γαλλία μουσουλμάνος ήταν, αλλά ενσωματωμένος στην κοινωνία .!!
    Ελεάννα Στεργιούλη
    απάντηση265
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    οι παρωπίδες σας είναι τόσο ισχυρές... | 13/01/2015 14:28
    ... ώστε να συγχέετε το charlie hebdo με το προεδρικό μέγαρο και τις βερσαλίες. Εάν αγαπητέ το θέμα ήταν ο γαλλοαργερινός πόλεμος, κ τα βάσανα των πρώην αποικιοκρατουμένων, θα χτυπούσαν ένα από τα σύμβολα κρατικής ισχύος στη Γαλλία. Όχι το charlie, που παρεμπιπτόντως είναι σύμβολο εναντίον της κρατικής ισχύος, εναντίον των αποικιοκρατικών πρακτικών κλπ κλπ. Οι άνθρωποι αυτοί μισούν τη Δύση μόνο επειδή δεν μπορούν να ενσωματωθούν σ'αυτή, τους το απαγορεύει η μαμά τους, ο μπαμπάς τους, ο μουφτής τους και τα πεθερικά τους. Και την αδυναμία ενσωμάτωσής τους μεταμφιέζουν σε "αντίσταση", ακόμα και ένα πορτοφόλι να κλέψει το αλγερινάκι, αντίσταση το λέει. Κι εσείς μαζί... Κρίμα για το Βήμα...
    νικ
    απάντηση2812
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    εσείς γράφετε μισές αλήθειες | 13/01/2015 13:57
    Εσείς γράφετε μισές αλήθειες. Απο ποιά καθεστώτα καταπιέζονται; Ο Ασάντ-δικτάτορας υπο διωγμό με τις ευλογίες της δύσης, ο Καντάφι νεκρός με τις ευλογίες της δύσης, ο Σαντάμ νεκρός με τις ευλογίες της δύσης, στο Αφγανιστάν αγώνας 10 χρόνια, για να φύγουν οι Ταλιμπάν, ο Μουμπάρακ στη φυλακή με τις ευλογίες της δύσης. Φύγανε όλοι oι δικτάτορες και τί ήρθε στη θέση τους; (Συρία, Λιβύη, Ιρακ) Τί παραλίγο να έρθει στις θέσεις τους; (Αίγυπτος) Τί δεν έφυγε ποτέ; (Αφγανιστάν). Aνοίξτε τα μάτια.
    Κατερίνα Δ. απο εξωτερικό
    απάντηση1815
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Μη τους δικαιωνεις! | 13/01/2015 11:40
    1.Ισλαμ και βια πανε πακετο. 2.Το Ισλαμ εισεβαλε πρωτο στο χωρο της Χριστιανοσυνης. Θελω πω απλα οτι οι μουσουλμανοι θα μπορουσαν να κανουν μηνυση στο περιοδικο και να την κερδισουν. Αλλα αυτοι θελαν να σκοτωσουν. Ξεπαστρεψαν το Χριστιανισμο στην Ασια και εισεβαλαν στην Ευρωπη θελοντας να επιβληθουν με τους απογονους και τη βια. Ειδες εσυ κανενα Χριστιανο να κανει τα ιδια στην Ασια; Ειδες κανενα να πηγαινει ζωσμενος με εκρηκτικα αναμεσα σε αμαχους και να ανατιναζεται; Δεν εχουν ελευθερια και ψηφο στην Ευρωπη; Μηπως εμεις οι λαοι υποστηριζουμε τους πολεμους και τη σφαγη των Παλαιστινιων; Οχι, βεβαια. Ζουν μαζι μας, δεν το ξερουν αυτο;
    Μαριτσα
    απάντηση3021
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Μία από τις αιτίες τις τραγωδίας | 13/01/2015 10:58
    Στο ίδιο μήκος κύματος με το παρον άρθρο, παραθέτω το άρθρο του Robert Fisk στο The Independent. Τό άρθρο διευκρινίζει πολλά από τα μη εμφανή αίτια της τραγωδίας αυτής. “Charlie Hebdo: Paris attack brothers' campaign of terror can be traced back to Algeria in 1954 - Algeria is the post-colonial wound that still bleeds in France” The Independent - http://www.independent.co.uk/voices/comment/charlie-hebdo-paris-attack-brothers-campaign-of-terror-can-be-traced-back-to-algeria-in-1954-9969184.html Επίσης για όσους δεν έχουν ακουστά τον Fisk βλ.: https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Fisk Θέλω να προσθέσω ότι αυτό το άρθρο είναι, κατ’εμέ, αυτό που εννοείται σαν σοβαρή Αρθογραφία.
    JC
    απάντηση176
     
     
     
    το πρόβλημα δεν είναι μόνο δικό μας | 13/01/2015 09:46
    Στην γειτονική Τουρκία καταφεύγουν οι Σύροι πρόσφυγες του εμφυλίου, ως επί το πλείστον.Είναι στρατιές ολόκληρες που φυτοζωούν στις μεγάλες πόλεις,περίπου λιμοκτονούν ,κάνουν καμμιά περιστασιακή δουλειά του ποδαριού ή καμμιά μικροκλοπή όταν βρεθούν σε απόλυτη ανάγκη . Από πολλούς θεωρούνται ανεπιθύμητοι,αν και στην αρχή τους συμπαθούσαν σαν ομόθρησκους και τους συνέδραμαν.Κι εκεί υπάρχει το ίδιο ακριβώς πρόβλημα,πολύ πιο οξυμένο απ εδώ, λόγω του πολύ μεγαλύτερου αριθμού των εκπατρισθέντων και ξεριζωμένων προσφύγων που υποδέχθηκαν..
    η Τουρκία είναι χώρα υποδοχής των Σύρων
    απάντηση127
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    ο ισλαμιστικός κίνδυνος εχει φουντώσει΄. | 13/01/2015 09:33
    Η Γαλλία ,όπως και οι ΗΠΑ,και άλλες χώρες μεταξύ των οποίων και αραβικές κάνουν αεροπορικές επιδρομές στις θέσεις των ακραίων ισλαμιστών του Ισλαμικού Στρατού του Χαλιφάτου στη Β. Συρία (Κομπάνι).Στον συριακό εμφύλιο ο στρατός αυτός μάχεται κατά των κυβερνητικών δυνάμεων όπως και οι Κούρδοι. Προηγουμένως ο ίδιος στρατός των φανατικών παρ ολίγο να εκπορθήσει ολόκληρο το Ιράκ που το αποσταθεροποίησε.Είχε φθάσει προ των πυλών της Βαγδάτης.Ακραίοι ισλαμιστές δρούν,απάγουν και δολοφονούν μαζικά και σ άλλες χώρες.Μπόκο Χαράμ στη Νιγηρία κ.α.Το μεταθαν'ατιο βίντεο του τρομοκράτη του πολυκαταστήματος κοσέρ ρητά αναφέρει ότι η διπλή επίθεση έγινε για να εκδικηθούν την αεροπορική επέμβαση στη Συρία.
    και δεν αφορά μόνο την ελεύθερη έκφραση
    απάντηση175
     
     
     
    Είσαι πράγματι τόσο απλοϊκός?! | 13/01/2015 08:52
    Δεν είναι καιρός να δεις τα πράγματα στην σωστή τους διάσταση, σταματώντας τις ανοησίες περί δικαίου? Τι πρέπει να γίνει για να καταλάβεις ότι δίκαιο είναι ο λόγος του ισχυρού, ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ. Κι αν το καταλαβαίνεις αυτό γιατί προσποιείσαι τον ανήξερο? Οι ΗΠΑ είναι ο ισχυρός του πλανήτη, πολιτικά στρατιωτικά και (κυρίως) οικονομικά, μας αρέσει δεν μας αρέσει. Από εκεί και πέρα μια σειρά από ισχυρές οικονομικά χώρες επηρεάζουν και επηρεάζονται. Η χώρα σου, η Ελλάδα, είναι μια κουκίδα στον χάρτη που ανήκει σε σφαίρα επιρροής. Τελεία και παύλα. Πότε θα γίνει το σωστό στην Παλαιστίνη (και ας μην αποκαλούμε Παλαιστίνιους τους Άραβες, εκτός κι αν κάνουμε το ίδιο και για τους "Μακεδόνες")? ΠΟΤΕ? ΠΟΤΕ!
    GBS
    απάντηση1525
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Συμφωνώ αλλά... | 13/01/2015 08:23
    Συμφωνώ σε όλα. Πιστεύω, ωστόσο, ό,τι ο πρωταρχικός λόγος είναι ο τρόπος με τον οποίο εγκαταστάθηκε το κράτος του Ισραήλ στην περιοχή με το "έτσι θέλω" και ο απαίσιος τρόπος με τον οποίο οι Ισραηλινοί αντιμετώπισαν τους Άραβες. Αν είχε βρεθεί τότε (1949) μια βιώσιμη λύση δεν θα αντιμετωπίζαμε σήμερα τόσες φρικαλεότητες. Στους γείτονες και αρχικά φίλους τους φέρθηκαν σαν SS και αυτό δεν μπορεί να ξεχαστεί. Θεωρώ πολύ καλή την συμμαχία μας με το Ισραήλ αλλά στους φίλους μας πρέπει να λέμε την αλήθεια για να γίνουν καλύτεροι, έτσι δεν είναι;
    a
    απάντηση1812
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Μπορεί να είναι Άραβες αλλά δεν έχουν τίποτε άλλο κοινό. | 13/01/2015 08:18
    Οι Μαροκινοί μισούνται με τους Αλγερινούς. Τα κράτη του Κόλπου βλέπουν τους υπόλοιπους ως σκλάβους. Στη Συρία όπως και το Ιράκ σκοτώνονται μεταξύ τους Σουνίτες και Σιίτες. Όσο για το ότι οι Δυτικοί "καίνε ολόκληρα τετράγωνα αμάχων" πολύ θα ήθελα να ξέρω που το είδες. Και να πει κανείς ότι έγραφες κάθε μέρα ίσως να ήταν μια εξήγηση. Αλλά μια στο τόσο και να γράφεις τέτοιες ανακρίβειες δεν έχεις καμιά δικαιολογία.
    bel
    απάντηση2625
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Συμφωνώ απολύτως λέξη προς λέξη | 13/01/2015 08:12
    Οι μουλάδες είναι τ μέγα πρόβλημα διότι δίνουν πάτημα για απαράδεκτα περιοριστικά μέτρα. Βασικά (οι θρησκείες δυστυχώς περιέχουν την χειραγώγηση) υποθέτω ότι η καλύτερη τακτική εκ μέρους του Ισλάμ θα ήταν η μέθοδος του Γκάντι. Είναι αδύνατον να την εφαρμόσουν λόγω θεμελιωδών χαρακτηριστικών, εξ' ού κ η αδυναμία προσαρμογής τους στην σύγχρονη εποχή, με απλά λόγια είναι χαμηλότερα στην εξέλιξη κ θα είναι μόνιμο πρόβλημα. Λύσις: Α) Να δημιουργηθεί νέα Light έκδοση τ Κορανίου όπου οι πιστοί θα υποχρεωθούν να σέβονται τ γυναίκα, τον < άπιστο > συνάνθρωπό τους, με αφαίρεση τ εδαφίων περί παραδείσου εάν τον σκοτώσεις κ Β) Συγκέντρωση - περιορ. των μουσουλμάνων σε επαρχίες μακρυά από σύνορα ελεγχ
    Katsikis
    απάντηση1616
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    ετσι ειναι | 13/01/2015 08:10
    ειναι ακριβως οπως τα λετε, ποιος ακουει ομως, και οι πολιτες των λεγομενων δυτικων πολιτισμων το ιδιο δεν ειναι? αυτα πληρωνουν οι πολιτες τους ψηφιζαν χρονια τους μπους και σαρκοζιδες για να διεξαγουν πολεμους , να πουλανε οπλα και αλλα πολλα και με τ λαφυρα να πληρωνουν το μισθοφορικο τους στρατο. ομως γυριζει ο τροχος κατα το κοινος λεγομενο. δεν ειδα να κανουν πορειες για τα αθωα θυματα των εξυπνων βομβων υποκριτες
    anastase
    απάντηση2613
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων