από metereologos.gr
Δευτέρα 21 Μαΐου 2018
 
 

Εικονική πραγματικότητα

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

Αθήνα 


Αδίκως κατηγορούμε τις συνδικαλιστικές ηγεσίες για συντεχνιακή λογική. Να ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για την εξυφανθείσα συνομωσία σε βάρος της χώρας μας με το φούσκωμα του ελλείμματος από την προδοτική ΕΛΣΤΑΤ προκειμένου να αναγκαστεί η Ελλάδα να προσφύγει στο ΔΝΤ και να υπογράψει το απεχθές Μνημόνιο. Πατριωτικό το έργο του.

Και μη νομίζετε ότι η δικαιοσύνη ολιγώρησε. Όχι. Πάραυτα ανέλαβε την έρευνα ειδικός εφέτης- ανακριτής ο οποίος και θα εξετάσει τις σχετικές καταγγελίες. Δύσκολο ομολογουμένως το έργο του. Διανοείστε για παράδειγμα να παρουσιαστούν μπροστά του δύο διαφορετικές επιστημονικές εκδοχές από στατιστικολόγους - οικονομέτρες για το τι θα πρέπει να υπολογίζεται και τι όχι στο έλλειμμα και να πρέπει να κρίνει με εφόδιο την ποινική δικονομία;

Υπήρχε βέβαια και άλλη οδός. Θα μπορούσε για παράδειγμα να πούνε στον αξιότιμο πρόεδρο του ΔΣΑ ότι το μνημόνιο υπογράφηκε την Άνοιξη του 2010 και η αναθεώρηση του ελλείμματος έγινε τον Νοέμβριο του ίδιου χρόνου και άρα όσο και αν διαφωνούν μεταξύ τους οι ειδικοί επιστήμονες, το σώμα του εγκλήματος, η υπαγωγή δηλαδή της χώρας μας στο μνημόνιο ,δεν υπάρχει καθότι έγινε με τα προγενέστερα στοιχεία . Στοιχειώδες που θα έλεγε και ο Σέρλοκ Χόλμς. Θα έβαζαν έτσι την υπόθεση στο αρχείο προτρέποντας ενδεχομένως το πρόεδρο του ΔΣΑ να ασχοληθεί με τα τόσα σοβαρότερα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο του.

Δεν το έκαναν όμως. Πιθανώς γιατί κάποιοι επιμένουν να πιστεύουν ότι η χώρα δεν έχει πραγματικό οικονομικό πρόβλημα, ότι είναι ζήτημα αριθμών και ότι μπορούμε να βγούμε από το αδιέξοδο με μια κάποια μαγική λύση χωρίς τους κόπους και τις θυσίες στις οποίες υποβάλλεται ο ελληνικός λαός.


Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (28)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Εικονική πραγματικότητα | 02/10/2011 16:04
    Συμφωνω απολυτα με το χαρακτηρα του αρθρου. Το τραγικο ειναι οτι ακομα υπαρχουν καποιοι (το ακομα τραγικοτερο ειναι οτι αυτοι χαραζουν ακομα πολιτικες) που προσπαθουν να μη βλεπουν την πραγματικοτητα. Φταιει κατι σε μας? Εχουμε τοσο πολυ αλλοτριωθει απο "ιδια συμφεροντα"? Νομιζω οτι και οι "ξενοι" μας κοιταζουν περιεργα που τελικα βαζουμε το "ατομικο" συμφερων υπερανω ολων. Την ωρα που στην Ολλανδια επιστρατευεται η αντιπολιτευση για την ψηφηση του δανειου (γιατι ειναι καθετα αντιθετοι στο δανειο) βλεπω στην Ελλαδα την αντιπολιτευση να μην ψηφιζει το δανειο (γιατι ειναι καθετα αντιθετοι στην κυβερνηση, οχι στο δανειο...) με αποτελεσμα την δημιουργια ευλογων ερωτηματων σχετικα με την βιωσιμοτητα της Ελλαδας. Το να "λες τα πραγματα με τ ονομα τους" δεν σημαινει οτι δεν εχεις περιθωρια πολιτικης ευελιξιας και επιλογης. Εχω την εντυπωση οτι τετοιες θεσεις και στην προκειμενη περιπτωση η ενεργεια του ΔΣΑ δημιουργει θεμα πολιτικης ωριμοτητας. Μακαρι να εχω κανει λαθος εκτιμηση της καταστασης... Φιλικα Ο μετοικος
    Ο μετοικος
    απάντηση02
     
     
    Ντροπή! | 02/10/2011 07:40
    Η ντροπή δεν πήγε στα βουνά, αλλά σε όλους εκείνους πού ακόμη κάνουν ότι δεν κατάλαβαν ή δεν θέλουν να καταλάβουν γιατί βρεθήκαμε , για μιά ακόμη φορά, σε αυτήν την εξευτελιστική κατάσταση. Αρκετοί από αυτούς τους κυρίους και κυρίες δικηγόρους, εισαγγελείς και δικαστές, έχουν μεγάλο μέρος στην κατάντια της χώρας μας. Αυτούς ποιός θα τους κάνει μήνυση; Γιατί με την τακτική τους υπηρετούν εκείνους που επιδιώκουν την χρεοκοπία μας. Ντροπή κε πρόεδρε και σύμβουλοι του Δ.Σ. του Δικηγορικού Συλλόγου. Ντροπή σας! Λίγη τσίπα
    Δ.Σ., Ν.Τρίγλια
    απάντηση45
     
     
    εικονική πραγματικότητα | 02/10/2011 06:54
    Αν διανοηθώ, κύριε Καψή,άλλη τεκμηριωμένη επιτημονική εκδοχή για το χρέος και το έλλειμα τότε θα έχουμε τον ορισμό της εσχάτης προδοσιας για όσα συμβαίνουν σήμερα και είναι πραγματικότητα.
    Γιάννης Τσιπούρας
    απάντηση40
     
     
    ΕΙΚΡΑΞΙΜΟ | 01/10/2011 22:06
    ΚΑΛΑ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΕΡΕΤΖΕ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕΣ WC ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΠΑΣ ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΑΚΗ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΤΡΩΤΕ ΜΠΑΝΑΝΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ Κ ΘΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΠΕΣΕ ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΣΤΗ ΣΑΛΑΤΑ ΣΑΣ ΝΑ ΔΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΒΑΝΟΥΝ ΝΑ ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΦΕ ΣΕ ΠΤΥΕΛΟΔΟΧΕΙΟ.
    bestgeorge
    απάντηση25
     
     
    Ερωτήσεις | 01/10/2011 18:32
    Αναρωτιέμαι γιατί ο ΔΣΑ δεν κατέθεσε μηνυτηρια αναφορά για τα πλαστά στοιχεία που έστελνε στην ΕΕ η προηγούμενη κυβέρνηση. Αναρωτιέμαι γιατί ο ΔΣΑ δεν κατέθεσε μηνυτηρια αναφορά εναντιων όσων εκτόξευσαν τις πρωτογενείς δαπάνες του δημοσίου από τα 30δις σε 60δις μέσα σε 5 χρόνια. ευρώ. Αναρωτιέμαι γιατί δεν κατέθεσε μηνυτηρια αναφορά για να διερευνηθει η εκτόξευση των δανειακών ανάγκών της χώρας από 25-30δις ετησιώς στα 80δις. Αναρωτιέμαι γιατί δεν κατέθεσαν μια μηνυτηρια αναφορά για τα τόσα σκάνδαλα που μας έχουν απασχολήσει. Ίσως να μην ξέρω πολλά νομικά γι' αυτό να έχω αυτές τις απορίες. Αλλά επίσης δεν καταλαβαίνω πως δεν έχουν καταθέσει μηνυτηρια αναφορά εναντιων όλων αυτών που κατηγορουν και προσβάλλουν τα μέλη του λεγοντας ότι το εισόδημα τους είναι τελικά πάνω απο 18000. Μηπως τελικά πρέπει να ερευνησει αν κάποια μέλη του φοροδιαφεύγουν; Όσο δεν παίρνω κάποια απαντηση θα πιστευώ ότι τα κινητρα τους είνια άλλα απο αυτά που δηλώνουν.
    christos
    απάντηση34
     
     
    μαγική λύση | 01/10/2011 17:29
    Μαγική δεν είναι αλλά λύση υπάρχει. Η καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, της μαύρης εργασίας και της διαφθοράς. Απλά είναι ανίκανοι. Ήδη ο Παπακωνσταντίνου μου φαινόταν σαν φοιτητής που έκανε ασκήσεις.
    kk
    απάντηση50
     
     
     
    Ο κομματικός πρόεδρος του ΔΣΑ με τα γελοία επιχειρήματα του | 01/10/2011 15:23
    Κύριε Καψή συμφωνώ απόλυτα μαζί σας. Ο κομματικός πρόεδρος του ΔΣΑ προφανώς παίζει το κομματικό του παιχνίδι και ίσως είναι από αυτούς που τον βολεύει η χρεοκοπία της χώρας και η επιστροφή στην δραχμή. Αλλά η 'Δικαιοσύνη" πιονού το παιχνίδι παίζει που ανέθεσε σε Εφέτη-Ανακριτή την υπόθεση!!!!!!! Αλήθεια με αυτόν τον ανακριτή που άφησε ελεύθερο τον Ψωμιάδη πότε η "Δικαιοσύνη" θα τον στείλλει στον Κορυδαλλό για "παράβαση καθήκοντος" αδίκημα που είναι πασιφανές; Και κάτι τελευταίο: Πολλούς "τσιπραίους" μου φαίνεται ότι προσελκύει η στήλη. Επειδή πλέον είναι απολύτως σίγουρο ότι Τσιπραίος=κακοποιός μήπως η Εφημερίδα σας δεν πρέπει να δημοσιεύει τα σχόλια των;
    Λωτίδης
    απάντηση219
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΑΡΑ ΣΟΥ | 01/10/2011 14:06
    Εκεί παλικάρι μου εσύ. Όχι στην εικονική πραγματικότητα, αλλά στην κοσμάρα σου. Εκεί όπου ετάχθης. Ασχολήσου με τρίχες. Μεγάλε της διαφώτισης δημοσιογράφε.Στυλοβάτη της προπαγάνδας, του κομματισμού, του πολιτικού σάπιου κατεστημένου, της διαφθοράς, της αναξιοκρατίας, της παραπληροφόρησης, της συσκότισης, της κλπ κλπ . Τελικά γρανάζια και κρίκοι της σημερινής κατάντιας και καταστροφής. Λίγη τσίπα ρέεεεεεεεε. Τουλάχιστον προς το παρόν σκάστε αφού δεν μπορείται να πείτε ή να γράψετε κάτι καλό.
    ergodotis
    απάντηση510224
     
     
    .... | 01/10/2011 13:28
    Η δικαιοσυνη,κατ αρχας,ειχε ηδη επιληφθει του θεματος πριν δηλαδη την αναφορα του κου Αδαμοπουλου,μετα απο τις αλληλοκατηγοριες των μελων της αρχης.Και ναι μεν κατα το 199 του κωδικαδικηγορων οι συλλογοι αποφασιζουν και προτεινουν για κοινωνικα θεματα ,πλην ομως ειναι φανερο οτι αυτη η ενεργεια εντασσεται στη γνωστη μικροπολιτικη λογικη (με πρωτο διδαξαν το κκε)που ακολουθει και ο σαμαρας ,η οποια διδασκει οτι πρεπει την κομματικη γραμμη να την περναμε μεσα απο τους συλλογους που ελεγχουμε.Ειναι γνωστο δε ουι η καρεκλα του προεδρου του δικ συλλογου Αθηνων ειναι προθαλαμος πολιτικης τακτοποιησης(υπουργειο,βουλη κλπ)με αρκετες εξαιρεσεις βεβαια.Απο την αλλη πλευρα ομως στη δημοκρατια κε καψη αυτες οι ενεργειες δεν ειναι και πρωτακουστες και δεν ειναι σωστο να τις παρουσιαζουμε ως κατι το αντεθνικο η αλλο.Εξαλλου δεν σημαινει οτι αν παρανομως φουσκωθηκε το χρεος δεν πρεπει η χωρα να εκσυγχρονιστει.Το προβλημα αυτη τη στιγμη ειναι οτι η κυβερνηση πρεπει να συγκρουστει με τα δικα της μοσχαναθρεμμενα παιδια ,δηλαδη με τον ιδιο της τον εαυτο καο κανενα αλλο.Το πραγματικο χρεος ειναι δεδομενο ανεξαρτητα απο τον τροπο παρουσιασης του.
    ΜΓ
    απάντηση8467
     
     
    Καραγκιόζηδες | 01/10/2011 12:41
    Δυστυχως στη χώρα υπάρχει πληθώρα καραγκιόζηδων δικηγόρων και, αλίμονο, πληθώρα καραγκιόζηδων δικαστών. Δεν αναφέρομαι σε όλους τους δικηγόρους και τους δικαστές, για να μην παρεξηγηθώ.
    Ηλίας Παπαδάτος, Ζάκυνθος
    απάντηση171233
     
     
    Η Επιφοίτηση του κυρίου Καψή!! | 01/10/2011 12:05
    Μένω εμβρόντητος κύριε Καψή, με την διαπίστωση σας, αλήθεια σας θυμάμαι πριν μερικά χρόνια προεκλογική περίοδο του 2009, σε εκπομπή του Πρετεντέρη να ωρύεστε ότι λεφτά υπάρχουν και ότι είναι παιχνίδι αριθμών! Τι έγινε σας ήρθε επιφοίτηση κύριε Καψή?
    Κωνσταντίνος
    απάντηση201226
     
     
    ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΦΗ ΚΑΝΕΛΑ .... | 01/10/2011 11:50
    .... , ή ο πρόεδρος του Δ.Σ.Α, είναι περιορισμένης ευθύνης συνομωσιολόγος της εσχάτης κλίμακας.Παραλείπω την όχι και τόσο αμελητέα περίπτωση κρετινισμού ή κομματικού μειρακίου.
    επίκουρος
    απάντηση2057
     
     
    Ράβδος εν γωνία ......άρα βρέχει! | 01/10/2011 11:40
    Φοβερή ανάλυση ρε παιδά. Η λογική (΄?) του Καψή σπάει κόκκαλα..Συνταγματολόγοι, νομικοί,οικονομολόγοι και ο ίδιος ο Μαρξ σηκώνουν τα χέρια μπροστά του! Ολα έγιναν νόμιμα, ηθικά, προς όφελος της Ελλάδας και μην την ψάχνουμε τη δουλειά, τα έχει ψάξει όλα ο Καψής.Σε τρείς γραμμές καθάρισε την υπόθεση! Προτείνω την ανάδειξή του σε επίτιμο καθητή ης Νομικής και μιας και μας λοιδωρούνε οι ξένοι και μια υποψηφιότητα για Νόμπελ οικονομίας δεν θα μας 'επεφτε άσχημα, θα το παιρνε το τρόπαιο!
    Το alter ego του Τζέφρι
    απάντηση75153
     
     
    Τι φρούτο αυτός ο πρόεδρος του ΔΣΑ | 01/10/2011 11:36
    Αν αυτός ο άνθρωπος εκπροσωπεί τον ΔΣΑ τότε ότι αρνητικό ακούω για τους δικηγόρους το πιστεύω 100%. Ο άνθρωπος έμπλεξε τα μπούτια του με το θέμα της ΕΛΣΤΑΤ και τα έκανε χειρότερα με την ανακοίνωση για την Τρόικα που έμπλεξε μέχρι και τον Κολοκοτρώνη. Τον βλέπω βασικό στέλεχος στο πάνελ του Αυτιά. Πολύ γέλιο φέτος.
    Panos
    απάντηση11758
     
     
    Δεν υπάρχει μαγική λύση | 01/10/2011 11:30
    "...κάποια μαγική λύση χωρίς τους κόπους και τις θυσίες στις οποίες υποβάλλεται ο ελληνικός λαός. " - Η μαγική λύση είναι αυτή που διακήρρυτε ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ο Γιώργος Παπανδρέου! Δε θυμάστε? Εσείς μας εξηγούσατε τότε ποιά είναι η λύση με σοσιαλισμό και όχι με βαρβαρότητα!
    Κύριος Ρύκιος
    απάντηση5097
     
     
    Γκιόζηδες | 01/10/2011 11:29
    Το ότι ο ΔΣΑ διοικείται από γκιόζηδες, είναι γνωστό. Ας φροντίσει καλύτερα να πείσει τα μέλη του να κόβουν αποδείξεις πληρωμής για τις υπηρεσίες τους...
    Λούης
    απάντηση5322
     
     
    "οικονομέτρης" | 01/10/2011 11:28
    "στατιστικολόγους - οικονομέτρες" Το "στατικολόγος" κάτι λέει, αλλά το "οικονομέτρης" είναι καραμπινάτη ανοησία! Λυπηθείτε λιγάκι την τάλαινα ελληνική γλώσσα - σας παρακαλώ!
    Αναξαγόρας
    απάντηση2761
     
     
     
    Αυτή είναι η Δημοκρατία. | 01/10/2011 11:16
    Αξιότιμε κ.Καψή δηλαδή ,αν σας καταλαβαίνω καλά, πρέπει άπαντες να ακούμε μόνο ό,τι μας λέει το κυβερνών κόμμα, να μην προσφεύγουμε στο νόμο και το φυσικό μας δικαστή αν έχουμε προβλήματα με το κράτος, να "γαλουχούμεθα" μόνο από Μ.Μ.Ε., παρουσιαστές/παρουσιάστριες και δημοσιογράφους που στην ουσία είναι "κυβερνητικοί εκπρόσωποι", απλώς να "σκάμε και να πληρώνουμε", να μην θέτουμε σε αμφισβήτηση κανένα έργο του κυβερνητικού ΠΑΣΟΚ και...δεν μας τα είπατε αυτά όταν είμαστε συμπαθούντες προς το ΠΑΣΟΚ το 2009, χωρίς να ανήκουμε στο ΠΑΣΟΚ ούτε σε κανένα άλλο κόμμα. Φέραμε το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία ακούγοντας το "λεφτά υπάρχουν" και τους εξορκισμούς του ενάντια στο ΔΝΤ και όπου αλλού μας έμπλεξε, βλαστημάμε, όσοι δεν είμαστε δεμένοι σε "κομματικά άρματα", την ώρα και τη στιγμή εκείνης της επιλογής μας το 2009 και εσείς αφήνετε εύσχημα να εννοηθεί πως όποιος αντιδρά στις επιλογές της παρούσας κυβέρνησης είναι από περιθωριακός μέχρι προδότης. Αυτό μας δίνει η έγκριτη γραφίδα σας να καταλάβουμε.Αμφισβητείται πια κ.Καψή η νομιμότητα της κυβέρνησης αφού άλλα εξήγγειλε προεκλογικά (2009), για άλλα ψηφίστηκε και άλλα πράττει. Αν ένας πολίτης παραπλανούσε συμπολίτες του για "ίδιο όφελος" και άλλα "έπραττε" ,θα ήταν ήδη "προσωρινά κρατούμενος". Αμφισβητείται η αξιοπιστία της απέναντι σε μας τους Πολίτες και σε τελική ανάλυση εμείς θα την κρίνουμε και εμείς θα αποφανθούμε για τα έργα της σε ώρα εκλογών αλλά και καθημερινά.Θα προσφύγουμε παντού κατά νόμο κ.Καψή αν θεωρούμε ότι μας βλάπτει ηθελημένα ή αθέλητα ο οιοσδήποτε και ας το χωνέψουν κυβερνώντες και μη. Μακρυά από εξτρεμισμούς ή ακρότητες, αν θεωρούμε πως το κράτος μας βλάπτει, πάμε κατευθείαν στη Δικαιοσύνη. Αυτή είναι η Δημοκρατία όπως ξέρετε, έτσι λειτουργεί και δεν είναι έγκλημα ή αμαρτία να μην εμπιστεύεται κάποιος τη παρούσα κυβέρνηση. Εσκεμμένη παραπλάνηση είναι να βγάζει κανείς "αγία" μια κυβέρνηση που μόνο "αγία" δεν είναι, άσχετα αν γίνεται ακουστός ή όχι. Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
    Ιωάννης Α.Μελισσείδης
    απάντηση70134
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    ???? | 01/10/2011 10:46
    Κύριε Κάψη λύστε μας μια απορία. Τι χρώμα βλέπετε το μαύρο μέσα από τα πράσινα γυαλιά σας???? Μπορεί να μη φτάσαμε σε αυτή την κατάσταση από εσκεμμένες εγκληματικές ενέργειες των κυβερνώντων. Αλλα και η αμέλεια στην προστασία της χώρας είναι εγκληματική πράξη...
    oikonomikoidolofonoi
    απάντηση6986