Ο Χ είναι Σομαλός/Νιγηριανός/Κογκολέζος. Πιστεύει ότι οι μαύροι είναι ανώτεροι απ’ τους λευκούς. Ο Ψ είναι Ελλην. Πιστεύει ότι οι Ελληνες είναι ανώτεροι απ’ τους Γερμανούς/Εγγλέζους/Τούρκους. Ο Ξ είναι μουσουλμάνος. Πιστεύει ότι οι μουσουλμάνοι είναι ανώτεροι απ’ τους χριστιανούς και πάντα μη μουσουλμάνο. Είναι τιμωρητέοι; Δεν είναι δικαίωμά των να τα πιστεύουν αυτά;

Εκατομμύρια Ελληνες είναι ξενόφοβοι. Λέγουν: «Φοβούμαι τους ξένους», εννοώντας φυσικά όχι τους τουρίστες (συνήθως), μα τους λαθρομετανάστες. Τους φοβούνται επειδή πολλοί ξένοι αυτού του είδους διαπράττουν εγκλήματα και συνιστούν απειλή. Τους φοβούνται επειδή επιβαρύνουν τις ήδη ανεπαρκείς & αναποτελεσματικές δημόσιες υπηρεσίες, ενώ μάλιστα δεν έχουν πληρώσει ή πληρώνουν γι’ αυτές (υγεία, εκπαίδευση, συγκοινωνίες). Είναι τιμωρητέοι για τον φόβο των; Θα τιμωρείται δηλ. και ο φόβος τώρα;

Όχι, απαντούν οι πολιτικώς ορθοί (ΠΟ). Οι ανωτέρω ας πιστεύουν και ας φοβούνται ό,τι θέλουν, αρκεί να μην εκδηλώνουν αυτήν την πεποίθησι και αυτόν τον φόβο. Ας πιστεύουν και ας φοβούνται σιωπηλά, στα «μουλωχτά». Ιδίως δεν επιτρέπεται να προτείνουν μέτρα αντιμετωπίσεως πραγματικών προβλημάτων, που, ενδεχομένως, προκαλούν οι «ξένοι».

Ενας διάλογος

Μα πώς, ανταπαντούν οι «φόβον έχοντες». Εντάξει, δεν θα προτείνουμε ή προτρέπουμε σε «βιαιοπραγίες». Να μη θέτουμε καν το πρόβλημα ως πρόβλημα; Να μη προτείνουμε κάποιες λύσεις;

Όχι, απαντούν οι ΠΟ. Το να ομιλείς καν για τους ξένους ως πρόβλημα συνιστά έμμεση προτροπή σε ενέργειες εις βάρος των – ακόμη και σε βιαιοπραγίες. Είναι ανθρωπιστικά απαράδεκτο, είναι μη ΠΟ. Αν κάποιος ξένος εγκληματήσει, ας λογοδοτήσει ως άτομο και μόνο. Η μόνη επιτρεπτή συζήτηση για τους ξένους ως σύνολο είναι πώς θα γίνει η ζωή των καλύτερη, η υποδοχή των φιλικότερη, η ενσωμάτωσή των αποτελεσματικότερη, τα «δικαιώματά» των (και τα πολιτικά) πλήρη. Οιαδήποτε διαμαρτυρία ή έκφραση ενοχλήσεως από τους «γηγενείς» συνιστά ρατσισμό, είναι συνεπώς ανεπίτρεπτη, φασιστική.

Πόσους δηλ. ξένους «σηκώνει» η χώρα, ερωτούν οι «γηγενείς»; Αυτό εξαρτάται απ’ τους ιδίους τους ξένους και μόνο, απαντούν οι ΠΟ. Οσοι θέλουν να έλθουν, ας έλθουν. Και αν κάποια στιγμή οι ξένοι είναι πολύ περισσότεροι απ’ τους γηγενείς, ερωτούν οι τελευταίοι; Αν συνεπεία τούτου, εκλέξουν Σομαλό ή Αφγανό πρωθυπουργό; Τι σας πειράζει το χρώμα ή η θρησκεία του πρωθυπουργού, απαντούν οι ΠΟ. Ρατσιστές/εθνικιστές/φασίστες (ΡΕΦ) είσθε; Δηλ. εμείς οι γηγενείς να μην έχουμε λόγο για τα συμβαίνοντα στην χώρα μας; Όχι, απαντούν οι ΠΟ. Και μόνο το ότι λες «η χώρα ΜΟΥ», συνιστά ΡΕΦ. Ο «πατριωτισμός» είναι απλώς η «κομψή» εκδοχή του εθνικισμού, που, όπως όλοι ξέρουν, ήταν/είναι η ιδεολογία της «αστικής τάξεως» – και ξέρουμε όλοι πού ωδήγησε αυτή: στην αποικιοκρατία, τον ιμπεριαλισμό και δύο παγκοσμίους πολέμους. Θα λες λοιπόν: εμείς οι άνθρωποι, ανεξαρτήτως χρώματος, θρησκείας, φυλής, γλώσσας, πολιτισμού, καταγωγής, συνόρων (αρκεί ν’ αναφέρεσαι σε «εργαζομένους» και όχι σε «καπιταλιστές»).

Μα, αντιτείνουν οι γηγενείς, είδαμε σε διαδηλώσεις στην Αθήνα το 2011 ξένους να κρατούν πλακάτ με την επιγραφή «φορολογήστε τους πλούσιους». Και, δεδομένου ότι οι πλείστοι των ξένων δεν έχουν τίποτε, συμπεραίνεται ότι γι’ αυτούς «πλούσιοι» είναι οι πλείστοι των Ελλήνων. Δηλ. έρχονται εδώ απ’ του διαόλου την μάνα και αμέσως ζητούν να τους πληρώνουμε ώστε να περνούν καλά, ενδεχομένως δε να διαθέτουμε γι’ αυτούς και τα όποια παραπανίσια σπίτια μας (τα οποία σπίτια ήδη φορολογούνται αβάστακτα, άρα είναι ένα βήμα πριν την απαλλοτρίωσι), ή και τα όποια παραπανίσια δωμάτια, αν τα σπίτια μας είναι κάπως μεγάλα. Κατά τί διαφέρει αυτή η «δημοκρατική», «ανθρωπιστική», πάντως δημευτική/εξισωτική, φορολόγηση, που επιζητούν οι εξαθλιωμένοι (πλην ακάλεστοι και παρείσακτοι) ξένοι, απ’ τις εισβολές των βαρβάρων στην «πλούσια» ρωμαϊκή αυτοκρατορία, ή τις λεηλασίες πλουσίων πόλεων κατά τον Μεσαίωνα (Σαμαρκάνδη, Βουχάρα, Βαγδάτη, Κων/πολη);

Ειδικότερα κατά τί θα διαφέρει η παροχή πολιτικών δικαιωμάτων σε αυτούς τους ξένους (οι εκ των οποίων μουσουλμάνοι με τίποτε δεν ενσωματώνονται), ώστε, όντας κάποια στιγμή πλειοψηφία ή στηρίζοντας μία αριστερή κυβέρνησι, να αρπάζουν «νομίμως» (π.χ., διά της φορολογίας) τις περιουσίες και τα εισοδήματα των «εχόντων και κατεχόντων» (π.χ., το εξοχικό στο Πόρτο Ράφτη ή την Κινέττα ενός, που έχει ήδη ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη ή το Παγκράτι), από την αρπαγή με «φωτιά και τσεκούρι», που χαρακτήριζε τις βαρβαρικές επιδρομές του Μεσαίωνος; Απάντηση: θα διαφέρουν μόνο κατά το ότι οι επιδρομείς του Μεσαίωνος σε εσκότωναν κιόλας, ενώ οι σημερινοί (ελπίζουμε ότι) απλώς θα σε εξανδραποδίζουν νομίμως, διά της φορολογήσεως. Φυσικά έως ότου έλθει εκείνη η ώρα οι ξένοι (δηλ. οι λαθρομετανάστες) θα παρουσιάζωνται ως αναξιοπαθείς, επικαλούμενοι «ανθρωπισμό» και «πολιτική ορθότητα» για να τους λυπηθούμε. (Ενώ ειδικά στις χώρες καταγωγής όσων εξ αυτών είναι μουσουλμάνοι, δηλ. της μεγάλης αυτών πλειοψηφίας, οι χριστιανοί διώκονται ανελέητα, τόσο «νομίμως» – π.χ., με την απαγόρευσι ανεγέρσεως ναών ή κυκλοφορίας γυναικών με ακάλυπτο πρόσωπο – όσο με «φωτιά και τσεκούρι». Κυρία εξαίρεση, η Τουρκία, τόσο επειδή είναι κοσμικό κράτος όσο επειδή δεν υπάρχουν Τούρκοι λαθρομετανάστες.)

Α, ώστε είσθε «έχοντες και κατέχοντες», ε;, απαντούν οι ΠΟ (που, συνήθως, είναι αριστεροί). Μα ούτως ή άλλως δεν είναι σωστό να έχετε περιουσία όταν υπάρχουν Ελληνες προλετάριοι, Ελληνες φτωχοί. Σας πείραξε που οι φτωχοί αυτοί, με την βοήθεια της ψήφου των φτωχών ξένων, θα γίνουν πλειοψηφία ώστε να γίνουμε εμείς κυβέρνηση; Δηλ. σας πειράζει αν την περιουσία σας απαλλοτριώσουν όχι φτωχοί Ελληνες, μα φτωχοί ξένοι; Είσθε ρατσιστές δηλαδή!

Μα οι Ελληνες, που έχουν περιουσία, είναι η πλειοψηφία!, απαντούν οι γηγενείς. Και στο κάτω-κάτω και πολλοί αριστεροί με περιουσία θα την χάσουν αν γίνει πρωθυπουργός Σομαλός ή Αφγανός, που θα εκπροσωπεί εκατομμύρια πάμπτωχους (και δη μουσουλμάνους) (λαθρο)μετανάστες (με πλήρη πλέον πολιτικά δικαιώματα). Ούτε θα υπάρχει ανεξιθρησκεία τότε, ούτε γυναικεία ελευθερία.

Α, απαντούν οι ΠΟ, δεν έχει σημασία αν οι Ελληνες με περιουσία είναι πλειοψηφία μεταξύ των Ελλήνων, διότι ο αντιρατσισμός απαιτεί να συγκρίνεις τον αριθμό των «εχόντων και κατεχόντων» με τους «αθλίους» όλου του κόσμου, όχι μόνο με τους φτωχούς του τεχνητού μορφώματος, που σας έχουν μάθει οι αστοί ν’ αποκαλείτε «πατρίδα». Οσον δ’ αφορά τους αριστερούς με περιουσία, ε, αριστεροί είναι, θα την θυσιάσουν για το καλό των ανθρώπων γενικώς όπου γης (κι αν κάποιοι δυσανασχετήσουν, σημαίνει ότι δεν ήταν πραγματικοί αριστεροί, μα ανήκαν στην κατηγορία των «χρησίμων ηλιθίων», που έλεγε κι ο Λένιν). Εξαιρούνται οι ηγέτες της νέας, σοσιαλιστικής, αντιρατσιστικής Ελλάδος, των οποίων η περιουσία δεν θ’ απαλλοτριωθεί διότι θα θεωρηθεί «κρατική» (μια που οι ηγέτες αυτοί θα είναι το κράτος).

Μα δεν θα είσθε εσείς οι ηγέτες, θα είναι Σομαλοί/Νιγηριανοί/Πακιστανοί/Αφγανοί κ.α.!

Όχι, όχι, αυτά είναι συκοφαντίες. Οι καημένοι οι ξένοι θάχουν επιτέλους πλήρη πολιτικά δικαιώματα σε αυτόν τον χώρο, που τώρα λέγεται Ελλάς, και από ευγνωμοσύνη και συντροφικότητα θα επιτρέψουν στους Ελληνες αριστερούς «ηγέτες» και «ανθρωπιστές» να συνεχίσουν νάχουν «ηγετικό» ρόλο στα πράγματα.

Τώρα ποιος είναι ο «χρήσιμος ηλίθιος»; Ερωτούν οι γηγενείς. Και τι έχετε να ειπήτε για την ανεξιθρησκεία και συναφή;

«Πτωχοί τω πνεύματι» είσθε εσείς, οι γηγενείς με περιουσία και πατριωτισμό και όλες αυτές τις αστικές «αποσκευές». Δεν καταλαβαίνετε, διότι σας τυφλώνει ο αστισμός, ότι ο άνθρωπος είναι βασικά καλός – μόνο ο καπιταλισμός και ο ρατσισμός τον κάνει κακό. Οι ξένοι σίγουρα θα ευγνωμονούν εμάς τους ανθρωπιστές, που θα έχουμε παραδώσει την Ελλάδα (ή και όλον τον Δυτικό κόσμο) σε αυτούς. Στην νέα πολυπολιτισμική Ελλάδα θα ζούμε όλοι ΄σαν αδέλφια. (Θα βοηθήσει και η απαλλοτρίωση των περιουσιών των «εχόντων και κατεχόντων», ιδίως των μη ανθρωπιστών.) Ε, και αν αι γυναίκες είναι υποχρεωμένες να καλύπτουν κεφαλή ή και πρόσωπο, τι να κάνουμε, η θρησκεία των αδελφών μας, που ενδεχομένως θα είναι και πλειοψηφία, αυτά επιτάσσει. Και αν τα μεγάφωνα με την φωνή του μουεζίνη αντικαταστήσουν τα μεγάφωνα με τον ήχο του κώδωνος, τι πειράζει; Ηχορύπανση τα μεν, ηχορύπανση τα δε. Ρατσιστές είσθε;

Επί της ουσίας τώρα

Επειδή η λαθρομετανάστευση θέτει θέμα ποιότητος ζωής των Ελλήνων τώρα και επιβιώσεως της Ελλάδος και των Ελλήνων σε βάθος χρόνου, πρόβλημα υπάρχει. Τεράστιο, καθοριστικό. Οι Ελληνες έχουμε δικαίωμα να θέτουμε το πρόβλημα και να το αντιμετωπίσουμε. Ριζικά. Το ερώτημα είναι: Είναι θεμιτό αυτό να γίνει με βιαιοπραγίες ιδιωτών και με πρόσκλησι σε τέτοιες βιαιοπραγίες; Σίγουρα είναι θεμιτό να λες ότι, επειδή υπάρχει πρόβλημα, το κράτος οφείλει να το αντιμετωπίσει, ιδανικά δίχως βία, αλλ’ ακόμη και με την βία – την κρατική, την νόμιμη βία, της συντεταγμένης πολιτείας. Το να το ζητείς αυτό δημοσίως είναι αναφαίρετο δικαίωμα οιουδήποτε ΠΟΛΙΤΟΥ του κράτους, οιουδήποτε ΕΛΛΗΝΟΣ.

Συζητήσιμο είναι αν η βία – ή η πρόσκληση σε αυτήν – είναι θεμιτό να ασκείται ή να γίνεται από ιδιώτες. Κατ’ αρχήν, όχι – αλλά σε «ομαλούς» καιρούς. Αν οι καιροί δεν είναι «ομαλοί», αν η λαθρομετανάστευση και αι επιπτώσεις της είναι τέτοιας εκτάσεως όσο συμβαίνει σήμερα, αν το επίσημο κράτος δεν δύναται ή δεν θέλει ν’ αντιμετωπίσει το πρόβλημα (επειδή, λ.χ., εξαρτάται απ’ τα χρήματα των ξένων «ανθρωπιστών» (!)), τότε η βία, έστω και η «ιδιωτική», θα είναι αναπόφευκτη όσο και θεμιτή. Είναι η βία, που θ’ αντιτάξει ένας άνθρωπος σε ληστή ή διαρρήκτη – και όσο και αν το δικονομικό μας σύστημα δέχεται ότι υπήρξε «νόμιμη αυτοάμυνα» σχεδόν μόνο όταν ο διαρρήκτης σε έχει πρώτα πυροβολήσει ή μαχαιρώσει (ή τα παιδιά σου ή την γυναίκα σου), πράγμα δώρον άδωρον, η πραγματικότης είναι ότι η αυτοάμυνα είναι φυσικό δικαίωμα κάθε ανθρώπου, ό,τι και αν γράφεται ως «νόμος» σε ένα κομμάτι χαρτί.

Αναντίρρητα, δεν έπρεπε να είχαμε φθάσει ως εδώ. Αλλά τώρα, που εφθάσαμε, ή το κράτος θα κάνει το καθήκον του, ή οι Ελληνες, σε ατομικό είτε συλλογικό επίπεδο, θα κοιτάξουν να αυτοπροστατευθούν – και να προστατεύσουν την πατρίδα. Μακάρι αυτήν την προστασία να την παράσχει συντεταγμένα και με πειθώ η πολιτεία των Ελλήνων και όχι οι ξυρισμένοι της ΧΑ (που έχουν και άλλους σκοπούς, με τους οποίους οι πλείστοι Ελληνες – λογικώς και ορθώς – μάλλον διαφωνούν). Θα το κάνει; Διότι αν δεν το κάνει, το να νομοθετείς απλώς κατά του ρατσισμού ή κατά του χιτλερικού (ή ρωμαϊκού) χαιρετισμού, όταν η χώρα σου υποφέρει απ’ την εισβολή εκ. χιλιάδων ξένων (αποτελούντων εφιαλτικά υψηλό ποσοστό επί του ιθαγενούς πληθυσμού, ιδίως αντιστοίχου ηλικιακού φάσματος), σημαίνει ότι εθελοτυφλείς, ότι εν τη πράξει παίρνεις το μέρος των εισβολέων και ότι ανοίγεις τον δρόμο στην ΧΑ.