από metereologos.gr
Σάββατο 21 Ιουλίου 2018
 
 

Ο Ανδρέας Παπανδρέου ούτε «τεμαχίζεται» ούτε «αντιγράφεται» ούτε πλαστοπροσωπείται»

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Σε μια κρίσιμη περίοδο για το ΠαΣοΚ, ο Α. Παπανδρέου μεταξύ άλλων ανέφερε, ότι το ΠαΣοΚ είναι κίνημα λαού, ανήκει στο λαό δεν «τεμαχίζεται», ούτε και «κληρονομείται»...

Εμείς, που πορευτήκαμε με τον Α. Παπανδρέου από την 3η του Σεπτέμβρη 1974 και αποτελούμε τον κορμό του λεγόμενου «ιστορικού ΠαΣοΚ», δηλώνουμε σε όσους επιχειρούν να πλαστοπροσωπήσουν η και να αντιγράψουν τον Α. Παπανδρέου, ότι ΠαΣοΚ και Α. Παπανδρέου  ταυτίζονται, δεν τεμαχίζονται, δεν διαχωρίζονται και κυρίως, δεν επιτρέπουμε σε κανένα να τα καπηλεύεται.

Σε λίγες εβδομάδες, συμπληρώνονται 16 χρόνια από τον θάνατό του και όμως συνεχίζει να πλανάται πάνω από την χώρα, η πολιτική του παρουσία και η ιστορική του παρακαταθήκη, παρά τις προσπάθειες πολλών να τον εξαφανίσουν από τις καρδιές και τα μυαλά των απλών ανθρώπων.

Όμως κάποιοι με διάφορα επικοινωνιακά τρικ, χρησιμοποιώντας αποσπασματικά συνθήματα του Ανδρέα και του ΠαΣοΚ, επιχειρούν να παίξουν με το συναίσθημα της λαϊκής βάσης του ΠαΣοΚ και εννοώ αυτούς, που έχω ονομάσει μπλοκ της «Νέας Εθνικοφροσύνης», με επικεφαλής την «Αριστερή Εθνικοφροσύνη» του ΣΥΡΙΖΑ και του αρχηγού της, κ. Τσίπρα.

Της «Αναρχοδεξιάς Εθνικοφροσύνης», του κ. Καμμένου και της «Ακροδεξιάς Εθνικοφροσύνης» του κ. Μιχαλολιάκου.

Όσοι κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν, πρέπει να συνειδητοποιήσουν, ότι τα συνθήματα «Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες», «Λαϊκή κυριαρχία», «Κοινωνική Δικαιοσύνη», αποτελούν αναπόσπαστα και αδιαίρετα  συστατικά  του ΠαΣοΚ και της ιστορίας του.

Ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ, επικεφαλής του μπλοκ  των «Νέων Εθνικοφρόνων», επιχειρεί να σπεκουλάρει πάνω στην βαθιά κρίση που περνά η κοινωνία  και ο λαός μας, παίζει δηλαδή, με τον πόνο του λαού μας.

Πρέπει όμως να γνωρίζει, ότι «το ραντεβού με την ιστορία», δόθηκε μόνο μια φορά, στις 18 Οκτώβρη 1981 με το ΠαΣοΚ και τον Α. Παπανδρέου.

Το ΠαΣοΚ του Α. Παπανδρέου, δεν χώρισε τους Έλληνες, τους ένωσε, έδωσε φως στην αθέατη πλευρά της κοινωνίας, στους αποκλεισμένους αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης στο δράμα του εμφύλιου πολέμου, στους αποκλεισμένους της κοινωνίας,  τους κυνηγημένους πολιτικά και κοινωνικά, τους ένωσε με την άλλη μισή πλευρά της κοινωνίας, ενωθήκαμε όλοι, πάψαμε να χωριζόμαστε σε «μιάσματα και εθνικόφρονες», γίναμε όλοι Έλληνες πατριώτες, Δημοκράτες και προχωρήσαμε μαζί, για μια καλύτερη κοινωνία για μια καλύτερη Ελλάδα.

Τι σχέση μπορεί να έχουν σήμερα, αυτοί, που ξαναχτίζουν διαχωριστικές γραμμές, ανάμεσα στη «Νέα Εθνικοφροσύνη με τα νέα μιάσματα» που ξαναχωρίζουν τους Έλληνες, με τον Α. Παπανδρέου;

Εμείς όλοι, οι «δικαιωμένες γενιές», είμαστε πάλι εδώ, για να δώσουμε μαζί με τις «αδικημένες γενιές», που μπορεί  με δικές μας ευθύνες να αδικήθηκαν, εμείς λοιπόν, μαζί με το ΠαΣοΚ θα δώσουμε και πάλι την μάχη για την νέα δικαίωση, για μια νέα Ελλάδα, για μια νέα προοπτική.

Γνωρίζω ότι το ΠαΣοΚ στεναχώρησε και στεναχωρεί, όχι μόνο εμάς, έχει ιδιαίτερα στενοχωρήσει τις γενιές μετά «την γενιά της Αλλαγής του 81», που δεν έζησαν, δεν βίωσαν καταστάσεις πριν το '81, που όμως σήμερα, έχουν απόλυτο δίκιο να διαμαρτύρονται, να αντιδρούν, γιατί ζητούν, γιατί θέλουν, παρόν και μέλλον για τους ίδιους, για την χώρα τους.

Εμείς, που το 1981 δικαιώσαμε γενιές και γενιές, σήμερα, αισθανόμαστε περισσότερο την ανάγκη, να δικαιώσουμε και αυτούς, που πολλοί με πράξεις η παραλείψεις αδίκησαν.

Μαζί με τις αδικημένες νέες γενιές, πρέπει να δώσουμε τις μάχες, για να φανεί πάλι φως στην άκρη του τούνελ, για τα παιδιά μας, που κάθε μέρα μας βροντοφωνάζουν, «τι έκανες για μένα; τι χώρα μας παραδίδεις;».

Ο Α. Παπανδρέου, αλλά και το ΠαΣοΚ της πολιτικής και της ανάλυσης, το ΠαΣοΚ της στρατηγικής και της διαλεκτικής, ποτέ δεν ήταν στάσιμο, το ΠαΣοΚ του διαλόγου και της σκέψης, ήταν πάντοτε παρόν, που όμως επισκιάστηκε, από τον άκρατο κυβερνητισμό.

Αυτό το ΠαΣοΚ, δίνει πάλι το «παρών», για μια «νέα πολιτική συμφωνία» με τον λαό, για ένα «νέο συμβόλαιο» μαζί του, με βάση τα νέα δεδομένα, εθνικά, κοινωνικά, ευρωπαϊκά, με βάση τα δεδομένα του 21ου αιώνα.

Είναι αυτό το ΠαΣοΚ που όλοι θέλουμε,  ανανεωμένο σε απόψεις, θέσεις και πρόσωπα, που πρέπει να παραμένει ριζοσπαστικό,  ελπιδοφόρο, είναι το ΠαΣοΚ, που γεμάτο από περιπέτειες, γεμάτο από εμπειρίες, σοφία και πόνο, είναι το ΠαΣοΚ, που θα βρει πάλι την Ιθάκη, που κάθε Έλληνας χωριστά αλλά και όλοι μαζί προσδοκούμε.

Ο κ. Γιάννης Σουλαδάκης είναι Πολιτικός Μηχανικός, τ. Ευρωβουλευτής και τ. Μέλος Ε.Γ ΠαΣοΚ



Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (51)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Πόσα θες να μας τρελάνεις; | 23/05/2012 19:10
    Κάθε εχέφρων μένει άναυδος.Το άρθρο εμπίπτει στις αρμοδιότητες της ψυχιατρικής επιστήμης. Με δεδομένο αυτό, ο συντάκτης του έχει σοβαρές πιθανότητες να του καταλογιστεί το ακαταλόγιστο. Σε κάθε περίπτωση πάντως και δεδομένης της χρονικής συγκυρίας, όπου πάνω απ' όλα, φάνηκαν τα αποτελέσματα του παπανδρεϊσμού, χρειάζεται απίστευτο θράσος και ξετσιπωσιά ώστε να τολμά κάποιος να μιλάει για κοινωνική δικαιοσύνη, λαϊκή κυριαρχία και ότι η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες. ΝΤΡΟΠΗ.
    Βλάκας ψηφοφόρος σας του '81
    απάντηση148
     
     
    Ένας ήταν ο ΑΝΔΡΕΑΣ και δεν θα υπάρξει άλλος | 20/05/2012 03:10
    Σταχυολογώ: Αναγνώριση Εθνικής Αντίστασης, επιστροφή των προσφύγων του εμφυλίου πίσω στην Ελλάδα, εξασφάλιση Μεσογειακών Ολοκληρωμένων Προγραμμάτων (ΜΟΠ) με ουσιαστικό ΕΚΒΙΑΣΜΟ των Ευρωπαίων (απειλή να βάλει βέτο σε είσοδο Ισπανίας στην ΕΟΚ), κατάργηση παρακράτους, χτίσιμο νοσοκομείων και κέντρων υγείας σε όλη την χώρα, γενναία και ακομπλεξάριστη εξωτερική πολιτική. Φυσικά βέβαια έκανε και πολλά λάθη, και το ΠΑΣΟΚ είχε μέσα του και απατεώνες. Αλλά για κάθε Τσοχατζόπουλο υπήρχε και ένας Γεννηματάς και για κάθε Τσουκάτο-Μαντέλη ένας Αλευράς. Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε. Επίσης πρέπει να πω ότι όταν έχεις να αντιμετωπίσεις ένα ολόκληρο Δεξιό σύστημα εξουσίας, σου χρειάζονται και άνθρωποι για βρώμικες δουλειές όπως ο Μένιος Κουτσόγιωργας που μασούσε σίδερα και ξεφτίλισε για λογαριασμό ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ τον Καραμανλή. Ακόμη και οι βασιλόφρονες τότε χειροκροτούσαν τον Μένιο.
    Πέτρος Δεμέστιχας
    απάντηση1918
     
     
    Η αλήθεια | 20/05/2012 02:51
    Ο Ανδρέας Παπανδρέου ανέλαβε το 1981 μία Ελλάδα όπου αν είχες μία ξαδέρφη που ήταν στο ΕΑΜ επί κατοχής δεν μπορούσες να διοριστείς στο Δημόσιο, να πάρεις άδεια για το τρακτέρ σου, και που η Χωροφυλακή ήταν σωστός τύραννος. Έπρεπε ο Ανδρέας να αποκαταστήσει τόσο κόσμο. Έτσι έκανε διορισμούς, πήρε δάνεια και χρέωσε τη χώρα. Ας σκεφτούν όμως οι επικριτές του ότι αν δεν υπήρχε ένα στρεβλό αυταρχικό Κράτος της Δεξιάς από τον Εμφύλιο Πόλεμο μέχρι και το '81, τότε δεν θα υπήρχαν οι Πρασινοφρουροί του Ανδρέα και οι κλαδικές του ΠαΣοΚ. Τον Ανδρέα θα έπρεπε να τον εφεύρουμε ακόμη και αν δεν υπήρχε!
    Θ.Σ.
    απάντηση1615
     
     
    Μεγας απατεωνίσκος | 20/05/2012 00:00
    Ουτε τεμαχιζεται ουτε αντιγραφεται. Ήταν τοσο απατεώνας, φιλοτομαριστής, εξουσιομανής,και παμπερο συλλέκτης,που στα ποιο μιζαδόρα υπουργία ειχαι τοποθετήσει.Τσοχατζοπουλους και Κουτσογιωργιδες.Εκανε πολλές παλιανθρωπιές η μικρότερη ηταν που ακιρωσε την ιδιωτικοποίηση των λεωφορείων δικαιώνοντας τους Σταμουλοκολαδες και φωτοπουλους.
    φανουρης
    απάντηση1818
     
     
    Απαντηση στον "Ερρικος" και στους νεους | 19/05/2012 22:47
    Αυτο το "καταστρεψατε τη γεννια μου' το ακουω τακτικα και ειναι τοσο αδικο οσο ειναι μοιραιο. Δειχνει ανθρωπους που τα παρατησαν πριν καν τα πιασουν. Η γεννια σας εχει τρομακτικες ευκαιριες που η δικη μου δεν ειχε. Η δικη μου επρεπε να τις δημιουργηση τις ευκαιριες. Για παραδειγμα. Σημερα εκατομμυρια ανθρωποι κανουν πολλα χρηματα με τις νεες τεχνολογιες, η απλως χρησιμοποιωντας τον υπολογιστη τους. Θες παραδειγματα; ζητησε τα και θα στα δωσω. Στην Ελλαδα ομως ακομη και να κανης μια ιστοσελιδα της προκοπης ειναι δυσκολο. Σε αλλες χωρες με ηλιοφανεια 70-90 ημερων το χρονο κανουν θαυματα και πολλα χρηματα κατασκευαζοντας ηλιοσυλλεκτες και σημερα κατασκευαζουν ηλιοσυλλεκτες φτιαγμενους απο υφασμα η ακομη και χρωμα. Σημερα οι καλοι ηλιοσυλλεκτες εχουν αποδοση 15-18% Οι αυριανοι θα εχουν 40% και οι μεθαυριανοι 90% Ειναι μια απεραντη ευκαιρια με τρομακτικες δυνατοτητες. Στο παγκοσμιο εμποριο σημερα δεν γνωριζω ελληνκες εταιρειες με τετοιες δυνατοτητες Η Ελλαδα του ηλιου αποφασισε να παραγη ηλιακη ενεργεια οταν ειπαν στους αγροτες " εχεις τριαντα στρεμματα ελιες; Ξεκωλωσε τες, βαλε φωτοβολταικα και θα σου φερνουν στο καφενειο 200 χιλιαδες ευρω το χρονο. Και ετσι ο αγροτης εγινε βιομηχανος. Μπορω να σου λεω για ευκαιριες με την ωρα. Εχεις ποτε ακουσει για ανθρωπους που προκοβουν σε χωρες που δεν προσφερονται για προκοπη, βαζοντας κατω το μυαλο τους το πεισμα τους και τη σκληρη δουλεια τους; Τετοιοι ανθρωποι πρεπει να σου δειξουν το δρομο Ψαξε να τους βρης. Δεν ειναι μακρια σου. Κατα τα αλλα συμφωνω μ'αυτα που γραφεις. Συγχωρεσε σε παρακαλω την πολυλογια μου
    Ενας μεταναστης
    απάντηση101
     
     
     
    Απαντηση στον "Ανωνυμος/η" | 19/05/2012 22:00
    Τη γνωμη σου αγαπητε/ αγαπητη τη σεβομαι και συμφωνω για τα προσωπα που ανεφερες. Αλλα συλλογικα το κινημα απετυχε. Βολεψε, λαδωσε, αγορασε ψηφους, εκλεψε, διεφθειρε συνδικατα και συνδικαλιστες και ετσι εγινε υπευθυνο που οι συνδικαλιστες μετατραπηκαν απο αγωνιστες σει εκβιαστες.Κερδοφορες εταιρειες κλεισανε και πολλοι ομογενεις που αποφασισαν να γυρισουν και να επενδυσουν, βρεθηκαν μπροστα σε ενα κρατος ανικανο νωθρο διεφθαρμενο και εχασαν τα λεφτα τους. Κατα τη γνωμη μου δημιουργησε μια γεννια Ελληνων οι οποιοι πιστευουν στο ευκολο χρημα στην επιδειξη και στη βαθια γνωση τους για τα παντα αλλα νωθροι περιμενουν αλλους να τους σωσουν. .Αποδειξη ειναι οι μερες που ζουμε. Μονο η επαιτεια μας ελαττωθηκε και διαλυθηκαμε. ετσι; Δεν υποφερουμε απο καποιο πολεμο η αλλη μεγαλη καταστροφη, ετσι; Εγω εμαθα πως αν δεν μου φτανουν τα χρηματα πρεπει να βρω και δευτερη δουλεια. Τωρα αν μου πης πως δουλειες δεν υπαρχουν στην Ελλαδα θα σου αποδειξω το αντιθετο. Εκεινο που δεν υπαρχει ειναι διαθεση. Ευχομαι να μπορεσουμε καποτε να δουμε το χωριο μας απο τα γυρω υψωματα για να το γνωρισουμε καλυτερα. Ευχαριστω για την απαντηση σου.
    Ενας μεταναστης
    απάντηση93
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Σχόλιο | 19/05/2012 21:52
    Ο ΣΥΡΙΖΑ διεκδικεί το «παρελθόν» του ΠΑΣΟΚ , με το «λεφτά υπάρχουν» του ΓΑΠ και τη φρασεολογία του Ανδρέα Παπανδρέου και ευελπιστεί ένα κυβερνητικό μέλλον, μαζεύει από την δεξαμενή του, άγρια , ήμερα, λαβωμένα, κολακεύτηκε όταν ο Κούλογλου του είπε ότι τον συγκρίνουν με τον Ανδρέα, κορδώθηκε, αλλά όσο ψήλωσε ψήλωσε άλλους πόντους δεν παίρνει στην ηλικία του.Τακουνάκι σαν τον Σαρκοζί και λύνεται το θέμα. Βέβαια , τα καλά του Γιάννη όχι τον Γιάννη που λέει κι ο λαός!! Αλλά ότι κι αν κάνει, Ανδρέας, άντρας, προσωπικότητα, ένας ήταν!!
    Ko.K
    απάντηση93
     
     
    Αυτα που συνεβησαν... | 19/05/2012 21:31
    O A. Παπανδρεου αναγνωρισε την Εθνικη Αντισταση, εφτιαξε το ΕΣΥ και το ΑΣΕΠ, τον Ενιαιο Αμυντικο Χωρο Ελλαδας-Κυπρου, αναγνωρισε την γενοκτονια των Ελληνων του Ποντου, κατηργησε ενα σωρο απαρχαιωμενους και αυταρχικους νομους (οπως αυτος του τεντιμποισμου), πεταξε εξω απο τις Ενοπλες Δυναμεις τους χουντικους του φασιστα Αβερωφ και τοσα αλλα. Η Μαργκαρετ Θατσερ δηλωσε τσαντισμενη οτι στις διασκεψεις της ΕΟΚ ο μονος πρωθυπουργος που παντα επαιρνε οτι απαιτουσε ηταν ο Ελληνας (δηλαδη ο A. Παπανδρεου!!!!). Προφανως εκανε και πολλα λαθη, ειδικα στην οικονομια. Αλλα πρεπει να'σαι πολυ κολλημενος για να μην αναγνωρισεις τα θετικα του...
    Γιαννος
    απάντηση1814
     
     
    ΣΕΒΑΣΜΟΣ | 19/05/2012 21:09
    Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ. Ο ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΑ ΠΟΛΛΑ.
    ΜΑΡΙΑ
    απάντηση305
     
     
    Δεν "δικαίωσατε" "γενιές και γενιές". Καταστρέψατε γενιές και γενιές! | 19/05/2012 20:07
    Καταστρέψατε τη ζωή της γενιάς μου. Και δεν είχαμε καν γεννηθεί το 1981. Κλέψατε τα όνειρα μας και το μέλλον μας για να ταϊσετε τις οικονομικές τρέλες, τους σοσιαλ-δογματικούς παραλογισμούς, το κομματικό μένος σας της δεκαετίας του 80. Η σαπίλα της κοινωνίας μας, η κουλτούρα του Τσοβόλα-δώστα-ολισμού, η απώλεια κάθε σεβασμού για το ιερό πλούτο του κράτους και τα χρήματα των πολιτών, οι αναλφάβητες σοσιαλιστικές / κολλεκτιβιστικές οικονομικές πολιτικές που μας έθεσαν σε 30-χρονη παραγωγική στασιμότητα, η ανυπόφορη αύξηση του δημοσίου χρέους, η κατακόρυφη πτώση των ιδιωτικών επενδύσεων, η συνεχής πτώση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας μας, η εθνική αδυναμία και ανικανότητα στην όποια βρισκόμαστε σήμερα, η με μαθηματική ακρίβεια επακόλουθη των οικονομικών πολιτικών σας καταστροφή της Ελλάδας μας: αυτά χρωστάμε σε εσάς και στον Ανδρέα Παπανδρέου. Καταστρέψατε τη ζωή τόσων. Θα έπρεπε τους γραφικούς εθελότυφλους φανφαρονισμούς σας να τους γράφατε από το Κορυδαλλό. Έλεος πια.
    Ερρίκος
    απάντηση3339
     
     
     
    απαντηση στο η ιστορια τον εχει ηδη κρινει | 19/05/2012 19:58
    Πρωτον ο Ανδρεας Παπανδρεου δεν μπηκε φυλακη ετσι για την ιστορια. Δευτερον να σου θυμισω και γω αλλους οπως τη Μελινα Μερκουρη, Γεννηματα, Πεπονη , Χαραλαμποπουλο και ο καταλογος μπορει να συνεχιστει...Α και ο Γλεζος που τοσο σεβονται οι συντροφοι απο το Συριζα και δικαιως επι ανδρεα παπανδρεου με το ΠΑΣΟΚ πορευτηκε, ετσι για να διαβαζουμε και λιγο ιστορια. Προφανωςκαι εγιναν λαθη και ειναι γεγονος οτι κατι ατομα σαν τον Ακη αμαυρωσαν την εικονα του κινηματος οχι να τους βαζουμε ολους στο ιδιο σακι δεν ειναι σωστο και περαν αυτου ειναι και αδιεξοδο. Και επισης γεγονος αποτελει και οτι ο Τσιπρας "αντιγραφει" τα συνθηματα του ΠΑΣΟΚ της δεκαετιας του ογδοντα ...τυχαιο???? δεν νομιζω , αν η εποχη εκεινη ειχε πεθανει δεν θα το εκανε. και το γνωριζει πολυ καλα. Ευχομαι μονο ο ελληνικος λαος να μην μασησει και ψηφισει ενα κομμα που θα μας οδηγησει κατευθειαν σε χρεοκοπια και εξοδο απο το ευρω και οι μονοι που θα κερδισουν θα ειναι εκεινοι που ηδη εχουν βγαλει τα χρηματα τους εξω. Ευχομαι να μη ζησουμε μια εθνικη τραγωδια στο τελος. Και ξερετε τι λενε : μετα την απομακρυνση απο το ταμειο ουδεν λαθος αναγνωριζεται
    Ανώνυμος / η
    απάντηση3512
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Γιωργος και ξερο ψωμι . | 19/05/2012 19:49
    Tρεμοπρετεντεριδες σε απογνωση ... Παπανδρεου , εισαι πολιτικη προσωπικοτητα παγκοσμιου εμβελειας , αλλα για τους Ελληναραδες "λιγος" . H Merkel γλυφει εκει που εφτυνε . Xρυση Εθνικη Εφεδρεια . Στο συνεδριο ξανα αρχηγος ο Παπανδρεου . Αν οχι , να κανει νεο Ευρωπαικο Σοσιαλδημοκρατικο Κομμα Ελλαδος . Ελπιζω να προλαβει , πριν την νεα Εθνικη καταστροφη που κοντοζυγωνει με τους δειλους και μοιραιους που μας κυβερνουν .
    freeman
    απάντηση2118
     
     
    εντυπωσιακό | 19/05/2012 19:33
    Εμένα,αυτό που μου κάνει εντύπωση,είναι ο αριθμός των φίλων του κ.Σουλαδάκη!
    ανκα
    απάντηση2012
     
     
     
    ΠΟΜΦΟΛΥΓΟΠΑΡΑΓΩΓΟΣ | 19/05/2012 19:28
    E, βέβαια, κ. Σουλαδάκη, τι θα πείτε εσείς για τον Ανδρέα! Είστε κι εσείς απ' αυτούς που δεν θα τους ήξερε ούτε ο θυρωρός τους αν δεν σας μάζευε ο μακαρίτης από τα καφενεία κι από τα αμφιθέατρα και δεν σας μοίραζε δημόσιες θέσεις. Τα αποτελέσματα τα ξέρουμε. Μην προκαλείτε, τουλάχιστον, με δηλώσεις-πομφόλυγες.
    Μνήμων
    απάντηση3520
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Einai Polu Lupiro | 19/05/2012 19:07
    tha'lega asteio, na grafontai tetoia. Stis meres pou pernaei o topos omws, mono gia asteia den eimaste. Alntheia, (gia na stathw mono se ena xarakthristiko paradeigma) n efeuresn, n anoxn, kai n diadwsn tou TERATOSs tou AURIANISMOU pou katatsakise tnv oxi kai toso "athwa" Ellinikn koinwnia tinos paidi ntan? Tha prepei na kryvestai anti na prokaleite!!!!!
    Thanassis
    απάντηση1515
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Εθνική αυτογνωσία | 19/05/2012 18:27
    O A. Παπανδρέου δεν ήταν ούτε σωτήρας, ούτε καταστροφέας. Ήταν η ιστορική Ανάγκη για πολλούς λόγους! Κυρίως γιατί η Ελλάδα είχε γεράσει και είχε αποστεωθεί! Η αστική τάξη δεν είχε δημιουργήσει συνθήκες ανάπτυξης και το κράτος είχε αυταρχική δομή που φρενάριζε την πρόοδο! Οι νέες δημιουργικές και παραγωγικές δυνάμεις ήταν αποκλεισμένες από το σύστημα εξουσίας! Και όλο αυτό το σαραβαλιασμένο βαλκανικό όχημα με τις προβληματικές επιχειρήσεις, το 1980, μπήκε στην ΕΟΚ για να ανταγωνιστεί ισχυρές οικονομίες! Τελικά η Ελλάδα είχε αλματώδη άνοδο, αλλά τα κόμματα, συμπεριλαμβανομένου του πασόκ συναγωνίζονταν στις παροχές και προκάλεσαν την δημοσιονομική εκτροπή! Το χρέος ποτέ δεν ήταν πρόβλημα επί Ανδρέα. Κάθε οικονομία που θέλει να διευρυνθεί παίρνει δάνεια! Γιατί στηρίχτηκε στο κράτος; Ο ιδιωτικός τομέας μεταπολεμικά δεν μπόρεσε να αναπτυχθεί με υγιή και βιώσιμο τρόπο! Η ιστορία θα κρίνει τους πάντες: όλα τα κόμματα.τους πολιτικούς, την οικονομική ελίτ με τις νοσηρές αντιλήψεις περί ανάπτυξης, το ρόλο των ΜΜΕ και τη διαπλοκή τους με την εξουσία! Όλοι πρέπει να κάνουν αυτοκριτική!
    γιώργος σ.
    απάντηση275
     
     
    Ο Ανδρέας Παπανδρέου ούτε «τεμαχίζεται» ούτε «αντιγράφεται» ούτε πλαστοπροσωπείται» | 19/05/2012 17:51
    Όλα καλά κ Γιάννη Σουλαδάκη Όμως γιατί πρόδωσε όλο τον λαό που τον ψήφισε; Θα με ρωτήσεις πως πρόδωσε τον Ελληνικό λαό. Η απάντηση είναι πολύ απλή με ερώτηση. Αφού γνώριζε ότι τα ετήσια έσοδα του κράτους είναι 50 και τα αντίστοιχα έξοδα είναι 100, γιατί δανείζονταν; Να ήταν ειλικρινής και να ξόδευε όσα ήταν τα έσοδα. Διότι ήξερε ότι τα δανεικά δεν θα μπορούσε να τα επιστρέψει ποτέ, και μόνο η μόνη λύση θα ήταν να πουλήσουμε την Ελλάδα να ξεχρεώσουμε. Αυτό φυσικά ξέρετε πως λέγετε.................. Φιλικά Γιώργος και μην προσπαθείτε να θεοποιήσετε κανέναν διότι έχουν ξυπνήσει και οι πέτρες.
    Γιώργος ένας Ελληνας πολίτης
    απάντηση2320
     
     
    Άντε πια μιλήστε επιτέλους | 19/05/2012 17:26
    Αμολύθηκε το ξετσίπωτο και αποθρασιμένο ανθρωποηδές να μας κάνει μαθήματα για το μέλλον μας. Νεοφώτηστε συστημικέ Τσίπρα σε σένα τα λέω.
    @
    απάντηση209
     
     
     
    Η ιστορια τον εχει ηδη κρινει | 19/05/2012 17:07
    Εσυ ο οποιοσδηποτε που συμφωνει με τον αρθρογραφο,θυμασαι οταν πιασανε ενα διοικητη των ΔΕΚΟ να εχη κλεψει 600 εκατομμυρια, βγηκε ο αρχηγαρας στην τηλεοραση και ειπε «ειπαμε να κανη ενα δωρο στον εαυτο του, αλλα οχι και 600 εκατομμυρια»!! Δωρο απο ποιανου το πουγγι ρε εθνοσωτηρα; Και’συ ξελιγωμενος, νααα το παλαμακι στον αρχηγο. Θυμασαι ποσα χρονια φυλακη εφαγε ο εθνοσωτηρας Πρωθυπουργος για το σανδαλο Κωσκοτα; Και εσυ ναα το παλαμακι. Μηπως ο μακαριτης δεν εχει ευθυνη για τη σημερινη καταντια μας; Και μηπως ειναι και αυτος ενας απο τους κυριους λογους που τωρα τρωγωαστε;
    Ενας μεταναστης
    απάντηση2516
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων