Ενας δικτυακός συρφετός υπερεθνικιστών γλωσσαμυντόρων πήρε αφορμή από το άρθρο δασκάλας σε δημοτικό σχολείο της Ραφήνας και τις όποιες παρερμηνείες έκανε η εκπαιδευτικός, εσκεμμένα ή μη, πάνω στη Γραμματική που πρόκειται να διδαχθεί στην Ε’ και Στ’ Δημοτικού, για να σηκώσει έναν πόλεμο εναντίον των υποτιθέμενων «εχθρών της γλώσσας, του έθνους και της φυλής». Το όλο θέμα θα μπορούσε να μην είχε απασχολήσει κανέναν αν το Διαδίκτυο δεν πρόσφερε «πεδίο δόξης λαμπρόν» για να εξαπλωθεί ένα κυνήγι μαγισσών και να μπλέξει σε ένα γαϊτανάκι φαντασιώσεων ΜΜΕ, εκπαιδευτικούς, βουλευτές, γονείς και μαθητές. Ετσι, ένα ανύπαρκτο στην ουσία ζήτημα έφερε στο προσκήνιο αυτόκλητους υπερασπιστές της ελληνικής γλώσσας (κάποιοι από τους οποίους δεν είναι σε θέση να κάνουν τη βασική διάκριση ανάμεσα στους φθόγγους και στα γράμματα), δημιουργώντας μια ωραιότατη φούσκα εν μέσω θερινού καύσωνα. Η όλη υπόθεση απέδειξε ότι κάποιοι κατατρύχονται ακόμα από το σύνδρομο του περιούσιου λαού που όλοι τον έχουν στο μάτι και ετοιμάζονται να σηκώσουν μαχαίρια για την τιμή της γλώσσας.


Eγερση ανύπαρκτων προβλημάτων

Η συνωμοσία των φθόγγων

Παραφωνίας έπαινος

Η Γλώσσα στις σκιές του Internet

«Οι δάσκαλοι είμαστε πιο υπεύθυνοι»

«Υπάρχουν επιστημονικά κριτήρια που δεν αλλάζουν»