από metereologos.gr
Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018
 
 

Η απόλυτη αβεβαιότητα

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 


Το δημοψήφισμα, είναι αλήθεια, έχει μια γοητεία. Δείτε το από την σκοπιά της κυβέρνησης. Μετά τα επεισόδια της 28ης Οκτωβρίου ήταν σαφές ότι δεν μπορούσε να συνεχίσει - τουλάχιστον όχι σαν να μην συνέβη τίποτα. Οι υπουργοί μοιάζουν με στρατηγούς χωρίς στρατιώτες. Τα υπουργεία είναι σε διάλυση. Και στους δρόμους, όλοι έτρεμαν την επέτειο της 17ης Νοεμβρίου.

Την ίδια στιγμή γνώριζαν ότι η αντιπολίτευση, με την εξαίρεση του ΚΚΕ και μέρους ίσως του ΣΥΡΙΖΑ, κρύβεται από πίσω της. Όλοι στα λόγια υποστηρίζουν, υποτίθεται, την συμμετοχή στο ευρώ. Στην πράξη έχουν αφήσει τον κ. Παπανδρέου να βγάλει το φίδι από την τρύπα και οι ίδιοι αρνούνται τα πάντα - ακόμα και στις πιο κραυγαλέες περιπτώσεις. Η αποθέωση του καιροσκοπισμού.

Εμπρός λοιπόν για δημοψήφισμα σκέφτηκαν στο Μαξίμου, ο καθένας να εκτεθεί επί του συγκεκριμένου, να αναλάβει την ευθύνη των αποφάσεων του - φυσικά και οι πολίτες, όσοι τουλάχιστον επιμένουν να ζουν με ψευδαισθήσεις. Δυστυχώς το σχέδιο ήταν πολύ ωραίο για να είναι αληθινό. Γιατί φυσικά στον αντίποδα βρίσκεται ο κίνδυνος να τιναχτεί στον αέρα όλη η ευρωπαϊκή μας πορεία μετά το 1974 και μαζί οι θυσίες του μνημονίου.

Δυο χρόνια, βλέπετε, προσπαθούμε μάταια να δημιουργήσουμε κλίμα εμπιστοσύνης γύρω από την ελληνική οικονομία. Και σήμερα, μέρες μόλις μετά την ολοκλήρωση της πιο δραστικής συμφωνίας για το χρέος - μιας συμφωνίας που δημιούργησε ελπίδες σταθερότητας - καταφέραμε να πάμε στο άλλο άκρο και να δημιουργήσουμε κλίμα απόλυτης αβεβαιότητας.

Δείτε το και από την σκοπιά των Ευρωπαίων. Με την εκκρεμότητα του δημοψηφίσματος, είναι πια αμφίβολη η υλοποίηση της συμφωνίας η οποία έτσι κι αλλιώς εμπεριέχει σειρά από γκρίζες περιοχές που απαιτούν σκληρή δουλειά για να αποσαφηνιστούν. Αμφίβολη είναι πλέον και η επιβίωση της κυβέρνησης χωρίς να είναι καθόλου σαφές ποιο μπορεί να είναι το διάδοχο σχήμα και κυρίως με ποια πολιτική. Γιατί ακόμα και αν ο κ. Σαμαράς εγκαταλείψει τις προεκλογικές του κορώνες, δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα μπορέσει αυτός να υλοποιήσει μια συμφωνία την οποία έχει δεσμευτεί να αλλάξει.

Και όλα αυτά βέβαια μέσα σε ένα κλίμα γενικευμένης κοινωνικής αμφισβήτησης που δημιουργεί προϋποθέσεις ακυβερνησίας. Η απόλυτη συνταγή της καταστροφής.

Μπροστά σε αυτά τα δεδομένα, οι απόψεις για άτακτη χρεοκοπία και εκδίωξη της Ελλάδας από το ευρώ, είναι βέβαιο ότι βρίσκουν όλο και περισσότερους ακροατές -αν όχι σαν επιθυμητή λύση πάντως σαν το μικρότερο κακό. Είναι προφανές ότι υπάρχουν ακόμα πολλές αντιστάσεις, κυρίως ο φόβος της επέκτασης της κρίσης. Όταν οι κυβερνήσεις των εταίρων μας όμως πειστούν ότι δεν έχουμε ελπίδα και ότι πετάνε τα χρήματά τους σε νέα δάνεια που δεν θα ξεπληρωθούν, τότε είναι βέβαιο ότι θα προτιμήσουν δραστικές λύσεις.

Αυτό ακριβώς πρέπει να αποφύγουμε με κάθε κόστος. Και στο σημείο που φτάσαμε, ούτε τα κόμματα, ούτε τα πρόσωπα, έχουν την παραμικρή σημασία. Πολύ περισσότερο, οι ελιγμοί για δημοψηφίσματα ή πρόωρες εκλογές. Πρέπει να πείσουμε τους Ευρωπαίους ότι μπορούμε να συνεννοηθούμε και ότι θα υλοποιήσουμε τη συμφωνία για την οποία δεσμευτήκαμε. Αν χρειαστεί ο κ. Παπούλιας να κλείσει τους κ. Παπανδρέου και Σαμαρά για 24 ώρες σε ένα δωμάτιο ως ότου συμφωνήσουν, να το κάνει. Κι απέξω να μαζευτούν όσα στελέχη τους έχουν μυαλό, ως άλλοι «Αγανακτισμένοι», να τους πιέζουν για κυβέρνηση έκτακτης ανάγκης για δυο-τρεις μήνες.

Μετά, όταν θα κλείσουμε τις εκκρεμότητες, έχουμε όλο τον καιρό για εκλογές.


Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (35)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟΣ - ΧΑΜΕΝΗ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ | 03/11/2011 15:55
    Συμφωνώ πως:"Όλοι στα λόγια υποστηρίζουν, υποτίθεται, την συμμετοχή στο ευρώ. Στην πράξη έχουν αφήσει τον κ. Παπανδρέου να βγάλει το φίδι από την τρύπα και οι ίδιοι αρνούνται τα πάντα ...Η αποθέωση του καιροσκοπισμού."Μπορεί ο κος Παπανδρεου να εκτίμησε λάθος (μάλλον από διαφορετική οπτική) το θεμα του δημοψηφισματος, όμως ας μην ξεχναμε πως χάρη στο δικο του μαραθωνιο διαβουλεύσεων επιτεύχθηκε η περιβόητη συμφωνία της 27ης (αλλά και πολλές δύσκολες διαβουλεύσεις και διαπραγματεύσεις με τους Ευρωπαίους), την οποία οι άλλοι αποδοκίμαζαν προκαταβολικά ή έβλεπαν τα γκρίζα σημεία μόνο και έπρεπε να φτάσουμε στα γεγονότα του τελευταίου διημέρου και το στενό μαρκάρισμα Μέρκελ-Σαρκοζί-Αγορές-Παραμονή στο Ευρώ?-Συνειδητοποίηση, για να εκδηλώσουν την υποστήριξη και συναίνεσή τους. Καιροσκοπισμός μαζί με παραλογισμό. Μόνο που οι άσχημες εντυπώσεις μη συναίνεσης και η δυσπιστία-έλλειψη εμπιστοσύνης στην Ελλάδα, έχουν πλέον αποτυπωθεί ανεξίτιλα στον παγκόσμιο "καμβά" τόσο της πολιτικής όσο και της οικονομικής σκηνής. Γι'αυτό και ο κος Σαρκοζί τόνισε πως οι άλλες χώρες προχωρούν με συναίνεση και γοργούς θετικούς ρυθμούς τις μεταρυθμίσεις. Πάντα πίστευα πως η Ελλάδα, αντί να βρίσκεται ως "στρατιώτης" στην παγκόσμια σκακιέρα, θα έπρεπε να παίζει κομβικό και ηγετικό ρόλο 'βασίλισσας', λόγω θέσης, ιστορίας, αξιών, αλλά κ ικανοτήτων σε όλους τους στρατηγικούς τομείς, (αξιοποίηση πλούτου, ανάπτυξη, ενέργεια και άλλα), καθώς στο σεντούκι της έχει πολύτιμα αξιοζήλευτα πλεονεκτήματα να επιδείξει σε πολλούς τομείς. Για να επιτευχθεί όμως αυτό, πρέπει με σύμπνοια, εθνικό στόχο,οργανωμένες και οριοθετημένες δομές, αλλά και καινοτόμα δημιουργικά όνειρα για το μέλλον, να πείσει τους "υπηκόους της", αλλά και τους "στρατηγούς" της διεθνούς σκακιέρας, για την ανυπολόγιστη αξία της. Τότε όλοι θα την θαυμάζουν και εκείνη με τη σειρά της θα μπορέσει να θέσει τους δικούς της όρους, με τη δική της αμύθητη αξία, αναδεικνύοντας την δύναμη της και αναδύοντας τη χαμένη της περηφάνεια. Ας ελπίσουμε...
    Peg
    απάντηση11
     
     
    lefta yparxoyn..... | 03/11/2011 15:01
    to thimaste kyrie KAPSI,.....Tora ti exete na peite stonk osmo.....teleiosatePASOKAKIA....AFOY TELEIOSATE OMOS TH XORA PROTA.....
    pånos
    απάντηση11
     
     
    Τέλος Χρόνου | 03/11/2011 12:59
    Το θέμα είναι να βλέπει κανείς το συμφέρον του (επικείμενη συμφωνία,όταν μάλιστα του το χιλιοδείχνουν (Ευρωπαίοι ηγέτες-οικομολογοι),ως προϋπόθεση-μοναδικό φως στο τούνελ,προτού δημιουργηθούν όλες αυτές οι άσχημες εντυπώσεις,το κλίμα αβεβαιότητας και πλήρους αμφιβολίας. Δε νομίζω πως πλεον μπορούμε να τους πείσουμε,μετά από τα τελευταία τεκτενόμενα, μακάρι να μπορούσαμε.Σεβαστοί οι κόποι και οι αμφιβολίες και τα διλήματα,αλλά όταν προηγούνται των γεγονότων κι όχι όταν έπονται. Όταν έχουμε πετύχει την καλύτερη δυνατή συμφωνία -για τα δεδομένα που είχαν διαμορφωθεί- και ιδιαίτερα 'οσοι έχουν μοχθήσει και κουραστεί γι' αυτή,δεν την πετάνε έτσι. Είναι σαν να βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας" ή να "σκάβουμε μόνοι μας το λάκκο μας" και αυτό είναι πολύ κρίμα και άδικο.Και ξέρετε γιατί, πλέον η δυσπιστία απέναντί μας θα συνεχιστεί? Γιατί μετά από τόσες ασυνέπειες και καθυστερήσεις δεν τους πείθουμε,έχουν και δίκιο.Το χειρότερο,γιατί όσο καιρό εμείς καθυστερούμε,δεν συνεργαζόμαστε και σπέρνουμε αμφιβολίες και δυσπιστίες -χαμένοι στους φαύλους κύκλους της μη αποτελεσματικής επικοινωνίας- οι υπόλοιπες χώρες στην Ευρώπη δουλεύουν αποτελεσματικά και εντατικά και κερδίζουν χρόνο. 'Οσο εμείς κωλυσιεργούμε τόσον καιρό,τόσο για την εφαρμογή των μέτρων πριν από τη συμφωνία της 27ης και την 6η δόση, και όσο εμείς βαλτώνουμε στο φαύλο κύκλο έλλειψης συναίνεσης και συλλογικότητας,δημοψηφίσματος, αμφιβολίας,πολιτικών εξελίξεων,εκλογών και επαναλήψεων και χάνουμε πολύτιμο χρόνο, οι άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, προχωρούν και δουλεύουν εποικοδομητικά και κερδίζουν πολύτιμο χρόνο. Η Γερμανία και η Γαλλία,ίσως και άλλες,εργάζονται προνοητικά τόσο καιρό, έχουν πετύχει σημαντική απομείωση της έκθεσής τους οι ίδιες στα ελληνικά ομόλογα για παράδειγμα και κάθε φορά,που εμείς φρενάρουμε αυτές λαμβάνουν όλο και περισσότερα μέτρα θωρακίζοντας την άμυνα τους,για επόμενη πιθανή έκπληξη που επιφυλάσσει η Ελλάδα και όταν θα έχουν ενισχύσει τις άμυνές τους στο μέγιστο, μπορούν κάλλιστα να μας δείξουν την έξοδο
    Peg
    απάντηση00
     
     
    ΠΕΡΙ ΖΩΩΝ | 02/11/2011 20:53
    Μετα τις προσφατες εξελιξεις,αναρωτιεμαι αν το νομοσχεδιο για τα ζωα της κ.Αποστολακη ωφελησε περισσοτερο τον τοπο,η αν το νομοσχεδιο για το δημοψηφισμα του κ.Καστανιδη,εβλαψε περισσοτερο τον τοπο.
    ΖΩΟΝ ΔΗΜΟΨΗΦΙΖΟΝ
    απάντηση22
     
     
    Πώς αλλάζουν όλα! | 02/11/2011 19:51
    Ξεκινώ με την επισήμανση ότι είμαι κατά των δημοψηφισμάτων. Ομως, βλέπω ποιοί λύσαξαν με αυτό εδώ το δημοψήφισμα (μαυροι και κόκκινοι φασίστες, ξανθιές και άλλες γκόμενες που δεν γίναν υπουργοί, Λαζόπουλοι, σύσσωμο το εκδοτικό κατεστημένο) και αρχίζω να αλλάζω γνώμη. Μήπως τελικά αξίζει να με ρωτήσουν και εμένα?
    Αναποφάσιστος (όχι για πολύ ακόμα)
    απάντηση290
     
     
    Δημοψήφισμα δεν πρόκειται να γίνει | 02/11/2011 19:21
    Προς το συσχολιαστή μου ΣΠ. Το δημοψήφισμα αγαπητέ ΣΠ δε θα λύσει κανένα από τα προβλήματα που αναφέρεις. Δε θα ξεχωρίσει καμία ήρα από κανένα στάρι. Στη χειρότερη περίπτωση να εκδιωχθούμε από τη Ευρώπη στην καλύτερη περίπτωση να έχουμε αλληλοφαγωθεί. Ακόμη και η έκτη δόση δεν είναι σίγουρη τώρα. Άνοιξε το κουτί της πανδώρας. Ο Γιώργος θέλει να παρουσιάσει με δόλιο και παραπλανητικό τρόπο την υπεψήφιση της δανειακής σύμβασης σαν δήθεν υπερψήφιση της πολιτικής του. Απάτη. Τη σύμβαση τη θέλουμε, την ανικανότητα του Γιώργου δε θέλουμε. Δύο χρόνια τώρα δε μείωσε τη φοροδιαφυγή, δε μείωσε τη σπατάλη του κράτους, δε βρήκε τα λεφτά που έλεγε ότι υπάρχουν, δεν τα έβαλε με τις συντεχνίες. Απέτυχε. Αυτό δεν το λένε μόνον οι αντίπαλοί του, ούτε μονον η τρόικα αλλά το λένε και βουλευτές και υπουργοί και στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Ναί στη σύμβαση, λοιπον, ναι στο ευρώ, ΟΧΙ στο Γιώργο. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Ο Γιώργος δόλια και παραπλανητικά θέλει να τα ταυτίσει στο δημοψήφισμα, ελπίζοντας ότι θα σωθεί ο ίδιος. Παρόλο που παίζει με τη φωτιά, ο εκβιασμός αυτός τελικά δε θα περάσει αυτή τη φορά. Δημοψήφισμα δεν πρόκειται να γίνει. Η απάτη αποκαλύφθηκε.
    α.κ.
    απάντηση732
     
     
    ΧΑ, ΑΣ ΓΕΛΑΣΩ | 02/11/2011 18:23
    Κ. Καψη μα τι λετε; του ΔΟΛ τα συμφέροντα(;) εξυμνήτε;Πάρτε το αλλιώς, ο Γιώργος δεν μασάει,αρκετά με τα λαμόγια!
    maria
    απάντηση74
     
     
     
    εκλογες | 02/11/2011 17:42
    Κε Καψη μαλλον το αρθρο σας δεν ανατποκρινεται στην πραγματικοτητα. Μετα απο δυο χρονια απραξιας ασχετοσυνης κομματικων παιχνιδιων απο ανθρωπους που εμπρακτα πλεον δειχνουν οτι δεν εχουν ιδεα ενος προβληματος το οποιο προσπαθουν να λυσουν οι ευρωπαιοι και μονον, το επιθυμητο απο ενα ικανο κομματι της κοινωνιας ειναι οι ανικανοι να φυγουν. Ειναι δυνατον το μελλον των παιδιων μας να στηριζεται στον ΓΑΠ τον παγκαλο τον Παπουτση τον Καστανιδη τον Χρυσοχοιδη τον Πρωτοπαππα και τους Πασοκικους βολευτες που προκαλουν την κοινη νοημοσυνη μονο με την υπαρξη τους? Το γεγονος της αντιδρασης απο διαφορους μονο για την αντιδραση ειναι αποδειξη της ανικανοτητας της κυβερνησης να διοικηση και το βασικοτερο να ενημερωσει την κοινωνια για τα πεπραγμενα. και το τι πρεπει να περιμενει. Ειναι τραγικο ο ΓΑΠ να μιλαει για τον Αραβικο κοσμο την επομενη της συμφωνιας οταν το μεγαλυτερο κομματι του κοσμου δεν ξερει τι συμβαινει. Αρθρα σαν το δικο σας δεν κανουν τιποτα παραπανω απο το να αποπροσανατολιζουν το προβλημα (οπως κανετε χρονια τωρα σαν παιδι του συστηματος) και υγιεις φωνες να παρεξηγουνται. Το δημοψηφισμα εαν γινει ειναι αλλη μια κινηση εντυπωσιασμου και αποδειξη ανασφαλειας μιας ταξης πραγματων που δεν ξερει τι της γινεται. Ομως ο καπιταλισμος δεν καταλαβαινει απο τερτιπια των αχρηστων και κοβει κεφαλια οπου δει και πρεπει. Κοντος ψαλμος αλληλουια. Τα λεμε τα επομενα 10 χρονια για το που θα βρεθη ο καθεις απο αυτο το φαυλο συστημα
    sk
    απάντηση611
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΡΟΣ ΛΑΟ | 02/11/2011 17:37
    "Βασει του συνταγματος, εμεις που το φτιαξαμε και το τηρουμε ως κορη οφθαλμου, δεν επιτρεπεται δημοψηφισμα για δημοσιονομικους λογους,για τον απλο λογο οτι ο νομοθετης δεν εμπιστευεται το λαο, γιατι αν καποιος ανευθυνος πρωθυπουργος, ζητησει διπλασιασμο των μισθων,ο λεχριτης και διεφθαρμενος και κοπριτης λαος(οπως εχω και εγω και ο Παγκαλος και αλλοι πει) θα ψηφισει ΝΑΙ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΩ... Ω ΛΑΕ ΜΟΥ ,ΠΡΟΣΦΕΥΓΩ ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΕΙΡΩΣ ΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ.ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ.
    ΚΩΣΤΑΣ
    απάντηση85
     
     
    Καθαρές λύσεις | 02/11/2011 17:18
    Πού είναι το πρόβλημα να μετρηθούμε για να δούμε ποιοί θέλουν Ευρώπη (με κόπο, κόστος και κανόνες), και ποιοί θέλουν περήφανη ανεξάρτητη απομόνωση? Γιατί ξεσάλωσαν όλα τα κόμματα (ΠΑΣΟΚ περιλαμβανομένου) και τα media ενάντια στο δημοψήφισμα? Μάλλον γιατί μισούν τις καθαρές ερωτήσεις που επιδέχονται καθαρές απαντήσεις. Οι καθαρές κουβέντες μηδενίζουν στιγμιαία το εμπόρευμα λαϊκισμού που διακινούν οι καναλάρχες, και οι κομματάρχες. Και βρίσκουν επιχειρήματα όπως ότι το δημοψήφισμα είναι "εκτροπή"! Τελικά, αναπολώ το 1996 που όλοι είμασταν νεότεροι και αθωότεροι, και ο κ. Σημίτης αντί να υποκύψει στους αρχιερείς του κομματικού παρασκηνίου, μας δίδασκε τι σημαίνουν "καθαρές λύσεις".
    Julius
    απάντηση144
     
     
    ΝΕΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ | 02/11/2011 16:45
    Πληροφορουμαι οτι ο πρωθυπουργος της χωρας εκανε πριν απο λιγο την ακολουθη δηλωση": "Επειτα απο την κακη συμπεριφορα μερους του λαου, στις παρελασεις και αλλου,αποφασισα να προσφυγω με δημοψηφισμα,στο καλο λαο.Αν και αυτος δεν συμφωνησει μαζι μου,προτιθεμαι να τον καταργησω και να εκλεξω εναν αλλον."
    ΔΙΑΣΤΗΜΟΒΛΑΧΟΣ
    απάντηση914
     
     
     
    ΚΚΕ | 02/11/2011 16:41
    Το δίλημμα ευρώ ή δραχμή είναι αποπροσανατολιστικό για το λαό. Εκείνο που συμφέρει το λαό είναι αποδέσμευση από την ΕΕ με λαϊκή εξουσία και οικονομία, που θα διαγράψει μονομερώς ολόκληρο το χρέος και με την κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής θα αποδώσει στο λαό τον πλούτο που ο ίδιος παράγει και του τον κλέβουν τα μονοπώλια με τη βοήθεια του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και όλων των αστικών κομμάτων. Με αυτό το περιεχόμενο το ΚΚΕ καλεί την εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα να απαντήσουν με ΟΧΙ στο δημοψήφισμα. Να εκφράσουν την απαίτηση να πέσει η κυβέρνηση και να γίνουν εκλογές, στις οποίες θα επιφέρουν ένα ισχυρό πλήγμα στο σάπιο αστικό πολιτικό σύστημα υπερψηφίζοντας το ΚΚΕ. Αν το δημοψήφισμα πραγματοποιηθεί ο λαός να πάρει μέρος αγωνιστικά ψηφίζοντας ΟΧΙ, που θα είναι ένα βροντερό ΟΧΙ στην πολιτική του «ευρωμονόδρομου», στο μνημόνιο, στο μεσοπρόθεσμο, στη σύμβαση, και έκφραση για άλλο δρόμο ανάπτυξης της ελληνικής κοινωνίας. Σε αυτή τη γραμμή έχουν συμφέρον να συναντηθούν και όσοι εργαζόμενοι δεν συμφωνούν με τη θέση για αποδέσμευση από την ΕΕ, όμως αντιστέκονται στα βάρβαρα αντιλαϊκά μέτρα των ΕΕ, κυβέρνησης, πλουτοκρατίας. Το ΚΚΕ καλεί τους εργαζόμενος να μην υποκύψουν στον εκβιασμό, να τον κάνουν μπούμερανγκ στα διλήμματα του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και των παρατρεχάμενών τους. Επιβάλλεται η πιο αποφασιστική ανάπτυξη του λαϊκού κινήματος σε κάθε τόπο δουλειάς και κατοικίας, ενός κινήματος με στόχο την ανατροπή της εξουσίας των μονοπωλίων. ΑΘΗΝΑ 2/11/2011 ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ
    Αλεκος Π
    απάντηση527
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ Η ΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ. | 02/11/2011 15:31
    Τι θα γίνει αν το αποτέλεσμα είναι ίδιο με αυτό που βλέπουμε στη διπλανή στήλη 43.56% υπέρ 43.57 κατά; Θα βγούμε να σκοτωθούμε στους δρόμους; Τι θα γίνει με την έκτη δόση, τις τράπεζες, τα έσοδα του κράτους, την οικονομική ζωή της χώρας που ξεψυχάει ; MAΣ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟς α.κ. ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΤΟ 43,57 ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΕ, ΟΥΤΕ ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ. ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΔΙΑΛΕΓΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΕ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΤΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΊΤΑΙ ΤΥΧΟΔΙΟΚΤΙΚΗ, ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ ΠΟΥ ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΩΣ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΗ, ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΚΥΡΙΕ α.κ. ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ Η ΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΡΙ. ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΟΛΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΔΕ ΧΩΡΑΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΟΙ ΔΟΛΙΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΟΣΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΕ. ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΒΡΑΚΩΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΧΕΣΜΕΝΟ ΤΟ ΣΩΒΡΑΚΟ ΤΟΥ. ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ Ο ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΚΑ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΠΛΗΝ ΚΚΕ, ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΩΒΡΑΚΟ.
    ΣΠ
    απάντηση278
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΡΑ | 02/11/2011 14:59
    Η μόνη σωστή κίνηση του πρωθυπουργού τα τελευταία δύο χρόνια είναι η διεξαγωγή δημοψηφίσματος.Αργα μεν αλλά ας αποφασίσει ο λαός έστω κ τώρα.Δεν καταλαβαίνω τους επικριτές.Ειδικά τους αριστερούς.Τι τους φοβίζει?
    JON
    απάντηση4211
     
     
     
    Μην βιάζεστε.... | 02/11/2011 14:08
    http://www.bloomberg.com/news/2011-10-31/papandreou-says-new-greek-loan-plans-must-be-put-to-referendum.html
    xm
    απάντηση15
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    ΕΚΛΟΓΕΣ! τώρα | 02/11/2011 14:02
    Είμαι σίγουρος ότι κι εσείς σαν έμπειρος δημοσιογράφος που είστε έχετε σοβαρές επιφυλάξεις αν μπορεί να λειτουργήσει, εδώ που έφτασαν τα πράγματα, μια κυβέρνηση υπηρεσιακή, εθνικής σωτηρίας ή όπως αλλιώς θέλετε. Κι επίσης βλέπετε ότι ο Γιώργος τελείωσε. Άρα; ΕΚΛΟΓΕΣ τώρα η μόνη λύση. Τρομάζω να σκεφτώ, όπως και κάθε στοιχειωδώς εχέφρων άνθρωπος, τι θα γίνει αν ο πρωθυπουργός επιμείνει να προχωρήσει στο δημοψήφισμα. Τί θα γίνει από τώρα μέχρι τη διεξαγωγή του; Τι θα γίνει αν το αποτέλεσμα είναι ίδιο με αυτό που βλέπουμε στη διπλανή στήλη 43.56% υπέρ 43.57 κατά; Θα βγούμε να σκοτωθούμε στους δρόμους; Τι θα γίνει με την έκτη δόση, τις τράπεζες, τα έσοδα του κράτους, την οικονομική ζωή της χώρας που ξεψυχάει ; Καλά δεν έχει κουκούτσι μυαλό αυτός ο άνθρωπος; Και τι να πω για εσάς κ. Καψή που ακόμα τον υποστηρίζετε;
    α.κ.
    απάντηση515
     
     
     
    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ | 02/11/2011 13:10
    ΤΟ CNN προ ολιγου μετεδωσε οτι οι χωρες της Ευρωπης αποφασισαν να κανουν δημοψηφισμα για την παραμονη της Ελλαδας οχι μονον στην Ευρωζωνη, αλλα και στην Ευρωπη.
    ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ
    απάντηση720
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    ΑΠΟΧΗ | 02/11/2011 11:47
    Κε Καψή θεωρώ ανήθικη τη πρόταση του ΗΛΙΘΙΟΥ. Είμαι κι 'γω ένα τομάρι, ένας ανήθικος . Γι αυτό δεν θα πάω να ψηφίσω. Αν το μισό ποσοστό του εκλογικού σώματος φερθεί όπως εγώ, το δημοψήφισμα είναι άκυρο
    Διονύσης, Καλαμάτα
    απάντηση1569
     
     
     
    Ο ΠΥΡΟΜΑΝΗΣ "ΛΑΟΣ" | 02/11/2011 11:24
    Συμφωνα με τελευταιες δημοσκοπησεις,αν γινει δημοψηφισμα με ερωτημα:"ΝΑ ΚΑΕΙ Η ΟΧΙ Η ΒΟΥΛΗ",ο λαος με 63%,θα απαντησει:ΝΑ ΚΑΕΙ. Συμφωνω,λοιπον μαζι σας,πως τον λαο πρεπει να τον φοβομαστε,γιατι εκτος απο την απλη λογικη,υπερ αυτου συνηγορουν ολοι οι Μακρυγιαννηδες της ιστοριας μας,οταν γραφουν "ο λαος ειναι και για το καλο και για το κακο".Θυμηθειτε την απορια του ΣVKRATH και το παραπονο του ΙΗΣΟΥ,οταν ο πρωτος επινε το κωνιο και ο δευτερος οδηγουνταν στο σταυρο επειδη ο λαος "εν θερμω" στην ερωτηση "Τον Ιησου η τον Βαραβα",απαντησε "τον Βαραβα". Ο πρωθυπουργος μας,ανησυχωντας για την κακη συμπεριφορα του λαου στις παρελασεις και αλλου,αποφασισε να προσφυγει....στον λαο!ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ,ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ...Η ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙ? Πως ειπατε?στις παρελασεις ηταν ο "κακος" λαος ενω ο πρωθυπουργος θα απευθυνθει στον "καλο" λαο?Ωστε υπαρχει και καλος και κακος λαος?Συμφωνω μαζι σας. Λοιπον,ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ? Μονο καποιος αδιστακτος ΛΑΙΚΙΣΤΗΣ,που επιχειρει να μακελεψει τον λαο,χρησιμοποιωντας τον ως επαθλο του πρωσωπικου του ανταγωνισμου με την αντιπαλη φατρια. Ας διαβασουμε μαζι,κ.συντακτα,ενα αποσπασμα απο τον Θουκιδιδη σε μεταφραση ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ,τον οποιο ,οπως και εγω,πολυ αγαπατε και ο οποιος στην κρισιμη για το εθνος στιγμη δεν προκηρυξε δημοψηφισμα, αλλα εκλογες:"Διοτι οι αρχηγοι των κομματων,προβαλλοντες εκατερωθεν ευηχα συνθηματα,οι δημοκρατικοι την πολιτικην ενωπιον του νομου ισοτητα του πληθους,οι ολιγαρχικοι την σωφρωνα αριστοκρατια,ΛΟΓΩ ΜΕΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΚΟΙΝΑ,ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΜΩΣ ΚΑΘΙΣΤΩΝ ΑΥΤΑ ΒΡΑΒΕΙΟΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ" ΘΕΕ ΜΟΥ... σεβομαι και για αυτο φοβαμαι το λαο,μα ποιο πολυ.. ΘΕΕ ΜΟΥ φοβαμαι τους εκπροσωπους του λαου ,οταν αυτοι συμπεριφερονται ΑΝΕΥΘΥΝΑ. Υ.Γ. Ευχαριστω για τη φιλοξενια
    ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ
    απάντηση218
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων