από metereologos.gr
Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018
 
 

Ελλάδα και Ισλάμ: ποια είναι η πραγματική απειλή

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Το 1881 με την απελευθέρωση της Θεσσαλίας η Ελλάδα απέκτησε για πρώτη φορά μια σημαντική αριθμητικά μουσουλμανική μειονότητα. Η Βουλή ψήφισε αμέσως τρεις νόμους κατοχυρώνοντας απολύτως την θρησκευτική ελευθερία των μουσουλμάνων, την ισχύ του ιερού ισλαμικού νόμου (Σαρία) και τα μουσουλμανικά σχολεία. Δεν επιχείρησε κανενός είδους βίαιο εκσυγχρονισμό της μουσουλμανικής κοινωνίας γι’ αυτό η μαντίλα δεν έγινε ποτέ σύμβολο στην Ελλάδα με την σημασία που έχει στην Τουρκία.

Το 1920 οι μουσουλμάνοι ανέρχονταν σε πάνω από 15% του πληθυσμού της «Μεγαλυνομένης Ελλάδος» και μάλιστα σε πολλές περιοχές ήταν η μεγάλη πλειοψηφία.

Η Ελλάδα, σε αντίθεση με τους Νεότουρκους, δεν ακολούθησε πολιτική εθνοκάθαρσης αλλά μια εντυπωσιακή πολιτική υποστήριξης των μετριοπαθών μουσουλμάνων με αποκορύφωμα το νόμο 2345/1920 «Περί προσωρινού αρχιμουφτή και μουφτήδων των εν τω Κράτει μουσουλμάνων». Πρώτος νομάρχης της ελεύθερης Ανδριανούπολης διορίστηκε από τον ίδιο τον Βενιζέλο ένας Μουσουλμάνος ενώ σε σειρά εγγράφων της Ελληνικής Διοίκησης οι μουσουλμάνοι χαρακτηρίζονται «φιλήσυχοι και ευδιοίκητοι».

Όλες οι Ελληνικές Κυβερνήσεις εδώ και 132 χρόνια έδωσαν την ίδια απάντηση στον τρόπο διαχείρισης του Ισλάμ: α) ανάδειξη των μετριοπαθών μουσουλμάνων σε προνομιακούς συμμάχους της Ελληνικής Πολιτείας, β) υποστήριξη της θρησκευτικής τους ελευθερίας και ταυτότητας και γ) διατήρηση της Σαρία. Η πολιτική αυτή είναι περισσότερο προωθημένη ακόμα και σε σύγκριση με όσα πράττουν μουσουλμανικές χώρες όπως η Τουρκία.

Μοναδική εξαίρεση σ’ αυτή την γενική πολιτική αποτέλεσαν οι περίοδοι που η Ελλάδα προσπαθούσε να εξασφαλίσει την υποστήριξη της Τουρκίας απέναντι στην Ιταλία και την Βουλγαρία. Τότε οι μουσουλμάνοι της Θράκης αφέθηκαν στο έλεος των «Γκρίζων Λύκων» με τα γνωστά αποτελέσματα.

Ακόμα και όταν η Τουρκία ολοκλήρωσε τις πολιτικές εθνοκάθαρσης των Ελλήνων, η Ελλάδα δεν στράφηκε εναντίον των Μουσουλμάνων της Θράκης. Δεν μετέτρεψε την γενοκτονία σε αντιπαράθεση «χριστιανών - μουσουλμάνων».

Αντίθετα, επένδυσε σοβαρά, μακροπρόθεσμα και αποτελεσματικά στην ανάπτυξη ειδικών σχέσεων με τον Αραβικό κόσμο αλλά και το Ιράν. Αποκορύφωμα αυτής της πολιτικής ήταν οι αποφάσεις του Ανδρέα Παπανδρέου για την υποστήριξη των Παλαιστινίων και ειδικά της PLO όταν όλοι οι άλλοι τους είχαν κλείσει την πόρτα. 184 χώρες και 1,8 δισεκατομμύρια άνθρωποι δεν πρέπει να στοιχηθούν πίσω από τους Τούρκους.

Σε όλη αυτή την πορεία ιδιαίτερα κρίσιμος υπήρξε ο ρόλος της Ορθοδοξίας μας. Χάρη στα Πρεσβυγενή Πατριαρχεία, η Ελλάδα έχει μια ανυπολόγιστης αξίας και σημασίας θέση την οποία εξακολουθεί να μην αντιλαμβάνεται, δείγμα και αυτό της θεμελιώδους αδυναμίας μας να διαχειριστούμε την κληρονομιά του ένδοξου Βυζαντίου.

Τι κέρδισε η Ελλάδα από αυτή την πολιτική

Α) το 1920/1923 οι Θρακιώτες μουσουλμάνοι ζήτησαν οι ίδιοι να ενσωματωθούν στο ελληνικό κράτος, β) παρά τις άοκνες προσπάθειες του Κεμάλ και των Βουλγάρων οι Θρακιώτες μουσουλμάνοι δεν δημιούργησαν αντάρτικες ομάδες στα μετόπισθεν του ελληνικού στρατού το 1920-1922, γ) έχει το μοναδικό παράδειγμα σε όλη την Ευρώπη μιας γηγενούς μουσουλμανικής μειονότητας εγκατεστημένης στα σύνορά της η οποία όχι μόνο δεν της έχει δημιουργήσει προβλήματα αλλά στον πόλεμο του 1940-41 έπραξε στο ακέραιο το πατριωτικό της καθήκον (πόσοι ξέρουν ότι υπάρχουν ηρώα πεσόντων μουσουλμάνων ή ότι έχουν παρασημοφορηθεί μουσουλμάνοι για τη γενναιότητά τους στη μάχη;), δ) έχει πολύ καλή εικόνα στον μουσουλμανικό και, ιδιαίτερα, στον αραβικό κόσμο παρά τις μόνιμες προσπάθειες της Τουρκίας να την καταστρέψει, ε) δεν μπήκε ποτέ στον χάρτη των «εχθρών του Ισλάμ».

Τι διακινδυνεύει σήμερα η Ελλάδα

Ο τρόπος με τον οποίο κινούνται οι Ναζί της Χρυσής Αυγής έχει ήδη δημιουργήσει σημαντικές ρωγμές στην μεγάλη επιτυχία της Ελλάδας και απειλεί να οδηγήσει σε κατάρρευση την πλέον επιτυχημένη πολιτική διαχείρισης του Ισλάμ σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Η βασική διαφορά μας με τους Δυτικούς είναι ότι το Κράτος έπαιξε βασικό ρόλο για την οργάνωση και την υποστήριξη του Ισλάμ μην αφήνοντας έτσι ζωτικό χώρο για την ριζοσπαστικοποίησή του σε αντίθεση με την δυτική τακτική του laissez faire. Είναι εντελώς ακατανόητο για ποιο λόγο ειδικά από το 2000 και μετά κάνουμε ότι μπορούμε ώστε να μιμηθούμε τα θεμελιώδη λάθη των Δυτικών.

Ταυτόχρονα διασπείρονται απίστευτα ψεύδη στο διαδίκτυο που ξεκινούν από την αναφορά σε εντελώς εξωπραγματικούς αριθμούς μουσουλμάνων μεταναστών στην Αθήνα και φτάνουν στην επίκληση δηλώσεων προσωπικοτήτων του αραβικού Ισλάμ που αν και νεκροί από το 1949, φέρονται να λένε εν έτει 2013 ότι θέλουν να δουν ξανά «την ισλαμική σημαία στα ελληνικά νησιά»!

Η ελληνική ακροδεξιά με αποκορύφωμα τον Μεταξά και τον Παπαδόπουλο, δεν υπήρξε ούτε αντιεβραϊκή ούτε αντι-ισλαμική. Αμφότεροι ακολούθησαν τη μόνιμη ελληνική πολιτική υποστήριξης των μετριοπαθών μουσουλμάνων και ποτέ δεν επέτρεψαν την ανάπτυξη αντιεβραϊκών ιδεών. Επί Παπαδόπουλου μάλιστα υπογράφηκε ειδική συμφωνία μετανάστευσης με το Πακιστάν με αποτέλεσμα η πακιστανική κοινότητα στην Αθήνα να είναι από τις παλαιότερες. Η ελληνική ακροδεξιά δεν πρέπει να ταυτίζεται άκριτα και βιαστικά με τους Ναζί της Χρυσής Αυγής.

Η πολιτική της Χρυσής Αυγής για το Ισλάμ (από την ταύτισή του με το μεταναστευτικό πρόβλημα και την κατασκευή του Τεμένους ως τις μηχανοκίνητες πορείες σε μουσουλμανικά χωριά της Θράκης) υπηρετεί την τουρκική στρατηγική να παραστήσει την χώρα μας ως ένα αντι-ισλαμικό κράτος, διακινδυνεύει τη θέση των Ορθόδοξων Πατριαρχείων στον Αραβικό κόσμο, υπονομεύει την ειρήνη και την κοινωνική συνοχή στη Θράκη, αποδυναμώνει την θέση της Κύπρου και ανοίγει το δρόμο μιας προβοκάτσιας εναντίον μουσουλμάνων σε ελληνικό έδαφος.

Ο εν δυνάμει θύτης για να μπορέσει να αφαιρέσει μια ανθρώπινη ζωή πρώτα απο-ανθρωποποιεί τον εαυτό του και μετά τον «αντίπαλο». Η ιδεολογική αυτή διαδικασία προχωρά εντατικά («οι μετανάστες είναι τρισάθλιοι και υπάνθρωποι που κουβαλάνε κάθε λογής αρρώστιες», Ε.Ζαρούλια 18/10/2012). Πολλοί νομίζουν ότι τα ρατσιστικά κείμενα που κυριαρχούν ειδικά στο διαδίκτυο, είναι μόνο λόγια χωρίς κινδύνους. Κάνουν θανάσιμο λάθος. Το 1999, εποχή μεγάλης ευημερίας και με τα ρατσιστικά κηρύγματα να έχουν πολύ πιο περιορισμένο ακροατήριο, η Ελλάδα έζησε ένα πρωτοφανές ρατσιστικό έγκλημα όταν ένας 23χρονος Έλληνας με μόνιμη εργασία πυροβόλησε εν ψυχρώ ανθρώπους για μόνο το λόγο του χρώματος του δέρματός τους. Ένας νεκρός, δύο παραπληγικοί και 4 βαριά τραυματίες ήταν το αποτέλεσμα. Αρκεί ένας παράφρονας εμπνεόμενος από κηρύγματα, όπως αυτά της Χρυσής Αυγής, σε μια εποχή κρίσης για να βυθίσει μια χώρα σ’ έναν κύκλο ρατσιστικής ή θρησκευτικής βίας. Έχουμε ήδη πολύ μεγάλα προβλήματα, ας μην αυτοκτονήσουμε εξευτελίζοντας την ιστορία και τον πολιτισμό μας.


Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (24)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    ΠΕΡΙ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ | 11/09/2013 16:01
    ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΧΕΣΤΕΙ ΕΠΑΝΩ ΣΑΣ.. ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ? ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ, ΚΑΦΡΟΙ, ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΛΑΓΝΟΙ ΟΛΙΓΑΡΧΕΣ..
    Παν Άγιος Ελλην
    απάντηση35
     
     
    1 | 12/06/2013 01:07
    η ελλαδα εκανε αερα τοσο καιρο στους παλαιστινιους και τους αραβες με μπροσταρηδες τους ψευτοκουλτουριαρηδες αριστερους ημασταν και οι πρωτες κοτουλες μπροστα στους αραβες..υποστηριζαμε φανατικα το καθε τρελο μουτζαχεντιν μονο και μονο για να την σπασπυμε στο ισραηλ και την αμερικη...τρομερη εξωτερικη πολιτικη...μονο που πρεπει να καταλαβουμε οτι ειμαστε ευρωπαιοι με βαρια κληρονομια,οχι μουσουλμανοι αραβες σκοταδιστες...
    γιωργος
    απάντηση82
     
     
    ...βούτυρο ... | 11/06/2013 14:55
    ..όλα αυτά είναι βούτυρο στο ψωμί των καθαρών.... δεν το καταλαβαίνετε και τα αναμασάτε ;
    Ζάχος
    απάντηση11
     
     
    Islam ή Θάνατος | 09/06/2013 14:02
    Το Ισλαμ είναι αντίθετο σε οτιδήποτε διαφορετικό του. Αντίθετο στην Δημοκρατία, αντίθετο στον Αρχαιοελληνικό πολιτισμό (τολμώ να πω αντίθετο στον πολιτισμό γενικότερα), αντίθετο στην Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη, αντίθετο στην Επιστήμη, και όλα αυτά με φανατισμό (σχεδόν πάντα) και χωρίς πρόθεση για την παραμικρή υποχώρηση, αφού ό,τι πιστεύουν είναι κατα λέξη εντολή του "Θεού" και ο σκοπός του όποιου διαλόγου είναι να κάνουν όλη τη Γη Ισλάμ. Το Ισλάμ είναι πόλεμος. Πρέπει όλοι μας, ό,τι κι αν πιστεύουμε να ενωθούμε εναντίον του για να εξαλειφθεί αυτή η μάστιγα της ανθρωπότητας.. και μετά συνεχίζουμε τον διάλογο!
    Κοσμάς Αιτωλός
    απάντηση176
     
     
    ma ratsistes ine mono i xrisafgites??!!! | 07/06/2013 22:55
    elekrina epesa apta sinifa davazodas ola ta sxolia gia afto to athro eme moslomanos po zo gia 37 oloklira xronia stin ellada..toso ratsizmo toso misos tosi ipokrisia den ta premna..ti na po..skeftiti re palikaria ke patriotakia to ......oti i sepatriotisas ellenes zoon stis dikezmas islamikes xores pano apo ekato xronia efxarista ke efprosdikta me tis eklisistos.ta sxoliatos tis lisxistos tis priosistos...ect.ke tora xari sta "palikaria"tis xrisis avgis..tha xalasi olo afto po xtisan i anthropi tosa xronia
    محمد فياض
    απάντηση310
     
     
    ειστε και πολυ ασχετος κυριε! | 07/06/2013 08:40
    τι σχεσει εχει το βυζαντιο η η ανατολικη ρωμαικη αυτοκρατορια με τους ελληνες?θελω να πιστευω οτι δεν τα γραφετε σκοπιμα αλλα απο αγνοια.και για του λογου το αληθες πειτε μου εναν ελληνικης καταγωγης βυζαντινο αυτοκρατορα, με αποδιξεις ομως οχι επιδει τον λενε κωστα ειναι και ελληνας.εγω παντως θα σας συμβουλευα να ενημερωνεστε καλα πριν γραψετε γιατι κανετε κακο στον τοπο με τη συγχηση που δημιουργητε.για καποιους η εφημεριδα ειναι και πηγη γνωσης.προσοχη!ευχαριστω.
    αρισταρχος ο ζερμπισευς
    απάντηση410
     
     
    Εντεχνη προπαγάνδα | 06/06/2013 15:07
    Ο αρθρογράφος δεν δείχνει να αντιλαμβάνεται ότι η ανέλεγκτη λαθρομετανάστευση σε συνδυασμό με την υπογεννητικότητα απειλούν με αφανισμό το ίδιο το Έθνος. Διαβάστε και εδώ: http://www.orthodoxidiadromi.com/2013/05/29/the-largest-problem-of-the-greek-nation/
    orthodoxidiadromi
    απάντηση184
     
     
    NA KATARGITHOUN OI THRISKIES GIA TO KALO TOU THEOU | 05/06/2013 17:02
    GIATI LETE ELLADA KAI ISLAM ..KAI DEN LETE ORTHODOXIA KAI ISLAM..OI PAPOUDES MOU .KATASFAXTIKA TO 20 OXI EPIDIS HTAN ELLHNES ALLA XRISTIANOI. OI THRISKIES PREPEI NA KATARGITHOUNE ME DIETHNIS NOMO..OPOS TA XHMIKA OPLA..GIATI KANOU THN IDIA KAI XEIROTEROI ZHMIA STON ANTHROPO..KAPOIOS PREPEI NA MAS PEI AFHSTE TON THEO HSYXO..KAI KOITAXTE.TA STRABASAS
    christos
    απάντηση1511
     
     
     
    ΥΓ: Αδριανούπολη | 05/06/2013 16:46
    Αδριανούπολη, από τον Ρωμαίο (εξ Ισπανίας) αυτοκράτορα Hadrianus και όχι από κάποιον Ανδρέα....
    ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ
    απάντηση101
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    βλέφαρα ερμητικά κλειστά.. | 05/06/2013 16:27
    κοιτάω τα σχόλια του βήματος και θυμίζουν όλο και περισσότερο καντήλια στο facebook.. Πάντως η ισλαμοφοβία είναι ότι πρέπει για να πάρει τα μάτια όλων μακριά απο τη πραγματική καταστροφή της χώρας. Τις Σκουριές, την ιδιωτικοποίηση της Παραλιακής, το ξεπούλημα των νησιών, την ιδιωτικοποίηση του νερού και του ηλεκτρικού, την αύξηση των φόρων. Ξυπνάτε ρε!..
    E.
    απάντηση1211
     
     
    Γιατί κανείς δεν εξηγεί το γιατί; | 05/06/2013 01:19
    Σε κάποια έχετε δίκιο σε άλλα άδικο. Το λάθος σας είναι οτι δεν βρισκόμαστε στο 1881. Τότε δεν υπήρχαν δυνατά ισλαμιστικά κινήματα με βίαιο αντιδυτικό προσανατολισμό σε Ασία και Αφρική και επιρροή στην ευρώπη. Ακόμα και αν η χώρα κάνει τα αδύνατα δυνατά να προσεγγίσει τους μετριοπαθείς μουσουλμάνους, το πολιτικό ισλαμ δεν παύει να ελκύει και μετριοπαθείς εξαιτίας των παγκόσμιων γεωπολιτικών συνθηκών. Επίσης, εσκεμμένα πιστεύω, δεν θίξατε ένα σοβαρό ζήτημα. Οι κοινότητες που αναφέρετε (με εξαίρεση τους Πακιστανούς) υπήρξαν κομμάτι της ελληνικού γεωγραφικού χώρου για αιώνες. Eδώ μιλάμε για μεταναστευτικές ροές που με ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας μετατρέπονται σε ελληνικό πονοκέφαλο. Γιατί;
    Κατερίνα Δ. από εξωτερικό
    απάντηση203
     
     
    Από την Πόλη έρχομαι... | 04/06/2013 20:55
    Έχετε τρικυμία εν κρανίω. Λίγα χρόνια μετά την απελευθέρωση της Θεσσαλίας οι περισσότεροι Οθωμανοί την είχαν εγκαταλείψει. Ο Βενιζέλος προφανώς είχε πολιτική χρηστής διοικήσεως, μέχρι του σημείου να διορίσει τον Στεργιάδη, που έφτανε στο σημείο να ευνοεί μουσουλμάνους κατά χριστιανών, αρμοστή Ιωνίας. Οι μουσουλμάνοι στο ελληνικό έδαφος ήταν συνεργάσιμοι όσο κρατούσε η ελληνοτουρκική 'φιλία' μετά το 1930 (επίσκεψη Βενιζέλου στην Άγκυρα) αλλά είναι πρόβλημα μετά την ρήξη το 1955. Και το κυριότερο, ο μουσουλμανικός κόσμος σήμερα έχει μπει στον μεσαίωνά του, καμία σχέση με προ 50 και 100 ετών (π.χ. το 1960-70 Ιράν και Αφγανιστάν ήταν σχετικά προοδευτικές χώρες). Το σημερινό Ισλάμ είναι καρκίνος!
    Ιστορικός
    απάντηση255
     
     
    Έξοχη Προπαγάνδα βασισμένη σε μύθους! | 04/06/2013 20:12
    Πρώτον, βάλατε στο ίδιο τσουβάλι όλους τους μουσουλμάνους: Πομάκους, Τούρκους, κτλ. Δεύτερον, βγάλατε συμπεράσματα για τις ιστορικές πράξεις μέσα σε λίγες γραμμές (τί κέρδισε η Ελλάδα). Η όλη λογική σας μπάζει νερά, ελάχιστα επιχειρήματα, λιγότερες ακόμη αναφορές σε πραγματικά γεγονότα (π.χ. πώς συμπεριφέρονται οι Τούρκοι της Θράκης, το Τουρκικό Προξενείο, και τα σχέδια Μουσουλμάνων της Θράκης για ανεξαρτοποίηση πέρα του γεγονότως ότι συζούν με Έλληνες). Η πραγματικότητα είναι, δυστηχώς, πολύ άχημη. Οι μουσουλμανικές κοινότητες σε ακριτικά μέρη είναι βόμβα της οποίας το φυτίλι έχει ήδη ανάψει. Οι δέ κοινότητες απο λαθρομετανάστες σε Αττική και άλλού ήδη φαίνεται πόσο προβληματικές είναί.
    Όχι, δέν ψιχαλίζει
    απάντηση243
     
     
    μαλλον δεν δημοσιευεις ολα τα σχολια, εεε? | 04/06/2013 18:41
    Καλαντζη, προσπαθεις εξεπιτηδες (αλα Συριζα) να εξισωσεις ανομοιες καταστασεις με ενα μονο παρονομαστη, τον μουσουλμανισμο! Οι μουσουλμανοι της Θρακης, ειναι πρωτιστως πομακοι (καμμια σχεση με τουρκους) ιθαγενεις κατοικοι της περιοχης, ρομα, ελληνες εξισλαμισθεντες και μονο το 1/3 των μουσουλμανων εχουν τουρκικη καταγωγη. Φυσικο ειναι λοιπον ολοι αυτοι οι ελληνες μουσουλμανοι να εχουν (και) πολεμησει για την Ελλαδα! Τι σχεση ομως εχουν αυτοι με τους πακιστανους, μπαγκλαντεσιανους και λοιπους αφροασιατες μουσουλμανους λαθρομεταναστες? Προσπαθεις να μας πεις οτι δεδομενων των καταστασεων και οι δικοι μας λαθρομεταναστες θα πολεμησουν για την Ελλαδα?? Τι ντροπιαστικη γκεμπελιστικη δημοσιογραφια
    Σπυρος
    απάντηση235
     
     
    egriton | 04/06/2013 17:28
    eystoxon kai alithes to arthro sas.......gia osoys gnorizoyn. ( sorry for the greeklish).
    pyloros
    απάντηση820
     
     
     
    Ο καλός καλό δέν έχει. | 04/06/2013 11:54
    Σύμφωνα μέ τό σκεπτικό σου κύριε αρθρογράφε πρέπει νά βγάλουμε τόν σκασμό,νά σταυρώσουμε τά χεράκια πάνω στό θρανίο καί νά καθήσουμε ακίνητοι.Σέ κάποια σημεία συμφωνώ αλλά εκεί πού γράφεις ότι ο δολοφόνος Πακιστανός πρέπει πρώτα νά απο-ανρωποποιήση τό θύμα του καί μετά νά τό σκοτώσει..Δέν νομίζεις ότι τό χαλάς λίγο;Επί Παπαδόπουλου όντως υπήρξε συμφωνία νά έρθουν συγκεκριμένοι Πακιστανοί εργάτες.Εστησαν πυλώνες τής Δ.Ε.Η άν θυμάμαι καλά.Κατά τά άλλα καθόντουσαν ήσυχοι σάν αρνάκια.Ούτε μύτη δέν άνοιξε διότι ήξεραν τί τούς περίμενε άν έκαναν τσάφ.Στό σημερινό κράτος- μπάχαλο βρίσκουν καί τά κάνουν.Κατά βάθος όμως δέν μάς λυπάμαι.Καλά νά πάθουμε αφού παριστάνουμε τούς οσιομάρτυρες.
    Ανώνυμος / η
    απάντηση367
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Σας υπενθυμίζω | 04/06/2013 07:42
    ότι στον Εχίνο π.χ της Ξάνθης απαιτείτο αστ.άδεια για να επισκεφθεί κάποιος την περιοχή μέχρι το 1996. Όσο γι΄αυτά που ισχυρίζεσθε ρωτήστε τους ντόπιους Έλληνες της Θράκης για το πόσο αφομοιωμένους στην Ελληνική κοινωνία βλέπουν τους μουσουλμάνους.Οι απανταχού ισλαμικές κοινότητες αποτελούν δυνητικά εκρηξιγενή αντικοινωνικά μορφώματα επιθετικού και ποτέ ''φιλήσυχου και ευδιοίκητου'' τύπου, αγαπητέ κ.αρθρογράφε.
    Δ.Ρ
    απάντηση4410
     
     
     
    (...) | 04/06/2013 07:34
    Koimasai ton ypno tou dikaiou i kaneis pos den katalaveneis ti symvenei gyro sou ? Gia pio metriopathes islam milas otan oi fontamentalistes exoun "kyriksei polemo" se olokliro ton Islamiko kosmo gia tin epikratisi tous kai kanoun kai "epithetiki eksagogi" tou akraiou Islam se pagkosmia klimaka ? Oi Ellines mousoulmanoi mporei na min ftene se tipota opos les alla otan to Tourkiko proksenio sti thraki alonizei me diaforous tropous drontas epithetika-anatheoritika pontarontas sto thriskeytiko aisthima ton katoikon emeis prepei na kathomaste ka na tous kotame menontas apragoi ? Katalave kati : Oso pio akraio ginete to islam toso ligotero tha xora stis dytikes koinonies....
    kapios allos (islamikos mesaionas)
    απάντηση367
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    I alitheia | 04/06/2013 07:27
    Polla sygxaritiria !
    Yiorgos Tziattas
    απάντηση1326