από metereologos.gr
Δευτέρα 21 Μαΐου 2018
 
 

Απόψε (δεν) αυτοσχεδιάζουμε!

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 


Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε για ποιον ακριβώς λόγο ο κ. Μόσιαλος θεώρησε αναγκαίο να χαρακτηρίσει «γενικότητες» τις επισημάνσεις του κ. Κώστα Σημίτη στο κυριακάτικο άρθρο του για την πορεία της οικονομίας. Σε γενικές γραμμές πάντως, είτε μας αρέσει είτε όχι, ο πρώην πρωθυπουργός έχει πέσει μέσα σε όλες τις προβλέψεις του. Ίσως θα ήταν καλύτερα λοιπόν για τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, που τώρα μαθαίνει τη δουλειά, να τον διάβαζε πιο προσεκτικά αντί να προβαίνει σε άκομψους χαρακτηρισμούς.

Πόσο μάλλον που ο κ.Σημίτης μια μόλις ημέρα μετά μοιάζει να δικαιώνεται και στην τελευταία του πρόβλεψη για γενναίο κούρεμα του ελληνικού χρέους. Το είπε περίπου ως βέβαιο ο κ. Γιουνκέρ μετά την συνεδρίαση του Eurogroup, το άφησε ανοικτό και ο κ. Ε.Βενιζέλος στη χθεσινή συνέντευξη του. Φαίνεται ότι όλα αυτά που ακούγαμε τον τελευταίο καιρό για «κούρεμα» 50% δεν ήταν λόγια του αέρα- αντιθέτως εκφράζουν τις προθέσεις των δανειστών μας.

Τι θα σημαίνει κάτι τέτοιο για την Ελλάδα; Αυτή την στιγμή κανείς δεν ξέρει κυρίως γιατί δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο και ολοκληρωμένο σχέδιο. Οι αβεβαιότητες και οι κίνδυνοι ωστόσο είναι πολλοί, ιδίως αν το κούρεμα συνοδευτεί και από μια «συντεταγμένη» χρεοκοπία. Στο τέλος της διαδικασίας, η ελληνική οικονομία μπορεί να διευκολυνθεί σημαντικά. Υπάρχουν όμως πολλά ερωτηματικά. Τι θα γίνει για παράδειγμα με τις τράπεζες και τα ασφαλιστικά ταμεία; Ποιος και πώς θα αναλάβει τις ζημιές τους; Και πόσο βέβαιοι μπορεί να είμαστε ότι όλες αυτές οι τεχνικά περίπλοκες και πρωτόγνωρες συμφωνίες δεν θα βγάλουν προβλήματα που σήμερα ούτε καν μπορούμε να φανταστούμε;

Είναι φανερό ότι σε μια τέτοια διαπραγμάτευση η Ελλάδα δεν μπορεί να πάει ούτε ως ακροατής ούτε ως πρόβατο επί σφαγή. Αντιθέτως πρέπει να έχει τις δικές της προτάσεις και το δικό της σχέδιο. Ποιος θα το επεξεργαστεί; Ο πρωθυπουργός -πρωτάκουστο και μάλιστα σε καιρό κρίσης- δεν έχει καν οικονομικό σύμβουλο. Στο υπουργείο των οικονομικών ο κ. Βενιζέλος δουλεύει σχεδόν μόνος. κι ακόμα και αν αποφάσιζε να συνεργαστεί είναι αμφίβολο αν υπάρχει ικανός αριθμός καταρτισμένων στελεχών για τέτοιου είδους θέματα.

Πριν από μερικούς μήνες είχε γίνει προσπάθεια να μπουν στην κυβέρνηση στελέχη εκτός κομμάτων -όπως ο κ. Παπαδήμος- με διεθνές κύρος και γνώση των θεμάτων. Καλώς ή κακώς η προσπάθεια αυτή απέτυχε- ενδεχομένως καλώς γιατί ένας τεχνοκράτης όσο ικανός και αν είναι δεν κάνει κατ' ανάγκη έναν αποτελεσματικό υπουργό. Είναι όμως φανερό ότι σήμερα η κρισιμότητα των καιρών επιβάλει την ενίσχυση της κυβέρνησης με ό,τι καλύτερο υπάρχει από τον επιστημονικό και τον κοινωνικό στίβο. Η πολιτική βούληση δεν αρκεί.

Το τι μορφή θα πάρει αυτή η ενίσχυση είναι δευτερεύον. Μια εθνική επιτροπή σοφών που θα εποπτεύει συνολικά τις σχέσεις με την Ευρώπη και την εφαρμογή του μεσοπρόθεσμου; Εξειδικευμένες ομάδες διαπραγμάτευσης που θα στηρίζουν τον υπουργό οικονομικών; Τεχνοκράτες- τσάρους ειδικών αποστολών π.χ. την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής; Τίποτα και όλα από αυτά; Ας το βρει η κυβέρνηση.

Σημασία έχει να καταλάβει ότι το απόψε αυτοσχεδιάζουμε τελείωσε και ότι με το να επιδιώξει μια τέτοια στήριξη, τη δική της αξιοπιστία θα ενισχύσει!


Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (27)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    ο ΓΑΠ εχει απο τους καλυτερους οικονομικους συμβουλους παγκοσμιως | 06/10/2011 18:06
    παραθετω σε αρθρο καθημερινης αν και κατι παρομοιο εχει γραψει και το ΒΗΜΑ: Οταν ξεκίνησε το γεύμα των ηγετών, ο κ. Παπανδρέου εισήλθε στην αίθουσα συνοδευόμενος μόνο από τον επικεφαλής του Σώματος Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων κ. Γ. Ζανιά. Εξω από την αίθουσα υπήρχαν τέσσερις ομάδες: δύο στις Βρυξέλλες και δύο στην Αθήνα σε άμεση και διαρκή επικοινωνία. Η πρώτη ομάδα ήταν αυτή του γενικότερου πολιτικού σχεδιασμού. Σε αυτή συμμετείχαν οι κ. κ. Βενιζέλος, Μόσιαλος,Ξενογιαννακοπούλου, ο κ. Γ. Γληνός από το πρωθυπουργικό γραφείο και οι κ. Προβόπουλος και Ράπανος. Στη δεύτερη ομάδα των Βρυξελλών ήταν ο κ. Π. Χριστοδούλου και ορισμένοι συνεργάτες του, οι οποίοι παρακολουθούσαν τις εξελίξεις και συμμετείχαν βεβαίως στις παράλληλες διεργασίες του Eurogroup. Συνήθως, σε αυτές τις ομάδες συμμετέχει και ο υπουργός Οικονομικών, ο κ. Βενιζέλος προτίμησε ωστόσο την ενασχόληση με το πολιτικό αντικείμενο των τεκταινομένων εντός της αίθουσας. Στην Αθήνα ήταν εγκατεστημένες δύο ακόμη ομάδες. Πρώτη η ομάδα του κ. Φίλ. Σαχινίδη και των στενών συνεργατών του... ...στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, η οποία διαδραμάτισε καίριο ρόλο. Δεύτερη, αυτή που αποτελούνταν από τους τρεις καθηγητές, φίλους και άμισθους σύμβουλους του πρωθυπουργού, τους κ. Τζόζεφ Στίγκλιτζ, Τζέφρι Ζακς και Ρίτσαρντ Πάρκερ, οι οποίοι συνιστούσαν την τέταρτη ομάδα που βρισκόταν σε επαφή με τις Βρυξέλλες. Ο κ. Παπανδρέου βρισκόταν κατά το διάστημα πριν από τη Σύνοδο σε επαφή βεβαίως και με τον σύμβουλό του κ. Λ. Παπαδήμο, αλλά και τον κ. Κεμάλ Ντερβίς
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΗΜΑΣ
    απάντηση10
     
     
    Γιατί δεν λέτε ξεκάθαρα ότι η κυβέρνηση θέλει τον.... Γερμανό της????!!!! | 06/10/2011 00:23
    Κύριε Καψή, γιατί αφού τόσο ωραία καθίσατε και αφιερώσατε παραπάνω χρόνο απ ότι σύνήθως για να μας βοηθήσετε (ποιος ξέρει γιατί, μετά από τόσο καιρό) να δούμε ότι η κυβέρνηση χρειάζεται "ΒΟΗΘΕΙΑ", γιατί λοιπόν δε λέτε ότι η κυβέρνηση χρειάζεται το Γερμανό της (σύμφωνα με το γνωστό σλόγκαν). Σίγουρα λόγω κεκτημένης ταχύτητας της σκέψη σας, σας ξέφυγε ότι η ιδανικότερη βοήθεια για την κυβέρνηση Παπανδρέου, είναι να αναζητήσει και να εισάγει (όπως γίνεται και με τα περισσότερα από τα φρούτα και λαχανικά) ό,τι καλύτερο υπάρχει από τον επιστημονικό και τον κοινωνικό στίβο της ΦΙΛΗΣ Γερμανίας. Γιατί "...Είναι φανερό ότι σήμερα η κρισιμότητα των καιρών επιβάλει την ενίσχυση της κυβέρνησης..." και όταν θα διηγούνται οι παπούδες στο μέλλον την ιστορία αυτή στα εγγόνια τους η ιστορία (χάρη στους Γερμανούς) θα τελειώνει ... "κι έζησαν αυτοί καλά κι εμείς...." Ας βάλει ο κάθε αναγνώστης τη δικιά του φράση. Απόψε, δεν αυτοσχεδίασα... αλλά ούτε έκανα copy , paste.... Απόψε ονειρεύτηκα ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ.... Εϊναι στα χέρια μας, κι όχι στης κυβέρνησης, μα ούτε και στα δικά σας κύριε Καψή!
    Πάνος - Ιωάννινα
    απάντηση12
     
     
    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ | 05/10/2011 23:15
    Καλά είμαστε μέχρι το1981 .Από το1945 κυβερνούσαμε με μικρά διαλείματα , μονοκομματικά Δικό μας το Κράτος με νομοταγείς από το ρητό του νότου "ψωμί και εληά "...,οι.. ενοχλητικοί άνεργοι στην Αυστραλία ,Γερμανία κλπ , δικά μας Παν/μια και Πολυτεχνία ,και η εκκλησία με την Χωροφυλακή για να μας ευλογούν και να μας φυλάνε ,όλοι γενικά δικοί μας,όπως και το αφεντικό μας ο USA Πρέσβης . Και όποιος δεν πείθεται υπάρχει για να μη γίνουν εκλογές και χάσουμε και η ... θεόσταλτη Χούντα ,μέχρι να σιάξουν τα πράγματα ,και πάλι εμείς που πιστεύουμε πολύ... στην Δημοκρατία ,αρκεί , ή να κυβερνάμε εμείς ή να ερχόμαστε στα σίγουρα εμείς γιατί μόνο εμείς ξέρουμε να τα τρώμε στην Ελβετία ,αλλά και εκεί υπάρχει το πρόβλημα να μας σνομπάρουν φυσικά οι συγκάτοικοι του Σταύρου Λύρα ,οι κλεπταποδόχοι.Από το 1981, γιά πολλά χρόνια ήρθε αυτός ο...Ανδρέας και μας τα χάλασε .Ευτυχώς πού ανέλαβε ο Κ.Σ , ο συνιδρυτής του ΠΑΣΟΚ , οπως έλεγε και πήγε το κόμμα δεξιά με αριστερούς ψήφους για να παραδώσει στα σίγουρα την λατρεμένη μας εξουσία στον υπεράξιο Κώστα του -16% ,της κλεψιάς και του μπάχαλου μέχρι στο -8.5% του σήμερα .Κύριε κάτοικε του Κολωνακίου και του Κορακοχωρίου ,δεν σημαίνει ότι επειδή απεβίωσε η κυρά Παναγιώτα η καφετζού από το Αιγάλεω ,ότι έχουμε ανάγκη από προβλέψεις και συμβουλές από τον εγκάθετο σου στο ΔΕΔ . Η ΕΛΛΆΔΑ επιβιώνει και χωρίς τον άνθρωπο που περιέγραψε σαν πολιτικό και εμφάνιση ο Χρήστος Μαγκούφης .
    Γ.ΔΕΜ
    απάντηση40
     
     
    Άλλοι όμως αυτοσχεδιάζουν | 05/10/2011 21:59
    Σωστά κ. Καψή. Μαρέσουν κάποιοι που ρωτάνε τι πέτυχε ο Σημίτης.Ίσως, συγκριτικά πάντα, η ποιότητα της διακυβέρνησης Σημίτη ήταν τέτοια που ξέφευγε από το οπτικό πεδίο πολλών από τους επικριτές του. Εθισμένοι στον Ανδρέα και τον Μητσοτάκη, και με υπέρμετρο εγωϊσμό, μόνο ο Κωστάκης και ο Γιωργάκης τους ταιριάζει. Πριν από 90 χρόνια θα τραγούδαγαν "Ελιά-ελιά και Κώτσο βασιλιά" και θα πέταγαν ανάθεμα στο Βενιζέλο. Η ποιότητα τους τρομάζει, οι επιτυχίες τους φέρνουν ίλιγγο. Την Ελλάδα τη θέλουν ψωροκώσταινα, στα μέτρα τους δηλ. Δικαίωμά τους μεν, αλλά εμείς οι υπόλοιποι τι φταίμε για τις αποτυχημένες επιλογές σας;
    Νίκος_Φ
    απάντηση21
     
     
    Προβλέψεις ή αναλύσεις στην πολιτική; | 05/10/2011 19:41
    Εγώ πάντως μετά από τόσα χρόνια, κατάλαβα ότι στην πολιτική δεν κάνουμε προβλέψεις αλλά αναλύσεις και μάλιστα εκ των υστέρων Εσείς πάλι νομίζετε ότι κάποιοι "φωτισμένοι"πολιτικοί μπορούν να κάνουν προβλέψεις Σίγουρα πάντως ο Σημίτης δεν είναι το καλύτερο παράδειγμα πολιτικού που πέρασε από την Ελλάδα
    Ανώνυμος
    απάντηση445
     
     
    Απόψε αυτοσχεδιάζουμε | 05/10/2011 17:41
    ΑΠΟΨΕ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ, πόσο ταιριάζει αυτός ο τίτλος στον κ Σημίτη.... Πάρα πολυ!!
    Νικος Γιαν.
    απάντηση3610
     
     
    προβλέψεις | 05/10/2011 17:35
    Αν είχε πέσει και τότε μέσα σε όλες του τις προβλέψεις τώρα μπορεί να είμασταν και καλύτερα κε Καψή. Σας βλέπω σε μερικά χρόνια να λέτε τα ίδια και για τον Καραμανλή
    Ιάσων
    απάντηση2910
     
     
    Δικαιωμα | 05/10/2011 17:33
    "Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε για ποιον ακριβώς λόγο ο κ. Μόσιαλος θεώρησε αναγκαίο να χαρακτηρίσει «γενικότητες» τις επισημάνσεις του κ. Κώστα Σημίτη" Μου αρέσει γιατί εσείς οι δημοσιογράφοι διατηρείτε το αποκλειστικό προνόμιο να συμφωνείτε ή να διαφωνείτε με κάποιον. Μόνο εσείς μπορείτε να εκφράζετε άποψη για οτιδήποτε. Όταν το κάνει όμως ένας πολιτικός πάντα ψάχνετε να βρείτε τι κρύβεται πίσω από την κίνησή του αυτή.
    giannis
    απάντηση114
     
     
    ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΙΡΑΝΤΕΛΛΟ | 05/10/2011 17:31
    Συμφωνώ με το δεύτερο μέρος του άρθρου σας, κύριε Καψή, ότι δεν έχουμε μέλλον, ούτε πάμε μακριά με το "απόψε αυτοσχεδιάζουμε". Ο πολύς Βαγγέλης Βενιζέλος πρέπει να ακούει και κανέναν άλλον. Είναι σίγουρο ότι ο πρωθυπουργός δεν έχει οικονομικό σύμβουλο; Γιατί θυμάμαι ότι στην τηλεδιάσκεψη τον συνόδευε κάποιος κύριος που το όνομά του άρχιζε από Ζ. Εκτός αν αυτός ο κύριος είναι του Βενιζέλου και τα μπερδεύω. Με το πρώτο μέρος του άρθρου σας δεν συμφωνώ, γιατί ο κ. Σημίτης δείχνει να είναι κάπως μακριά από τα πράγματα, ενώ ο κ. Μόσιαλος δείχνει να είναι το μέλλον.
    ΠΑΛΑΙΟΣ ΣΗΜΙΤΙΚΟΣ
    απάντηση810
     
     
    ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ | 05/10/2011 17:28
    Ας μας πει πρώτα ο κος Σημίτης που μας μιλάει τώρα για τα δημοσιονομικά και για τα οικονομικά θέματα, κατόπιν εορτής, τους Ολυμπιακούς Αγώνες που πήρε με ξένα κόλλυβα και τους πληρώνουμε και θα τους πληρώνουμε για πολλά χρόνια ακόμα τι έχει να πει? Α ξέχασα ήταν μεγάλη διαφήμιση για τη χώρα μας.
    alexia
    απάντηση313
     
     
     
    ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ | 05/10/2011 17:25
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΡΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΠΟΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ. Ο ΚΟΣ ΣΗΜΙΤΗΣ ΩΣ ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ? ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΗΚΗΣΗ? ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ? ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ? ΤΙ ΑΠ ΟΛΑ ? ΤΟΣΑ ΕΚΑΝΕ...
    mpresk
    απάντηση191
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Πυθεία | 05/10/2011 17:22
    Έχει πέσει μέσα σε όλες του τις προβλέψεις? Για ποιο πράγμα μιλάμε ακριβώς? Για το ασφαλιστικό μήπως? που την πλήρωσε ο Γιαννίτσης? Για τη μεταρρύθμιση στην υγεία που την πήρε πίσω και την πλήρωσε ο Παπαδόπουλος? Α μισό εννοείτε τώρα που είναι εκτός πολιτικής.
    Ionios
    απάντηση251
     
     
    Μεγάλη συμπάθεια | 05/10/2011 17:16
    μεγάλη συμπάθεια βλέπουμε από εσάς στο πρόσωπο του κου Μόσιαλου κύριε Καψή... Πάλι ασχολείστε μαζί του... γιατί άραγε...?
    Kostianou
    απάντηση221
     
     
     
    ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΚΡΙΣΗ | 05/10/2011 17:14
    Ας μη βιαζόμαστε να κρίνουμε το λόγο του (καθ΄όλα αξιόλογου στον καιρό του και αναμφισβήτητα σοφού) πρώην πρωθυπουργού. Το γεγονός ότι έχει πέσει μέσα σε πολλές προβλέψεις του, δε σημαίνει ότι οπωσδήποτε θα πέσει μέσα και στις τρέχουσες. Ο καιρός θα δείξει αν είχε δίκιο ο τρέχων (Μόσιαλος) ή ο παλαιός (Σημίτης) μεταρρυθμιστής. Τίποτα δεν αποκλείει να είναι καλύτερα πληροφορημένος ο νεότερος από τους δύο.
    Λ. Κυρ.
    απάντηση52
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Αχ Παντελή... | 05/10/2011 17:07
    Βλέπω ότι το αίμα νερό δε γίνεται. Ο ανθρωπος που με αλχημείες και λογιστικά τρικ μας έβαλε στην ΟΝΕ, που με υπερδανεισμό στήριξε τη δήθεν ανάπτυξη, που περέδωσε τα κλειδιά της χώρας στους γνωστούς επιχειρηματίες και υπήρξε πιστος υπερέτης των ΗΠΑ, βγαίνει τώρα να μας κάνει υποδείξεις και κριτική... και συ μένεις άφωνος από θαυμασμό για τη σοφία του ανδρός. Αχ Παντελή...
    tassos
    απάντηση114
     
     
    Τραβάς μεγάλο ζόρι Παντελή. | 05/10/2011 16:49
    Τραβάς μεγάλο ζόρι με τον Μόσιαλο Παντελή. Πολύ μεγάλο ζόρι. Που είναι πολύ πολύ καλύτερος σου. Όσον αφορά τον Σημίτη, ας σταματήσουν οι αγιογραφίες. Δεν έκανε καμιά μεγάλη μεταρρύθμιση και πήρε πίσω τις μεταρρυθμίσεις του ασφαλιστικού, της υγείας τοθ Αλέκου Παπαδόπουλου, και της παιδείας. Και η δημιουργική λογιστική του Χριστοδουλάκη πήγε σύννεφο.
    Αθηνα
    απάντηση203
     
     
     
    Μια δύσκολη, σωτήρια απόφαση... | 05/10/2011 15:47
    κ. Καψή, Γνωρίζεται πολύ καλά πως με Σιμήτη, Χριστοδουλάκη ο Τιτανικός σώζεται! Ο γιατρός ο κ. Μόσιαλος και οι φίλοι της παρέας είναι απλά σε άρνηση. "Denial," φίλτατε γιατρέ, "is not a river in Egypt..."
    PG
    απάντηση1612
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Λεπτομέρειες | 05/10/2011 14:16
    Η εξιδανίκευση της περιόδου Σημίτη από τον ΔΟΛ είναι γνωστή. Απλώς αξίζει να θυμηθούμε ορισμένα πρακτικά πράγματα: Όσο κυβέρνησε ο Σημίτης, η χώρα απολάμβανε πολύ χαμηλά επιτόκια δανεισμού (περίπου όσο και η Γερμανία...) και παρ' όλα αυτά ούτε άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων είχαμε, ούτε κόπηκαν μαχαίρι τα ρουσφέτια στο δημόσιο (νόμος Ραγκούση-Αναβάθμιση ΑΣΕΠ), ούτε ασφαλιστικό πέρασε. Οι αντιδράσεις που προκλήθηκαν στο ασφαλιστικό δεν μπορεί να είναι δικαιολογία για κάποιον που μονίμως κατακρίνει την έννοια του πολιτικού κόστους. Επιπλέον ούτε λεφτά από τη φοροδιαφυγή είχαμε. Και για να μην τρελαθούμε εντελώς, η φοροδιαφυγή καθιερώθηκε ως πρακτική και ως αντίληψη, την περίοδο που κυβερνούσαν οι μοναδικοί υπουργοί: Αλέκος Παπαδόπουλος, Παπαντωνίου, Χριστοδουλάκης και εν συνεχεία οι Αλογοσκούφηδες. Και όχι τη διετία Παπανδρέου. Καλό θα ήταν λοιπόν όλοι αυτοί να βοηθούν την κυβέρνηση και όχι να της κουνουν το δάκτυλο. Και θα ήταν ακόμη καλύτερο εσείς οι δημοσιογράφοι να μην τους χαϊδεύετε μονίμως.
    Παναγιώτης Δ.Κ.
    απάντηση439
     
     
     
    Καληνύχτα Παντελή, ...καληνύχτα Μανώλη... | 05/10/2011 11:38
    Σιγά μην ασχοληθεί ο ακατανόμαστος με τον Σημίτη τον διαγραμμένο... Εδώ έχετε τον Ανδρέα τον Β', Παπανδρέου τον Δ', να παίρνει σειρά στο κωλοκόμμα σας, με τον Σημίτη και τον Καραμανλή (πρόταση του άλλου εντιμότατου φύλλου, της Καθημερινής) θα ασχοληθείτε τώρα; Ή ξεχάσατε που στο πρωτελευταίο Κυριακάτικο Βήμα, μας τον ...συστήσατε; Και γράφατε ό,τι έλεγε, ότι δηλαδή κατεβαίνει κι αυτός στο Σύνταγμα κι ότι ο μπαμπάκας του αγωνίζεται και δίνει μάχες μέσα κι έξω;
    οικογένεια Γουώλτονς
    απάντηση227
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων