από metereologos.gr
Κυριακή 22 Ιουλίου 2018
 
 

ΔΗΜΑΡ: Και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Η Αριστερά, εκτός από το σύντομο διάστημα του 1989, δεν έχει βρεθεί μετά τον Εμφύλιο, στην κεντρική κυβέρνηση.

Σήμερα ένα τμήμα της πάλαι ποτέ ανανεωτικής Αριστεράς διαβουλεύεται για τη συμμετοχή της σε μία κυβέρνηση η οποία θα έχει το δυσκολότερο έργο τουλάχιστον μεταπολιτευτικά.

Εως εδώ καλά. Από τη στιγμή όμως που αποφασίζει να συμμετάσχει, πρέπει άμεσα να αποβάλλει τις κακές συνήθειες του παρελθόντος. Το ένα βήμα μπρος, δύο βήματα πίσω, ιστορικά δεν βγήκε ποτέ σε καλό στην ελληνική Αριστερά.

Το να στηρίζει κανείς με ψήφο εμπιστοσύνης μία κυβέρνηση, χωρίς να μπορεί να καθορίζει κάποια σημεία της πολιτικής της και να την ελέγχει από μέσα είναι κουτοπόνηρο αν όχι θανατηφόρα ανόητο.

Η απόφαση είναι μία. Στηρίζω την κυβέρνηση ΝΔ, ΠαΣοΚ, ΔΗΜΑΡ συμμετέχοντας ενεργά σε αυτήν με τα καλύτερα στελέχη μου καθορίζοντας από τα μέσα την πολιτική της και παίρνοντας το ρίσκο αυτής της συμμετοχής με ό,τι συνεπάγεται αυτό.

Σε διαφορετική περίπτωση μένεις απέξω, το παίζεις ΣΥΡΙΖΑ, πας διακοπές και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Το πολύ πολύ να σε απορροφήσει ο ΣΥΡΙΖΑ στις επόμενες εκλογές, ρίσκο που το έχεις βέβαια και στην περίπτωση συμμετοχής σου σε μία κυβέρνηση που χαρακτηρίζεται μνημονιακή.

Από τη ΔΗΜΑΡ, ένα κόμμα που θέλει να διαθέτει τα χαρακτηριστικά της ευρωπαϊκής Αριστεράς, οι ψηφοφόροι της θα περίμεναν περισσότερο θάρρος από τη στιγμή που έκρινε ότι απαιτούνταν να κάνει το μεγάλο βήμα της συμμετοχής της στην κυβέρνηση, βοηθώντας με τις όποιες δυνάμεις της να βγει η χώρα από τη χειρότερη ίσως κρίση της σύγχρονης ιστορίας της.

Τα δύο πόδια σε δύο βάρκες δεν της ταιριάζουν και όσο γρηγορότερα το καταλάβει τόσο καλύτερα για όλους.


Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (47)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Νεα εποχή | 22/06/2012 01:04
    Εκτός του αστυφύλαξ και χωροφύλαξ εγω θα πήγαινα και με τον νωματάρχη προκειμένου να συλλάβουμε τον κλέφτη..(να σωθεί η χώρα δηλ) Εχουμε μπεί σε περίοδο συνεργασιών... άγνωστη ακόμα έννοια για πολλούς στην πολιτική.. Τα λιγοστά χαμόγελα και μετρημένα λόγια στην ορκομωσία σήμερα μας προετοιμάζουν για αυτη την νέα εποχή Μπράβο στη ΔΗΜΑΡ που εισάγει νεα ήθη στη πολιτική... Θα μπορούσε κάποιος να προσάψει στη ΔΗΜΑΡ γιατί τώρα και οχι τον Μάϊο... αλλά κανείς δεν είναι τέλειος.
    takis
    απάντηση01
     
     
    Τουλάχιστον η βάρκα ταξιδεύει... | 21/06/2012 19:37
    Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι όπως και να έχει η ΔΗΜΑΡ έβγαλε τη βάρκα της να ταξιδέψει! Δεν είναι βολεμένη στην αιώνια κριτική και στις καταγγελίες γεγονότων που έχουν ήδη συμβεί!Μπαίνει στην κυβέρνηση παίρνοντας ένα τεράστιο ρίσκο και αυτό είναι προς τιμήν της
    nikolas
    απάντηση12
     
     
     
    αλοθι | 21/06/2012 10:56
    Σημίτης και Ανδριανόπουλος συστήνανε ψήφο στη ΔΗΜΑΡ γι αυτούς που είχαν σιχαθεί νδπασοκ. Βέβαια ατυχήσανε γιατί αυτούς πήρανε τελικά. Αλλά ο κ Κουβέλης έχει απογοητεύσει όλους τους υπόλοιπους γιατί έλεγε ότι δε θα δώσει αριστερό άλοθι σε μια συγκυβέρνηση νδπασοκ. Τέλος πάντων ξεχάστε την τη Δημαρ.Τελείωσε.Τουλάχιστον σαν αριστερό κόμμα.
    al
    απάντηση511
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    O ρόλος της ΔΗΜ.ΑΡ. | 21/06/2012 01:33
    Συμφωνώ με το άρθρο του κ. Τάσου Μπάρλα στη γενική του κατεύθυνση. Είναι σαφές το πρόταγμα της νέας κυβέρνησης που ήδη σχηματίζεται. ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ ΚΑΙ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΟΙ ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ. Και εγώ ρωτώ με την σειρά μου: Πώς είναι δυνατόν , όταν εξ ορισμού ως αριστερό κόμμα τάσσεσαι με τα συμφέροντα της κοινωνικής πλειοψηφίας των εργαζομένων, ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΜΟΝΕΤΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ; Η πράξη σε ξεσκεπάζει και το αποτέλεσμα σε ξεβράζει. Η στάση της ΔΗΜ.ΑΡ. είναι σαφώς ευκαιριακή και δίνει μια διέξοδο στους κύριους εκφραστές της υποτέλειας αλλά και στους θιασώτες του σεσηπότος πολιτικού συστήματος να ασκούν το ειδεχθές έργο τους σε βάρος του εργαζόμενου ελληνικού λαού.
    Bασίλης Μ.
    απάντηση57
     
     
    Bravo dhmar | 20/06/2012 23:40
    Bravo sthn Dhmar. Ta problhmata ta lynoume... den ta apofeugoume. Sigoura kai kybernitikh empeiria tha apoktisoun kai sebasmo apo to lao.
    BOB
    απάντηση101
     
     
     
    εγώ λέω | 20/06/2012 23:11
    εγώ προτείνω κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΜΛΚΚΕ- ΚΚΕΜΛ με στήριξη ΝΔ. Χωρίς προϋποθέσεις, μόνο κανα-δυό υπουργεία.
    Τάσος Κωστής
    απάντηση22
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    lyseis kyrioi lyseis | 20/06/2012 21:29
    Ορισμένoi γραφουν χυδαία σχόλια για τον Κουvέλι...επειδή εγώ νομίζω ότι αυτό που έκανε ήταν πράγματι υπεύθυνο ας μας πουν οι εναντιωμένοι τι έπρεπε να κάνει....Λύσεις κύριοι, λύσεις, μπουχτίσαμε από αερολογίες και ανεύθυνες κριτικές
    dpkt
    απάντηση31
     
     
    Συμφωνώ απολύτως με την ανάλυση | 20/06/2012 21:08
    Απολύτως
    george
    απάντηση2015
     
     
     
    Υπερεβησαν τον ευκολο λαίκισμο | 20/06/2012 20:16
    Εαν εισαι πολιτης καλης πιστεως και οχι εμπαθης ή στενα κομματικος μπορει να καταλαβεις την Δημαρ. Oτι δεν ειναι ευκολο να συνεργαστεις ωστε στην πραξη και οχι στα λογια ή στο λαίκισμο να συμβαλλεις στην αυξηση των περιθωριων διασωσης της χωρας .Ετσι παρα το οτι πολλοί τους κατηγορησαμε για στρογγυλοποίση πρεπει να δεχθουμε οτι ειχαν το θαρρος να κανουν την υπερβαση του ευκολου λαικιστικου δρομου που αλλοι ακολουθησαν με συνεπεια σε βαρος πολων μας .
    vp.m
    απάντηση3711
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Ο δύσκολος δρόμος | 20/06/2012 19:43
    Δυστυχώς στον τόπο μας η λέξη συνεργασία για κάποιους είναι συνώνυμο με την λέξη προδοσία.. λες και Δημοκρατία δεν σημαίνει διάλογος και σύνθεση απόψεων. Η Δημ ,Αρ επιλέγει τον δύσκολο δρόμο της ευθύνης και καλά κάνει μια και αυτό είχε δηλώσει προεκλογικά.
    Κώστας33
    απάντηση5511
     
     
    ανοησίες μετά συγχωρήσεως | 20/06/2012 19:12
    τις λέξεις "προγραμματική συμφωνία" τις έχετε ακούσει ποτέ κύριε Μπάρλα; Το γεγονός ότι δημαρ και νδ έχουν τεράστιες πολιτικές διαφορές το γνωρίζετε ή ήρθατε απο τον Άρη; Ειλικρινά πιστεύετε ότι είναι δυνατό ένα αριστερό κομμα να συμμετάσχει σε μια δεξιά κυβέρνηση χωρίς να έχουν συμφωνήσει σε 5-10 σημεία; Επομένως προς τι αυτή η υστερία κατάτης δημαρ;
    alex
    απάντηση269
     
     
    Για το Χωροφύλαξ και Αστυφύλαξ | 20/06/2012 18:56
    Κρίμα κύριε Μπαρλά, το σχόλιο σας σχετικά με τη ΔΗΜ.ΑΡ. έχει αδύναμη πολιτική ανάλυση και είναι σε αναντιστοιχία με τη σοβαρότητα της εφημερίδας σας. Στην παρούσα συγκυρία καταγράφηκε μια μικρή "πολιτική επανάσταση" εξαιτίας της ΔΗΜ.ΑΡ. για δυο λόγους: 1) Για πρώτη φορά μπήκε στην πολιτική κουλτούρα μας η "προγραμματική συμφωνία" για συγκυβέρνηση δεξιού με αριστερό κόμμα και 2) Για πρώτη επίσης φορά "η φερεγγυότητα των προσώπων" έγινε δεκτή σαν κανόνας πολιτικής κυβερνητικής συνεργασίας και βέβαια με πρόσωπα κύρους και αποδοχής, όχι στενά πολιτικά και αυτό προς αποφυγή "σκοπέλων" τύπου κατεστημένων πολιτικών ανδρών και βέβαια χωρίς την πρεμούρα των υπουργικών θώκων! Και όλα αυτά τα καταδικάσατε με ελαφριά καρδιά αναφερόμενοι σε προπατορικά αριστερά αμαρτήματα ή σε απορρόφηση από το ΣΥΡΙΖΑ και πάει λέγοντας
    Στέλιος Σ. Θεσσαλονίκη
    απάντηση217
     
     
    Μη μιλάς, αν δεν έχεις κάτι να πεις | 20/06/2012 18:19
    Η ΔΗΜΑΡ στηρίζει την κυβέρνηση. Της παρέχει ψήφο εμπιστοσύνης και αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη και το κόστος της στήριξης αυτής. Αν ήθελε να είναι απ' έξω, μπορούσε απλώς να την καταψηφίσει ή να απέχει. Το άρθρο αυτό, γράφτηκε απλώς για να γραφτεί.
    Ανώνυμος / η
    απάντηση369
     
     
     
    εντός, εκτός και επί τα αυτά | 20/06/2012 17:22
    εγώ ως ένας απλός θνητός και μακρινός θεατής των πραγμάτων μεταφράζω την στάση πασοκ και δημαρ ως εξής: καθόμαστε δίπλα στο κάδρο αλλά δεν μπαίνουμε μέσα, εάν το εγχείρημα πετύχει θα το κάνουμε, αν όχι θα είναι πιο εύκολο να φύγουμε τρέχοντας και κανένα στέλεχος δεν θα είναι συνδεδεμένο με την αποτυχία. Θεωρώ πως πρόκειται για στάση από την οποία προκύπτει πως δεν πιστεύουν στην επιτυχία του εγχειρήματος.
    Σεισμολόγος
    απάντηση1523
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Ούτε, ούτε | 20/06/2012 16:20
    Ούτε με τον αστυφύλαξ ούτε με τον χωροφύλαξ είναι η ΔΗΜΑΡ, μόνο με τα ποστοτά της, όπως πάντα με την αριστερά. Σιγά να μην συνέπρατε ο Κουβέλης με τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ αν δεν υπήρχε ο ΣΥΡΙΖΑ. Σιγά να μην συνέπρατε ο Φλωράκης με τη ΝΔ αν το ΠΑΣΟΚ τότε ήταν ...ετοιμοθάνατο και ήλπιζε να το αποτελειώσει προς άγρα ψήφων. Δυστυχώς εξακολουθούν και υπάρχουν αριστεροί στην Ελλάδα παρα τα όσα έγιναν τη 10ετία του 40.
    Antonis
    απάντηση1634
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    καρατζαβέλης | 20/06/2012 15:54
    Ο Κουβέλης θέλει και να "γλείψει" λίγο μελάκι αλλά και να αποφύγει τα γιαούρτια και το κράξιμο από τους ψηφοφόρους. Και φοβάται να βάλει δικούς του υπουργούς μην του την κοπανήσουν όπως ο Άδωνις και ο Βορίδης και μείνει Καρατζαβέλης
    Ανώνυμος / η
    απάντηση2538
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Ερώτηση | 20/06/2012 15:43
    Πως γίνεται ο Κουβέλης να συνεργαστεί με το Σαμαρα? Ο Σαμαράς έχει υπογράψει ότι θα επιδιώξει αλλάγές αυστηρά μέσα στο πλαίσιο του προγράμματος του μνημονίου. Μήπως ο Σαμαράς έχει αποσύρει την υπογραφή του από γράμμα που ΄έστειλε στις Βρυξέλλες? Η μήπως ο Κουβέλης έγινε υποστηρικ΄της του μνημονίου?
    fiona
    απάντηση2722
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Κι ομως | 20/06/2012 15:37
    εχει τα περιθωρια η οποια ελληνικη κυβερνηση να χαραξει πολιτικη; κι αν ναι εως που ειναι τα ορια ελαστικοτητας; Η Δημαρ καλα κανει και δεν επωμιζεται το βαρος συγκυβερνησης, αφου η οποιαδηποτε κυβερνηση θα πρεπει να σκυψει. Αντιθετως, κρατωντας αποσταση μπορει να δωσει στην οποια κυβερνηση επιχειρηματα, δεδομενου οτι ενα απ τα κομματα που τη στηριζει δε συμφωνει με το απολυτο της τροικας (στα χαρτια ολα αυτα). Επομενως γιατι να καει οπως ο λαος απο τη στιγμη που δεν εχει και το βαρος για να χαραξει πολιτικη, ΝΔ-Πασοκ το 151 το χουνε και μονοι τους; Πολυ καλα κανει και προσπαθει να μεινει απ εξω προωθοντας αριστερη ατζεντα προς την τροικα και την κυβερνηση οσο τους παιρνει και προσπαθωντας ταυτοχρονα να διατηρησει το προφιλ που εχτισε προς τους ψηφοφορους της.
    εγκαθετος
    απάντηση197
     
     
    H Δημαρ ανέλαβε τις ευθύνες της | 20/06/2012 15:14
    H Δημαρ ανέλαβε τις ευθύνες της και θα κριθεί από το αποτέλεσμα. Η ασυνάρτητη Αριστερά διάλεξε τον εύκολο δρόμο της κριτικής εκ του ασφαλούς. Θα κριθεί και αυτή
    imichalo
    απάντηση3717