από metereologos.gr
Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017
 
 

Κουβέντες της σκωραμίδος

Κουβέντες της σκωραμίδος
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

Αθήνα 

Ο κ. Μίμης Ανδρουλάκης έχει με τον πρωθυπουργό την οικειότητα του καμπινέ. Δεν το λέμε για να τον υποτιμήσουμε απλώς αναφερόμαστε σε πρόσφατο βιβλίο του βουλευτή, όπου μαθαίνουμε τι είπαν οι δυο άνδρες με ξεκούμπωτα τα παντελόνια. Στο «Ε, πρόεδρε» αποτυπώνεται επακριβώς μια στιχομυθία σε ουρητήρια. Δεν ξέρουμε αν κάποιοι βρίσκουν τη σκηνή γαργαλιστική ή τον συγγραφέα πρωτοποριακό (σιγά την πρωτοπορία δηλαδή). Σε κάθε περίπτωση από μια ανάλογη άκομψη περιγραφή δίδεται το πρώτο δείγμα για την επιθυμία αποδόμησης ενός δημοσίου προσώπου. Όχι, δεν διατεινόμαστε ότι ο κ. Γ. Παπανδρέου είναι άγιος άνθρωπος και σούπερ ηγέτης. Το μόνο που λέμε είναι ότι ο κ. Μ. Ανδρουλάκης στην πρόσφατη ραδιοφωνική εκπομπή δεν έκανε κάτι καινούργιο. Προσβάλλοντας τους και υποτιμώντας τους συναδέλφους του ήταν ο γνώριμος εαυτός του, με παλαιομοδίτικο χιούμορ αλλά καινοφανή ηθική στάση απέναντι στην ομάδα.

Κάποιες επισημάνσεις από αυτά που καταλογίζει ο κ. Ανδρουλάκης στην «πρωθυπουργική ομάδα». Ξεφύτρωσαν, λέει, από το πουθενά, εννοώντας ότι είχαν δουλειές κάπου εκεί έξω, στον αληθινό κόσμο. Δεν υπήρξαν τα γνωστά φυτά εσωτερικού χώρου, που συσκέπτονται ολημερίς για εσωκομματικά ζητήματα, δεν μάζεψαν ένσημα αφισοκολλητή και παράσημα κομματικής ανδρείας. Για τους γηραιότερους αυτά είχαν αξία: να παραφουσκώνουν το βιογραφικό τους με τη συμμετοχή σε κάτι απίθανες κομματικές επιτροπές. Εν ολίγοις ο κ. Ανδρουλάκης καταλογίζει στα νέα πρόσωπα ότι δεν πάσχουν από πασοκίλα και κουκουεδίλα, δεν ήσαν φίρμες, δεν κουβαλούσαν βαρύ όνομα, δεν έσερναν προσωπικό μηχανισμό.

Μια ακόμη χαρακτηριστική αποστροφή του κ. Μίμη Ανδρουλάκη αφορά τις ηλικίες. Το «παιδί» είναι ένας χαρακτηρισμός που αρθρώνεται υποτιμητικά για τον κ. Γ. Ραγκούση ο οποίος είναι σήμερα είναι 46 ετών. Η επισήμανση αφορά και τα άλλα πιτσιρδέλια: ο κ. Δ. Δρούτσας είναι 43 ετών, ο κ. Π. Γερουλάνος είναι 45, η κυρία Τίνα Μπιρμπίλη είναι 42. Λέει λοιπόν ο κ. Ανδρουλάκης για τον κ. Ραγκούση: «Την πρώτη μέρα τον άδειασαν πέντε – έξι»_ ήταν μικρός οπότε ουδόλως αξιοσέβαστος. Το βαθύτερο πρόβλημα είναι ότι  η νέα γενιά πολιτικών λόγω ηλικίας δεν έχει κάποιο έπος να επιδείξει. Δεν βγήκε στα βουνά με τα όπλα, δεν έγραψε συνθήματα σε τοίχους επί χούντας. Αυτό στο σύμπαν του κ. Ανδρουλάκη τους καθιστά ασήμαντους. Δεν διατεινόμαστε ότι η ομάδα του πρωθυπουργού αποτελείται από πεφωτισμένα άτομα, ότι μας εντυπωσίασε με τις πολιτικές δεξιότητες όμως από κάποιον σύντροφό τους που θέλει να τους επιτεθεί θα περιμέναμε πιο ουσιαστικές επισημάνσεις: η ηλικία και η γοργή ανέλιξη δεν μπορούν να αποτελούν μειονεκτήματα.

Ποια είναι τα συμπεράσματα που βγαίνουν από την επίθεση Ανδρουλάκη στον πρωθυπουργό; Σε πρώτη ανάγνωση θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για το ανικανοποίητο του βουλευτή αλλά έτσι παρασυρόμαστε σε μια συζήτηση υποθετικής ψυχανάλυσης. Τέτοιες συζητήσεις έχουν πλάκα κατ’ ιδίαν αλλά δεν αφορούν τον δημόσιο διάλογο. Ακριβώς εκεί, στην αντίληψη περί δημόσιας συζήτησης βρίσκεται το πρόβλημα του κ. Μίμη Ανδρουλάκη. Ένα κόμμα που βρίσκεται σε κρίση, σε μια χώρα που περνά κρίση, δεν ωφελείται από ανοίκειες επιθέσεις πόσω μάλλον όταν αυτές αφορούν τα φρου φρου και όχι την πολιτική. Υπάρχουν κομματικά όργανα στα οποία θα μπορούσε να απευθυνθεί ο κ. Ανδρουλάκης (αν δεν λειτουργούν τα όργανα θα μπορούσε να ζητήσει την επαναλειτουργία τους). Δεν βοηθά ξεμπροστιάζοντας στα ραδιόφωνα το κόμμα του. Τι λέμε όμως τώρα. Ο κ. Ανδρουλάκης έχει την δική του αντίληψη για το προσωπικό και το δημόσιο. Θεωρεί δημοσίου ενδιαφέροντος την πρωθυπουργική διούρηση.



Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (11)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Ακριβοπληρωμένος | 05/05/2011 06:51
    Τζάμπα μάγκας. Ακριβοπληρωμένος όμως. Ο Γιώργος τον ανέσυρε κι αυτόν. Α ρε Πρόεδρε!
    α.κ.
    απάντηση13
     
     
    kathe katergaros sto paggo tou arga h grhgora | 05/05/2011 00:49
    kathe katergaros sto paggo tou arga h grhgora. arketa konomhse o kyrios androulakis me to dhmosio symferon ftanei pia......(opos kai polloi alloi dimartyromenoi.epapeiron..............)
    Yannis
    απάντηση13
     
     
    Ελεος.. | 04/05/2011 18:31
    Τόσο πολύ σας ενοχλεί η αποδόμηση του ηγέτη σας. και των λοιπών λεγεωναρίων ? Μήπως τους αδιικεί ο Ανδρουλάκης? Τόσο αυλοκόλακας πιά... έλεος... για να βγάλεις το παντεσπάνι σου. Τι υπερασπίζεσαι άραγε ? ι ποιούς και κυρίως ποιά πολτική.
    κομνηνός
    απάντηση75
     
     
    αφόδευση | 04/05/2011 16:20
    κάνετε λάθος ο Ανδρουλάκης δεν θεωρεί δημοσίου ενδιαφέροντος την πρωθυπουργική διούρηση αλλά την προσωπική του λογοδιάρροια.
    ανωνυμος
    απάντηση153
     
     
    Εκπλήσσομαι με το χαμηλό επίπεδο και τηn ουρολαγνία του άρθρου | 04/05/2011 15:21
    Ήξερα οτι το ΒΗΜΑ δεν φημίζεται και για τους ποιοτικούς του αρθρογράφους, αλλά αυτό το άρθρο αγγίζει ακραία πορνό με ουρολαγνικά φετίχ. Κρίση στην οικονομία κρίση και στο πνεύμα.
    arxitektonaw
    απάντηση1210
     
     
    ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ | 04/05/2011 14:03
    Κυρία Κέζα μέσα στην ζάλη των στιγμών που διανύουμε, αν και διάβασα τον κ Ανδρουλάκη, περιέργως πως δεν είχα συνειδητοποιήσει αυτή την κακοήθεια που ορθώς καταδεικνύετε. Έφερα ξανά - νοερά - το κείμενο του μπροστά μου και είναι ακριβώς έτσι.. Έχετε δίκιο.
    Γιάννης Παληός
    απάντηση95
     
     
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ | 04/05/2011 13:50
    Δεν άκουσα τη συνέντευξη αλλά διάβασα την σχετική περίληψη στήν σελίδα του βήματος. Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο γίνεται τέτοια επίθεση στον Μ.Α. Κατηγορείται για ξύλινη γλώσσα και παλαιοκομματισμό από αυτούς που υπερασπίζονται τι; Την τυφλή υποταγή στην κομματική 'νομιμότητα'/ γραμμή; Το φετίχ με τα περίφημα 'νέα, άφθαρτα πρόσωπα'; Ειδικά την στιγμή όπου ο Μ.Α. είναι ένα από τα ελάχιστα δημόσια πρόσωπα τα οποία όταν αναφέρονται στο θέμα της ελληνικής οικονομικής κρίσης ομιλούν με στοιχεία και πρακτικές προτάσεις, αντί να αερολογούν για τον 'λαό' και τον 'εργαζόμενο'. Και ειδικά την στιγμή που οι αδυναμίες του κυβ. σχήματος είναι συγκεκριμένες και πανθομολογούμενες.
    Πάνγκαλος fan
    απάντηση85
     
     
    Γιατί δεν παραιτείται; | 04/05/2011 12:51
    Δεν καταλαβαίνω γιατί παραμένει βουλευτής σε ένα κόμμα που δεν του αρέσει.
    Κ.Δ.
    απάντηση147
     
     
    vasa inania, plurimum sonant ! | 04/05/2011 10:40
    ... ''τά αδειανά αγγεία, αντηχούν περισσότερο'' ... ... άνθρωποι σάν τόν κ. Ανδρουλάκη κατήντησαν τήν πολιτική κάπως σάν μύ εις τήν νί ... τό ''σκωραμίς'' είναι, στήν περίπτωση αυτή, ευφημισμός ...
    leon evilbird
    απάντηση166
     
     
    Το καινοφανες και το κενο | 04/05/2011 09:27
    Καινοφανη ηθικη σταση οπως ειπατε παραλληλα ομως, με εναν λογο που τον χαρακτηριζει το κενο.Ο πολιτικος που τα ξερει ολα και με την σπανια ικανοτητα να μιλαει για ωρες και μα μη λεει τιποτα.Αν η μοναδα μετρησης του κυρος των πολιτικων ηταν οι ωρες αφισοκολλησης τοτε θα επρεπε να καθιερωθει και νομπελ με το οποιο θα βραβευονταν το μισο ελληνικο κοινοβουλιο. Αυτος αν θελει να σεβαστει τις αγωνιστικες του περγαμιηνες θα επρεπε να μιλαει απο λιγο εως καθολου, δεδομενου του πολιτικου χωρου που προσχωρησε.
    tassos.a
    απάντηση156
     
     
    Απαξίωση | 04/05/2011 09:27
    Μα!...Ειλικρινά...Γιατί ασχολείστε με τέτοια άτομα και ιδιαίτερα σε τέτοιες περιστάσεις? Μόνον η απαξίωση τους ταιριάζει. Ο κενός λόγος δεν πρέπει να έχει θέση.
    kaimixeirotera
    απάντηση205