Στην εκπομπή «Στάση media» των Κοσμά Βίδου και Αφροδίτης Γραμμέλη στον ΒΗΜΑ FM 99,5 έδωσε συνέντευξη η Μαρία Χούκλη, η οποία αναφέρθηκε στην αύξηση της τηλεθέασης που σημειώνει το δελτίο του σταθμού λέγοντας πως «ήταν μια δύσκολη πορεία και σε δύσκολους καιρούς, αλλά νομίζω ότι είναι μια συλλογική προσπάθεια, ότι τα πρόσωπα παίζουν ρόλο αλλά όχι τόσο όσο οι ομάδες. Είμαστε χαρούμενοι γι’ αυτό αλλά είναι και λίγο «σισύφειο». Δηλαδή ό,τι κέρδισες χθες πρέπει να το ξαναπροσπαθήσεις την επομένη, δε σταματάει εκεί η προσπάθεια».

Όσον αφορά τη συνταγή ενός καλού δελτίου ειδήσεων το σχόλιο της είναι πως απλά πρέπει «να είναι δελτίο ειδήσεων. Να βάλουμε με bold το «ειδήσεων». Συνηθίζω να λέω ότι οι Αμερικανοί που έχουν «εφεύρει» τη τηλεόραση και είναι πρωτοπόροι στα δελτία ειδήσεων δεν έχουν αλλάξει αυτή τη «συνταγή» τόσα χρόνια. Δηλαδή άλλος ο ρόλος μιας ενημερωτικής εκπομπής που θα φιλοξενήσει περισσότερα σχόλια ή προσωπικές απόψεις κι άλλο ένα δελτίο ειδήσεων που πρωτίστως πρέπει να ανταποκρίνεται σε αυτόν τον ρόλο, να ενημερώνει. Τις ειδήσεις που επιλέγουμε, διαλέγουμε, ξεχωρίζουν ή έχουν σημασία τη στιγμή που συμβαίνουν αυτά τα γεγονότα, να τις μεταδώσουμε. Βεβαίως πρέπει και να φωτίζει πτυχές των γεγονότων, να δίνει χρόνο και για κάποιο σχόλιο».

Η παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του σταθμού του Αμαρουσίου αναφέρθηκε και στην χρήση και τις επιπτώσεις του ίντερνετ στη δημοσιογραφική δουλειά και δεν δίστασε να αναρωτηθεί «»μα πως ζούσαμε χωρίς Internet; μου είναι αδιανόητο». Δεν παρέλειψε όμως να αναφερθεί και στις αδυναμίες και τους κινδύνους που ελλοχεύουν: «Αυτή η ταχύτητα κρύβει τον κίνδυνο του ότι δεν προλαβαίνεις να διασταυρώσεις αν αυτό που συμβαίνει είναι όντως έτσι. Υπάρχει ένας ανταγωνισμός τηλεόρασης και διαδικτύου βεβαίως. Η τεχνολογία όμως οδηγεί προς τα εκεί, η τηλεόραση πια θα περνάει μέσα από το διαδίκτυο, αυτό είναι δεδομένο. Επομένως θα πρέπει να είμαστε λίγο πιο ψύχραιμοι. Άρα να ενημερωνόμαστε από τις πηγές που έχουμε διασταυρώσει εμείς ως έγκυρες και να μη δίνουμε σημασία στα «φρου-φρου κι αρώματα» που είναι πιο ελκυστικά ως συνήθως. Το άλλο πρόβλημα είναι ότι το Internet μας έχει κάνει όλους πιο ανυπόμονους. Δηλαδή κάτι που είναι σε απόσταση ενός κλικαρίσματος, δεν έχεις την υπομονή να το ακούσεις το βράδυ σ’ ένα δελτίο ειδήσεων σ’ ένα ενάμιση λεπτού ρεπορτάζ, δεν έχεις την υπομονή να το διαβάσεις σ’ ένα ωραίο άρθρο στην εφημερίδα».

Τέλος, η Μαρία Χούκλη εξομολογήθηκε πως όταν έχει απέναντί της πολιτικούς θέτει «τα εύλογα ερωτήματα που έχει κάθε πολίτης. Νομίζω ότι αυτά προσπαθούμε να θέσουμε στους πολιτικούς. Τώρα ότι αυτοί πάντα ξεφεύγουν, ότι έρχονται να πουν αυτό που θέλουν να πουν, ότι ακόμα και τώρα που έχουν έρθει τα πάνω-κάτω, επιμένουν-ορισμένοι εξ’ αυτών, γιατί νομίζω μερικοί έχουν αλλάξει- σε αυτόν τον παλιό λόγο, είτε από αμηχανία, είτε από άγνοια, είτε επειδή φοβούνται οι ίδιοι να πουν τα δύσκολα, αυτό κάνει πιο δύσκολη τη δουλειά μας».