από metereologos.gr
Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018
 
 

Ντροπή!

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Παρακολουθούμε καθημερινά τα γεγονότα στην Ελλάδα,από τα διάφορα μέσα μαζικής ενημέρωσης  και παρ όλο που βρισκόμαστε μακριά από τον χώρο αυτόν που ζουν οι συμπατριώτες μας, αισθανόμαστε το ίδιο δέος ,την ίδια απορία και   αβεβαιότητα για την πορεία της πατρίδας μας.

Είμαστε Έλληνες μετανάστες της Γερμανίας, πολλοί από μας από το 1961. Φύγαμε από την Ελλάδα λόγω των  οικονομικών και πολιτικών γεγονότων και ήρθαμε σε έναν άγνωστο για μας τόπο.

Το μέλλον μας αβέβαιο, και μια κοινωνία πολύ πιο διαφορετική από την δική μας. Βρεθήκαμε σε μια χώρα την οποία πριν λίγα χρόνια πολεμούσαμε, με ανθρώπους τους οποίους θεωρούσαμε χρόνια εχθρούς μας και με άλλους που γνωρίσαμε μόνο μέσα από τα βιβλια. Άλλες εθνικότητες, άλλος πολιτισμός, άλλη γλώσσα, άλλες θρησκείες, με λίγα λόγια μια πολυπολιτισμική κοινωνία. Όλοι μας και ο καθένας με τον τρόπο του, ακολουθούσαμε το ίδιο ονειρο. Μια καλύτερη ζωη.

Ήμασταν υπόδειγμα σαν Έλληνες στους άλλους, διότι κάθε λίγο και λιγάκι ακούγαμε σχεδόν από κάθε ξένη φυλή να διηγούνται με σεβασμό και πάθος την ιστορία μας και για την αρχαία Ελλάδα. Αισθανόμασταν πραγματικά υπερήφανοι για τους προγόνους  μας και τόπο προέλευσης μας.

Σήμερα, με την σημερινή οικονομική κρίση που μαστιγώνει  παγκόσμια τους λαούς αυτού του πλανήτη, η  Ελλάδα  βρίσκεται στο επίκεντρο. Η τεχνητή αυτή κρίση ξαναμοίρασε τον πλούτο ζωής. Οι λίγοι καρπώνονται τα πολλά και οι πολλοί τα λίγα. Αυτό είναι κατανοητό και εξηγήσιμο. Κατανοητό είναι επίσης, ότι σε τέτοιες καταστάσεις υποφέρει πάντα αυτός που έχει τα λίγα, άσχετα τι πιστεύει, και τι χρώμα επιδερμίδας έχει. Είναι γνωστό ότι σε περιόδους τέτοιους εμφανίζεται και το χειρότερο έκτρωμα του φασισμού, το οποίο σήμερα στην Ελλάδα  ονομάζεται ¨χρυσή αυγή¨.

Ακατανόητο για μας τους μετανάστες είναι ότι αυτό το φασιστικό έκτρωμα  βρίσκει στήριγμα στον ελληνικό λαό. Σε αυτόν τον λαό που γνωρίζει πολύ καλά τι σημαίνει φασισμός, που τον έχει ζήσει στο πετσί του, (διωγμοί, φυλακές, βία και βιασμοί) όπου κάθε σπίτι να έχει τουλάχιστον και έναν νεκρό και πληγές που ακόμα δεν έχουν κλησει.             

Ακατανόητο για μας τους μετανάστες που ζούμε σε μια πολυκοσμική και πολυπολιτισμική κοινωνία, ειρηνικά και συνεργάσιμα, σεβόμενοι ο ένας τον άλλον, ενώ στην πατρίδα μας, από την οποία όλη η ανθρωπότητα διδάχτηκε την δημοκρατία, να διαχωρίζουν οι Χρυσαυγίτες τους ανθρώπους σε μαύρους, κίτρινους και λευκούς. 

Ακατανόητο για μας τους μετανάστες, το δικαίωμα που δίνεται στους φασίστες της «Χρυσής Αυγής»  παίρνοντας τον νόμο στα χέρια τους, να σκοτώνουν, να ρημάζουν, να βιάζουν και να δέρνουν ανθρώπους στηριζόμενοι στο ρητό: παν μη Έλλην βαρβαρος…                        

Πολύ περισσότερο ακόμα, διότι δεν υπάρχει σπίτι την Ελλάδα που να μην έχει  μέλη της οικογένειας της, μετανάστες σε διάφορες χώρες.

 Καταδικάζουμε απερίφραστα κάθε βίαιη και απάνθρωπη πράξη της φασιστικής αυτής οργάνωσης σε βάρος μεταναστών. Κανείς λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος δεν θεωρεί ότι  η χρυσή αυγή βάζει τα πράγματα στην θέση τους, πάρα μονό τοποθετεί  την Ελλάδα παγκοσμίως στο περιθώριο.

 Εμείς ζήσαμε στο πετσί  μας τέτοιου είδους καταστάσεις. Πιστεύουμε όμως στην ειρηνική συνύπαρξη των λαών και το καταφέραμε, μαζί με όλες τις εδώ υπάρχουσες εθνικότητες να ζούμε ειρηνικά ο ένας δίπλα στον άλλον.  

Καλούμε τον ελληνικό λαό, με μια φωνή να διαχωρίσει την θέση του από την “χρυσή αυγή“ και να μην κλείνει τα ματιά του στις φασιστικές της πράξεις.                                      

 



Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (93)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Αλλη άποψη | 12/10/2012 02:15
    Αλλη άποψη εδω, όχι για τη χρυση αυγή αλλά για το μεταναστευτικό και το επιχείρημα ότι ΄΄υπάρχουν Ελληνες μετανάστες άρα πρέπει καιη Ελλάδα να δεχτει τους μετανάστες΄΄ http://hellenicdiaspora.wordpress.com/
    spirus
    απάντηση12
     
     
    Ταξικό είναι το πρόβλημα | 11/10/2012 11:24
    Σας διάβασα όλους (σχόλια 87) συμφωνώ με πολλούς και διαφωνώ με τους μη σκεπτόμενους, αυτούς που βλέπουν το δέντρο και αδιαφορούν για το δάσος που καίγεται. Ποιο είναι το δέντρο και ποιο το δάσος: το δάσος είναι τα εκατομμύρια των ανθρώπων ανεξαρτήτου χώρας, χρώματος, θρησκείας κτλ… που καίγονται από την δικτατορία των πολυεθνικών! λεγόμενη παγκοσμιοποίηση. (στα πλαίσια αυτά δημιουργήθηκε και η συνθήκη του Μάαστριχ) για τα συμφέροντα των πολυεθνικών και των ντόπιων πλουτοκρατών που ενσωματώθηκαν σε αυτές, για να γλυτώσουν από τον αθέμιτο ανταγωνισμό. Άρα: το πολυεθνικό πλέων κεφάλαιο δρα παγκόσμια, η συνέπειες καταστροφής στο πέρασμα του είναι γνωστές, …καταστρέφει τον παραγωγικό ιστό, της κάθε χώρας για δικό του όφελος.-Το δέντρο σε αυτή την περίπτωση είναι η φτώχια, (συνέπεια τις λεηλασίας από τις πολυεθνικές) που σημαίνει οι λαοί όλου του κόσμου, έχουν ένα κοινό εχθρό! Αυτόν το κοινό εχθρό θέλουν να κρύψουν από τους λαούς και εκμεταλλεύονται τα υπαρκτά από τους ίδιους προβλήματα, όπως την ανεργία, την φτώχια γενικότερα (το δέντρο) που είπαμε παραπάνω. Εδώ και η δράση των μη σκεπτόμενων όπου παρασύρονται από τους μηχανισμούς του καθεστώτος και δρουν σαν αγέλη κατά των συναδέλφων τους, ενώ θα έπρεπε να κάνουν το αντίθετο! αυτό που έχουν κάνει και οι πολυεθνικές για το δικό τους συμφέρον. Παγκόσμια!...
    panos
    απάντηση54
     
     
    public manipulation through the news media | 07/10/2012 17:26
    our greek brothers and sisters, immigrants around the world and in particular those in germany. your opinions and ideas are very welcome to the greeks in the motherland. however, passing judgments about the political choices that we, the greeks in greece, made are immature childish and not welcome. this is especially when said judgments are made through the self-serving european news media. from your article, i can tell you are ashamed of being greek. well, that's your problem not ours. from our part, no hard feelings. you are very welcome anytime in greece to see for yourselves.
    drudge peon
    απάντηση813
     
     
    ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ | 07/10/2012 12:43
    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΗΝ ΕΞΕΘΡΕΨΕ ΚΑΙ ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΩ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΕΡΕΣ.Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΕΞΑΘΛΙΩΘΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΑ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΟΝΤΑΙ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ!!!!!!
    LAMBROS MAT
    απάντηση173
     
     
    η άλλη όψη | 07/10/2012 11:53
    Να υπενθυμίσω ότι οι αγαπητοί Έλληνες της Γερμανίας πήγαν οργανωμένα εκεί και κατοπιν διακρατικών συμφωνιών. Μια γερόντισσα μου είχε πει ότι τους έλεγχαν ακόμα και τα δόντια οι γιατροί πριν πάρουν άδεις για να μεταβούν στη Γερμανία. Όπου ηπήρχε βιομηχανική παραγωγή. Στην Ελλάδα της Πείνας συνεχίζουν να εισέρχονται μιλιούνια. Είναι ίδια τα μεγέθη; Πριν λίγο διάβασα την είδηση ότι συμμορία Τανζανών λήστευε ηλικιωμένους στον Άγιο Παντελεήμονα, ένα από τα πολλά παραδείγματα. Κλέβουν ακόμα και καμπάνες εκκλησιών. Εξάλλου, μια ομάδα αριστερών απέστειλε την επιστολή και οχι συνολικά οι Έλληνες της Γερμανίας, οι οποίοι ξέρουν καλά τι γίνεται εδώ με το μεταναστευτικό. Έλεος
    Αμφισβητίας
    απάντηση215
     
     
    Το σωστο να λεγεται.... | 07/10/2012 10:56
    Μεχρι ενα σημειο συμφωνω με τα λεγομενα. Καπως ετσι ειναι στο εξωτερικο. Αλλα η "επιθεση" μονο σε ενα μερος της Ελλαδιτικης κοινωνιας μοιαζει σαν ακροαριστερο κηρυγμα. Αν ενοχλειστε απο τις ενεργειες της ΧΑ (δεν ειμαι υποστηρικτης αλλα ουτε και πολεμιος της) τοτε πρεπει να ενοχλειστε ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ και απο το καταστρεπτικο εργο των ΑΝΑΡΧΟΜΠΑΧΑΛΟΚΟΥΚΟΥΛΟΤΑΛΙΜΠΑΝΟ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΦΟΝΙΑΔΩΝ. Τουλαχιστον απο οτι διαβαζω για την ΧΑ κανουν και καλα πραγματα για τον σε απογνωση φερμενο Ελληνα συνανθρωπο. Οι αναρχοαριστεροι μονο με απεργιες, καταληψεις, φονους, παρανομιες "βοηθουν" την κοινωνια στο βαραθρο. Για αυτο το ακρο καμια λεξη αγαπητοι Ελληνες του "εξωτερικου" απο "Σβετζιγκεν".
    Ελληνας εξωτερικου ΕΕ
    απάντηση177
     
     
     
    Ερωτηση σε σενα τον οργισμενο αντιπακιστανο | 07/10/2012 05:13
    Κατ'αρχας μια υποθεση: Φαντασου πως παθαινεις καποια λοιμωξη, το μικροβιο ταξιδευει στην καρδια σου και την κανει να φαινεται στην ακτινογραφια σαν καρπουζι. Εχεις φιλαρακο τωρα μυοκαρδιοπαθεια και για να σωθης, χρειαζεσαι μεταμοσχευση. Μια μερα εκει που περιμενεις, φτανουν τα μαντατα. Καποιος σκοτωθηκε σε ατυχημα, οι δικοι του αποφασισαν να δωρισουν τα οργανα του, αρα εχουμε την καρδια σου λενε απο το νοσοκομειο. Μηπως θα ρωτησης το γιατρο αν ο δοτης ειναι Ελληνας; Κι'αν δεν ειναι τι θα κανης; Θα αρνηθης την εγχειρηση; Μη βιαστης να πης πως δεν απαντας σε υποθεσεις γιατι αυτος που σου γραφει δεν ρωτησε για την καταγωγη του δωρου ζωης που του κανανε.
    Ενας μεταναστης
    απάντηση1110
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Γιατι τοσο δηλητηριο για τους μεταναστες; | 07/10/2012 04:44
    Εγω οπως και πολλοι αλλοι που φυγαμε απ'τον τοπο μας, φτυσαμε αιμα να επιτυχουμε στην ξενητια. Εξηντα ωρες τη βδομαδα δουλεια οπου μπορουσαμε να βρουμε, μαθημα στο πανεπιστημιο, διαβασμα, αγωνια, νοσταλγια και ελπιδα οτι καποτε θα γυρισουμε στην οικογενεια μας, τους φιλους μας, τον τοπο μας. Μαθαμε να παλευουμε, γιναμε σκληροι και απαιτητικοι με τον εαυτο μας, αλλα ταυτοχρονα βλεπαμε και το ονειρο της επιστροφης να αργοσβηνη. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι απαρνηθηκαμε την Ελλαδα, παψαμε να την αγαπαμε, παψαμε να ειμαστε Ελληνες. Εσεις λοιπον που μας ξεμπροστιαζετε χωρις ουτε καν να μας γνωριζετε, πως αποκτησατε το δικαιωμα να θεωρητε τον εαυτο σας Ελληνα ενω εμενα να με λετε Γερμανο ηΑμερικανο;
    Ενας μεταναστης
    απάντηση1210
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Αν καταδεχομαστε να κανουμε τισ δουλειες | 07/10/2012 04:26
    που κανουν οι μεταναστες, θα ειμαστε γεματοι μεταναστες; Δουλειες υπαρχουν; Ναι υπαρχουν!! Εικονα¨Μεσσηνη, Μεσσηνιας, Μαρτης 2010. Ημερα καθημερινη και ηλιολουστη. Τα καφενεια στην πλατεια γεματα ντοπιους, φραπε τσιγαρο συζητηση, πειραγματα, επιδειξη... τα γνωστα. Πιο περα στον καμπο εβγαινε η χειμωνιατικη πατατα. Ο τοπος εσφιζε ζωη, μελλησι οι εργατες, γεμιζανε τα τελαρα με πατατες που ξεθαβαν τα τρακτερ. Μιση ωρα περπατημα απο τη Μεσσηνη στη Μπουκα, δεν ακουσα πουθενα να μιλανε ελληνικα. Το ιδιο και την επομενη μερα και την μεθεπομενη. Αφου λοιπον πολλοι απο σας δεν καταδεχεστε ουτε να δουλεψετε σε παρακατιανες δουλειες ουτε να φροντησετε τους γερους σας,γιατι λοιπον τοση υποκρησια;
    Ενας μεταναστης
    απάντηση166
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Τουρκοσποροι | 07/10/2012 02:18
    Η χρυση αυγη δεν ειναι τιποτε αλλο απο ενα συνοθυλευμα Τουρκοσπορωω, Τουρκογυφτων και Τουρκοαλβανων που καπηλευονται τον Ελληνα και τον Ελληνισμο. Οξω τα φασισταταρια και οι Τουρκοαλητες τυπου Κασιαδιαρη (ονομα και πραμα)
    Μωχαμετης της Δημοκρατιας
    απάντηση1016
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ | 07/10/2012 02:16
    Ντροπη αρμοζει οχι μονο στους γραφικους φασιστες της Χρυσης Αυγης, αλλα και σε αυτους που σε αυτο το ιστολογιο βριζουν τους Ελληνες μεταναστες οι οποιοι φερουν τιμη και υπερηφανεια σε ολους τους Ελληνες με την αψογη συμπεριφορα τους και τα επιτευγματα τους στο εξωτερικο. Μακαρι και σε αυτη τη χωρα το πολιτικο συστημα να ειχε προωθησει τις ιδεες της διαφανειας, της αξιοκρατιας, της αληθειας, και της νομιμοτητας που εχουν οι χωρες που μεταναστευσαν οι Ελληνες ωστε και οι εντος Ελλαδας Ελληνες να ειχαν τα θετικα αποτελεσματα των Ελληνων του εξωτερικου. Αυτο δεν εγινε και ετσι εχουμε την κριση. Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι η αποτυχια της μεταπολιτευσης πρεπει να μας οδηγησει στο φασισμο.
    χαρης μπισιας
    απάντηση126
     
     
    Με μπερδευετε | 07/10/2012 01:21
    Πως ειναι δυνατον να σας πειραζει τοσο μια παρατηρηση απο μεταναστες Ελληνες της Γερμανιας και απο την αλλη να ψηφιζετε κυβερνησεις που αποτελουντε απο γιουσουφακια υπαλληλων διεθνων οργανισμων ?
    Ανώνυμος / η
    απάντηση78
     
     
    ΛΟΓΙΑ | 07/10/2012 01:05
    Όσο περισσότερο μιλάτε έτσι, τόσο διαφημίζετε καταστάσεις που καταδικάζετε...Tο γεγονός, ότι κυριαρχούσε η κλεπτοκρατία, σας ήταν κατανοητό, άγνωστο ή ανεκτό??
    Frixos
    απάντηση54
     
     
     
    Μήπως | 07/10/2012 00:07
    8) Μήπως βγήκε ποτέ εκπρόσωπος Ελλήνων μεταναστών να αποκαλέσει τον πρωθυπουργό του κράτους υποδοχής ρατσιστή και να απειλήσει τους ντόπιους με ιερό πόλεμο; 9) Μήπως οι χώρες που δέχτηκαν τους Έλληνες μετανάστες παρουσίαζαν 30% ανεργία!!! 10) Μήπως τελικά αν πράγματι έγραψαν αυτό το κείμενο κάποιοι Έλληνες μετανάστες δεν υπολογίζεται να είναι περισσότεροι από καμιά δεκαριά διεθνιστές προδότες…. Ας κάτσουν λοιπόν στους γερμανικούς καναπέδες της νέας τους πατρίδας κι ας ακούν από τη ντόιτσε βέλε πώς χρεοκοπεί η Ελλάδα και πού έχει φτάσει η ανεργία και η εγκληματικότητα στην πρώην πατρίδα τους… Έξω οι ξένοι από την Ελλάδα μας, μαζί με τους ντόπιους υποστηριχτές τους!!!! Να ξεβρωμίσει ο τό
    τομ
    απάντηση129
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Μήπως... | 07/10/2012 00:05
    Και συνεχίζω. 5) Μήπως οι Έλληνες μετανάστες εκτίναξαν με την παρουσία τους στα ύψη την εγκληματικότητα των χωρών υποδοχής; Μήπως έστω εμφάνισαν μεγαλύτερη εγκληματικότητα από το μέσο όρο των ντόπιων; 6) Μήπως οι Έλληνες μετανάστες δεν προσαρμόστηκαν στον πολιτισμό και στην κουλτούρα της χώρας υποδοχής; Μήπως δεν έμαθαν τη ντόπια γλώσσα, μήπως προκαλούσαν με τα ήθη και τα έθιμά τους τις τοπικές κοινωνίες (μπούρκα κτλ), μήπως η θρησκεία τους εγκυμονούσε οποιοδήποτε είδος κινδύνου (τρομοκρατία, τζιχάντ, επικήρυξη προσώπων διότι πρόσβαλλαν κατά τη γνώμη τους ιερά και όσια κτλ); 7) Μήπως οι Έλληνες μετανάστες εκτίναξαν την παραοικονομία της χώρας υποδοχής σε δυσθεώρητα ύψη; Και συνεχίζω…
    τομ
    απάντηση117
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Να βλέπαμε και ποιος υπογράφει και πόσους εκπροσωπεί... | 07/10/2012 00:04
    Μάλιστα! Για να δούμε τί έχουμε εδώ και προβάλλεται σε περίοπτη θέση από το Βήμα: 1) Ένα ανυπόγραφο κείμενο που φέρεται να έχουν γράψει οι εκπρόσωποι μιας ομογενειακής ελληνικής οργάνωσης σε μια γερμανική κομώπολη. 2) Ας δεχτούμε ότι είναι πράγματι έτσι. Πόσα μέλη έχει αυτή ηοργάνωση; 3) Το κείμενο εκφράζει όλα τα μέλη; ¨Η μόνο το συμβούλιο; 4) Όσοι Έλληνες μετανάστευσαν στη Γερμανία και οπουδήποτε αλλού ήταν ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ; Ή μήπως πήγαν στις χώρες υποδοχής με χαρτια, ταυτότητες, ιατρικές εξετάσεις (τα λοιμοκαθαρτήρια σας λένε κάτι;) και οπωσδήποτε ΜΕ ΝΟΜΙΜΗ ΑΔΕΙΑ και σε πολλές περιπτώσεις υποχρεωτικά μόνο με πρόσκληση;;;; Και συνεχίζω....
    τομ
    απάντηση116
     
     
    H μεγαλουπολη του Σβετζιγκεν | 06/10/2012 23:55
    των 22.500 κατοικων? Ποσοι Ελληνες μενουν εκει? Ποσους εχει ο συλλογος τους, και ποιοι ειναι αυτοι που εγραψαν την ανακοινωση? Καντε λιγη ερευνα να γελασουμε με τις αποκαλυψεις.
    Παναγιωτης
    απάντηση97
     
     
     
    ΟΙ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΙ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ | 06/10/2012 22:06
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΠΤΟΣΩΠΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΑΛΙΝΙΣΜΟ.......ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟΣΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΝΟΜΙΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ,ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ΛΑΘΡΟΜΟΓΓΙΛΟΥΣ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΦΟΥ ΟΥΤΕ ΧΑΡΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΘΑΣΤΑΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΠΑΤΙΤΙΔΑΣ Β.
    Χ.Α
    απάντηση96
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Δημοκράτες της οκάς | 06/10/2012 21:55
    Πήγατε πακέτο νόμιμα και οργανωμένα μετανάστες. Ερωτώ τους τους πρώτους που πήγαν μέχρι το 1972 -1973 με σύμβαση μετανάστες στην Γερμανία. Όποιος ήθελε πήγαινε ανεξέλεγκτα, η μήπως λέω μήπως σας περνούσαν από Γιατρούς όλων των ειδικοτήτων και επιλέγονταν οι υγιής. Μήπως λέω μήπως .. Πηγαίνατε κουτουρού η σας παρέλαβαν από τον Πειραιά με τα νόμιμα χαρτιά σας με τρόφιμα για το ταξίδι και πήγατε οργανωμένα με συνοδούς και σας παραδώσανε στους εργοδότες που οι ίδιοι είχατε επιλέξει και οι ποιο πολλοί πρώτο μείνατε σε σπίτια, γιατί από καλύβες φύγατε .Α να μου χαθεί τε μου γίνατε και Δημοκράτες. Η Χρυσή Αυγή σας μάρανε. Ένας Σουλιώτης.
    Ένας Σουλιώτης
    απάντηση175