Την είσοδό της στη συνδρομητική τηλεόραση ανακοίνωσε το μεσημέρι της Τετάρτης 25 Απριλίου η Wind μέσω της Wind Vision. Η εταιρεία τηλεπικοινωνιών μπορεί να μπαίνει τελευταία στο στίβο της pay tv αλλά όχι καταϊδρωμένη καθώς σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας κ. Νάσο Ζαρκαλή η Wind Vision πηγαίνει τη συνδρομητική τηλεόραση ένα βήμα πιο μπροστά.
«Έπειτα από 25 χρόνια στην Ελλάδα και μετά την είσοδο μας στη σταθερή και την κινητή τηλεφωνία, η εταιρεία εισέρχεται και στον κλάδο της συνδρομητικής τηλεόρασης με την προσδοκία να αλλάξουμε τα δεδομένα σε αυτή την αγορά» ανέφερε μεταξύ άλλων στην ομιλία του ο κ. Ζαρκαλής, σχολιάζοντας ότι το 2018 είναι η χρονιά της τηλεόρασης για την Wind.
Η νέα Pay tv έρχεται να αλλάξει τον τρόπο που οι τηλεθεατές θα βλέπουν τηλεόραση καθώς αποτελεί μια πλατφόρμα που «παντρεύει» τις δυνατότητες της συνδρομητικής με αυτές του ιντερνετ και της ελεύθερης τηλεόρασης.
Πρόκειται για μια ευρυζωνική πλατφόρμα, δεν απαιτείται η χρήση δορυφορικού πιάτου, με τον μικρότερο αποκωδικοποιητή συνδρομητικής τηλεόρασης ο οποίος συνδέεται στη συσκευή μόνο με ένα καλώδιο και προσφέρει στο συνδρομητή περιεχόμενο 60 τηλεοπτικών καναλιών, ελληνικών και ξένων, ανάμεσα στα οποία είναι και τα αθλητικά κανάλια της NOVA.
Συμπεριλαμβάνει δε τις υπηρεσίες της Android TV, μετατρέποντας αυτόματα την τηλεόραση σε smart, αλλά και την ψυχαγωγική πλατφόρμα του NETFLIX, συνεργασία που δεν έχει ξαναγίνει στην ελληνική αγορά.
Επίσης δίνει στους συνδρομητές της δυνατότητα αναπαραγωγής περιεχομένου σε ανάλυση 4K και HDR 10, στην μεγαλύτερη ανάλυση που μπορούν να αποδώσουν οι τηλεοράσεις τελευταίας τεχνολογίας.
Ταυτόχρονα θα μπορούν να παρακολουθήσουν το αγαπημένο τους πρόγραμμα έως και 7 ημέρες μετά την ημέρα προβολής τους (catch up), προσφέρει την υπηρεσία της επανεκκίνησης ζωντανού προγράμματος και της φωνητικής αναζήτησης ενώ με το κινητό τηλέφωνο ο χρήστης θα μπορεί να προβάλει φωτογραφίες και βίντεο στην τηλεόραση αλλά και να το χρησιμοποιεί ως τηλεκοντρόλ.
Για την ίδια την εταιρεία η Wind Vision αποτελεί μια πρόκληση καθώς έρχονται τέταρτοι στην συνδρομητική τηλεόραση μετά τη Forthnet, την Cosmote TV και τη Vodafone TV «ωστόσο πρόκειται για μια αγορά που δεν είναι ώριμη, έχει χαμηλή διείσδυση στην Ελλάδα της τάξεως του 25% την ώρα που στη λοιπή Ευρώπη η διείσδυση φτάνει το 60%. Αυτό αποτελεί ισχυρή ένδειξη ότι η εν λόγω αγορά αναμένεται να αλλάξει στο μέλλον» σημείωσε ο κ. Ζαρκαλής.
Το λανσάρισμα της Wind Vision στην ελληνική αγορά ξεκινά από αύριο Πέμπτη με δύο πακέτα το Family Pack το οποίο κοστίζει 9,90 ευρώ το μήνα και το Full Pack το οποίο κοστίζει 24,90 ευρώ το μήνα και περιλαμβάνει και τα αθλητικά κανάλια της Nova. Στα πακέτα συνδρομών περιλαμβάνεται και το Netflix το οποίο για τους επόμενους 3-6 μήνες ανάλογα με το πακέτο σύνδεσης θα προσφέρεται δωρεάν, χωρίς να διευκρινίζεται το από εκεί και πέρα κόστος του.