από metereologos.gr
Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018
 
 

Νταβατζήδες

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Ενα το τεράστιο, ασυγκράτητο και άλυτο πρόβλημα στην κοινωνία αυτής της μεταπρατικής, τριτοκοσμικής Οικονομίας. Ακόμα και τώρα. Που η Τρόικα συνιστά αλλαγή και ευθυγράμμιση με την ευρωζώνη. Οτι δύο εκατομμύρια σκληρά εργαζόμενοι που παράγουν τον όποιο πλούτο αυτής της χώρας, συνεισφέρουν το 70% των φορολογικών εσόδων του δημόσιου κορβανά.

Πράγμα εντελώς ακατανόητο για όλα τα Δυτικά γεωγραφικά σημεία της οργανωμένης καπιταλιστικής κοινωνίας. Φανταστείτε δηλαδή ότι σ' αυτές τις περιοχές το αντίστοιχο ποσό κυμαίνεται από το 35 μέχρι το 45%. Τι σημαίνει αυτό; Οτι οι νόμιμοι φορολογούμενοι πολίτες πληρώνουν με τα λεφτά τους την εκλογική πελατεία των κυβερνητικών κομμάτων και ακόμα χειρότερα συντηρούν τις κρατικοδίαιτες επιχειρήσεις.

Τουτέστιν τα εκάστοτε κυβερνητικά αφεντικά κάνουν παιχνιδι με ξένα κόλυβα. Από τη μια «αγοράζουν» ψήφους για να ζεσταίνουν την έδρα τους. Κι έτσι εκμαυλίζουν εκατομμύρια πολιτών. Και απο την άλλη τα χώνουν στις φιλάρες τους. Τους καρχαρίες με τα πούρα και την οικονομική εξουσία. Πώς συμβαίνει αυτό; Με θαλασοδάνεια, χαριστικές φοροαπαλλαγές και με διατάξεις με τις οποίες εξασφαλίζουν το μονοπώλιο.

Για να αντιληφθείτε το μέγεθος αυτής της πρωτοφανούς αφρικανικής καφρίλας ένα θα σας πω. Ο εργαζόμενος των σαράντα χιλιάδων ετησίως, με πτυχία, με εμπειρία, που ξημεροβραδιάζει επί 14ωρο στην δουλειά του, εκλαμβάνεται ως πλούσιος. Κι έτσι με βούλα και υπογραφή το κράτος απλώνει το χέρι του βουτάει από την τσέπη του σχεδόν τα μισά. Με το έτσι γουστάρω και με περιτύλιγμα την σωτηρία της Ελλάδας.

Ακόμα χειρότερα. Και σύμφωνα με το νέο φορολογικό που επί της ουσίας είναι πιστό αντίγραφο των προηγούμενων μπακαλόχαρτων που πλασαρίστηκαν ως φορολογική μεταρρύθμιση. Εγώ ας πούμε των σαράντα χιλιάδων εκλαμβάνομαι το ίδιο πλούσιος με τον άλλο που κερδίζει διακόσιες και τριακόσιες χιλιάδες το χρόνο. Το πασίγνωστο οριζόντιο κούρεμα.

Οπως ας πούμε ο Χ πλουτοκράτης των δισεκατομμυρίων που πληρώνει το πετρέλαιο θέρμασης με την ίδια τιμή που πληρώνει ο πολίτης των εφτακοσίων το μήνα. Δημοκρατία δεν θέλουμε; Αρπα τώρα μια Δημοκρατία στην κεφάλα!

Ετσι λοιπόν και με πλάτες το μπακαλοφορολογικό, ο φερ ειπείν Big Mac (ο Βορίδης) περιφέρεται από κανάλι σε κανάλι επιδιδόμενος σε ρητορικές τιράντες. Αφού σου λέει τα κορόιδα πληρώνουν την πελατεία μου και τις γνωριμίες μου χαζός είμαι εγώ να μην χρησιμοποιώ τα κανάλια ως εφαλτήριο για να προβάλλω το όνομά μου, την μουράκλα μου και τις λεκτικές μου πιρουέτες; Σωστός!

Το ίδιο συμβαίνει και με τον φερ' ειπείν Αδωνι Γεωργιάδη. Ετσι με ένα σμπάρο τρία τρυγόνια. Και επαγγελματίας πολιτικός. Και στα σαλόνια. Και star των Media. Να χαρώ εγώ αξιοκρατία, δημοκρατία και κοινωνική ευαισθησία.

Γι' αυτό ο κοσμάκης χαρακτηρίζει τους πολιτικούς αρχικλέφτες, απατεώνες, ψευταράδες και λαμόγια. Οχι γιατί στην προσωπική τους ζωή έχουν διαπράξει ποινικά κολάσιμο κακούργημα. Α πα πα πα! Πού τέτοιο πράγμα. Αλλά επειδή με την πολιτική τους αποψιλώνουν τα πορτοφόλια των εργαζόμενων και τους στερούν κάθε ελπίδα. Ολα νόμιμα. Ολα σύμφωνα με τις τροπολογίες, τις διατάξεις και τους νόμους που εκείνοι ψηφίζουν. Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει. Τα δικά μου δικά μου και τα δικά σου δικά μου. Δημοκρατία ψηφιζουμε, νταβατζήδες εκλέγουμε!


Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (44)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Φτάνει πια ο αποπροσανατολισμός | 20/12/2012 01:22
    Ή ο κος Δανίκας μας θεωρεί ηλιθίους, ή μόνο ηλίθιοι τον παίρνουν στα σοβαρά. Δηλαδή ο Γεωργιάδης και ο Βορίδης μας έφεραν σε αυτήν την κατάσταση; Αυτοί νομοθετούν και παίρνουν τις αποφάσεις τα τελευταία 3 χρόνια (για να μην πω 3 δεκαετίες); Πού είναι ο Βενιζέλος που κόβει και ράβει όλη τη νομοθεσία στα μέτρα του; Πού είναι Παπακωνσταντίνου, Παπανδρέου, Αλογοσκούφης, Σουφλιάς κλπ., κλπ., κλπ... Επιτέλους, όσο αδρά κι αν πληρώνεστε για τέτοια άρθρα, φροντίστε να τους δώσετε ένα λογικό έρεισμα. Διαφορετικά θα αναγκαστούμε εμείς να ξαναδούμε Γεωργιάδη, Βορίδη, Μιχαλολιάκο, κ.α. στη Βουλή, και ίσως με άλλη ιδιότητα πλέον.
    marino toro
    απάντηση44
     
     
    "Να χαρώ εγώ αξιοκρατία, δημοκρατία και κοινωνική ευαισθησία." | 19/12/2012 23:29
    Stin zoi sou pote eides axsiokratia? Prin 10, 20 , 30 posa xronia piso? H malon pote.
    Vasilis
    απάντηση31
     
     
    moirasia | 19/12/2012 18:20
    ena mou, ena sou, ena mou, ok mexri edo, pame pali, ena mou, ena sou, ena mou, pame pali,,,kai auto poy eipes kyr dimitri sosto, ta dika moy, dika moy kai ta dika soy dika moy, kai oi dyo "moirasies" toy karagiozi mas einai,,, tora allakse i "moirasia" 1dis sta provata gia "eyforia" eorto/diakopodaneia,,, 100dis stin tsepi mas,,,plirone tora provatolae,,,tis arpaxtes mas,,,epipleon foroys,,,mnimonia,,,klp,,, ama den pesoyne kefalia gia paradeigmatismo, min perimenis prokopi, stis proigmenes koinonies, kovoyn ta parasita prin "anthisoun",,,oi papoydes/paterades mas legane pos an eklegei pote o andreas i ellada tha katastrafei,,,kai emeis oi neoteroi oi afeleis legame,,,ante kale pos?
    dragon
    απάντηση11
     
     
    Οργανικά αναλφαβητοί | 19/12/2012 17:34
    Συμφωνώ με τις απόψεις σας. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε ότι όλους αυτούς τους απατεώνες κ.λ.π κ.λ.π. εμείς τους ψηφίζουμε, ο λαός ο οποίος , σύμφωνα με τις στατιστικές,σε ποσοστό πάνω από 50% , είναι οργανικά αναλφάβητος, έχει βραχεία μνήμη και γι αυτό του χρειάζεται μνημόνιο όπως είπε και κάποιος. Άρα???
    dimispapas
    απάντηση140
     
     
    Μαμούνια. | 19/12/2012 17:09
    Την ημέρα που ο Δανίκας θα γράψει άρθρο χωρίς μα, μου, και μαμούνια να σε φάνε, θα θεωρήσω αυτή την ημέρα αρχή του τέλους της ελληνικής κρίσης. (Σιγά μην έρθει…)
    confusion will be my epitaph
    απάντηση910
     
     
    ΤΟΥ ΝΤΑΒΑΤΖΗ ΣΟΥ Η ΜΑΧΑΙΡΙΑ! | 19/12/2012 16:46
    Και η ταυτότητα να γράφει ...η μπαρόβια!!!
    MAO-MAO
    απάντηση31
     
     
     
    Καραγκιοζης | 19/12/2012 16:12
    Άδωνης ο μεγαλύτερος καραγκιόζης και καραφασίστας πολιτικός που περασε από τη Βουλή. Αφου όμως ο ελληνας ειναι κάφρος και καραγκιόζης βγαζει πολιτικους καθ εικόνα κα ομοίωση. Κριμα στους λίγους έλληνες που βλέπουν μακρυά. Ειναι χαμένοι απο χέρι με τέτοιους πολιτικους.
    Καραφασίστας
    απάντηση189
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    ΟΥΑΟΥ | 19/12/2012 16:11
    Πολυ καλα τα λες αδερφε αλλα μη ξεχνας οτι ο κοσμακης που τους βριζει ,αυτος θα τους ξαναψηφισει, οποτε πιασταβγο και κουρευτο. Ρατσα για τα μπαζα
    J.Ps
    απάντηση201
     
     
    ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ | 19/12/2012 15:37
    Το μόνο που συγκράτησα είναι ότι φέρεται κατά Γεωργιάδη και Βορίδη. Ηθελα μόνο να πω ότι μπροστά στους καραγκιόζηδες του ΣΥΡΙΖΑ που βλέπουμε και ακούμε στην ραδιο-τηλεόραση, αυτοί οι δύο είναι κορυφές συγκροτημένης και ορθολογικής σκέψης.
    dimtas
    απάντηση1719
     
     
    ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ | 19/12/2012 14:52
    Όταν σε εκπροσωπούν Γεωργιάδηδες και Βορίδηδες τότε αγαπητέ Έλληνα μην περιμένεις να σου ξημερώσουν καλύτερες ημέρες.
    gdkp
    απάντηση207
     
     
    Τσιφτετέλληνες | 19/12/2012 14:09
    Κε Δανίκα Ίσως θέλετε να ρίξετε το βάρος της φοροδιαφυγής στις μεγάλες επιχειρήσεις αλλά τα στοιχεία διαφωνούν με την άποψή σας. Η φοροδιαφυγή φαίνεται να εντοπίζεται, για μια ακόμη χρονιά, στους αυτοαπασχολούμενους. Μισθωτοί και συνταξιούχοι κατέβαλαν το 55% των συνολικών φόρων, επιχειρήσεις το 29% ενώ ελ. επαγγελματίες (γιατροί, δικηγόροι, υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι και λοιποί μικρομεσαίοι) το 15% (!!) ενώ ο συνολικός αριθμός τους είναι περί τις 700.000. Καραμπινάτοι φοροκλέφτες δηλ. αλλά με την ευλογία (και την παρότρυνση) του κράτους. Γελώ πικρά όταν σκέφτομαι τη γιατρουδάρα με 2 φακελάκια των 5.000 ευρώ ημερησίως. Εσείς, όμως, μην παραπληροφορείτε τον κόσμο. Οι καιροί είναι πονηροί.
    Θρασύβουλας
    απάντηση312
     
     
     
    Μια χαρά είναι ο Αδωνις κι ο Μάκης! | 19/12/2012 13:58
    Δυστυχώς πιάσατε πάτο σήμερα κ.Δανίκα! Ο ΄Αδωνις κι ο Βορίδης είναι κατά τη γνώμη μου αξιόλογοι και συγκροτημένοι πολιτικοί, που έχουν ένα πολύτιμο και σπάνιο χαρακτηριστικό: δραστηριοποιούνται και ομιλούν βάσει αρχών και πεποιθήσεων, έχουν δηλαδή ραχοκοκκαλιά, αντίθετα ακριβώς με τον τυπικό ασπόνδυλο ρουσφετολόγο πολιτικάντη της Μεταπολίτευσης! Έχουν φιλελεύθερου προσανατολισμού θέσεις στην οικονομία και τη Διοίκηση,( με ικανότητα να τις επικοινωνούν), δεν κάνουν λαθρεμπόριο ψευτοανθρωπισμού και αντιρατσισμού, δεν λαϊκίζουν, έχουν πάθος μεν αλλά τεκμηρίωση στο Λόγο τους. Κι ο Άδωνις, κόντρα στην γελοία πολιτική ορθότητα,ορθώς είπε τον Καμμένο καραγκιόζη! Ατυχή παραδείγματα επιλέξατε σήμερα!
    Άχθος Αρούρης
    απάντηση2624
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Εσεις καταλάβατε? | 19/12/2012 13:09
    Εγώ πάλι, γιατί σήμερα δεν κατάλαβα τίποτα? Ενα παλιό ρητό που χρησιμοποιούσαμε για αδόμητες Εκθέσεις ιδεών, στο πάλαι ποτέ Γυμνάσιο, έρχεται κατά νου, " λίθοι, πλίνθοι, κέραμοι ατάκτως ειρημένοι" (αν γράφεται έτσι, πού να θυμάμαι από το Γυμνάσιο...)
    Αρχίλοχος
    απάντηση169
     
     
     
    Άξιοι της τύχης μας | 19/12/2012 12:31
    Κύριε Δανίκα έχετε δίκαιο αλλα μην ξεχνάτε και τους πάσης φύσεως ελεύθερους επαγγελματίες που φοροκλέβουν μαζικά. Ποιος έχει πάρει απόδειξη από φάκελο-γιατρό, δικηγόρο, συμβολαιογράφο ακόμη και από καθηγητή ιδιαιτερων? Έγινε καμια διαδήλωση κατά της φοροδιαφυγής και της διαφθοράς και μου διέφυγε? Στο βάθος φταίνε οι μισθωτοί που δεν καταλαβαίνουν ότι αυτός που δεν δίνει απόδειξη κλέβει αυτούς τους ιδιους. Ας μην περιμένουμε τα πάντα από το Κράτος, ας το αναγκάσουμε και εμείς να αλλάξει κατεύθυνση.
    Vi.Ma
    απάντηση263
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Απλές ερωτήσεις | 19/12/2012 12:23
    Γιατί τόσα χρόνια τα ΜΜΕ με πρωτοπόρα την εφημερίδα στην οποία εργάζεστε υποστήριζε τα κόμματα και τους όποιους Βορίδηδες και Γεωργιάδηδες; Γιατί η εφημερίδα στην οποία εργάζεστε στήριζε τα μνημόνια που έφεραν τη χώρα σ' αυτή την κατάσταση; Γιατί η εφημερίδα στην οποία εργάζεστε κάλυπτε την κατασπατάληση του δημόσιου χρήματος από επιχειρηματίες που κοστολογούσαν τα δημόσια έργα έως και 3 φορές πάνω από την αξία τους; Γιατί η εφημερίδα στην οποία εργάζεστε δεν είδε την άνοδο της άκρας δεξιάς εξ αιτίας της πολιτικής που εφαρμοζόταν απ' αυτούς που εσείς στηρίζατε δημοσιογραφικά; Γιατί η εφημερίδα στην οποία εργάζεστε βλέπει τώρα το φως το αληθινό; Απλές ερωτήσεις θέτω.
    Κυριάκος
    απάντηση173
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Ας σταματησουμε να πληρωνουμε τους φορους μεχρι να μας πουν που δινουν και την τελευταια δεκαρα | 19/12/2012 12:02
    Και γω των 45 χιλαδων ημουν και δουλεψα σε πολλες χωρες, με εξαιρεση την αμερικη που κραταγαν το 25% μου κραταγαν παντου τα μισα για φορους, αλλα διαολε εβλεπες οτι με αυτα τα λεφτα κατι φτιαχναν για τον κοσμο, τα συστηματα παιδεια και υγειας ηταν παραδεισος μπροστα στα δικα μας. Μαλιστα κυριε δημοσιογραφε, να πληρωσουμε τους φορους οταν ξερουμε οτι τα λεφτα αυτα χρησιμοποιουνται για το κοινωνικο συνολο και οχι να δωριζονται σε παρατρεχαμενους.
    Petros A Lenas
    απάντηση382
     
     
    δημοκρατια της μπανανιας | 19/12/2012 11:03
    Να και μια φορα που συμφωνω μαζυ σου Κε Δανικα.
    γ.κ.
    απάντηση132
     
     
    ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ | 19/12/2012 10:51
    Και για τους ..Νταβατζήδες των Νταβατζήδων τι έχετε να πείτε και να γράψετε κ. Δημοσιογράφε ? Μάλλον επιμελώς αγνοείτε τους πάσης φύσεως ...εισηγητές και διαμορφωτές των ...νομοσχεδίων και των κανόνων που διέπουν την Δημόσια Οργάνωση και οι οποίοι εκβιαστικά και νταβατζίδικα....καταργούν ντε φάκτο κάθε ...μεταρρυθμιστική, εξωραιστική, ορθολογιστική και γενικά θετική διάθεση ακόμα και αυτών που λέγονται......κυβέρνηση και συνταγματικές εξουσίες !
    Απλός παρατηρητής
    απάντηση200
     
     
    Δυο απλές ερωτησεις | 19/12/2012 09:40
    1)Τα προυπολογισμένα φορολογικά εσοδα ειναι 50,9 δις που αντιστοιχουν σε 1/4 του ΑΕΠ. Ανεξαρτητως με το ποιος συνεισφέρει η οχι , το νουμερο ειναι ΤΡΑΓΙΚΟ αν λάβετε υποψην σας οτι η εκτίμηση του ΑΕΠ ειναι λανθασμένη καθοτι θεωρουμε ως εργαζομενους ακόμα και τους εξαφανισμενους του δημοσιου (γυρω στα 80 χιλιάδες ατομα). Ποιος αντιδρά σε ΜΕΙΩΣΗ ΕΞΟΔΩΝ - Απολύσεις , κατασχεσεις των επαχθων απαιτησεων οπως τα ΕΦΑΠΑΞ των ισοβίων, κερατιάτικα υπεργολάβων κτλ ? ο Αδωνης ?Ελα ρε! 2) Η δραστηριοτητα των επιχειρήσεων και η αντιστοιχη χρήση πορων εχει πεσει κατα 50%. Δεν βλέπω κανεις να εκμεταλεύεται την υπεραξια των ανεργων εργατων. Αρα οι τυποι με τα πουρα μαλλον δεν ειναι επιχειρηματιες , σωστά ?
    leg
    απάντηση171