από metereologos.gr
Σάββατο 26 Μαΐου 2018
 
 

Αυτό το σχολείο δεν αρέσει, αλλάξτε το!

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 



Όλο και περισσότερα Γυμνάσια και Λύκεια βρίσκονται υπό κατάληψη από τους μαθητές τους με αιτήματα τα οποία, θα μπορούσαν θα είχαν λυθεί με μία σύσκεψη το πολύ μίας ώρας.

Σήμερα όμως χάνονται χιλιάδες ώρες διδασκαλίας. Και πρέπει να ψάξουμε τις αιτίες που δημιουργούν αυτή την τραγική κατάσταση όχι μόνο για το μέλλον της παιδείας μας αλλά και για το μέλλον της ίδιας της χώρας.

Τα παιδιά του Γυμνασίου και των δύο πρώτων τάξεων του Λυκείου, βαριούνται, ξέρουν ότι οι επτά ώρες της παρουσίας τους καθημερινά σε μία τάξη δεν έχουν να τους προσφέρουν τίποτα με τον τρόπο που γίνεται, από την πλειοψηφία των καθηγητών, το μάθημα.

Γνωρίζουν πολύ καλά, το έχουν μάθει από γενιές και γενιές παλαιότερων συμμαθητών τους, ότι για να κερδίσουν μία θέση στο Πανεπιστήμιο πρέπει να κάτσουν εκατοντάδες ώρες στα θρανία των φροντιστηρίων ή των ιδιαιτέρων μαθημάτων.

Ως προς τους μαθητές της 3ης Λυκείου, όσοι από αυτούς το έχουν πάρει ζεστά και προσπαθούν να εισαχθούν στα ΑΕΙ, δεν έχουν κανένα λόγο να πηγαίνουν σχολείο καθώς είναι χαμένες ώρες διαβάσματος για αυτούς.

Την πληρώνουν μόνο αυτοί, και είναι πάρα πολλοί πλέον με την κρίση που μαστίζει τη χώρα, που οι οικογένειές τους δεν έχουν χρήματα για φροντιστήρια ή ιδιαίτερα, διαβάζουν μόνοι τους και όλο και κάποιες απορίες μπορούν να τους λύσει η παρουσία τους σε μία τάξη.

Η παγιωμένη αυτή κατάσταση που συνεχίζεται εδώ και πολλά χρόνια στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν μπορεί να συνεχιστεί. Δεν βγάζει πουθενά. Είναι ένα τεράστιο κόστος για όλους. Για τους μαθητές, για τους καθηγητές, για το κράτος.

Το υπουργείο Παιδείας πρέπει να καταλάβει ότι αυτό το σχολείο δεν αρέσει. Και ότι δεν αρέσει και δεν προκαλεί πετάγεται στον κάλαθο των αχρήστων. Και αυτό έχει ήδη γίνει.

Άμεσα, χθες, η ηγεσία του υπουργείου αντί να σφυρίζει αδιάφορα και να πετάει το μπαλάκι στους μαθητές και τους καθηγητές να προωθήσει τη μεταρρύθμιση στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τόσοι και τόσοι Έλληνες, γνώστες του αντικειμένου, καθηγητές υπάρχουν στο εξωτερικό και στο εσωτερικό. Ας διαλέξει κάποιους, οι οποίοι να προτείνουν το νέο Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο του 21ου αιώνα και να ξεκινήσει η εφαρμογή του από τη νέα σχολική χρονιά. Δεν υπάρχει χρόνος.

Αν δεν το κάνει θα είναι υπόλογο και θα μείνει με το στίγμα για τη μη μόρφωση όλων των επόμενων γενιών των ελληνόπουλων. Ελπίζω να μην το επιθυμεί.



Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (22)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Σωστές θέσεις | 16/10/2011 03:19
    Το εκαπαιδευτικό μας σύστημα το έζησα από μέσα. Λειτουργεί χωρίς στόχο, σημείο αναφοράς. Κανείς δεν λέγει/είπε στα παιδία της δευτεριβάθμιας εκπαίδευσης(χειρότερα στη τριτοβάθμια): διαβάζεις αρχαία ελληνικά για αυτό το λόγο, κάνεις φυσική θα σε βοηθήσει να μάθεις και να κάνεις αυτό. Δεν υπάρχει σύμβουλος επαγγελαματικού προσανατολισμού για το μαθητή, να τον παρακολουθεί και με την πρόοδο των σπουδών να τον κατευθύνει επαγγελματικά κουβεντιάζοντας μαζί.του. Οι εξουσίες/παρεμβάσεις της πολιτικής στη λειτουργία του εκπαιδευτικόύ συστήματος είναι υοερβαλικές στο γνωστικό πεδίο, δεν έχουν θεση οι πολιτικοί στο πεδίο της γνώσης. Δεκαετίες οι πολιτικοί μας, χρησιμοποιούν το χώρο της παιδείας με όρους πολιτικής ψηφοθηρία και υστεροφημίας, κάθε υπουργός και μια μεταρρύθμιση,δεν το αντέχει κανείς. Η επανάληψη των ίδιων μαθημετών στον ίδιο χώρο για πολλές ώρες σκοτώνει τη διαθέση για μελέτη, κάνει το σχολείο ελάχιστα ελκυστικό.Το παιδί να ειναι πολλές ώρες στο χώρο του σχολείου για θέματα και πράξεις που αυτός επιλέγει και δεν είναι πάντα το θράνιο το ζητούμενο για τη παρουσία του μαθητή στο σχολείο. Χάρηκα τις αναφορές του κ. Μπάρλα, διάβασα συκεκριμένες θέσεις οι οποίες μπορούν να αποδειχθούν χρήσιμες στους υπεύθυνους του γνωστικού πεδίου, είναι η καλλίερη προσέγιση που μου δόθηκε η ευκαιρία να διαβάσω από στήλες εφημερίδας ή δοκίμια.
    Ευάγγελος Ιωάνν. Λαζαρίδης
    απάντηση30
     
     
    Δυο σκεψεις | 02/10/2011 08:27
    Αγαπητέ κ Μπάρλα Τον τελευταίο καιρό, για λόγους που δεν αφορούν το σχόλιο αυτό, έχω μελετήσει ενδελεχώς την προωθούμενη μεταρρύθμιση σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Ιδίως δε, στην πρωτοβάθμια κ στη δευτεροβάθμια, οι αλλαγές που έχουν γίνει είναι πολλές και οι περισσότερες προς τη γίνει κατεύθυνση.. Η κατανόηση της ύλης έχει συνδεθεί άμεσα με την πρακτική εφαρμογή, η αποστήθιση μένει στην άκρη, ο μαθητης της φετινής Ά λυκείου διαμορφώνει το πρόγραμμα σπουδών του σύμφωνα με τα αντικείμενα που πραγματικά τον ενδιαφέρουν. Ακόμη και οι μαθητές του απερχόμενου συστήματος, στην Γ´ λυκείου έχουν τη δυνατότητα με το ψηφιακό φροντιστήριο, να βοηθηθούν σημαντικά, αναπληρωνοντας τα κενά που αφήνει η ενδεχόμενη απουσία φροντιστηρίου λόγω πιθανής οικονομικής αδυναμίας. Το σχολείο λοιπόν αλλάζει... Μια μικρή βόλτα στην ιστοσελίδα του υπουργείου αρκεί για να το δούμε. Το θέμα όμως είναι αλλού! Έιναι έτοιμοι οι δάσκαλοι, οι καθηγητές, οι γονείς και οι μαθητές να αλλάξουν; Να αναλάβουν τις ευθύνες τους απέναντι στη μόρφωση, να ασχοληθούν με τη γνώση ως βίωμα και όχι ως αριθμό σελίδων διδακτέας ύλης; ή μήπως έχουμε καλομάθει όλοι σε παιδεία κονσέρβα; Δημήτρης Τσουτσος Ιδιωτικός υπάλληλος
    Δημήτρης Τσούτσος
    απάντηση10
     
     
     
    Χαιρε της νυχτας βαθύ σκοτάδι. | 29/09/2011 19:39
    Οι περισσότεροι έχετε μείνει στο παρελθόν.Προσπαθήστε να καταλάβετε τα σημερινά πραγματικά αίτια των καταλήψεων.Μπαϊλντισμένοι και απηυδισμένοι καθηγητές με τις παλινωδίες και τις λανθασμένες αποφάσεις Υπουργείου και Νέων Προϊσταμένων και Δ/ντών (άλλαξαν σε μεγάλο ποσοστό φέτος),με τις παλινωδίες ΥΠΟΙΚ,με απανωτές και σε μεγάλο μέγεθος περικοπές μισθών,με απανωτές και σε τεράστια έκταση κρατική φοροκλοπή, δίχως ορια ,δίχως δικαιοσύνη, καλούνται να τα δώσουν ολα σε μια ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΙΧΩΣ ΑΥΡΙΟ μιας ΧΩΡΑΣ ΔΙΧΩΣ ΣΗΜΕΡΑ!......Παιδιά γονιών ανέργων και ζαλισμένων απο τους φόρους και τα δάνεια που τους βλέπουν με άγχος ολη μέρα,καλούνται να μπούν και να κάνουν μάθημα με τους προαναφερόμενους καθηγητές δίχως και τα κλασσικά εργαλεία τους.Να δείτε που και τον χειμώνα που δεν υπάχει μια για θέρμανση τι εχει να γίνει....Γονείς που αν δεν είναι άνεργοι,ζουν στην φτωχεια ,στην ανέχεια και με τον φόβο της απόλυσης,καλούνται να βάλουν τα παιδιά τους στο σχολείο μέσα.Δεν βλέπετε οτι εχουν πλέον καταθέσει τα οπλα αφού δεν βγαίνει πουθενά;;.Ξέρουν οτι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ τιποτα σε μια χώρα που αν μη τι άλλο οταν είχε Χούντα ειχε κανόνες .Αρνητικούς,κανόνες του απαγορεύεται,κανόνες του μη.Αλλά τουλάχιστον είχαν έναν μπούσουλα.Εδω ζούμε σε δημοκρατικό κρατος που δεν βρίσκεις το δικιο σου σε καμιά προσφυγή κιαν κάνεις,κοινωνικά κεκτημένα αιώνων καταρρέουν, οι λοβιτουρατζήδες και τα λαμόγια κυκλοφορούν ελεύθεροι και οι αθώοι αυτοκτονούν απο τα χρέη!!! ....Αλλά πώς είναι δυνατόν να το καταλάβετε αυτό αν δεν πάτε σε ενα σχολείο να κάνετε ρεπορτάζ ΔΙΧΩΣ να καταλάβουν τι είστε.Γιατι δεν θα σας πουν την αλήθεια ουτε οι μεν ουτε οι δε.ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ!!!
    PA
    απάντηση1216
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Ποιος πλητεται απο αυτη την Ελληνική καταληψιομανία; | 29/09/2011 16:26
    Φοβαμαι οτι ο αρθογραφος ή δεν έχει παιδιά ή δεν έχει αισθηση της πραγματικότητας. Αν το σχολείο είναι καλο, κακο ή αδιαφορο έχει να κανει με χιλια δυο πραγματα με σημαντικοτερο τους δασκαλους. Αλλα ΤΙΠΟΤΑ δεν σχετιζει την ποιοτητα του σχολείου με τις καταλήψεις οι οποιες, οπως ΟΛΟΙ ξέρουν -αλλα παριστανουν οτι αγνοουν - εχουν να κανουν α) με φασιστικες μειοψηφιες, υποκινουμενες, που εχουν σαν μονο λογο την κοινωνικη αναταραχη β) με 5-6 μπαχαλακιδες μαθητες που ευκαιρια ζητουν , μια και ουδεμια επιπτωση υπαρχει - να μην κανουν μαθημα . Tα προσχήματα τα ξερουμε ολοι, ( απο το "δεν εχουμε βιβλια", μεχρι το "δεν εχουμε φτηνες τυροπητες", κτλ). Το κόστος όμως των επισκευών στα καταστρεμμενα σχολεια το πληρωνει μια χωρα στα προθυρα καταρρευσης. Επι τη ευκαιρεία, μπορει καποιος να μου εξηγήσει γιατι οι καταστροφες γινονται - απο τους περιβόητους ταχα εξωσχολικους- ΜΟΝΟ οταν υπαρχουν καταλήψεις και μεσα εχει μερα νυχτα μαθητες, αλλα ΠΟΤΕ οταν το σχολειο λειτουργει και κλειστο και ερημο τα βραδυα; Ποιος πληττεται απο αυτη την Ελληνική καταληψιομανία; O πλουσιος ; Οχι βεβαια...Αυτος εχει το παιδι του στο ιδιωτικό και επιχαιρει για την αμαθεια των υπολοιπων.
    Αρχίλοχος
    απάντηση328
     
     
    Αναγεννησιακό σχολειό | 29/09/2011 16:08
    @Manolis Αγαπητέ Μανώλη δεν θα μπορούσατε να με βρείτε περισσότερο σύμφωνο! Το σχολείο πρέπει να είναι ένας χώρος που να εμπνέει τους μαθητές, να τους βοηθά να απαλλαγούν από σκοταδισμούς τους παρελθόντος και όχι να προσπαθεί να τους φυλακίσει μέσα σ'αυτούς. Χρειαζόμαστε σχολεία που να αποτελέσουν την αναγέννηση στους μεσαίωνες της θεοκρατίας, της εθνολατρείας και της προσκόλησης σε ηθικοπλαστικούς μύθους για την δήθεν δημιουργία αρχών. Χρειαζόμαστε σχολεία που να μαθαίνουν στους μαθητές πως να σκέφτονται και πως να είναι ορθολογιστές και να χρησιμοποιούν την κοινή λογική ενάντια σε κάθε μορφής ανατολίτικου τύπου συναισθηματισμούς και ψευτοευαισθησίες. Κυρ-Γιώργης
    Κυρ-Γιώργης
    απάντηση116
     
     
    ...διαφορετικές προτεραιότητες! | 29/09/2011 15:45
    Λυπάμαι κ. Μπάρλα, αλλά οι προτεραιότητές μου είναι διαφορετικές. Η γνώμη μου, και την έχω εκφράσει πολλές φορές, είναι ότι κανένας δεν έχει το δικαίωμα να καταλάβει δημόσιο κτίριο για να εκφράσει τις όποιες αντίθέσεις του με το όποιο σύστημα. Κτά την γνώμη μου οι καταλήψεις δεν θα πρέπει να επιτρέπονται. Σας ακούγεται φασιστικό? Ίσως και νάναι. Έχω όμως κουραστεί να βλέπω σ'αυτή τη χώρα τον καθένα να καταλύει κάθε έννοια νόμου και διακιοσύνης στο όνομα της όποιας αντίθεσής του με το σύστημα. Αυτό που απαιτώ είναι απλό. Να εφαρμόζεται ο νόμος. Από εκεί και πέρα βέβαια συμφωνώ μαζί σας 100%. Θα πρέπει να σκύψουμε πάνω από το σημερινό σχολείο με νιάξιμο για τους μαθητές και να προσπαθήσουμε με όσα μέσα διαθέτουμε να το βελτιώσουμε. Να βρούμε τρόπους να ενισχύσουμε το ενδιαφέρον των καλών εκπαιδευτικών, αυτούς που ενδιαφέρονται για το σχολείο, να ακούσουμε τις ιδέες τους μαζί με αυτές των μαθητών και να βρούμε τρόπο να εξυγιάνουμε το σύστημα. Με εκτίμηση Κυρ-Γιώργης
    Κυρ-Γιώργης
    απάντηση145
     
     
     
    Μισαλλοδοξία και προγονολατρεία | 29/09/2011 14:23
    Τα σύνδρομα τα οποία κληροδότησε το μεταπολεμικό καθεστώς των "εθνικοφρόνων " στο εκπαιδευτικό σύστημα αποτελούν την βαθύτερη αιτία των προβλημάτων του ελληνικού σχολείου . Ενδεικτικά αναφέρω : τη λατρεία για το ένδοξο παρελθόν και τον φόβο για κάθε τι νέο ή ξένο , την νοσηρή προσήλωση στην προσευχή ,τον αγιασμό και γενικά τις ανούσιες εκφράσεις της θρησκευτικής πίστης του καθενός, την μανία για μιλιταριστικού χαρακτήρα εθνικές εορτές και παρελάσεις κλπ, κλπ. Τα παραπάνω άλλοτε συνδυάζονται και άλλοτε συγκρούονται με τον σύγχρονο αριστερό μηδενισμό δημιουργώντας τραγικά αδιέξοδα στους μαθητές και στο ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα . Η κοινωνία πρέπει να στρέψει το βλέμμα της στο σχολείο και τα παιδιά και να απαιτήσει σύγχρονη , δημιουργική και δημοκρατική εκπαίδευση.
    Manolis
    απάντηση169
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Καταλήψεις Σχολειων | 29/09/2011 14:02
    Κύριε Μπάρλα ενω επιχειρηματολείτε σωστά, αγνοείτε (οχι εσκεμένα) τη μεγάλη ασθενεια των Ελλήνων που αγγίζει και τους καθηγητές και τους μαθητές και τους γονείς των μαθητών: Επι της ουσίας ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ κανείς να αλλάξει τίποτα διότι ξεβολεύονται ακόμη και στελέχη του αντίστοιχου υπουργείου με τις ριζικές αλλαγές που πρέπει να επιφέρουν στο εκαπιδευτικό σύστημα. Προσωπικά, πιστεύω οτι όλα ξεκινούν απο την αντίστοιχη ανεπάρκεια και θέλησης για βελτίωση, όλων αυτών που θα έπρεπε να δουλέψουν σωστά και με μεράκι ώστε να επέλθουν οι πολυπόθητες αλλαγές. Αντ' αυτού, με το πρόσχημα των προβλημάτων της παιδείας , από πίσω κρύβονται κομματικές παρακινήσεις με τις ευλογίες των μεγάλων, δηλ καθηγητών και γονεων οι οποίοι παρακινούν τα παιδιά τους στη έντονη κομματικοποίηση. Οταν πρίν από δύο χρόνια η κυβέρνηση Καραμανλή μοίρασε τα LAPTOP στα παιδιά της Α' Γυμνασίου με σκοπό να αλλάξει η νοοτροπία στην εκαπίδευση και από την πλευρά των Καθηγητών και από την πλευρά των μαθητών, το έργο έπαθε καθίζηση. Στην αρχή νόμισα οτι έφατιγε το υπουργείο Παιδείας και οτι το σταμάτησε ! Θυμάμαι όμως, οτι τότε στο γυμνάσιο της κόρης μου οι ίδιοι οι καθηγητές (οι μεσήλικες) ομολόγησαν οτι Δεν μπορούσαν αν ανταποκριθούν στην νέα νοοτροπία, αλλά και ουτε ήταν διατεθειμένοι να υποστούν εκπαίδευση στο νέο τρόπο Διδασκαλίας. Θυμάμαι επίσης οτι σε πολλές εκδηλώσεις του Υπουργείου Παιδείας υπήρχαν αντιδράσεις των καθηγητών για τη νέα φιλοσοφία της εκπαίδευσης, και την προετοιμασία που απαιτούνταν από πλευράς εκπαιδευτικών για να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις της διδασκαλίας. Επίσης θυμάμαι τις βραβεύσεις απο πλευράς Υπουργείου σε ομάδα καηγητών των Εκπαιδευτηρίων ΔΟΥΚΑ γαι τις καινοτόμες εργασίες και πρωτοβουλίες που ανέπτυξαν στην ηλεκτρονική Διδασκαλία καθώς και την ανάπτυξη ερευνητικών εργασιιων απο τους μαθητές τους. Ολα αυτά αποδεικνύουν το ρητό: Όπου υπάρχει θέληση υπάρχει και τρόπος' Αρα οι αντιδράσεις είναι καθαρά λόγω ανυπαρξίας θέλησης για αλλαγές και όλα τα άλλα είναι δικαιολογιες
    Δ. Χατζής
    απάντηση1811
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Ποιος είναι ο άνθρωπος και τι γράφει; | 29/09/2011 14:00
    Ο αρθρογράφος δεν έχει επαφή με τη σχολική πραγματικότητα. Θεωρεί άγονες τις 5 τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και θεωρεί ότι ενδιαφερον και παραγωγικό μάθημα γίνεται μόνο στη γ΄ λυκ και φυσικά....στο φροντιστήριο. Ο άνθρωπος δεν ξέρει τι σημαίνει τυποποιημένο, χρησιμοθηρικό, σχολαστικό, εκτός βιώματικου πλαισίου μάθημα. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ. Όχι ότι αυτό δεν συμβαίνει και στο σχολείο (άλλωστε οι καθηγητές του έμαθαν τη δουλειά ως αδιόριστοι στα φροντιστήρια). Και εξακολουθούν να το κάνουν όχι μόνο γιατί τους έχει μπολιάσει η φροντιστηριακή μέθοδος, αλλά και γιατί είναι η εύκολη μέθοδος. Το δασκαλίκι όμως θέλει, φαντασία, πρωτοτυπία, νέα πράγματα, νεα διαβάσματα και νές μεθόδους, πολλή δουλειά. Σε κάθε σχολείο θα βρεις τέτοιους ανθρώπους. Έχουν αντίπαλό τους τη βλακώδη χρησιμοθηρία, την ημιμαθή εξειδίκευση των φροντιστών, την ολιγοπιστία των γονιών και την αβαθή κοινοτοπία του δημόσιου λόγου, καλή ώρα. Έλεος. Κάποιος επιτέλους πρέπει να υπερασπιστεί το δημόσιο σχολείο, να βάλει βεβαίως το δάχτυλο στον "τύπον των ήλων", αλλά όχι να μας εκθειάζει το ετοιματζίδικο φροντιστηριακό μάθημα. Αυτό δεν είναι μόνο εξοργιστικό, είναι και ανόητο.
    Τσαλουχίδης Κώστας 3ο Λύκειο Ηρακλείου
    απάντηση203
     
     
    Λαϊκισμός του δημοσιογράφου ή προετοιμασία κλίματος; | 29/09/2011 13:53
    Το παιδί μου τελείωσε εδώ το Λύκειο και σπουδάζει στην Αγγλία. Λοιπόν, το συμπέρασμα είναι πως ένας σχετικά μέτριος Έλληνας μαθητής (17450 μονάδες, θετική κατεύθυνση) είναι μάλλον καλύτερος από έναν καλό Άγγλο μαθητή. Έχουμε ένα άριστο και αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης (Πανελλήνιες) έχουμε καλά Σχολεία -προβλήματα σε όλον τον κόσμο υπάρχουν- αλλά εδώ σχεδόν όλα τα παιδιά τελειώνουν το Λύκειο, νομίζετε πως συμβαίνει και αλλού αυτό; Και το επίπεδο είναι πάρα πολύ καλό, όπως διαπίστωσα συγκρίνοντας το επίπεδο των Άγγλων συμφοιτητών του γιου μου με αυτά που κάνουν εδώ τα παιδιά. Τα φροντιστήρια τώρα οφείλονται πρώτον στην υπερβολική αγάπη των Ελλήνων γονιών-όλοι καταλαβαίνουμε πως καλύτερο μάθημα γίνεται με πέντε μαθητές στο φροντιστήριο παρά με εικοσιπέντε στην τάξη- και δεύτερον επειδή υπάρχει τεράστια προσφορά αδιόριστων εκπαιδευτικών. Πάντως παντού οι γονείς –όσοι μπορούν-πληρώνουν για τη μόρφωση των παιδιών τους το κάτι παραπάνω , είτε σε ακριβά ιδιωτικά σχολεία, είτε σε φροντιστήρια,(ναι, ναι ακόμα και στην Γερμανία έχει). Το πιο άθλιο δε, είναι πως στα πανεπιστήμια σε πολλές χώρες σπουδάζουν μόνο παιδιά πλουσίων ,επειδή έχουν ακριβά δίδακτρα, δηλαδή πληρώνεις το πανεπιστήμιο, όπως σ΄ εμάς στα ιδιωτικά. Ευτυχώς που τέτοιες αθλιότητες δεν έχουν τολμήσει να κάνουν ακόμα στην Ελλάδα.
    Bασίλης Κ.
    απάντηση202
     
     
     
    Την ΟΛΜΕ την ρωτησατε? | 29/09/2011 13:16
    Έχετε πάει ποτέ σε κομμωτήριο? Σε ποιο θα πάτε? Στο μπαρμέρικο ή σε εκείνο με τα κοριτσάκια? Έχετε πάει ποτέ να αγοράσετε κοστούμι? Από που το αγοράσατε? Από εκεί που ο πωλητής έλεγε διάλεξε ποιο θες και πες μου ή από εκεί που ο πωλητής είχε πραγματικά διάθεση να βοηθήσει με σκοπό να σε κάνει τακτικό πελάτη? Προφανώς το σχολείο είναι ένα μπαρμπέρικο αντί για μοντέρνο μαγαζάκι αλλά και οι εκπαιδευτικοί είναι σαν να κάνουν πωλήσεις από το τηλεφωνο. Και επειδή δεν τους βολεύει να ιδρώσουν για να πουλήσουν μάθηση στους πελάτες, οι πελάτες τους έχουν γράψει. Αλλά ποτέ δεν αισθάνθηκαν ότι από τη δική τους αποφαση κρίνεται το μέλλον του μαγαζιού. Τότε θα άλλαζαν. Πάντως τον βολεμένο Ελληνα δύσκολα τον κουνάς. Δεν υπάρχει μεταρυθμιση που θα βρει σύμφωνη την ΟΛΜΕ. Κάνουν απεργία αν τους κόψεις το δικαίωμα στην πρωινή ξάπλα, αν τους μεταρρυθμισεις θα σε ανατινάξουν
    Ametaruthmistos
    απάντηση2810
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ | 29/09/2011 13:10
    ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ, ΕΥΚΟΛΑ ΛΟΓΙΑ
    crab
    απάντηση182
     
     
    Η κατάσταση είναι τραγική!! | 29/09/2011 12:52
    Η χρονιά αυτή είναι η χειρότερη που έχει υπάρξει, όσο θυμάμαι τουλάχιστον, στα ελληνικά σχολειά. Έχω παιδί στην τρίτη λυκείου. Βιβλία δεν έχουν πάρει (το μεγαλύτερο χτύπημα στα παιδιά), καθηγητές δεν υπάρχουν. Κάνουν κάθε μέρα τα ίδια μαθήματα με τους υπάρχοντες καθηγητές. Είναι τέλος Σεπτεμβρίου και οριστικό πρόγραμμα δεν έχει διαμορφωθεί ακόμη (τετράωρα κάνουν τις 4 ημέρες της εβδομάδας). Και τι γίνεται; Ασχολούμαστε όλοι με την οικονομική και κοινωνική κρίση που μαστίζει τη χώρα μας και ουδείς ασχολείται με τα παιδιά. Ειλικρινά, αν ένα παιδί δεν πηγαίνει φροντιστήριο (καταβάλλοντας για την δωρεάν παιδεία 500 ευρώ/μήνα για την Γ΄ Λυκείου) δεν υπάρχει περίπτωση επιτυχίας σε ανώτατη σχολή. Στο φροντιστήριο κάνουν μαθήματα εντατικά από την πρώτη Σεπτέμβρη. Δεν ξέρω τι φταίει αυτή η γενιά, αυτά τα παιδιά (και του δημοτικού φυσικά) να τα μεγαλώνουμε σε αυτή τη μαυρίλα που έχει σκιάσει τα πάντα. Και η υπουργός; Είδαμε καμιά παραίτηση; Οι δημόσιες σχέσεις να είναι καλά. Και μόνο το γεγονός ότι τα "πρωτάκια" πήγαν στο σχολείο τους με τις καινούριες τσάντες τους και την καλώς εννοουμένη αγωνία και δεν είχαν τη χαρά να πάρουν τα βιβλία τους έπρεπε να είχε οδηγήσει σε παραίτηση της υπουργού. Αλλά απαιτείται συνείδηση...
    ΝΦΛ
    απάντηση135
     
     
     
    ΑΥΤΗ η κυβέρνηση και ΑΥΤΟ... | 29/09/2011 12:11
    το υπουργείο παιδείας θα διορθώσει τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση;;; Ωραίο το ανέκδοτο πρωινιάτικα!!! Είδαμε πώς διόρθωσε και την πανεπιστημιακή εκπαίδευση....
    τι άλλο θα διαβάσουμε στο ΒΗΜΑ;;;
    απάντηση614
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων