από metereologos.gr
Τρίτη 17 Ιουλίου 2018
 
 

Μιλάει και η Διαμαντοπούλου...

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Η προαναγγελθείσα απεργία της ΟΛΜΕ ταράζει για ακόμη μια φορά την περίοδο των εισαγωγικών εξετάσεων.

Για να είμαι απολύτως ξεκάθαρη, οι εξετάσεις πρέπει να γίνουν και να γίνουν στην ώρα τους. Δεν υπάρχει Υπουργός Παιδείας που να μην έχει έρθει αντιμέτωπος με αυτή την απειλή. Δεν θα μιλήσω για τη συνδικαλιστική ηγεσία της ΟΛΜΕ.

Είναι η συνήθης στάση δεκαετιών, κάθε συντεχνίας , που χρησιμοποιεί τη δύναμή της εναντίον της κοινωνίας εκβιάζοντας μια αδύναμη και αμυντική (δίκαια τα αιτήματά σας, αλλά να τα δούμε αργότερα) πολιτική τάξη! (120.000 καθηγητές και αναπληρωτές + οι οικογένειές τους είναι θηριώδης αριθμός για τις εκλογές).

Θα μιλήσω για την πολιτική στην Παιδεία που είναι υπεύθυνη για αυτή την ετήσια κοινωνική απειλή, η οποία πέφτει στα κεφάλια μας σχεδόν κάθε χρόνο... ανεξαρτήτως κρίσης και μνημονίου.

Τι βρίσκεται πίσω από τη ετήσια απειλή της ΟΛΜΕ; Τι είναι αυτό που σχεδόν κάθε χρόνο απειλεί 100.000 νέα παιδιά; Ποια είναι αυτά που πρέπει να αλλάξουν για να σταματήσει αυτό το φαινόμενο; Δύο πράγματα:

• O ανορθολογισμός της κατανομής σχολείων στην επικράτεια και του τρόπου πρόσληψης και κατανομής των εκπαιδευτικών (αποτέλεσμα της πιο ακραίας πελατειακής λογικής... τεράστια σχολεία με 20 μαθητές και 17 καθηγητές, υπεράριθμοι καθηγητές στον ένα νομό -ελλείψεις στην ίδια ειδικότητα στον διπλανό νομό).

•  Και το ανεκδιήγητο σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων, που ακυρώνει το Λύκειο και ενισχύει την παραπαιδεία (το οποίο για να αλλάξει έπρεπε να αλλάξει η δομή της λειτουργίας των ΑΕΙ).

Και τα δύο για να αλλάξουν χρειαζόταν μια θεμελιώδης στροφή στον κεντρικό άξονα της πολιτικής επιλογής : από την πολιτική που εξυπηρετούσε πρώτα τον καθηγητή και τις ανάγκες του και πρώτα τον βουλευτή, το δήμαρχο και τις πιέσεις τους, να στραφούμε στο δόγμα "ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ"!

Καθόλου εύκολο! Οι μαθητές δεν έχουν δύναμη πίεσης και είναι περαστικοί…

Οι συνεργάτες μου στο Υπουργείο ήταν αντίθετοι στο να δώσω στη μεταρρύθμιση αυτό τον τίτλο... θυμάμαι ο ΔΝ και ο ΓΚ μπήκαν αναστατωμένοι στο γραφείο μου προειδοποιώντας ότι ξεκινώ πόλεμο!!

Ξεκίνησα! Ο ΣΥΡΙΖΑ (δηλώσεις σαν αυτές του κ. Κουράκη ήταν στην ημερήσια διάταξη) και οι φίλιες συνδικαλιστικές του δυνάμεις (ισχυρές) ξεσπάθωσαν, οι άλλες παρατάξεις  ακολούθησαν.

Τι έγινε λοιπόν από τον Νοέμβριο του 2009 μέχρι τον Μάρτιο του 2011 γι΄ αυτά τα δύο θέματα; Και μάλιστα όταν ο προϋπολογισμός πήγαινε στα Τάρταρα, οι μισθοί των εκπαιδευτικών κατρακυλούσαν και οι "αγανακτισμένοι εκπαιδευτικοί" ήταν αντίθετοι σε κάθε προσπάθεια και επιχειρούσαν να διαλύσουν και την πιο ...μικρή εκδήλωση;

Α) Ο εξορθολογισμός του συστήματος ή η πολιτική του αυτονόητου

1. Έγινε αποτύπωση του αριθμού των εκπαιδευτικών, των σχολείων, των τμημάτων, του μαθητικού δυναμικού, του πλεονάζοντος ή ελλείποντος προσωπικού. Σχεδιάστηκε εφαρμόστηκε και λειτούργησε η ηλεκτρονική κάρτα σχολείου ώστε με το πάτημα ενός κουμπιού, να έχει η διοίκηση και ο Υπουργός την κατάσταση σε κάθε σχολείο, κάθε λεπτό, όποτε θελήσει.

2. Αντικειμενοποιήθηκαν απολύτως οι προσλήψεις και συναρτήθηκαν με τις ανάγκες των σχολείων και όχι με τις πολιτικές συμφωνίες... πόσοι θα μπουν από κάθε ειδικότητα ώστε να ισορροπούμε με όλους (αυτό το μέτρο έβαλε απέναντι μου το "σύλλογο αδιόριστων εκπαιδευτικών», που αριθμούσε όπως ισχυρίζονταν οι ίδιοι 100.000, και που μου επιτίθονταν με βία όπου περπατούσα ή μιλούσα!)

3. Γύρισαν στα σχολεία τους 5000 εκπαιδευτικοί (φέτος αποσπάσθηκαν πάλι 4500), μπήκαν αντικειμενικά κριτήρια στις αποσπάσεις και καταργήθηκαν όλες οι ρουσφετολογικές εξαιρέσεις στην προσμέτρηση των μορίων της θέσης όπου υπηρετεί ο εκπαιδευτικός (τις οποίες επανέφερε η τρικομματική κυβέρνηση).

4. Σχεδιάστηκε, νομοθετήθηκε και υλοποιήθηκε η πολιτική αξιολόγησης. Η πρώτη φάση της αξιολόγησης των σχολείων (παρά την αντίδραση ακόμα και με ξύλα εναντίον καθηγητών που την εφάρμοσαν) είναι σε εξέλιξη και από τον Σεπτέμβριο επίκειται η γενίκευση της σε όλα τα σχολεία.

5. Συγχωνεύτηκαν ή έκλεισαν 2000 σχολεία με παιδαγωγικά και οικονομικά κριτήρια, όχι γιατί το είπε η Τρόικα, αλλά γιατί έτσι έπρεπε να γίνει, για τις ανάγκες των μαθητών και της χώρας.

6. Νομοθετήθηκε η δυνατότητα να αποσπώνται εντός περιφέρειας οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί, ώστε να αντιμετωπίζονται οι ανάγκες των σχολείων.

Ο ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΟΜΩΣ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟΥ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑΤΑ, ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ. ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΑΡΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗ ΡΙΖΑ ΤΟΥ.

Β) Η Μεταρρύθμιση στο Λύκειο στην Τεχνολογική Εκπαίδευση και οι Εισαγωγικές, που ακολούθησε τη μεταρρύθμιση που ξεκίνησε από την υποχρεωτική εκπαίδευση με το «Νέο Σχολείο»

Τον Γενάρη του 2012, υπήρξε διακομματική συναίνεση για το νέο λύκειο για το νέο τεχνολογικό λύκειο και για το νέο σύστημα εξετάσεων. Μετά απο 2 χρόνια συστηματικής δουλειάς με τον ΟΟΣΑ, διαβούλευσης με το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας, τη λειτουργία Διακομματικής επιτροπής και τη λειτουργία ειδικής ομάδας παιδαγωγών με επικεφαλής τον κ. Μπαμπινιώτη, καταλήξαμε σε συναίνεση ώστε το νέο σύστημα να ξεκινήσει το 2014.

Το τι συνέβη και πώς χάθηκε ακόμη μία ευκαιρία φαίνεται στην τότε επιστολή προς τον κ. Σαμαρά την οποία δημοσιοποιώ για πρώτη φορά (διαβάστε την στο τέλος του κειμένου).

Τα παραπάνω και πολλά άλλα:

• Ψηφίσθηκαν από πολλούς βουλευτές αλλά υποστηρίχθηκαν από λίγους που είχαν τη φλόγα και την τόλμη να πάνε κόντρα στον 40ετή λογική της μεταπολίτευσης

• Πολεμήθηκαν με λύσσα από κόμματα της Αριστεράς, τα συνδικάτα και τις κομματικές παρατάξεις

• Έγιναν δεκτά με ανακούφιση, χωρίς όμως έκδηλη υποστήριξη απο μεγάλο μέρος Εκπαιδευτικών

• Υποστηρίχθηκαν από σημαντικό μέρος των ΜΜΕ.

Ανταποκρίθηκαν στο κοινό αίσθημα, στη κοινή λογική των πολιτών.

Δεν έχω μιλήσει μέχρι τώρα!

Ξέρω τον αντίλογο που θα δεχθώ (με ή χωρίς ακρότητες;): «μιλάς εσύ που ψήφισες το μνημόνιο, που δεν είχαν τα παιδιά βιβλία κλπ»

Ναι μιλώ εγώ, που ψήφισα συνειδητά το μνημόνιο, γιατί ήταν η μόνη λύση για τη αποτροπή της κατάρρευσης της χώρας, εγώ που αφού δεν το πρόλαβα  ανέλαβα προσωπικά την ευθύνη για τα βιβλία, ανεξάρτητα που ήταν το σφάλμα και που άλλαξα ριζικά το σύστημα ώστε να μη συμβεί ξανά σε κανέναν... Εγώ που έκανα λάθη, παραλείψεις , που αναστάτωσα με τις αποφάσεις μου τη ζωή πολλών ανθρώπων, αλλά που πάλεψα με πολλούς ανθρώπους, πέρα απο τα όρια για να αλλάξουμε το πιο σημαντικό αλλά εξαιρετικά προβληματικό σύστημα στη χώρα: ΤΟ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ. Ένα σύστημα που υπάρχει και λειτουργεί ΜΟΝΟ χάρη σε ένα κρίσιμο αριθμό σπουδαίων αφιερωμένων εκπαιδευτικών, που όμως απελπισμένοι μένουν σιωπηλοί και ασχολούνται (παλεύοντας με τα θηρία του συστήματος) μόνο με τους μαθητές τους. Σ΄αυτούς υποκλίνομαι, σ΄αυτούς ελπίζω.

Αυτοί είναι που θα σώσουν τις εξετάσεις.


Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (40)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
     
    Επιχειρήματα έχετε; | 17/05/2013 14:01
    Δεν έχω το ρόλο συνηγόρου της κας Διαμαντοπούλου, αλλά δεν ανέχομαι τους ηλίθιους. Ακόμη και ο Θεός δεν τόλμησε να αντιπαρατεθεί σε αυτούς. Διαβάζοντας ορισμένα σχόλια, θεωρώ σκόπιμο να υπενθυμίσω (αν και όλοι αυτοί οι "εξυπνάκηδες" δεν γνωρίζουν καν ποιος είναι) τα λόγια του Πρωταγόρα: Οι θεοί έδωσαν στους ανθρώπους την Αιδώ και τη Δίκη. Όποιος παραβαίνει αυτούς τους κανόνες πρέπει να αποβάλλεται από την κοινωνία. Είναι πρόδηλο ότι τόσο η κα Κέζα (αρθρογράφος) όσο και οι κακεντρεχώς σχολιάζοντες έχουν χάσει το μέτρο, στερούνται επιχειρημάτων και με ¨εξυπνάδες" και ευφυολογήματα προσπαθούν να εντυπωσίασουν και να σπιλώσουν ανθρώπους που είναι πάνω από το μπόϊ τους.
    Ιωακείμ Γρυσπολάκης
    απάντηση19
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    το καταλαβαίνω, κυρία μου, η ανεργία είναι δύσκολη | 15/05/2013 23:19
    αλλά τώρα που αρχίζει να καλπάζει η ανάπτυξη μπορείς ίσως να βρεις κάποια δουλειά σε σουπερ-μαρκετ
    δοκίμασε, τα προσόντα σου ίσως αρκούν
    απάντηση101
     
     
    Κακεντρεχές ΄΄αρθρο | 15/05/2013 14:32
    Λυπούμαι που δεν αναγνωρίζεται η μεγάλη προσφορά της κας Διαμαντοπούλου, δηλαδή η θεσμοθέτηση της αξιολόγησης, η επαναφορά των προτύπων σχολείων και ο νόμος 4009. Ο τελευταίος εισήγαγε την εμπλοκή επιφανών εξωτερικών επιστημόνων και επαγγελματιών στον έλεγχο των διοικήσεων και στην προσέλκυση πόρων (Συμβούλια Ιδρυμάτων), στην επαναφορά των φοιτητών στα αμφιθέατρα και την απομάκρυνσή τους από τη διοίκηση και στον τερματισμό της αιωνίας φοίτησης. Τέλος, θεσμοθέτησε την συγχώνευση ΑΕΙ και τμημάτων και την κατάργηση άχρηστων τμημάτων, που ιδρύθηκαν για να εξυπηρετήσουν τοπικά συμφέροντα και μόνον. Ποιός άλλος τόλμησε τα τελευταία μέτρα;
    Ιωακείμ Γρυσπολάκης
    απάντηση410
     
     
    Συντεχνία | 14/05/2013 16:18
    Κατα την τέως Υπουργο ο εκπαιδευτικός που πρωτοδιοριζομενος αμοίβεται με 590 ευρώ. Συντεχνία οι υπόλοιποι που λιγο πολύ λαμβάνουν 800 με 900. Συντεχνία γενικά οσοι σηκώνουν κεφάλι. "Πρωτα ο μαθητης" λέει η τέως Υπουργος. Αλλα δεν την ειδα ευαισθητη στο γεγονός οτι τα παιδια ξεπάγωσαν τον χειμώνα καθως τα περισσοτερα σχολεία λειτουργούσαν χωρις θέρμανση. Ας μας πει τι μελλον αναμένει τα παιδια οταν με το καλό αποφοιτησουν. Μεταναστευση, ανεργία, εργασια με 300 ευρω οσα καταφερουν να βρουν δουλεια..
    Βασίλης
    απάντηση1213
     
     
    Που ήσουν και χάθηκες; | 14/05/2013 13:09
    Νάτη και η Αννούλα Ταλαιπωρίδου " άρτι αναδυθείσα" από την ναφθαλίνη.Το χρονοντούλαπο της ιστορίας όπως έλεγε και ο αείμνηστος Ανδρέας για την " επάρατο " Δεξιά, πριν οι επίγονοί του την ξεπεράσουν στο νεοφιλελευθεισμό και την πολιτική αναλγησία. Μετά το σοκ λοιπόν που έχει υποστεί,ύστερα και από σύγχυση που προκάλεσε η συνεπώνυμή και συνυποψηφιά της στις τελευταίες εκλογές και την άφησε σύξυλη και εκτός κοινοβουλίου φυσικά. Το οποίο δεν πρόκειται να το ξαναδεί,ούτε σε φωτογραφία. Δεν μας ενδιαφερει τίποτα από όσα λέει αυτό το άταφο πολιτικό πτώμα,η νεκροθάφτης της Παδείας,η οπαδός του πιο άγριου θατσερισμού. Αν έχει τσίπα να εξαφανιστεί από γης.Ας κλειστεί σε μοναστήρι!
    Γιώργος Σιτοχωρίτης
    απάντηση2220
     
     
    υπουργός παιδείας;;; | 14/05/2013 12:16
    "και που μου επιτίθονταν με βία όπου περπατούσα ή μιλούσα"....αν είναι δυνατόν να μην χρησιμοποιεί η έστω πρώην υπουργός παιδείας σωστά την ελληνική γλώσσα..Πρώτα λοιπόν μαθαίνουμε ελληνικά.. ΥΓ: Δύσκολο, βέβαια, αν είσαι από 25 χρονών νομάρχης..πού να βρείτε χρόνο με τόσες θέσεις ευθύνης από μειράκιο..
    kkre1827
    απάντηση2414
     
     
    Η ΑΝΝΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑΣ "ΜΙΛΗΣΕ"! | 14/05/2013 11:56
    Αννούλα εσύ προσωπικά απέτυχες πλήρως! Υπήρξες από τις πλέον ατυχείς στιγμές του παρελθόντος της ελληνικής εκπαίδευσης! Δε σε νοσταλγούμε καθόλου! Ούτε τις φωτοτυπίες, ούτε την όξυνση των προβλημάτων που επέφερες στη μέση και κυρίως την ανώτατη εκπαίδευση! Θα είσαι πάντα για μας η κομματική Αννούλα της φωτοτυπίας, με τον χαρακτηριστικό ξύλινο λόγο, και την πρόδηλη φιλοδοξία! Αλήθεια, που εργάζεσαι τώρα;
    Τάκης Αρβανίτης
    απάντηση2716
     
     
    Μανωλης | 14/05/2013 09:52
    Για την αδικη μη προσμετρηση προυπηρεσιας αναπληρωτων που παραμενει ταφοπλακα για τους νεους δεν μας ειπε
    Ανώνυμος / η
    απάντηση1614
     
     
    Πρόκληση. | 14/05/2013 09:47
    Μιλάτε για πελατειακή λογική εσείς που από 25 χρονών είστε μέλος του κομματικού-κυβερνητικού-ιερατείου, που δεν έχετε εργαστεί ούτε μια ώρα σε κανονική δουλειά; Αλήθεια ποια ήταν τα προσόντα σας ώστε να διοριστείτε 25χρονη (ή εκεί κοντά) Νομάρχης; Αν δεν ήταν αυτό πελατειακό σύστημα ποιο ήταν; Αν δεν είναι πελατειακό σύστημα η παράλληλη σταδιοδρομία στο κράτος, η δική σας και του συζύγου σας (η ευθύξια σας είναι άγνωστη λέξη), τι είναι; Τελειώσατε, και εσείς και όλο το παρεάκι που διέλυσε την Ελλάδα από το 81 και μετά. Άεργοι, αλλάζόνες Άκηδες, Άννες και Λαλιώτηδες.
    Θερσίτης.
    απάντηση3416
     
     
    ??????????? | 14/05/2013 09:10
    Προς τη σύνταξη: Τι έγινε η επιστολή προς τον Σαμαρά που γράφει η κυρία Διαμαντοπούλου ότι παραθέτει στο τέλος του κειμένου; Την ξεχάσατε;
    Περαστικός
    απάντηση251
     
     
    Αχ κύριε Μαλακάση, ποιος θα βρεθεί να σας δικάσει... | 14/05/2013 06:21
    "Ένα σύστημα που υπάρχει και λειτουργεί ΜΟΝΟ χάρη σε ένα κρίσιμο αριθμό σπουδαίων αφιερωμένων εκπαιδευτικών, που όμως απελπισμένοι μένουν σιωπηλοί και ασχολούνται (παλεύοντας με τα θηρία του συστήματος) μόνο με τους μαθητές τους. Σ΄αυτούς υποκλίνομαι, σ΄αυτούς ελπίζω." Δυστυχώς αυτοί δεν ελπίζουν πια (εκτός από το να μην τους στείλουν στην άλλη διαγώνιο στο χάρτη για να καλύψουν τις ανάγκες του συστήματος!!! Κι αφού δημιουργήσατε νεκρούς, τους λέτε τώρα να ελπίζουν στην Ανάσταση! Πάντα τέτοια!
    Ανώνυμος / η
    απάντηση144
     
     
    Ευχή | 14/05/2013 01:33
    Κυρία Διαμαντοπούλου, δείξατε, ότιδιαθέτετε το μεγάλο προσόν, ότι μπορείτε να κάνετε αυτοκριτική. Αντιλαμβανεστε σωστά τα σημερινά προβλήματα και έχετε το σθένος να προτείνετε ρηξικέλευθες λύσεις και να μάχεσθε να τις εφαρμόσετε. Συνεχίστε έτσι, γιατί οι περισσότεροι "προοδευτικοί δημοκράτες" ανάπηρη ελευθερία πάλι μας τάζουν (που έλεγε ο ποιητής), και απλώς νέμονται την φτενή εξουσία που προσωρινά κατέχουν.
    ALEXIS AIGAIOU
    απάντηση2018
     
     
     
    Bravo Anna | 14/05/2013 01:11
    Θελω να ελπιζω οτι η προσφορα της Αννας Διαμαντοπουλου, στο ζητημα της παιδειας, καποτε θα αναγνωρισθει.
    John
    απάντηση2524
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Άσε μας και εσύ ... | 14/05/2013 00:12
    Έφυγα πριν 2.5 χρόνια μετανάστης σε χώρα της Μ. Ανατολής, εργάζομαι σαν πανεπιστημιακός (δεν είχα θέση στην Ελλάδα). Άφησα την γυναίκα μου και 2 μικρά παιδιά πίσω. Η σύζυγος 20 χρόνια εκπαιδευτικός σε σχολείο με 2 πανεπιστημιακά πτυχεία Μαράσλειο. 1000 Ε το μήνα μαζί με το επίδομα της υποδιεύθυνσης. Αναγκάστηκε να κάνει και μάστερ για να γίνει διευθύντρια. Πληρώσαμε 6000 ευρώ σε δίδακτρα και μετακινήσεις σε 2 χρόνια (παγκόσμια πρωτοτυπία να πληρώνεις την προαγωγή σου). Το σχολείο του χρόνου συρικνώνεται. Η θέση του υποδιευθυντή χάνεται. Μείον 100 ευρώ στο μισθό. Στους καλένδες η συμπλήρωση της προϋπηρεσίας για να εξελιχθεί σε διευθύντρια. Δεν έχεις καταλάβει τίποτα, καλύτερα να σιωπήσεις..
    Β. Λεμπέσης
    απάντηση2418
     
     
    Να μιλήσω κι εγώ..? | 14/05/2013 00:01
    Τώρα που πέρασε ο χρόνος και τα έχει απαλύνει όλα θα μπορούσα να συμφωνήσω με πολλά, αλλά δεν θα ξεχάσω την απογοήτευση που ένιωσα από εσάς προσωπικά που δεν μπορέσατε ή δεν θελήσατε να υπερασπιστείτε τους μισθούς των εκπαιδευτικών στα πλαίσια πάντα του ενιαίου μισθολογίου. Μας οδηγήσατε χρόνια πίσω, στα όρια της φτώχειας. Και μην πείτε τίποτε για τις ώρες εργασίας γιατί προτιμώ 8ωρο και να μπορώ να ζησω την οικογένειά μου παρά λιγότερες ώρες και να στερούμε αξιοπρέπειας. Για εσάς ήταν η πολιτική σας καριέρα και νιώθεται απογοήτευση που δεν σας υποστηρίξαν ενεργά οι εκπαιδευτικοί αλλά γι εμάς είναι ζήτημα επιβίωσης! Καλό κουράγιο και στους δυο μας τώρα...
    Α. Α. Εκπαιδευτικός
    απάντηση2210
     
     
    Λόγος χωρίς αρχή, μέση και τέλος | 13/05/2013 23:57
    Αν πρώξν υπουργός παιδείας γράφει με τόσο άναρχο, ακατάστατο και χαοτικό τρόπο ελληνικά, τότε ποία ελπίδα έχουμε να δούμε παιδεία σε τούτη τη χώρα; Θα έχουμε πιθανώς μάνατζμεντ εκπαίδευσης, αλλά όχι παιδεία.
    ΜΘ
    απάντηση1814
     
     
    απάντηση στο άρθρο της Διαμαντοπούλου | 13/05/2013 23:52
    Καιρό είχαμε να γελάσουμε τόσο και το είχαμε ανάγκη!!!
    ευθυμήσασα
    απάντηση2821
     
     
    Πελάτες μου!!!! | 13/05/2013 23:21
    Αυτή η ακραία πελατειακή λογική σας έκανε βουλευτή και ΥΠΟΥΡΓΟ κυρία μου!!!!!
    Μαρίνα Ρείζη
    απάντηση2713
     
     
    Bravo Anna | 13/05/2013 22:53
    einai oi alitheies pou den aresoun
    Nikos
    απάντηση1722