«Πραγματοποιήστε τις πιο κρυφές φαντασιώσεις σας! Εχέμυθο και αισθησιακό περιβάλλον! Πολλά προγράμματα! Μοναδικές στιγμές απόλαυσης». Αυτά αναφέρει στην ιστοσελίδα του το «Erotica Sex House» ή αλλιώς «οίκος ερωτικής συνεύρεσης και απολαύσεων» στη Χαλκίδα που είναι ανοιχτός 24 ώρες (το 24ωρο) επί επτά ημέρες (την εβδομάδα).
Τι σχέση έχει η ανωτέρω «μικρή αγγελία» με τα 11 Βήματα των αθλητικών σελίδων του «Βήματος»; Καμία, μέχρι πρότινος, ώσπου την περασμένη Τρίτη στο σάιτ της ποδοσφαιρικής ομάδας του Ολυμπιακού Χαλκίδας με τίτλο «Νέος Χορηγός» είδε το φως της δημοσιότητας η ακόλουθη ανακοίνωση: «Το ΔΣ του Ολυμπιακού Χαλκίδας ευχαριστεί τον χορηγό «Erotica Sex House» για τη συμπαράστασή του στα αθλητικά δρώμενα της εφετινής αθλητικής χρονιάς, καθώς σε δύσκολους καιρούς κάθε βοήθεια είναι ιδιαίτερα σημαντική και πολύτιμη»…
Μάλιστα οι πρώτες πληροφορίες ανέφεραν ότι ο σύλλογος της Εύβοιας ετοιμάζει νέες φανέλες της ομάδας όπου θα διαφημίζει τον εν λόγω οίκο ανοχής –«ερωτικό στούντιο» για όσους ενοχλεί η ταμπέλα που σηματοδοτεί το αρχαιότερο επάγγελμα… Τελικά ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Χαλκίδας διέψευσε ότι η ομάδα του έχει χορηγό το «Erotica Sex House» δηλώνοντας: «Μας βοήθησαν με μια διαφήμιση που έβαλαν στο γήπεδο πριν από τρεις εβδομάδες και με ένα banner που έβαλαν στο σάιτ μας, αλλά δεν είναι χορηγός μας. Κάτι τέτοιο άλλωστε απαγορεύεται από τους κανονισμούς»…
Οπως και να ‘χει πάντως, φαίνεται ότι το επενδυτικό δαιμόνιο της 67χρονης Χρυ-Σούλας (ιδιοκτήτριας του ομώνυμου οίκου ανοχής «Σούλα» με έδρα την Αμφιθέα Λάρισας) που τον περασμένο Σεπτέμβριο έκλεισε συνεργασία με την ομάδα του Βουκεφάλα Λάρισας, άνοιξε νέους δρόμους στα χορηγικά δρώμενα του ποδοσφαίρου δείχνοντας ότι στην εποχή της κρίσης υπάρχουν και άλλου τύπου (για κάποιους παράδοξες ή αλλόκοτες) χρηματοδοτικές λύσεις για τα χειμαζόμενα αθλητικά σωματεία. Ταυτόχρονα βέβαια, δημιουργούνται ηθικά ζητήματα-διλήμματα αν και κατά πόσο ανάλογες («αμαρτωλές») χορηγικές φόρμουλες αποτελούν αμαυρωτικές εκφάνσεις για την αθλητική ιδέα, αλλά αυτό είναι ένα άλλο (μεγάλο) θέμα…
Παρεμπιπτόντως, να υπογραμμιστεί ότι η «μεγάλη κυρία του Κάμπου» –όπως αποκαλείται πλέον η κυρία Σούλα –είχε πρωτοπορήσει και προτού γίνει παγκόσμια είδηση κλείνοντας τη χορηγική συμφωνία με τον Βουκεφάλα στις ροζ φανέλες του οποίου φιγουράρει ο εν λόγω οίκος ανοχής (εποχής για την περίσταση), καθώς κάλεσε τη διεθνούς φήμης σεξ σταρ Τζούλια Αλεξανδράτου για να εγκαινιάσει (13 Ιουλίου 2012) το διάσημο πλέον μαγαζί.
Δεν μένει τώρα παρά να δούμε στις φανέλες κάποιων ομάδων τα αισθησιακά κορίτσια που δέχονται SMS και τηλεφωνήματα (από σταθερό και κινητό) προς τα γνωστά νούμερα που αρχίζουν από 909, για «πρόστυχα παιχνίδια με καυτές απολαύσεις για όλα τα γούστα»!.. Αυτό κι αν θα είναι χορηγικό… ΤΣΟΝΤΑ-ΡΙΣΜΑ!
Προς επίρρωση των νέων χορηγικών δρόμων στο ποδόσφαιρο, υπενθυμίζεται ότι την ίδια περίοδο (τέλη Σεπτεμβρίου 2012) η ομάδα του Παλιόπυργου Τρικάλων απέκτησε έναν άλλου τύπου χορηγό που επίσης προκάλεσε αίσθηση. Πρόκειται για γραφείο τελετών της περιοχής, του οποίου η φίρμα τυπώθηκε στις κατάμαυρες φανέλες της ομάδας (πραγματικά «κοράκια»…) όπου στο μπροστά μέρος εικονίζεται ένας μεγάλος μοβ σταυρός! Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα των ημερών, οι ιθύνοντες της ομάδας του Παλιόπυργου είχαν στα σκαριά την προβολή του χορηγού και με τον σχεδιασμό μασκότ της ομάδας που θα είναι ένας χάρος με δρεπάνι! Η φήμη ότι ανταγωνίστρια ομάδα παζάρευε να κλείσει χορηγική συνεργασία με γραφείο κηδειών υπό την επωνυμία «Μακαρία η οδός» και λογότυπο ένα φέρετρο (ανοιχτού καφέ χρώματος), δεν έχει εισέτι επιβεβαιωθεί…
Μια και μιλάμε για αυτές τις μακάβριες χορηγικές εικόνες, υπάρχει και η πατέντα με «τα νεκροταφεία των φιλάθλων». Μπορεί βέβαια οι σύλλογοι του εξωτερικού που τα διαθέτουν να μην τα χρησιμοποιούν αμιγώς κερδοσκοπικά, αλλά η στήλη παρέχει κάποιες… λειτουργικές πληροφορίες προς αξιοποίηση από «επενδυτές της μπάλας» α λα ελληνικά. Το εγχείρημα λοιπόν ξεκίνησε το 2006 από τους Μπόκα Τζούνιορς της Αργεντινής και το νεκροταφείο «Μπόκα και μετά θάνατον» έχει χώρο για 3.000 τάφους.
Το 2008 ακολούθησε το Αμβούργο με νεκροταφείο 500 τάφων σε τρία επίπεδα. Το κόστος για όλο το «πακέτο» (φέρετρο με στάμπα συλλόγου, μνήμα κτλ.) ανέρχεται σε 8.000 ευρώ όταν σε ένα κανονικό νεκροταφείο της γερμανικής μεγαλούπολης πληρώνουν τα μισά. Ισως και γι’ αυτό λοιπόν το 2011 μόλις τρεις εκλιπόντες οπαδοί του Αμβούργου θάφτηκαν στο νεκροταφείο του συλλόγου…
Στις ομάδες που επιχειρούν να παίξουν μπάλα με τις μεταφυσικές αναζητήσεις των οπαδών τους προστίθεται τώρα η γερμανική Σάλκε που τον ερχόμενο μήνα θα εγκαινιάσει το δικό της νεκροταφείο φιλάθλων με 1.904 τάφους (αριθμός που αντιστοιχεί στο έτος ίδρυσης της ομάδας). Το κόστος αγοράς τάφου θα είναι περίπου 5.000 ευρώ, όμως τα έσοδα δεν θα πάνε στον σύλλογο αλλά θα διατίθενται (όπως και κάποιοι τάφοι του νεκροταφείου) σε οικογένειες φανατικών οπαδών της Σάλκε που δεν έχουν την οικονομική άνεση να κάνουν μια κανονική κηδεία στα μέλη τους που (θα) εκδημούν από τον μάταιο τούτο κόσμο. Ζωή σε λόγου μας!

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ