To άγγιγμα του Μίδα που τα τελευταία χρόνια φαίνεται να διαθέτει ο Στιβ Τζομπς δεν δείχνει να έχει ιδιαίτερες επιπτώσεις στις πωλήσεις των συνδρομών των περιοδικών.

Όπως φαίνεται και στο διάγραμμα του Bussinessinsider, οι πωλήσεις συνδρομών των περιοδικώνWired, GQ, Vanity Fair και Glamour βρίσκονται πολύ χαμηλά ή δεν έχουν καμία αυξομείωση τους τελευταίους 6 μήνες.

Στο ίδιο χρονικό διάστημα, η Apple πούλησε εκατομμύρια iPadsσ ε όλο τον κόσμο.

Αναλυτές εκτιμούν ότι το πρόβλημα είναι αμιγώς οικονομικό: Αν αναλογιστούμε ότι ο αναγνώστης πρέπει να πληρώσει μέχρι και 3,99 δολάρια για κάθε ηλεκτρονικό τεύχος ενώ με 8-10 δολάρια μπορεί να εξασφαλίσει τη συνδρομή στο «χάρτινο» περιοδικό για ένα χρόνο, τότε η ζυγαριά γέρνει επικίνδυνα.

Η πραγματικότητα των αριθμών είναι ότι μετά τον πρώτο ενθουσιασμό (στο Wired ακόμη θυμούνται το ντεμπούτο των 100.000 συνδρομών του Ιουνίου) οι πωλήσεις των τελευταίων μηνών έχουν πέσει κατακόρυφα.

Αρκετά αμερικανικά περιοδικά μπορεί ναεπιλέγουν να δημοσιοποιήσουν τις ηλεκτρονικές κυκλοφορίες τους, κάποια άλλα το κάνουν:Το Vanity Fair τον Νοέμβριο πούλησε 8.700 ψηφιακές εκδόσεις τον Νοέμβριο αρκετά πιο κάτω από τον ικανοποιητικό μέσο όρο των 10.500 «τευχών» των μηνών Αυγούστου, Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου.

Το Glamour πούλησε 4.301 τον Σεπτέμβρη, ενώ τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο έχασε από 20% και έτσι έφτασε στα 2.775 τεύχη.

Το GQ του Νοεμβρίου πούλησε 11.000, σημειώνοντας αρνητικό ρεκόρ και ελαφριά πτώση από το μέσο όρο των μηνών Μαϊου – Οκτωβρίου που βρισκόταν στα 13.000 τεύχη.

Το αξιόλογο Wired, το οποίο αναφέραμε και πιο πάνω, ισορρόπησε στις 31.000 ψηφιακές πωλήσεις όμως και αυτό το νούμερο κατέρρευσε με πωλήσεις περίπου στις 23.000 (η σύγκριση με το έντυπο Wired, «απογοητευτική»: Τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο 130.000 αναγνώστες έσπευσαν στα περίπτερα να αγοράσουν τη χειροπιαστή εκδοχή του πρωτοποριακού περιοδικού).

Το Men’s Health το οποίο την άνοιξη πούλησε 2.800 ψηφιακά του τεύχη, τους μήνες Σεπτέμβρη και Οκτώβρη δεν δελέασε παραπάνω από 2.000 e-αναγνώστες.

Οι εκδότες ευελπιστούν ότι οι αριθμοί του Δεκεμβρίου και του Ιανουαρίου θα είναι πιο ενθαρρυντικοί για το μέλλον των ψηφιακών τους εκδόσεων καθώς περισσότεροι αναγνώστες θα πάρουν στα χέρια τους τις ψηφιακές τους συσκευές. Μπορείτε να πείτε ότι είναι η ευχή τους για τον Νέο Χρόνο…