από metereologos.gr
Παρασκευή 20 Ιουλίου 2018
 
 

Φτάνει

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 


Τι άλλο θα πρέπει να γίνει για να πούμε «φτάνει πια»; Πόσες εβδομάδες θα πρέπει να παρακολουθούμε το κέντρο της Αθήνας να γίνεται πεδίο μάχης; Τι άλλο έχει μείνει από την Πλατεία Συντάγματος για να καταστραφεί από τους κουκουλοφόρους με τα σφυριά; Και πόσες ακόμα τέτοιες εικόνες σε ζωντανή μετάδοση σε ολόκληρο τον κόσμο χρειάζεται ο τουρισμός μας για να χάσει και φέτος το τρένο;

Ήταν ωραίο όσο κράτησε. Σήμερα που τελειώνει η ψήφιση και του εφαρμοστικού νόμου για το μεσοπρόθεσμο θα πρέπει οι ίδιοι οι αγανακτισμένοι να καταλάβουν ότι οι ειρηνικές εκδηλώσεις τους γίνονται το πρόσχημα για την ανεξέλεγκτη βία που παρακολουθούμε από τις οθόνες μας. Θα  το καταλαβαίνουν και από την όλο και πιο μικρή συμμετοχή των πολιτών στις διαμαρτυρίες. Αυτών των πολιτών που αυθόρμητα και έξω από κόμματα πήραν μαζικά μέρος στις πρώτες διαδηλώσεις. Είναι καιρός να αποφασίσουν μόνοι τους τι θα κάνουν.

Διαμαρτυρόμαστε όλο το χρόνο για την κατάσταση που επικρατεί στο κέντρο, για τις εικόνες της εγκατάλειψης και της φθοράς. Όμως εμείς οι ίδιοι -οι καλοπροαίρετοι πολίτες μεταξύ των «αγανακτισμένων»- δίνουμε σήμερα το τελικό χτύπημα προκαλώντας τεράστιες ζημιές στους επαγγελματίες που έχουν απομείνει και αγωνίζονται να επιβιώσουν.

Είναι όμως καιρός και για την αστυνομία να αλλάξει τακτική. Ως σήμερα μας εξηγούσαν υπήρχε η ανάγκη της προστασίας της ομαλής λειτουργίας του Κοινοβουλίου. Τώρα ωστόσο προέχει η προστασία των πολιτών-διαμαρτυρόμενων και μη -αλλά  και της ομαλής ζωής της πόλης. Δεν μπορεί ατιμωρητί,  500 κουκουλοφόροι και άλλοι τόσοι χούλιγκαν της πολιτικής, να κρατούν σε ομηρία την χώρα. Αλλά και βέβαια δεν μπορεί η αστυνομία αντί να δρα αποτελεσματικά και με σχέδιο να επιδίδεται σε γενικευμένες επιθέσεις εναντίον δικαίων και αδίκων - συχνά με αγριότητα που εκπλήσσει.

Είτε συμφωνούμε είτε όχι με το μεσοπρόθεσμο, όλα δείχνουν ότι η χώρα έχει μια ακόμα ευκαιρία λίγων μηνών να βελτιώσει το κλίμα και να απομακρυνθεί όσο μπορεί από τη ζώνη της χρεοκοπίας. Δεν πρέπει να τη χάσουμε. Πολύ περισσότερο δεν πρέπει να βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας. Πρέπει να δοθεί η δυνατότητα στο οικονομικό επιτελείο να πάρει πρωτοβουλίες και πρέπει κυρίως να δοθεί η δυνατότητα στην οικονομία να ανασάνει βοηθούντος και του τουρισμού. Εκτός και αν κάποιοι ποντάρουν στην αποτυχία!


Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (73)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Μία ωραία συντηρητική άποψη για φιλήσυχες συνειδήσεις | 02/07/2011 01:24
    Αγαπητέ κύριε Καψή , απολύτως λογικές οι σκέψεις σας . Βασίζονται , θα έλεγα , σε έναν άτολμο ρεαλισμό , ο οποίος επιτάσσει να πορευόμαστε με τα δεκανίκια που έχουμε και να μην παίρνουμε τη γενναία απόφαση να στηριχτούμε στα δικά μας πόδια . Αν βέβαια ακολουθήσω μία κοντόφθαλμη λογική , θα πιάσω τον εαυτό μου να συμφωνεί , κι ας διαμαρτύρεται το βαθύτερο είναι μου , με τις παρατηρήσεις σας . Αν όμως βγω από το καλούπι του βολεμένου και συναισθανθώ την απόγνωση χιλιάδων ανθρώπων που αδυνατούν να αντεπεξέλθουν σε στοιχειώδεις υποχρεώσεις τους και αισθάνονται παντελώς άχρηστοι , ε τότε μπαίνω στον κόπο να ξανασκεφτώ ορισμένα πράγματα και να βάλω στη γωνία την όποια κομματική μου ταυτότητα . Επομένως , ας είμαστε πιο προσεκτικοί , όταν γνωρίζουμε ότι επηρεάζουμε συνειδήσεις με τα γραπτά μας . Φυσικά , η κάθε άποψη είναι σεβαστή , αρκεί να μην είναι οπλισμένη με το πλεονέκτημα της δύναμης του να επιβάλλεται εύκολα . Τσιαχρής Κωνσταντίνος
    TΣΙΑΧΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
    απάντηση45
     
     
    Μπράβο, κ. Καψή! | 01/07/2011 18:17
    "Ήταν ωραίο όσο κράτησε. Σήμερα που τελειώνει η ψήφιση και του εφαρμοστικού νόμου για το μεσοπρόθεσμο θα πρέπει οι ίδιοι οι αγανακτισμένοι να καταλάβουν ότι οι ειρηνικές εκδηλώσεις τους γίνονται το πρόσχημα για την ανεξέλεγκτη βία που παρακολουθούμε από τις οθόνες μας." Και φυσικά να τις σταματήσουν. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο θα πρέπει να κλείσουμε τα γήπεδα (επειδή μεταξύ των 40.000 - 80.000 φιλάθλων συγκαταλέγονται και 100 τραμπούκοι). Κύριε Καψή, να ΄στε πάντα καλά. Πολύ με κάνετε να γελάω!
    Μαίρη Τ.
    απάντηση65
     
     
    Πολυ σωστα οσα λετε κε Καψη!! | 01/07/2011 10:15
    Συμφωνω σχεδον απολυτα. Η αστυνομια για τον μεσο Ελληνα ειναι " οι μπατσοι". Η τουλαχιστον ηταν. Αλλα ας μπει καποιος στο πετσι αυτον τον ανθρωπων που μερα νυχτα, τα τερλευταια χρονια, σωματικα και πνευματικα δεχονται το μισος και τη βια καθε ηλιθιου, μπαχαλακια, ακτιβιστη, αντιεξουσιαστη, αριστεροδεξιοφασιστομουτρο,πρεζονι,κλπ κλπ. Αφου καθε φορα που γινεται διαδηλωση σε αυτο το ερημο κεντρο γινεται λιγο ως πολυ πολεμος. Δειξε οτι εσυ σαν ειρηνικος ανθρωπος εισαι αντιθετος με αυτα τα μιασματα που προκαλουν την καταστροφη. Κατσε στο σπιτι σου, κανε διαμαρτυρια στην πλατεια της γειτονιας σου, αλλαξε χωρα, ψηφισε αλλο κομμα, μην ψηφιζεις, κανε συμμορια και κυνηγα τους κουκουλοφορους..... ΜΗΝ ΠΑΣ ΟΜΩς ΓΥΡΕΥΟΝΤΑΣ. ΟΠΩΣ ΕΣΤΡΩΣΕΣ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ. ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΥΑΛΑ!!!!!!!
    Στου κουφου την πορτα...
    απάντηση68
     
     
    Εξω οι διαδηλώσεις από το ιστορικό κέντρο | 01/07/2011 10:12
    Οι πάσης φύσεως διαδηλωτές έχουν μεν το δικαίωμα του ειρηνικώς συνέρχεσθαι, αλλά έχουν και την υποχρέωση να μην υποθάλπτουν εγκληματίες... έτσι δεν είναι ; Τόσα χρόνια, πόσες φορές έχουν χρησιμοποιήσει σαν καταφύγιο οι μπαχαλάκηδες τα συγκεντρωμένα πλήθη ; Πολλάκις! Είναι φανερό ότι πολλοί πολίτες, δυστυχώς, επικροτούν αυτούς τους καταστροφείς. Εξάλλου, όταν υιοθετεί κάποιος συνθήματα που δείχνουν ότι πιστεύει ότι έχουμε χούντα, παρακράτος και καταστολή, ότι δεν έχουμε δημοκρατία κλπ. είναι λογικά συνεπές να μη σέβεται τίποτε, να θέλει να τα σπάσει όλα, στο όνομα της επανάστασής του και του αντάρτικού του. Πολλά από τα συνθήματα των αγανακτισμένων δείχουν ακριβώς αυτήν την περιφρόνηση και την απόρριψη της δημοκρατίας στη χώρα μας. Αυτήν είναι και η μαγιά με την οποία φουσκώνει η δήθεν αντίσταση. Επομένως οι διαδηλωτές και οι οργανωτές τους έχουν ευθύνη. Και διαχρονικά έχουν αποτύχει στο να ξεκαθαρίσουν τη στάση τους απέναντι στους ταραξίες. Οι συγκεντρώσεις θα έπρεπε να απαγορευτούν στο ιστορικό κέντρο: είναι πολύ σημαντικό για να υφίσταται τέτοιες καταστραφές. Ας κάνουν τις συγκεντρώσεις/πορείες στην Αλεξάνδρας ή και πιο μακρία ακόμα.
    Ανώνυμος / η
    απάντηση94
     
     
    a | 01/07/2011 04:24
    θλιβερο το επιπεδο του αρθρου σας
    Ανώνυμος / η
    απάντηση1111
     
     
    Επιτέλους | 30/06/2011 23:36
    Χίλια μπράβο Παντελή μέσα στον ωκεανό του λαϊκισμού αποτελείς φάρο ψύχραιμής ανάλυσης και λογικής.
    κουκουλοφόρος
    απάντηση96
     
     
    ναι ναι | 30/06/2011 19:48
    τηλεοραση σταματησα να βλεπω, τωρα σταματαω και εφημεριδα.
    Ανώνυμος / η
    απάντηση2626
     
     
    ...μακρυα απο μας η πτωχευση,μπρρρ... | 30/06/2011 19:42
    Αποτεινομαι στον φιλο που διαμαρτυρεται για την ανεργια αυτου και της αδελφης του. Πραγματι,ειναι ετσι η κατασταση σε εχει κοπανησει κατω και υποφερεις.Το σεβομαι. Εχεις ομως καταλαβει,τι θα γινοταν αν δεν παιρναμε το επομενο πακετο;Πιστευω απο τα γραφομενα σου,οτι οχι,δεν το ξερεις. Οταν βαρεσει ενα Κρατος κανονι,αυτο σημαινει στην περιπτωση μας,οτι πρεπει αυτοματως,να γιρισει στο τοπικο νομισμα το οοποιο θα υποτιμηθει αυτοματως κατα ενα 60% τουλαχιστον,σε πρωτο σταδιο. Επειδη λιπον,δεν θα εχουμε συναλλαγμα να πληρωσουμε τις υποχρεωσεις μας,δεν θα εχουμε να φαμε,αφου τα περισσοτερα τα φερνουμε απ εξω,αρα απαιτουν συναλλαγμα για την αγορα τους,δεν θα εχουν λοιπον τα μωρα παιδικες τροφες,αφου κι αυτες εισαγομενες ειναι,δεν θα εχουμε πετρελαιο,αρα θα σταματησουν οι συγκοινωνιες,θα κοβεται το ρευμα,αφου δεν φτανει ολο το ρευμα που παραγουμε εμεις απο λιγνιτη,και χρησιμοποιουμε και πετρελαιο,θα σταματησουν να ερχονται πρωτες υλες για τις βιοτεχνιες ,θα σταματησουν τα χειρουργια,αφου τα υλικα που χρησιμοποιουνται,ειναι κι αυτα εισαγομενα,θα χασουν τα λεφτα τους ολοι οι ανθρωποι,καια γενικα,θα ειμαστε μια ευχαριστη ατμοσφαιρα. Τωρα δηλαδη,ειναι πολλοι που εχουν σοβαρο προβλημα,αλλα τοτε θα ειναι σχεδον ολοι ετσι. Και δεν θα μπορει αρα,κανεις να τους βοηθησει,γιατι δεν θα εχει ουτε κι αυτος. Μη σε πιανει λοιπον το αναποδο και ευχεσαι να ψοφησει το γαιδουρι και του γειτονα,για να νοιωσεις εσυ καλα,γιατι δεν σε συμφερει τελικα να γινει εται. Κανε λοιπον το Σταυρο σου,να παρει μπρος το μαγαζι,και να βρουμε καποιο βηματισμο,γιατι μας βλεπω να ψαχνουμε στα σκουπιδια για φαι,οπως στην Κατοχη. Εχω βαλει παλια εδω ενα λινκ,απο τη Monde Diplomatique,του Σ/βριου του 2002,που περιγραφει το τι εγινε στην Αργεντινη το 2001,μετα την πτωχευση.Αμα θες,να το βαλω να το διαβασεις,μπας και ηρεμησεις.
    Theodore
    απάντηση519
     
     
     
    Έλα που δε φτάνει.. | 30/06/2011 19:11
    Δηλαδή επειδή η Αστυνομία είτε επειδή δεν μπορεί είτε επειδή δεν θέλει να συλλάβει μια δράκα κουκουλοφόρων που χουλιγκανίζουν, θα πρέπει να καταργηθεί το κατοχυρωμένο από το Σύνταγμα δικαίωμα του συνέρχεσθαι..!! Βάζεις ένα στοίχημα ότι δεν θα σας περάσει;; Και κάτι ακόμη για τα αγράμματα ΖΩΑ των ΜΑΤ που ψέκαζαν αναίτια τον κοσμάκη και έδερναν βάναυσα ακόμη και ηλικιωμένους. Βλαχαδερά, είστε ΑΝΑΞΙΟΙ να φέρετε το εθνόσημο! Ξεφτιλίζετε τη στολή! ΄Αντε φορέστε καμια φούστα καλύτερα! Αφού δεν άρπαξα κανέναν απο σας να τον σκοτώσω στο ξύλο ..τυχεροί σταθήκατε. Όμως ακούστε τι έχω να σας πω. Είναι η πρώτη και τελευταία φορά που υπέστην χυδαία επίθεση με ύβρεις και χημικά χωρίς κανένα λόγο και ήμουν άοπλος..!! Το καταλάβατε ρε αλήτες; Το Στρατοδικείο δεν το λογαριάζω και τους βαθμούς τους έχω γραμμένους εκεί που δεν πιάνει μελάνι !!! Την επόμενη φορά θα κάνουμε το λογαριασμό..
    ΚΑΝΕΝΑΣ
    απάντηση1833
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Φτάνει πια!!! | 30/06/2011 18:28
    Φτάνει πια με τη προπαγάνδα!!!
    mg
    απάντηση2939
     
     
     
    Άσμα ηρωικό και πένθιμο, στον Τουρισμό. | 30/06/2011 17:50
    Βλέπω πολλούς από τους σχολιαστές να υποβαθμίζουν την σημασία της σωστής τουριστικής ανάπτυξης. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ. Θα μας χάλαγε δηλαδή, συμπατριώτες, εκτός από την απαραίτητη ανάπτυξη στις ουσιαστικές παραγωγές (αμήν και πότε), παράλληλα να είμαστε για την Ευρώπη αυτό που είναι η Χαβάη για την Αμερική; Η το Μπαλί για τους Αυστραλούς; Έπαθε τίποτα κακό το Μπαλί που ζουν όλοι του οι κάτοικοι αξιοπρεπέστατα, ασχολούμενοι με την ζωγραφική, τη μουσική και το εκπληκτικό παραδοσιακό τους θέατρο; Έπαθε τίποτα η χώρα τους, που είναι ένα στολίδι, ένα σμαράγδι και μισό; Αν εμείς γίνουμε μια χώρα με αναπτυγμένο το αίσθημα του σεβασμού στο περιβάλλον, που πλουτίζει από τα διεθνή συνέδρια στα νησιά και τα βουνά μας, που έχει αναδείξει πραγματικά τις αρχαιολογικές της τοποθεσίες και τα ευρήματα, που θα άξιζε να την επισκεφτεί ο ταξιδευτής από όλες τις άκρες του κόσμου, θα πάθουμε τίποτα κακό; Αν αυτά που λέω τα βρίσκετε «υποτιμητικά» ως βλέψεις για την Ελλάδα, τότε παρακαλώ γίνετε ποιο συγκεκριμένοι. Τι προτείνετε καλύτερα να «πουλάμε»; Αυτοκίνητα; Motherbords; Ατσάλι; Αγγούρια; Ουράνιο; Τι; Γίνετε παρακαλώ λίγο πιο συγκεκριμένοι, εκτός από γενικώς και αορίστως «υπερήφανοι» και πνιγμένοι στις αφίσες «VIVA ZAPATA».
    Αγγελος Παν.
    απάντηση5727
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Αποζημιώσεις Τώρα! | 30/06/2011 17:01
    Να σας πω εγώ κύριε Καψή πότε θα σταματήσει όλο αυτό: όταν οι διοργανωτές αυτών των συγκεντρώσεων (ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ κλπ) υποχρεωθούν να πληρώσουν για τα σπασμένα! Μέχρι τότε θα μας υποχρεώνουν να βιώνουμε αυτόν τον παραλογισμό ίσως και χειρότερο!
    Ανώνυμος / η
    απάντηση3915
     
     
    ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΜΠΑΛΑΝΤΕΡ | 30/06/2011 16:58
    Επιτέλους μήπως κάποια στιγμή πρέπει να τελειώνουμε με αυτά τα γελοία και μυστηριώδη υποκείμενα με την κουκούλα που κάνουν γιά όλες τις χρήσεις. Μέχρι τώρα η επικρατούσα άποψη ήταν ότι όλοι αυτοί οι αλήτες που καίνε ατημώρητοι ανθρώπους, κτήρια, περιουσίες αλλά και ότι έχει περισσέψει από την αξία της χώρας μας στο εξωτερικό ήταν ένα συνοθύλευμα αριστερών ,αναρχικών, μηδενιστών, χούλιγκαν, πρεζονιών και γενικά περιθωριακών που με την ανοχή αν όχι με την προστασία του κράτους, των αριστερολάγνων πολιτών, των τρομοκρατημένων δημοσιογράφων και της ψευτοκουλτουρας και ψευτοδιανόησης κατοικεί στο παρακράτος του τρόμου των Εξαρχείων. Τώρα βέβαια βγήκε και μιά καινούρια θεωρία ότι είναι χαφιέδες της αστυνομίας, πράκτορες της ΕΥΠ. Και είναι αλήθεια ότι πολλές φορές ιδιαίτερα τώρα τελευταία εξυπηρετούν κατα τον καλύτερο τρόπο τα συμφέροντα του κράτους και του παρακράτους, όπως τώρα με τις επανειλημμένες προσπάθειές τους να διαλύσουν τις συγκεντρώσεις των αγανακτισμένων πολιτών (άλλο εγχώριο ανέκδοτο και αυτό). Βέβαια αν ισχύει αυτό δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχει διαχρονικά ο Συνασπισμός των Τσιπροειδών να κατασκηνώνει έξω απο την ΓΑΔΑ και την Ευελπίδων και να ζηταει την απελευθέρωση τους κάθε φορά που οι Αστυνομία πιάνει μερικούς απο αυτούς. Επίσης τι συμφέροντα είχαν τα Τσιπροειδή και τα Παπαρηγοειδή όταν πολέμησαν με μανία την ποινικοποίηση της κουκούλας και την κατάργηση του πανεπιστημιακού- εγκληματικού ασύλου. Υπερασπίζονται δηλαδή όλοι αυτοι τους κουκουλοφόρους χαφιέδες του κράτους και της ΕΥΠ; Μήπως είναι και αυτοί χαφιέδες και λακέδες του αστικού κράτους και παρακράτους; Βέβαια η αλήθεια είναι ότι όλοι αυτοί αποτελούν ότι πιο σκοτεινό υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού μιας μεταλλαγμένης κοινωνίας ανθρώπων που έχει μάθει να αναρριχάται αναξιοκρατικά, να πλουτίζει άκοπα και με δανεικά, να πουλάει την συνείδηση και την ψυχή της και ταυτόχρονα να θέλει να καταστραφούν οι άλλοι διότι αποδείχθηκαν καλύτεροι κλέφτες, μεγαλύτεροι τεμπέληδες και πιό αδίστακτοι υποκριτές.
    Stavros
    απάντηση208
     
     
     
    Ευκαιρία να ξεφύγουμε από την χρεοκοπία? | 30/06/2011 16:09
    Κύριε Καψή και Βήμα ποιό μεσοπρόθεσμο και καλά υποστηρίζετε? Μήπως αυτό που λίγο πριν ψηφιστεί υπέστη ακόμη μια μικρή μετατροπή πάντα βέβαια προς "οφελος" της Ελλάδας. Για να μην ψάχνετε σας αναφέρω λοιπόν την αλλαγή προς το καλλίτερο "Απαλείφθηκε η διάταξη που έδινε τη δυνατότητα στο Ταμείο Δημόσιας Περιουσίας να μπορεί να χρησιμοποιεί το προϊόν από την έκδοση ομολογιών για να αποκτήσει ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου από την πρωτογενή ή δευτερογενή αγορά, καθώς και της ανταλλαγής ομολογιών έκδοσής του με ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου ή να παρέχει εγγύηση υπέρ ομολογιακών και άλλων δανείων του Δημοσίου. " Μας απαγορεύουν λοιπόν να κουρέψουμε έστω και έμμεσα μέσω της δευτερογενής αγοράς τα χρέη μας. Τα σχόλια δικά σας και "συγχαρητήρια" για την "αντικειμενική" σας άποψη
    Ανώνυμος / η
    απάντηση229
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Μια επισήμανση στον κ. Καψή | 30/06/2011 16:02
    Καλά τα λέτε κύριε Καψή. Κρίμα για τις καταστροφές και τα καταστήματα, πολύ κρίμα. Κρίμα για τους τουρίστες που, εγώ προσωπικά, εδώ και πολύ καιρό απορώ για ποιο λόγο συνεχίζουν να έρχονται στην Ελλάδα. Κρίμα για τα επεισόδια, για την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό, για τα μάρμαρα της πλατείας, για όλα κρίμα. Και, πράγματι, κανείς δεν θέλει να δίνει ευκαιρίες στο παρακράτος των κουκουλοφόρων να δρα. Το να κάτσει, όμως, ο κόσμος στο σπίτι του ήσυχα προϋποθέτει κάτι βασικό: ότι ο κόσμος αυτός έχει στοιχειώδη εμπιστοσύνη στους 300 ότι υπηρετούν το καλό της πατρίδας και του λαού της. Ναι, τότε η παρουσία του στους δρόμους είναι περιττή, ίσως και επικίνδυνη. Αυτή η εμπιστοσύνη όμως, κύριε Καψή, έχει χαθεί ανεπιστρεπτί. Κανείς δεν θα στοιβαζόταν έξω από τη Βουλή αν υπήρχε στην κοινωνία έστω και η ελάχιστη εμπιστοσύνη ότι οι κυβερνώντες ξέρουν τί κάνουν και το κάνουν για το καλό της πατρίδας, ότι υπάρχει σχέδιο, ότι υπάρχουν καλές προθέσεις, ότι υπάρχει συναίσθηση της ευθύνης. Και όσο η εμπιστοσύνη αυτή λείπει, κύριε Καψή, οι παραινέσεις σας θα ακούγονται, στην καλύτερη περίπτωση, εκτός τόπου και χρόνου, η μάλλον, ακριβέστερα, προκλητικό προϊόν πράσινης πένας...
    Conditio sine qua non
    απάντηση2413
     
     
    Και οι κουκουλοφόροι "αγανακτισμένοι" είναι... | 30/06/2011 15:26
    Πάτε φιρί φιρί να τ' ακούσετε κ. Καψή... και γω το σκέφτηκα αλλά δεν τόλμησα... γνωρίζω ότι είχαν έτοιμη την απάντηση: " Θέλετε να φιμώσετε τους αγανακτισμένους "... Γνωρίζω ότι ποτέ δεν θα δεχτούν ότι οι "αγανακτισμένοι" όσο δεν οριοθετούν τα θέλω και τα όχι τους, είναι -εκτός κάποιων αθώων εξαιρέσεων -και "αγανακτισμένοι" αντιεξουσιαστές, και "αγανακτισμένοι" ακροδεξιοί, και "αγανακτισμένοι" κουκουλοφόροι, και "αγανακτισμένοι" τραμπούκοι, και "αγανακτισμένοι" ΑΝΤΑΡΣΥΑ και "αγανακτισμένοι" Χ.Α, και "αγανακτισμένοι" γενικώς και ειδικώς πάσης φύσεως και αποχρώσεως που παίζουν κάτω από την θολή ομπρέλα της ..".αγανάκτισης" (τι ωραίο lifestyle φρούτο κι' αυτό!) ολοι,τα δικά τους παιχνιδάκια...
    Ph.J
    απάντηση2916
     
     
     
    Δεν υπήρχαν αγανακτισμένοι χθές | 30/06/2011 15:19
    Όποιος κατέβηκε τις τελευταίες δύο μέρες στο σύνταγμα συνειδητοποίησε ότι το κίνημα των αγανακτισμένων καπελώθηκε άγρια. Χθες και προχθές υπήρχαν μόνο συνιστώσες του Σύριζα, ομάδες τις εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς , αντιεξουσιαστές/μπαχαλάκιδες, και συνδικαλιστές του δημοσίου. (Το κακό είναι ότι το καπέλωμα είχε ξεκινήσει από τις προηγούμενες μέρες με τις ανεκδιήγητες ανακοινώσεις της υποτιθέμενες "Λαϊκής Συνελεύσεις"! ) Δυστυχώς έχουμε και την αριστερά που μας αξίζει! Δεν μπορώ να μην στεναχωριέμαι βλέποντας τον ξεπεσμό της κάποτε προοδευτικής αριστεράς.... είναι τραγική η εικόνα του Συνασπισμού.....κρίμα
    e.s
    απάντηση4015
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Οντως ΦΤΑΝΕΙ... Αλλά ποιός να το ακούσει αυτό ... | 30/06/2011 15:15
    Προσέχτε αυτό: Στην Ελληνική βουλή αυτή τη στιγμή λειτουργούν 4 κόμματα (ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜ. ΑΡΙΣΤΕΡΑ, και ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ -μου διαφεύγει η ονομασια), με ιδέες και ιδεολογία αριστερή έως αριστερότατη... Δεν έχει σημασία αν στο σύνολο των ψήφων του ελληνικού λαού όλα αυτά τα κόμματα συγκεντρώνουν ένα ελαχιστότατο ποσοστό... Είναι τέσσερα (βάλτε και τους επίσης διαφημιζόμενους "οικολόγους" πέντε) και οι ανακοινώσεις τους, κυριολεκτικά "κλέβουν" τις εντυπώσεις όταν εκφωνίζονται πλάι σ' αυτές των αριθμητικά λιγότερων υπολοίπων κομμάτων, αν και αυτα αντιπροσωπεύουν την συντριπτική πλειοψηφία του εκλογικού σώματος. Οταν ακούς λοιπόν πέντε ανακοινώσεις, τη μία μετά την άλλη, περί θεωριών συνομωσίας, για κουκουλοφόρους/όργανα της αστυνομίας κλπ, όταν -on the top of this- άλλως "επιπροσθέτως"- βγαίνει ο κάθε γραφικός Αλαβάνος να ασυναρτησιολογεί και ακροδεξιά κανάλια επινοούν ιστορίες μαύρης ειδησεογραφίας, είναι πολύ δύσκολο να μη θυμώσει κανείς με αυτή τη βάναυση καταπάτηση κάθε ίχνους κοινής λογικής στον τόπο αυτό... Οταν εδώ η ... "ενημέρωση" έχει σκοπό όχι να μας πληροφορήσει, αλλά να μας κουφάνει, τι να σου κάνει και η αστυνομία, τι να σου κάνουν τα σχέδια αποτροπής, τι να σου κάνουν οι θεσμοί... Τις μερες αυτές επιβεβαιώνεται η θεωρία σύμφωνα με την οποία, μετά τη Χούντα, η αριστερά (με τις όποιες μάλιστα εκφυλιστικές της αποχρώσεις) έχει γίνει κυρίαρχη οριζοντίως και καθέτως στη χώρα μας... Η Δημοκρατία θέλει δύο για να πορευτεί... και στη χώρα μας ακόμα ψάχνουμε τον δεύτερο... Ας έρθει κάποιος δημοκρατικός ηγέτης να βάλει το μαχαίρι στο κόκαλο επιτέλους... Οσο και αν αυτό είναι δύσκολο... να συνεργαστούν τα κόμματα που πιστεύουν στην Κοινοβουλευτική Δημοκρατία. Τέρμα στις ανεξέλεγκτες διαδηλώσεις, τέρμα στους χωρούς της φωτιάς στην πλάτη της αθηναϊκής -και κατ' επέκτασιν ελληνικής- οικονομίας.Τέρμα στο γελοίο καλαμπούρι περί δικαιωμάτων διαμαρτυρίας, όταν αυτά καταχρώνται ασύστολα κάθε έννοια δημοκρατίας, και των δικαιωμάτων συμπολιτών μας!
    Ph.J
    απάντηση2913
     
     
     
    δεν πρέπει να τους αφήσουμε να κάνουν ό,τι θέλουν | 30/06/2011 14:34
    Από τις ελάχιστες φορές που διαφωνώ μαζί σας. 1) Ο κόσμος διαδηλώνει κυρίως λόγω αδικίας. Στο όνομα της μη χρεοκοπίας εξαθλιώνουν τους φτωχούς και πτωχεύουν τους εύπορους. 2) Οι κουκουλοφόροι που σπάνε,καίνε, καταστρέφουν,φαίνεται πια καθαρά από μαρτυρίες και ανθρώπων της ΕΛΛΑΣ,είναι δικοί τους. Αρα δεν στέκει το επιχείρημα οτι οι διαμαρτυρίες γίνονται πρόσχημα για καταστροφές. 3)Οσο πιο μεγάλες,είναι οι κοινωνικες πιέσεις τόσο περισσότερο οι πολιτικοί θα αναγκάζονται για το "καλύτερο". Η κοινωνία επέδειξε ωριμότητα,γι αυτό και μετά τη λαίλαπα του ασφαλιστικού η κυβέρνηση ξαναψηφίστηκε. Η κυβέρνηση όσο έδειχνε οτι δουλεύει,οτι κάνει ό,τι μπορεί για ν'αλλάξει κακώς κείμενα δεκαετιών,είχε την αποδοχή της κοινωνίας ακόμα και με γκρίνιες. Αλλά τώρα είναι αλλοιώς.Το μνημόνιο δεν εφαρμόστηκε,το άνοιγμα των επαγγελμάτων που θα βοηθούσε τους ανέργους του ιδιωτικού τομέα δεν έγινε,για την φοροδιαφυγή δεν έκαναν τίποτε παρά ξεζουμίζουν και απελπίζουν τους ίδιους συνεπείς πολίτες,η άρση του καμποτάζ έγινε αλλά ελληνικά (δηλ.μηδεν βοήθεια για τον τουρισμό),η φορολογία στις επιχειρήσεις στα υψη (πού θα φτάσουν οι άνεργοι;),τώρα με το μεσοπρόθεσμο οριστικοποίησαν την ύφεση (ακόμα και η τρόικα έχει πει πολλάκις πως δεν πρέπει να κοπούν άλλο μισθοί και συντάξεις),η χώρα πεθαίνει και μαζί και οι άνθρωποι,δεν υπάρχει μέλλον,ούτε ελπίδα,την ίδια ώρα που φοροφυγάδες, υψηλόμισθοι και υψηλοσυνταξιούχοι των ΔΕΚΟ,δικηγόροι,γιατροί,ελεύθεροι επαγγελματίες και πολλοί πολλοί άλλοι,απολαμβάνουν την "εξαίρεσή" ή την ελάχιστη συμμετοχή τους στα μέτρα.Ελάχιστοι πιστεύουν πια οτι οι κυβερνώντες δεν μπορούν.ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να πράξουν κατά πώς πρέπει. Μην λέτε λοιπόν να σταματήσουν οι διαμαρτυρίες.Είναι η μόνη ελπίδα να γίνει κάτι καλό. Αν και μεταξύ μας δεν ελπίζω. Με εκτίμηση Νανίτα Σουπαλίκα
    Νανίτα
    απάντηση2625
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων