από metereologos.gr
Σάββατο 26 Μαΐου 2018
 
 

Τα «σκλαβοπάζαρα» της Χρυσής Αυγής

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Μετά τη διοργάνωση συσσιτίων μόνον για Έλληνες, μετά την συγκρότηση συνεργείων αιμοδοσίας τα οποία θα συγκεντρώνουν αίμα που θα χορηγείται αποκλειστικά σε Έλληνες, μετά την επιστράτευση των Ταγμάτων Εφόδου για την εκδίωξη των μεταναστών από τις περιοχές στις οποίες διατηρούν το προνόμιο της κατοικίας μόνον Ελληνες, η Χρυσή Αυγή ανακοίνωσε και τη δημιουργία «γραφείων ευρέσεως εργασίας για Έλληνες».

Τώρα η Χρυσή Αυγή ποντάρει στην ανεργία που φουντώνει σε περιόδους βαθιάς ύφεσης για να βελτιώσει το «κοινωνικό της προφίλ», όπως ακριβώς αξιοποίησε εν γένει, την οικονομική κρίση που επιτείνει την κοινωνική αποξένωση και την πολιτική απαξίωση ώστε να ανέλθει στο πολιτικό προσκήνιο.

Δεν πρωτοτυπεί: Η συνταγή είναι δοκιμασμένη από τον Χίτλερ, ο οποίος πόνταρε στην ταπείνωση του γερμανικού έθνους από τους όρους της συνθήκης των Βερσαλλιών, εκμεταλλεύθηκε την οικονομική ανέχεια του λαού της Γερμανίας, επένδυσε στην ιδέα της φυλετικής καθαρότητας και στις μαζικές διώξεις και εκκαθαρίσεις των Εβραίων, προκειμένου να αναρριχηθεί στην εξουσία.

Η διαφορά είναι ότι τα Τάγματα Εφόδου της Χρυσής Αυγής δεν στρέφονται κατά των Εβραίων αλλά κυνηγούν και προπηλακίζουν τους οικονομικούς μετανάστες - προς το παρόν, διότι αύριο τίποτα δεν εγγυάται ότι δεν θα στραφούν και κατά του ελληνικού λαού. Ήδη, το πρώτο βήμα γίνεται με την σύσταση των περιβόητων «γραφείων εργασίας για Έλληνες».

Τι κάνει η Χρυσή Αυγή; Στέλνει τα τάγματα εφόδου στους έλληνες επιχειρηματίες τα οποία με ρόπαλα και εκβιασμούς αυτοδικούν σε βάρος τους, και τους υποχρεώνουν να απολύουν τους οικονομικούς μετανάστες και να προσλαμβάνουν τους «εκλεκτούς» του Κόμματος. Με όρους βεβαίως οι οποίοι ισχύουν στη ζούγκλα της αγοράς εργασίας και επιβάλουν αυθαίρετα και κατά το δοκούν τα περιβόητα «γραφεία ευρέσεως εργασίας» της Χρυσής Αυγής.

Έτσι, οι έλληνες εργαζόμενοι - για τους οποίους κόπτεται δήθεν η Χρυσή Αυγή -, περιθωριοποιούνται, καθίσταται είλωτες. Υποχρεώνονται λόγω της ανέχειας και της εξαθλίωσης να βυθίζονται σ΄ένα καθεστώς ζόφου που παραπέμπει σε καφκικές εικόνες. Εμπορευματοποιούνται και διακινούνται στο «σκλαβοπάζαρο» της Χρυσής Αυγής σε οποιαδήποτε τιμή και με κάθε ευκαιρία. Οποιαδήποτε κατάκτηση του εργατικού κινήματος ή και αυτή ακόμη η νομιμότητα γύρω από τις συνθήκες και την ασφάλεια εργασίας παραβιάζονται κατάφωρα. Οπως ακριβώς στα περιβόητα τάγματα εργασίας του Χίτλερ.




Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (193)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Φραγμός στους ναζιστες τρομοκράτες | 22/01/2013 01:12
    Νομίζω οτι πλέον μετα τις τελευταίες τρομοκρατικές επιθέσεις τα αστεία τελείωσαν - οργανώσεις με μελαμψους αρχηγούς ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΥΣ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ για βόμβες που μακελλεψαν 10 ανθρώπους ( Μιχαλολιακος ) και υπαρχηγός ( Κσιδιαρης ) ΥΠΟΔΙΚΟΥΣ για ληστεία με απόπειρα ανθρωποκτονίας ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ να κυκλοφορούν ελεύθεροι. Τέτοια αποβρασματα του κοινού ποινικού δίκαιου και Γερμανό - προδότες σαν τους πατεράδες τους ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΙΖΟΥΝ πρεπει να αντιμετωπίσουν απο την δημοκρ ατία μας οπως και οι αρχηγοί τους. Με ΝΕΑ ΛΑΙΚΗ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓ
    Χριστος Γ
    απάντηση10
     
     
    ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΠΑΚΙΣΤΑΝΩΝ | 04/10/2012 12:39
    O ΠΑΦΙΛΗΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ 18 ΕΥΡΩ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ.....ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΛΕEΙΝΟΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ.
    Χ.Α
    απάντηση56
     
     
    Χρυσαυγίτες, καληνύχτα! | 01/10/2012 14:10
    Προς όλους τους απίθανους τύπους που διακρίνουν την ηθική υπεροχή των πιστολέρο, οπαδών του ναζισμού (παλαιότερα και του σατανισμού): Κοιμηθείτε λίγο ακόμη, και ονειρευτείτε ότι θα γίνετε εξουσία. Μετά θα ξυπνήσετε αφού θα έχετε κάνει τη δουλειά των αφεντικών (όπως την κάνουν και οι σκουρόχρωμοι σκλάβοι που πολεμάτε και όλοι μας βέβαια στον α' ή β' βαθμό). Αλλά θα ξυπνήσετε στη φυλακή για εγκλήματα που θα έχετε κάνει με την καθοδήγηση των "αντισυνταγματαρχών" σας. Αν δεν με πιστεύετε, ρωτήστε και τους Σέρβους συναγωνιστές σας!
    Ελελεύ
    απάντηση921
     
     
     
    ΟΤΑΝ Η ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΗ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΕΝΟΣ ΑΜΑΘΟΥΣ ΓΟΝΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΟΝ ΕΞΩΘΕΙ ΣΤΗ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ | 01/10/2012 13:36
    Ώστε έτσι, η Χρυσή Αυγή "δήθεν" κόπτεται για τους Έλληνες εργαζόμενους τους οποίους θέλει "είλωτες". Ενώ οι συντελεστές της κλεπτοκρατικής δημοκρατίας των προνομιούχων συντεχνιών, από τον αφασικό ΟΑΕΔ μέχρι το ΚΚΕ της εργατοπατερικής εργολαβίας, συμπάσχουν τον πόνο του άνεργου Έλληνα. Όσο οι ανωτέρω συντεχνίες βαλτώνουν στο κοινωνικό τέλμα, αναμένοντας τον απελπισμένο άνεργο να χτυπήσει τη θύρα τους, η ΧΑ σπεύδει να τον συναντήσει και να λύσει το πρόβλημα του, στην πηγή του. Το ΚΚΕ δίνει μάχες χαρακωμάτων, παρακολουθώντας αποσβολωμένο την ΧΑ να κατακτά το ένα μετά το άλλο τα κοινωνικά του ερείσματα. Και ο αμαθής γονατογράφος, αναπαράγει ως ηχώ την ανιστόρητη και καταγέλαστη φρασεολογία του.
    ΙΩΝ ΦΙΛΙΠΠΟΥ
    απάντηση239
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
    ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΠΑΚΙΣΤΑΝΩΝ | 01/10/2012 12:44
    AYTO TO ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΠΑΦΙΛΗΣ ΓΙΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ 18 ΕΥΡΩ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ.....ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΙΣΧΡΟΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ.
    προβοκατσιες τυπου Βορειας Κορεας
    απάντηση174
     
     
    Η λογική της Αριστεράς, ποιο το περίεργο; | 30/09/2012 22:50
    Κύριε Νικολακόπουλε, η διαρκής "πρόσληψη" λαθρομεταναστών σε δουλειές που ασφαλώς θα έκαναν και Έλληνες, δεν σας ενοχλεί. Σας ενοχλεί αν ένα κόμμα (ακροδεξιό ή ακροαριστερό ή κεντρώο, δεν με ενδιαφέρει) ανακοινώνει ότι θα κάνει γραφείο εύρεσης εργασίας για Ελληνες. Δεν είναι παράλογο το άρθρο σας. Απεναντίας, είναι σύμφωνο με τη λογική σας. Τη λογική της Αριστεράς. Μόνο που αυτή η Αριστερά που εκπροσωπείται έφτασε την Ελλάδα εδώ που την έφτασε και ήδη είστε στο χείλος του σκουπιδοτενεκέ. Σας παρακαλώ πολύ, μόλις πέσετε μέσα, κλείστε και το καπάκι γιατί βρωμάει πολύ. Εγώ βαριέμαι να το κάνω. Καλή σου νύχτα θείο...
    Δυτικά
    απάντηση173
     
     
    Τώρα... | 30/09/2012 22:03
    Να απελαθούν άμεσα οι φασίστες της χα από την χώρα
    N.F.L.
    απάντηση818
     
     
    Ενημέρωση, για το σχόλιο "Ακράτεια"... | 30/09/2012 21:50
    Ακράτεια... Κύριε αρθρογράφε, εάν μελετήσεις προσεκτικά τα 166 σχόλια τα οποία έχουν αναρτήσει, (μέχρι τώρα), οι σχολιαστές είμαι βέβαιος ότι θα προβείς στις ακόλουθες διαπιστώσεις, (εμφανέστατες σε όλους). 1. Το άρθρο σου απορρίφθηκε από την συντριπτική πλειονότητα των σχολιαστών, κατά τρόπο εκκωφαντικό. 2. Εάν αποδώσουμε σημασία και στον ευχερώς επεηραζόμενο αριθμό δηλώσεων αρέσκειας, (like) και απαρέσκειας, (dislike), οι οποίες αποδόθηκαν για το άρθρο σου, τότε η απόρριψή του έχει λάβει τη μορφή χιονοστιβάδας. 3. Στη θέση σου, θα είχα προβλήματα με το πεπτικό σύστημα του οργανισμού μου. Δηλαδή, θα είχα ήδη διαπιστώσει ότι πέραν της ακράτειας λόγων
    Ιατρός
    απάντηση133
     
     
    Πάλι κυριάρχησε επικοινωνιακά... | 30/09/2012 21:19
    Μελέτησα με προσοχή το προτεινόμενο σύνθηκα και πρέπ[ει να δηλώσω ότι πάλι κυριάρχησε επικοινωνικά η Χρυσή Αυγή. "Ένα ευρηματικό σύνθημα... | 09:29 Σας γνωρίζω ότι φίλος μου, (μελλοντικός ψηφοφόρος του Λαϊκού Συνδέσμου "Χρυσή Αυγή"), μου μετέφερε το ακόλουθο σύνθημα, το οποίο αποτελεί την αποτύπωση της σταδιακής εξαχρείωσης ενός πολίτη. Τα τρία Α: 'Αχρηστος, Αχρείος, Αριστερός. Είναι προφανές ότι ο τελευταίος προσδιορισμός αντιστοιχεί στον υπερθετικό βαθμό εξαχρείωσης ενός πολίτη και ότι ο αριθμός τρία, (3), παραπέμπει ευθέως στον τρόπο αντιμετώπισης των πολιτών αυτών... Εκτιμών τα ευρηματικά συνθήματα" Το σύνθημα μπορεί να απευθυνθεί και σε ένα μόνο πρόσωπο...
    Επικοινωνιολόγος
    απάντηση114
     
     
    τι ειναι νομιμο; | 30/09/2012 13:34
    Για να καταλάβω, εσύ έναν εργοδότη που έχει στην επιχείρηση του παράνομα ένα λαθρομετανάστη (ο όρος είναι της ευρωπαϊκής ένωσης) δεν μιλάμε για νόμιμο ξένο εργάτη, τον υποστηρίζεις και θεωρείς ηθικό την ανασφάλιστη εργασία και τη διαρροή συναλλάγματος έχοντας τόσους έλληνες άνεργούς; Ο όρος οικονομικός μετανάστης δεν υπάρχει, υπάρχουν οι όροι επισκέπτης (τουρίστας) και μετανάστης, απορώ ποιος τον εφεύρε.
    .....
    απάντηση246
     
     
    Μούργος όχι "burgos"... | 30/09/2012 13:12
    Προς τον σχολιαστή ο οποίος υπέγραψε με το ψευδώνυμο ""burgos", τα ακόλουθα: "Απάντηση σε Π.Γ. Απάντηση | 01:26 φανταζομε να εχεις καταλαβει οτι ολοι αυτοι τις χαχα ειναι ολοι οσοι δεν διορισε η ΝΔ.Πικρα στιλ ΛΑΟΣ.και πλεον κολοπαιδια του μιχαλολιακου.Παω στοιχημα οτι ο μπαμπας σου ειναι φολα δεξιος.Οποτε ασε τα ιδεολογικα ....ξερεις εσυ,θελω εφαπαξ και εγω,γιατι δεν μου το δινεται? burgos" Κύριες, (λέμε τώρα...), σχολιαστά. Το ψευδώνυμό σας είναι "Μούργος", γιατί ταλαιπωρείτε το "burgos".;;;
    Μη Μούργος
    απάντηση73
     
     
    Ένα ευρηματικό σύνθημα... | 30/09/2012 09:29
    Σας γνωρίζω ότι φίλος μου, (μελλοντικός ψηφοφόρος του Λαϊκού Συνδέσμου "Χρυσή Αυγή"), μου μετέφερε το ακόλουθο σύνθημα, το οποίο αποτελεί την αποτύπωση της σταδιακής εξαχρείωσης ενός πολίτη. Τα τρία Α: 'Αχρηστος, Αχρείος, Αριστερός. Είναι προφανές ότι ο τελευταίος προσδιορισμός αντιστοιχεί στον υπερθετικό βαθμό εξαχρείωσης ενός πολίτη και ότι ο αριθμός τρία, (3), παραπέμπει ευθέως στον τρόπο αντιμετώπισης των πολιτών αυτών...
    Εκτιμών τα ευρηματικά συνθήματα
    απάντηση3119
     
     
     
    Η ηθική επιβολή της Χρυσής Αυγής επί των αντιπάλων της... | 30/09/2012 09:20
    Συμφωνώ πλήρως με τον σχολιαστή "Επαγγελματία Επικοινωνιολόγο", ο οποίος διαπιστώνει την ηθική επιβολή των σχολιαστών της Χρυσής Αυγής επί των αντιπάλων τους. Αρκεί να εξέτασει ο οιοσδήποτε το τι συζητείται στη κοινωνία για να κατανοήσει ότι η Χρυσή Αυγή ήρθε για μείνει στο πολιτικό σύστημα, το οποίο και θα υποχρεώσει να αναπροσδιορισθεί και να δράσει.
    'Ελληνας Πολίτης
    απάντηση3111
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Συμφωνώ απολύτως με τον σχολιαστή "Επαγγελματία Επικοινωνιολόγο"... | 30/09/2012 08:58
    Τα σημάδια της αλλαγής στάσης του λαού είναι πλέον εμφανή... | 29/09/2012 17:26 Για όποιον ασχολείται επαγγελματικά με την επικοινωνία τα σημάδια αλλαγής στάσης του λαού είναι πλέον εμφανή. Θα περιορισθώ να αναφέρω τα εξής: 1. Στο διαδίκτυο τα αναρτώμενα σχόλια είναι, αριθμητικά, συντριπτικά υπέρ της Χρυσής Αυγής. 2. Τόσον η ποιότητα των αναρτώμενων υπέρ της Χρυσής Αυγ'ης σχολίων, αλλά και η επιθετικότητά τους δείχνουν σαφώς ότι οι σχολιαστές οι οποίοι τα γράφουν είναι πεπεισμένοι ότι έχουν ήδη επιβληθεί ηθικά των αντιπάλων τους. 3. Η αριστερά, (η οποία μέχρι πρόσφατα), κυριαρχούσε ιδεολογικά στην ελληνική κοινωνία, (με τη βοήθεια των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας...), δείχνει να έχει χάσει πλήρως αυτή την κυριαρχία και να έχει αντικατασταθεί από τη Χρυσή Αυγή. Επαγγελματίας επικοινωνιολόγος
    Άλλος επαγγελματίας επικοινωνιολόγος
    απάντηση257
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Ακράτεια... | 30/09/2012 07:24
    Κύριε αρθρογράφε, εάν μελετήσεις προσεκτικά τα 107 σχόλια τα οποία έχουν αναρτήσει, (μέχρι τώρα), οι σχολιαστές είμαι βέβαιος ότι θα προβείς στις ακόλουθες διαπιστώσεις, (εμφανέστατες σε όλους). 1. Το άρθρο σου απορρίφθηκε από την συντριπτική πλειονότητα των σχολιαστών, κατά τρόπο εκκωφαντικό. 2. Εάν αποδώσουμε σημασία και στον ευχερώς επεηραζόμενο αριθμό δηλώσεων αρέσκειας, (like) και απαρέσκειας, (dislike), οι οποίες αποδόθηκαν για το άρθρο σου, τότε η απόρριψή του έχει λάβει τη μορφή χιονοστιβάδας. 3. Στη θέση σου, θα είχα προβλήματα με το πεπτικό σύστημα του οργανισμού μου. Δηλαδή, θα είχα ήδη διαπιστώσει ότι πέραν της ακράτειας λόγων υπάρχει και ακράτεια στερεών... Να το προσέξεις...
    Ιατρός
    απάντηση2910
     
     
    @ΖΗΤΩ Η ΧΑ! | 30/09/2012 04:46
    ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΝΑΡΧΟ$ΥΡΙΖΑΙΟ ΤΡΟΛ ΤΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΟΝ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.Ο ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΟ
    ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ ΠΑΘΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ Χ.Α
    απάντηση2811
     
     
    Ώστε οι ΧΑ ΔΕΝ είναι Ναζιστές με πρόβειες εθνοσωτήρων? | 30/09/2012 04:32
    @Πάνος: Ώστε οι ΧΑ ΔΕΝ είναι Ναζιστές με προβειές εθνοσωτήρων? Κοίτα ΤΙ μαθαίνουμε στα γεράματα! Τότε όλες αυτές οι αποδείξεις, τα άρθρα, και τα δημοσιοποιημένα πιστεύω τους ανήκουν σε ΑΛΛΗ Χρυσή Αυγή? http://jungle-report.blogspot.com/2012/03/blog-post.html Και με αυτά που μας λες, όταν η ΧΑ διώξει όλους τους ξένους, θα σωθούμε...? ΔΕΝ το ήξερα ότι ο Ακης, και τόσοι πολιτικάντηδες και Έλληνες καρχαρίες και κλεφτες τις ζωής μας ήταν ....ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟI. ευτυχώς που μας φώτισες Πάνο μου!
    Matoula
    απάντηση1526
     
     
    ΤΑ ''ΚΑΛΑ'' ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ | 30/09/2012 03:57
    Ατομικές και ομαδικές εκτελέσεις ανθρώπων που θεωρούνταν πολιτικοί αντίπαλοι, χωρίς ή με αυθαίρετες δίκες, αιματηρές καταστολές διαδηλώσεων και απεργιών, θανάτωση ομήρων και αιχμαλώτων πολέμου στη Ρωσία το 1918-1922. Θάνατος από πείνα περίπου 5 εκατομμυρίων ατόμων ως αποτέλεσμα επιτάξεων, ιδιαίτερα στην Ουκρανία το 1921-1923. Ο λιμός χρησιμοποιήθηκε ως πολιτικό όπλο από αρκετά κομμουνιστικά καθεστώτα και όχι μόνο στη Σοβιετική Ένωση. 3. Εξόντωση 300.000-500.000 Κοζάκων μεταξύ 1919 και1920 ι 4. Δεκάδες χιλιάδες χάθηκαν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης. Εδώ ξανά, έλλειψη πρόσβασης σε αρχεία κάνει την έρευνα αδύνατη 5. 690.000 άτομα καταδικάστηκαν αυθαίρετα σε θάνατο και εκτελέστηκαν ως αποτέλεσμα του «διωγμού» στο κομμουνιστικό κόμμα το 1937-1938. Χιλιάδες άλλων εκτοπίστηκαν ή τοποθετήθηκαν σε στρατόπεδα. Συνολικά μεταξύ 1ης Οκτώβρη 1936 και 1ης Νοέμβρη 1938 περίπου 1.565.000 συνελήφθηκαν και από αυτούς 668.305 εκτελέστηκαν. Σύμφωνα με πολλούς μελετητές αυτά τα νούμερα είναι υποτιμημένα και θα πρέπει να επαληθευτούν όταν όλα τα αρχεία γίνουν προσβάσιμα 6. Εκατομμύρια εκτοπίστηκαν το 1930-1932Τα πιο βίαια εγκλήματα των κομμουνιστικών καθεστώτων όπως οι μαζικές δολοφονίες και γενοκτονία, βασανισμός, δουλική εργασία, και άλλες μορφές μαζικού φυσικού τρόμου συνεχίστηκαν στη Σοβιετική Ένωση και σε μικρότερη έκταση σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες έως το θάνατο του Στάλιν Το 1940 ο αριθμός των κρατουμένων έφτανε τα 2.350.000 σε 53 συμπλέγματα στρατοπέδων συγκέντρωσης, 425 ειδικές αποικίες, 50 αποικίες ανηλίκων και 90 σπίτια νεογέννητων. Συνολικά υπολογίζονται οι βίαιοι θάνατοι των κομμουνιστικών καθεστώτων ανά την υφήλιο στα εκατό εκατομμύρια νεκρούς τους τριπλάσιους από τον ναζισμό και παρ΄'ολα αυτά οι υμνητές των αιμοσταγών δολοφόνων αυτών θεωρούνται ''πρότυπα'' δημοκρατίας.Κακός ο Χίτλερ κάκιστος κανείς δεν το αμφισβητεί αλλά όχι να βγάλουμε και ''ανθρωπιστες'' τον Στάλιν και τον Μάο.ΗΜΑΡΤΟΝ!!!
    sakis
    απάντηση3713
     
     
     
    Anyparksia Ethous Yperifanias Kai Timis | 30/09/2012 03:08
    To miasma tou eleeino-drapeti Karamanli(senior) kai afto tou archialite pornou Andrea Papandreou, me to : "eis to eksis tha vlepete monon nekroferes na vgainoun ap' tis pyles tou Korydallou...." katafere to pleon thanasimo plegma sto ethos kai tin enoia ton ellinon stratiotikon, pou echoun katantisei deiloteroi ki ap, tis gynaikes kai anechontai na atenizoun me ypoklisi tin poreia tis choras eis tin genikin katastrofin katastofin tis.
    The Knight In The panther,s Skin
    απάντηση135
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων