Η εκπομπή της ΕΡΤ «Αίθουσα Σύνταξης» δεν «τραβάει». Η Κατερίνα Ακριβοπούλου ως συντονίστρια είναι μάλλον ανεπαρκής. Πολλές φορές προαναγγέλλει το τέλος της εκπομπής, ενώ αυτή συνεχίζεται για αρκετά λεπτά. Αρκετά συχνά φαίνεται να έχει προβλήματα στην επικοινωνία της με το κοντρόλ. Επιπλέον είναι πραγματικά επώδυνο να βλέπεις τους σχολιαστές να προσπαθούν να εξυμνήσουν το κυβερνητικό έργο, ακόμα κι όταν η πραγματικότητα τους αντικρούει. Ιδιαίτερα αλγεινή εντύπωση κάνουν τα σχόλια της Αναστασίας Γιάμαλη, τα οποία τις περισσότερες φορές δεν συνάδουν με τη σοβαρότητα των θεμάτων που καλείται να σχολιάσει. Η αμηχανία της εκπομπής αποτυπώνεται και στα ποσοστά τηλεθέασης που παραμένουν πολύ χαμηλά.

***

Τα καλά νέα είναι ότι η διαφήμιση στο Διαδίκτυο στη χώρα μας σημείωσε σημαντική αύξηση το 2016. Σε σύγκριση με το 2015 αυξήθηκε κατά 12,7%, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας την οποία πραγματοποίησε το IAB Hellas, που μετρά 133 επί μέρους ιστοσελίδες. Τα κακά νέα είναι ότι το 2015 είχε κάνει «βουτιά» της τάξεως του 15%, γεγονός που σημαίνει πως βρισκόμαστε περίπου στα επίπεδα του 2014. Αν μάλιστα λάβει κανείς υπόψη την αύξηση στον αριθμό των ιστοσελίδων, τα πράγματα παραμένουν αποθαρρυντικά για όσους δραστηριοποιούνται στο Διαδίκτυο.

***

Ο υπουργός ΨΗΠΤΕ Νίκος Παππάς είχε συνάντηση με τον πρόεδρο της Κεντρικής Ενωσης Δήμων Ελλάδας και δήμαρχο Αμαρουσίου Γιώργο Πατούλη, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του υπουργείου για την ορθή κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης φορέων του Δημοσίου και του ευρύτερου δημοσίου τομέα στα περιφερειακά μέσα ενημέρωσης. «Δημιουργείται, μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων φορέων, η συναντίληψη πως η τήρηση της ρύθμισης σχετικά με την καταβολή του 30% της κρατικής διαφήμισης υπέρ των Μέσων της Περιφέρειας καθίσταται αναγκαία. Μέσα από τις συναντήσεις των τελευταίων ημερών, προκύπτει –και είναι ελπιδοφόρο αυτό –η πρόθεση όλων να υποστηριχθεί και αυτό το «κομμάτι» της Περιφέρειας» δήλωσε ο υπουργός. Ευτυχώς γιατί τα υπόλοιπα «κομμάτια» της Περιφέρειας έχουν μάλλον αφεθεί στην τύχη τους.

***

Το Μορφωτικό Ιδρυμα της ΕΣΗΕΑ παρουσίασε την περασμένη Τετάρτη την έκδοση «Ο ρόλος των ΜΜΕ και των δημοσιογράφων στην έξαρση του νεοναζισμού, του φασισμού και του ρατσισμού στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και γενικότερα στον κόσμο. Η ίδρυση του Παρατηρητηρίου». Η έκδοση περιέχει τα πρακτικά διημερίδας που πραγματοποιήθηκε από το Ιδρυμα και τη Διεθνή Ομοσπονδία Δημοσιογράφων (ΔΟΔ).

***

Δύσκολοι καιροί για τις εφημερίδες. Εκτός από τη μεγάλη μείωση των διαφημιστικών τους εσόδων καταγράφουν και μεγάλη «βουτιά» στις κυκλοφορίες τους. Την Κυριακή 2 Απριλίου οι κυριακάτικες πούλησαν συνολικά 286.000 φύλλα, περίπου 22.000 λιγότερα από το Σάββατο 25 Μαρτίου, που είχαν κυκλοφορήσει εκτάκτως λόγω της εθνικής εορτής. Καμία από τις εφημερίδες δεν πούλησε περισσότερα από 60.000 φύλλα. Πάντως «Το Βήμα της Κυριακής» συνεχίζει να αντιστέκεται σθεναρά στον ανταγωνισμό πουλώντας 36.340 φύλλα, αριθμός που είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακός αν αναλογιστεί κανείς ότι λόγω των οικονομικών δυσκολιών του συγκροτήματος τυπώνονται πλέον οι μισές από αυτές που τυπώνονταν τις καλύτερες εποχές.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ