«Το 2016 ήταν μία χρονιά γεμάτη δράση, αγωνία και σκληρή δουλειά. Παρά τις δυσκολίες όμως, ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, δε σταμάτησε να μετράει πρωτιές» υπογράμμισε στον χαιρετισμό του στην ετήσια κοπή της πίτας του Ομίλου στις 13 Φεβρουαρίου κ. Θοδωρής Κυριακού, Ceo του Antenna Group.

«Ο ANT1 TV παρέμεινε στην κορυφή της τηλεθέασης κατακτώντας το ιστορικά υψηλότερο μερίδιο της διαφημιστικής δαπάνης. Τα ραδιόφωνά μας και τα περισσότερα περιοδικά μας ήταν πρώτα στις κατηγορίες τους. Η Brands Galaxy αναδείχθηκε σε Νο1 e-commerce website στην κατηγορία της. Η Heaven ενέταξε 2 ακόμα καταξιωμένους καλλιτέχνες στο δυναμικό της. Δημιουργήσαμε τον ANT1 Next, την πρώτη συνδρομητική πλατφόρμα που δίνει στον κόσμο τη δυνατότητα να παρακολουθήσει τις αγαπημένες του σειρές πριν προβληθούν στην τηλεόραση. Το VICE αύξησε την επισκεψιμότητά του κατά 30% και κέρδισε 8 βραβεία για τα εξαιρετικά του θέματα. Επίσης άλλα 8 βραβεία κέρδισαν το NETWIX και τα sites του ANT1» επεσήμανε ο κ. Κυριακού.

Επιπλέον, μίλησε για τις δραστηριότητές του Ομίλου: «Σήμερα, δραστηριοποιούμαστε σε 14 χώρες, σε 12 διαφορετικούς κλάδους», είπε. «Οι εργαζόμενοί μας ξεπερνούν τους 2.500. Σε μια εποχή που η ανεργία είναι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της Ελλάδας, τo 2016 προσλάβαμε 70 νέους εργαζόμενους στον Όμιλό μας και 320 στις παραγωγές μας. Το κοινό που απευθυνόμαστε ξεπερνά τα 46 εκατομμύρια στην ελεύθερη τηλεόραση και έχουμε κάλυψη σε 85 εκατομμύρια σπίτια μέσω καλωδιακών και δορυφορικών δικτύων. Έχουμε 4.500 διαφημιζόμενους σ’ όλο τον κόσμο. Έχουμε παράξει 160.000 ώρες τηλεοπτικών προγραμμάτων. Τα περιοδικά μας τα διαβάζουν περισσότεροι από 600.000 αναγνώστες το χρόνο. Έχουν αποφοιτήσει περισσότεροι από 4.700 φοιτητές από τις σχολές μας. Κοντά στα 10 εκατομμύρια ακροατές ακούν τα ραδιόφωνά μας κάθε βδομάδα. Έχουμε πουλήσει περίπου 1.400.000 προϊόντα από τα sites μας. Έχουμε δημιουργήσει και πουλήσει περισσότερα από 18.000 τραγούδια. Τέλος, το 2016, είχαμε περισσότερες από 524.000.000 επισκέψεις στα sites μας σε όλο τον κόσμο» επισημαίνοντας ότι στοχος του ομίλου είναι η καλύτερη ψυχαγωγία, η έγκυρη ενημέρωση με έμφαση στον άνθρωπο».