από metereologos.gr
Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018
 
 

Είδες η Κερατέα;

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 


Έχουν περάσει τέσσερις ολόκληροι μήνες από την «ανακωχή» στην Κερατέα και μπορούμε πια με μια σχετική βεβαιότητα να αποτιμήσουμε τι μας κληροδότησε η απόπειρα δημιουργίας ΧΥΤΥ στην περιοχή.

Το πρώτο και πλέον σίγουρο είναι η παραπομπή στις καλένδες ενός εξαιρετικά σημαντικού έργου για την Αττική που κινδυνεύει να πνιγεί -εδώ μπορούμε να πούμε κυριολεκτικά με μικρή μόνο δόση υπερβολής- στα σκουπίδια. Με μαθηματική, σχεδόν, βεβαιότητα μπορούμε να περιμένουμε την επόμενη κρίση όταν οι κάτοικοι της Φυλής θα πουν «φτάνει πια» καθώς ο εκεί ΧΥΤΑ, εδώ και μήνες θεωρείται ότι βρίσκεται στα όρια του κορεσμού. Και δεν θα μπορούμε και να ζητήσουμε άλλη κοινοτική χρηματοδότηση- μάλλον πρόστιμα θα μας επιβάλουν.

Το δεύτερο σίγουρο είναι ότι οι ίδιοι οι κάτοικοι της Κερατέας θα πρέπει να συμβιώσουν για καιρό, πιθανότατα για πολλά χρόνια, με τις παράνομες χωματερές της περιοχής τους οι οποίες, όπως έχουν δείξει επιστημονικές έρευνες, δηλητηριάζουν το έδαφος και βάζουν σε κίνδυνο την υγεία των παιδιών τους. Αλλά τι μπορούν να πουν; Τις προτάσεις, βλέπετε, εναλλακτικής χωροθέτησης- επιστημονικά τεκμηριωμένης όπως μας έλεγαν- τις περιμένουμε ακόμα και μάλλον θα τις περιμένουμε για πολύ.

Το τρίτο τέλος, κληροδότημα είναι η γενικευμένη ανομία στην περιοχή, όταν για μήνες κάποιοι κάτοικοι και οι συμπαραστάτες τους βομβάρδιζαν με μολότοφ τα ΜΑΤ και απέκλειαν την κυκλοφορία φτάνοντας μέχρι και να καταστρέφουν το οδόστρωμα. Γι' αυτά δεν έχει τιμωρηθεί κανείς κι είναι αμφίβολο αν θα τιμωρηθεί. Ακόμα και αν δεν ισχύει αυτό που υποστήριξε ο κ. Παπουτσής στη Βουλή -ότι δηλαδή τα επεισόδια στο Σύνταγμα προετοιμάστηκαν στην Κερατέα- είναι φανερό πώς η εικόνα μιας πολιτείας ανίκανης να υπερασπιστεί τις επιλογές της και έτοιμης να υπαναχωρήσει, υπονόμευσε συνολικά την αξιοπιστία της κυβέρνησης ως προς την θέλησή της να προχωρήσει τις αλλαγές που απαιτούνται.

Το ζήτημα παραμένει προφανώς επίκαιρο. Μπροστά μας έχουμε σημαντικές μεταρρυθμίσεις- από τα ταξί και την ολοκλήρωση της απελευθέρωσης των επαγγελμάτων ως το νέο μισθολόγιο και βέβαια την αλλαγή στην παιδεία. Η εντύπωση που δημιουργείται είναι ότι για πολλά υπάρχει διχογνωμία, μεταξύ των υπουργών. Αυτό είναι λογικό και αναμενόμενο.

Ας πάρουν όμως επιτέλους τις αποφάσεις τους. Γιατί βέβαια το μόνο που δεν νοείται είναι να μείνουν και πάλι οι μεταρρυθμίσεις στα χαρτιά!





Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (49)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Ισονομία και αλλα παραμύθια | 18/08/2011 20:25
    Φιλοθέη. «Πάνω» από τις βίλες, στα σύνορα με το Γαλάτσι, υπάρχει ένα νταμάρι. Εκεί στα ψηλά, μπροστά στο φτωχικό της Γιάννας, υπάρχει πολύς χώρος για έναν σκουπιδότοπο, με πολλά αναξιοποίητα στρέμματα πέτρας και ξεραίλας. Χωματερή, ΧΥΤΑ, ΧΥΤΥ, δεν έχει σημασία πως θα τον πούμε. Αφού ο χρόνος πιέζει τόσο για το τι θα κάνουμε με τα σκουπίδια της πόλης, ο χώρος προσφέρεται. Είναι και κοντά. Μα, θα πείτε. Κι η μόλυνση; Κι ο υδροφόρος ορίζοντας; Μη χολοσκάτε. Δέσμευση για «ειδική μεμβράνη» και «βιολογικό καθαρισμό» θα σας πω εγώ, αυτό που υπόσχονται και στην Κερατέα. Άλλο αν θα γίνει. Μα και οι κάτοικοι, θα πείτε; Η υποβάθμιση της ζωής των κατοίκων της Φιλοθέης και του Ψυχικού δεν μετράει; Η απάντηση είναι πως ναι, βεβαίως μετράει. Ωστόσο, δεν θα έπρεπε να μετράει πιο πολύ από την υποβάθμιση της ζωής των 10 χιλιάδων κατοίκων της Κερατέας. Είμαστε ίσοι ενώπιον του νόμου ή όχι;
    Antonios Loucianis
    απάντηση81
     
     
    Ήμουν τυχερός....... | 18/08/2011 12:45
    Ήμουν από τους τυχερούς, διότι δεν έζησα ούτε κατοχή, ούτε εμφύλιο, ούτε Χούντα. Είμαι, όμως, και πάλι από τους τυχερούς γιατί τα ζώ όλα μαζί, έστω και εάν όλα αυτά σήμερα παρουσιάζονται με διαφορετική, πιό μοντέρνα, μορφή. και να είσαι σίγουρος κ Καψή ότι αν δεν καταφέρουν να με σκοτώσουν είτε ψυχικά είτε σωματικά, στο τέλος θα με κάνουν πιό δυνατό. Είμαι τυχερός, κ Καψή, γιατί αυτές τις 129 ημέρες στην Κερατέα δεν υπήρχε φτωχός ή πλούσιος, δεξιός ή αριστερός, μορφωμένος ή μη, δεν υπήρχε διαχωρισμός σε οδηγούς ταξί, δημόσιους υπαλλήλους, συνταξιούχους, φοιτητές, γέρους, νέους γυναίκες ή παιδιά. Υπήρχε μια, σχεδόν, καθολική αντίδραση, (τί πιο δημοκρατικό από την ύπαρξη της αντίθετης γνώμης;;), προκειμένου να προστατέψουμε την κοινωνία μας και τις οικογένειές μας, (γιατί ξέρετε τα ΧΥΤΑ δεν έρχονται μόνα τους), την γή μας και φυσικά την περιουσία μας. Υπήρχε μια καθολική αντίδραση εναντίον όλων αυτών των που παίρνουν αποφάσεις από τα γραφεία τους, και κάτω από τα γραφεία τους. Καταλαβαίνετε πιστεύω; έχω την εντύπωση να γνωρίζετε οτι η περίφημη γραμμή Μαζινο, έπεσε σε χρόνο dt, κυρίως, επειδή οι διοικούντες έπιναν τσάϊ μερικά χλμ μακρυά, έτσι; και να ξέρετε, κ Καψή, οτί στόχος μας δεν ήταν τα ΜΑΤ, θα ήταν ανόητο άλλωστε. Εμείς, εν γνώση μας, παραβιάσαμε πολλούς νόμους, αλλά για πείτε μου ισχύει τελικά το, ό,τι είναι νομιμο είναι και ηθικό ή το αντίστροφο; Γιατί και οι Γερμανοί στην κατοχή (και σήμερα) έγραψαν νόμους, όπως έκανε και η Χούντα, τί σημαίνει λοιπόν οτι πρέπει να τους δεχόμαστε αμαχητί;;; δεν νομίζω... Δεν επιθυμώ να μπώ σε λεπτομέρειες για το κατα πόσο ήταν δίκαιη η άδικη η αντίδρασή μας, γιατί η πέννα σας είναι σίγουρα πιο ισχυρή από εμένα, έστω και εάν δεν έχετε επιχειρήματα! Πάντως, κ Καψή, εάν δείτε το κάποια στιγμή το Σύνταγμα, και κάθε Συνταγμα να γίνεται Κερατέα, να είστε σίγουρος οτι ήρθε η ώρα να φύγουν πολλοί από αυτή την χώρα.... κάποιοι λιγότερο τυχεροί από εμένα!!
    Panos
    απάντηση63
     
     
     
    NEA ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ | 17/08/2011 21:06
    Είμαστε μια κοινωνία που δεν μπορεί να διαχειριστεί τα σκουπίδια της, όπως και...τόσα άλλα! Η πολιτεία είναι κολλημένη στις χωματερές και δεν επενδύει σε νεα συστήματα ανακύκλωσης, αλλά και οι περισσότεροι πολίτες θέλουν να ...σπρώξουν τα σκουπίδια στην πόρτα του άλλου! Το χειρότερο είναι η αδιαφορία των πολλών για την ανακύκλωση. Ετσι πολλά ανακυκλώσιμα υλικά καταλήγουν στις χωματερές! Α, ρε Ελλάντα με τη νομιμότητα σου...!
    Γιώργος Σ
    απάντηση60
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    ΣΚΟΥΠΙΔΑΚΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΚΑΙ ΓΥΘΕΙΟΥ | 17/08/2011 18:03
    ΜΕ ΠΟΙΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΘΑΒΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΦΥΛΗ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΦΙΛΟΙ!
    Μαριος
    απάντηση110
     
     
    ΒΙΒΛΙΑ; | 17/08/2011 17:36
    Για πρώτη φορά φέτος (πιθανόν από γενέσεως ελληνικού κράτους) τα σχολεία θα λειτουργήσουν χωρίς βιβλία. .....Αυτά...... τα μεταρρυθμιστικά!
    εκπαιδευτικός
    απάντηση4719
     
     
    υπαρκτό το κράτος | 17/08/2011 16:44
    Για τον ξερόλα vagelisp!!! Εάν το κράτος ήταν πράγματι ανύπαρκτο, τότε ούτε το σκάνδαλο της φοροδιαφυγής στα Ιωάννινα θα ανακαλυπτόταν ούτε ο άπορος αστρολόγος ούτε θα προετοιμαζόταν μια τέτοια μεταρρύθμιση στην παιδεία, ούτε θα αντιδρούσε η κακο-συντεχνία των ταξιτζήδων. Αλλά για κοίτα εσύ ο ίδιος τον εαυτό σου πόσο συνειδητοποιημένος πολίτης και τίμιος φορολογούμενος είσαι...
    Ελένη
    απάντηση422
     
     
     
    Κρείττον το σιγάν | 17/08/2011 15:43
    Εσείς που φωνάζετε γιά τους νόμους μήπως πρέπει να περιορίσετε την τόση πιά φιλόνομη απολυτότητά σας; Λέει κανένας νόμος να γίνει ΧΥΤΑ στην Κερατέα κι όχι στη Γλυφάδα; Κι αν λέει ποιοί τον ψήφισαν αυτόν τον νόμο; Κάποιοι που δεν μένουν στην Κερατέα αλλά μένουν στην Γλυφάδα. Κι αντιδρούν οι κάτοικοι της Κερατέας που θίγονται και τότε πέφτετε όλοι εσείς που δεν μένετε στην Κερατέα να τους πνίξετε. Εγώ μένω στο Παλ. Φάληρο. Αν μου φέρνανε σκουπίδια στο Τροκαντερό, μαζί με τους γείτονές μου θα γινόμασταν ολοκαύτωμα. Αμφιβάλλετε; Το ίδιο θα κάνατε κι εσείς αν ερχόντουσαν τα σκουπίδια στη γειτονιά σας. Γι' αυτό λοιπόν όταν κάποιοι που θίγονται, διαμαρτύρονται, δεν μιλάω καθόλου. Μερικοί από σας, αντί να το βουλώσετε που μένετε σε περιοχές σαν την δική μου που δεν θίγονται, έχετε το απροσμέτρητο θράσος να επιτίθεστε σ' αυτούς που θίγονται. Κι επικαλείστε νόμους λες κι είναι εκ θεού αυτοί οι νόμοι. Και δεν σκέφτεστε ότι ο νομοθέτης αντί να πει Κερατέα μπορούσε να πει Εκάλη. Γιατί να μη το πει; Το απαγορεύει το Σύνταγμα; Απ' τη στιγμή λοιπόν που δεν λέει τις περιοχές μας, καλό είναι να το βουλώσουμε όλοι εμείς που δεν θιγόμαστε και να μη γινόμαστε προκλητικοί. Γιατί εκτός από πρόκληση είναι και βλακεία. Να αναλύσω γιατί είναι και βλακεία ή το καταλαβαίνετε και δεν χρειάζεται;
    Τυχερός που δεν μένω Κερατέα
    απάντηση5329
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Δεν είναι μόνο οι χωματερές | 17/08/2011 15:30
    Καλό θα ήταν να μάθουμε όλοι ότι το σύστημα της χωματερής είναι παρωχημένο και τείνει να αντικαθίσταται με άλλες μεθόδους επεξεργασίας απορριμμάτων. Καλό λοιπόν θα ήταν να βάλουμε όλοι τις ιδέες μας κάτω, να σκεφτούμε μακροπρόθεσμα και όχι τα βραχυπρόθεσμα συμφέροντα κάποιων κατασκευαστών και επιτέλους να βρούμε μία λύση οικολογική και οικονομική. Χωρίς να συμφωνώ με όσα έγιναν στην Κερατέα το χειμώνα, δεν συμφώνω όμως και με την επιλεγμένη μέθοδο επεξεργασίας απορριμμάτων, η οποία βασικά είναι η ίδια εδώ και 200 χρόνια, παρέα με τον Καποδίστρια και τον Όθωνα. Ε, όχι λοιπόν, ας βρούμε κάτι τεχνολογικά προηγμένο, οικολογικά προσανατολισμένο και οικονομικά συμφερότερο. Όταν στη Βιέννη, στο κέντρο της πόλης, όπως και στο Παρίσι που τόσο θαυμάζουμε, τα σπίτια ζεσταίνονται με ενέργεια από τα σκουπίδια, δεν καταλαβαίνω γιατί κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει στην Αθήνα. Και η επεξεργασία γίνεται στο κέντρο των πόλεων αυτών, και όχι 40 χμ έξω από αυτό. Ας σκεφτούμε λοιπόν τι θέλουμε για το μέλλον, και ας βάλουμε στην άκρη τα μονόπλευρα συμφέροντα -τόσο των κατασκευαστών όσο και των δημοτών. Οπότε, ας μάθουμε πρώτα ανακύκλωση, επαναχρησιμοποίηση, κομποστοποίηση και πολλά άλλα και ας βρούμε μία λύση του 21ου αιώνα και όχι της ελληνικής επανάστασης.
    Ανώνυμος / η
    απάντηση680
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    @ ΔΙΟΝΥΣΗΣ | 17/08/2011 15:16
    Καλά τα είπε γιατί οι άνθρωποι πρέπει να τρώνε. Εκτός αν νομίζεις ότι αυτός ο πλανήτης έγινε μόνο γιά σένα. Ακόμα - σκεφτόμενος το συμφέρον σου - θα πρέπει να ξέρεις ότι αν οι άνθρωποι πεινάνε, στο τέλος θα φάνε εσένα. Είδες που έχει φτάσει η εγκληματικοτητα; Κι ακόμα δεν έχεις δει τίποτα. Ακου ΑΧ. ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΟΥ επειδή είπε κάποιος ότι οι άνθρωποι πρέπει να ζουν αξιοπρεπώς.
    Μα είστε μερικοί με τα καλά σας;
    απάντηση123
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Δημοκρατια και ΜΑΤ | 17/08/2011 13:28
    Οι κάτοικοι της Φυλής και των πέριξ περιοχών, έχουν υποστεί τεράστια υποβάθμιση του περιβάλλοντος των περιουσιών και της υγείας τους απ την λειτουργία των χωματερών. Και αναρωτιέμαι αφελώς. Γλυφάδα, Βουλιαγμένη, Λαγονησι, Π. Φάληρο, Εκάλη, Διόνυσος , Κηφισιά, Μαρούσι, Πολιτεία, Κεφαλάρι, Αγ. Στέφανος, Βαρυμπόμπη, Δροσιά κλπ δεν παράγουν σκουπίδια? Είναι άραγε τυχαίο ότι καμιά χωματερή δεν χωροθετηθηκε ποτε εκεί? Φυσικά δεν περνά ούτε καν η σκέψη να θιγούν οι προύχοντες των εν λόγω περιοχών ενώ τους Κερατιωτες τους αντιμετωπίζουμε σαν πολίτες 2ης κατηγόριας και πάμε με τον τσαμπουκά (ΜΑΤ) τους φορέσουμε καπέλο τα σκουπίδια. Και πια είναι η λύση? Ένα ευνομούμενο κράτος θα ανακοίνωνε εκ των προτέρων τον ακριβή όγκο και την χρονική διάρκεια αποκομιδής των απορριμμάτων και κυρίως τις προδιαγραφές που θα τηρούνταν μέχρι κεραίας. Επίσης οι υπηρεσίες του κράτους, που έπρεπε να δουλεύουν, θα είχαν προτείνει τουλάχιστον 10 υποψήφιες τεχνικές λύσεις με ανάλογες περιοχές. Μετά θα ξεκινούσε η γνωστή στον καπιταλισμό διαδικασία προσφοράς και ζήτησης. Θα ρωτούσε το κράτος τους δήμους των υποψήφιων περιοχών. Τσάμπα τα παίρνει κάποιος τα σκουπίδια? Όχι η απάντηση Για 1 εκατομμύριο ευρω το χρόνο? Πάλι όχι Για 2 εκατομμύρια ευρω το χρόνο? Και θα ανέβαινε το ποσόν Όταν φτάναμε στα 5-10 εκατομμύρια πιστεύω ότι κάποιοι θα έλεγαν αυτοβούλως το ναι γιατί οι δημότες της περιοχής θα κέρδιζαν θέσεις εργασίας και αντί να πληρώνουν κάθε δίμηνο δημοτικά τέλη θα εισέπρατταν για την όχληση που τους προκαλούμε εμείς οι "άρχοντες" και "προύχοντες". Κιαν το κόστος έβγαινε ακριβό για το κοινωνικό σύνολο η χρήση μια ακριβότερης τεχνολογίας από άποψη επένδυσης θα είχε χαμηλότερο περιβαντολλογικο κόστος και ετήσιο κόστος ανοχής απ τους κατοίκους. Έτσι λειτουργεί η δημοκρατία κύριοι. Με διάλογο και συμβιβασμό και όχι με τσαμπουκάδες και ΜΑΤ.
    babisk
    απάντηση156
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    EIΔΕΣ ΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ ? | 17/08/2011 13:12
    Αν ηθελαν να κανουν εργοστασιο επεξεργασιας των σκουπιδιων οπως υπαρχουν σε ολες τις ευρωπαικες πρωτευουσες , δεν νομιζω οτι θα υπηρχαν τοσες αντιδρασεις , επειδη ομως θελουν να κανουν μια ακομη χωματερη που θα μολυνει ολη την περιοχη μεχρι την θαλασσα του Λαυριου μεσω των πολλων στοων στην περιοχη, πολυ καλα εκαναν οι ανθρωποι και αντεδρασαν.Εσυ κυριε Καψη αν σου πουν οτι θα κανουν χωματερη σκουπιδιων διπλα στο σπιτι σου μην αντιδρασεις ....Εχουν παρει χρηματα απο την Ευρωπαικη Ενωση για να κανουν εργοστασιο επεξεργασιας σκουπιδιων και αντι αυτου, ηθελαν να κανουν μια ακομα χωματερη γιατι απλουστατα ΚΑΙ αυτα τα χρηματα εχουν πεσει μεσα σε κατι μεγαλες κοιλιες !Μια νεα χωματερη εσεις την λετε μεταρρυθμιση?Εξ αλλου εγινε δικαστηριο το οποιο εβγαλε αποφαση η οποια απαγορευει την οποιαδηποτε εργασια στο οβριοκαστρο Κερατεας...Καλυτερα λοιπον να ενημερωθειτε πρωτα κυριε Καψη και μετα να ειρωνευεστε με τιτλους του στυλ ....ειδες η Κερατεα?Τι να κανουμε ζουν και αλλου ανθρωποι ξερετε εκτος απο το Κολωνακι και τα Βορεια προαστια που εξυπηρετειτε, εσεις και κατι πρωην σοσιαλιστες , καλη η προσπαθεια παραπληροφορησης παντως , σιγουρα πολλοι ανθρωποι που δεν γνωριζουν το θεμα θα σας πιστεψουν.Αξιος ο μισθος σας λοιπον.
    ELIAS
    απάντηση136
     
     
    ΣΕ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ PANEL ,ΠΡΟΣΦΑΤΑ , | 17/08/2011 11:39
    Ηταν ένα μεγαλοστέλεχος ,Οικονομολόγος νεαρός σχετικα , και στην ερώτηση του Δημοσιογράφου : Πές τε μου πιο θάταν το πρώτο που θα κάνατε αν αύριο ερχόσασταν στην Εξουσία ; Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝ : Θα αποκαθιστούσαμε ΑΜΕΣΩΣ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ..... ΑΧ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΟΥ !
    ΔΙΟΝΥΣΗΣ
    απάντηση383
     
     
    Γιάννης Παληός | 17/08/2011 11:35
    Και μετά από όλα αυτά , το παγόνι ο Παπουτσής παραμένει ατσαλάκωτος στην θέση του. Διαπιστώνει ΄΄δημοκρατικό έλλειμμα'' στην αστυνομία ρετουσάροντας το αριστερό - προοδευτικό- έμπλεο ανθρωπιστικών ευαισθησιών προφίλ του. Είπαμε: Οι αντιεξουσιαστές στην εξουσία! Όταν ο περί ου ο λόγος κύριος υπουργός –σχολιαστής ικανοποιηθεί από την επαναστατική γυμναστική του και εμείς το εμπεδώσουμε καλά, μπορούμε να πάμε στον διάβολο όλοι μαζί, ……Τα υπουργεία μου!!!!!!!
    ΠΕΡΙ ΑΛΛΑ ΤΥΡΒΑΖΩΝ
    απάντηση450
     
     
     
    μήπως? | 17/08/2011 10:30
    Η επιβολή της έννομης τάξης είναι αυτονόητη ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ της Πολιτείας προκειμένου να διασφα-λιστεί η εύρυθμη λειτουργία της κοινωνίας και να προστατευτούν τα δικαιώματα των πολιτών, ιδιαίτερα μάλιστα όταν οργανωμένες μειοψηφίες προκαλούν με ενέργειες που έχουν άμεσες ή έμμεσες ολέθριες συνέπειες στο κοινωνικό σύνολο. Ο Κάμερον στην Αγγλία δεν δίστασε να δηλώσει ότι θα καταφύγει στη συνδρομή του στρατού σε περίπτωση αδυναμίας της αστυνομίας να ελέγξει τις ταραχές. Μήπως είναι καιρός να απαλλαγούμε κι εμείς από κάποια ταμπού που μας καταδυναστεύουν ?
    ΦΑΙΔΩΝ
    απάντηση143173
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ | 17/08/2011 09:45
    "είναι φανερό πώς η εικόνα μιας πολιτείας ανίκανης να υπερασπιστεί τις επιλογές της και έτοιμης να υπαναχωρήσει, υπονόμευσε συνολικά την αξιοπιστία της κυβέρνησης ως προς την θέλησή της να προχωρήσει τις αλλαγές που απαιτούνται." Τμήμα του άρθρου σας που τα λέει όλα.... Κύριε Παπανδρέου Δώστε αξιοπιστία στο κράτος .Τότε και ο Πολίτης θα ανταποκριθεί ΘΕΤΙΚΑ
    ΔΙΟΝΥΣΗΣ
    απάντηση374
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Οι μεταρρυθμίσεις στα χαρτιά | 17/08/2011 09:37
    Λέτε : "το μόνο που δεν νοείται είναι να μείνουν και πάλι οι μεταρρυθμίσεις στα χαρτιά!" Γιατί είναι η πρώτη φορά ; Αναλύστε την 'λογική' από κάτω. Οι αποφάσεις παίρνονται χωρίς διαθεση εφαρμογής και άρα αναστέλονται στην πρώτη αντίδραση . Ναι οι μεταρρυθμίσεις θα παραμείνουν στα χαρτιά , γιατί μάλλον για τα χαρτιά φτιάχτηκαν.
    Γιάννης Μ
    απάντηση293
     
     
     
    Κερατεα | 17/08/2011 09:01
    Την πρωτη μαχη την εχασε ο Α.Παπανδρεου οταν αφησε ελευθερους και ατιμωρητους τους εγκλωβισμενους στο Πολυτεχνειο.Ακολουθησε ο Σημιτης με το Ασφαλιστικο και ο Καραμανλης με τα Δεκεμβριανα για να χασει τελικα τον πολεμο ο Γ.Παπανδρεου στη Κερατεα. Τωρα αγωνιζονται να "σωσουν" τη πλατεια Συνταγματος γιατι ειναι κοντα στο "σπιτι" τους αλλα ειναι αργα. Το κακο ειναι οτι μας πηραν χαμπαρι οι λοιποι Ευρωπαιοι οτι εμεις δεν εχουμε καμια σχεση μ'αυτους και οτι "τιμης ενεκεν" λεγομαστε Ευρωπαιοι οποτε σε μερικα χρονια οι θα αλλαξουμε η' διαφορες ομαδες θα λοιμενονται της χωρας και οποιος επιζησει σε μια χωρα απομονωμενη και συρικνωμενη στον χερσαιο χωρο.
    Αλοιμονος
    απάντηση5071
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Περιμένοντας τις εγγυήσεις | 17/08/2011 08:24
    Με αυτο το ανύπαρκτο κρατος και την ανομια απο τη κερατεα μεχρι τις μαίμου δαπάνες για τα πάντα και τις διπλες αποδειξεις του πανεπιστημίου Ιωαννίνων περιμενετε να εγγυηθουν οι ΑΑΑ χώρες τις δαπάνες μας οσο μύωπες και να ειναι, οπως υποστηρίζει το περισπούδαστο κύριο άρθρο σας σήμερα?
    vaggelisp
    απάντηση648
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    ΑΤΟΛΜΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ | 17/08/2011 08:12
    Η ανίκανη Πολιτεία είναι δημιούργημα των άτολμων κυβερνήσεων. Είναι δυνατόν να υπάρξει αλλαγή με Υπουργούς - δημιουργήματα των κομματικών εργαστηρίων; Με Πρωθυπουργούς και Υπουργούς που δεν έχουν κολλήσει ούτε ένα ένσημο στη ζωή τους;
    Smokedeel
    απάντηση798
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων