Η ΑΧΑ επιδιώκει καθημερινά μέσα από κορυφαία προγράμματα και υπηρεσίες να αποτελεί «συνοδοιπόρο» του πελάτη και να «ακούει» τις ανάγκες του. Στο πλαίσιο αυτό, πρωτοπορεί εφαρμόζοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα την πρωτοβουλία TCF (Transparent Customer Feedback), με κυρίαρχο στόχο την ειλικρίνεια και η διαφάνεια.

Συγκεκριμένα, μέσα από ένα σύστημα ανοιχτής αξιολόγησης, οι πελάτες λαμβάνουν ψηφιακή ειδοποίηση με ένα απλό e-mail ή sms, αμέσως μετά την αποζημίωσή τους και μπορούν να μοιραστούν με το ευρύ κοινό την εμπειρία τους, να δώσουν την βαθμολογία τους και να λάβουν απάντηση από εκπροσώπους της εταιρείας για κάθε πιθανό ζήτημα. Τη λειτουργία της υπηρεσίας και την πιστοποίηση των βαθμολογιών έχει αναλάβει η εταιρεία ανατροφοδότησης, eKomi.

Η ΑΧΑ, η κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία με όραμα, ισχυρές αξίες, τεχνογνωσία και εμπειρία, τολμάει και δίνει την ευκαιρία στους πελάτες της να εκφράσουν δημοσίως τη γνώμη τους για τις υπηρεσίες που έλαβαν από εκείνη.

Κύριος στόχος της πρωτοβουλίας αυτής για την ΑΧΑ είναι να δίνει στους πελάτες της τη δυνατότητα να ζουν μια καλύτερη ζωή, μέσα από υπηρεσίες υψηλής ποιότητας που ενισχύουν την αμοιβαία εμπιστοσύνη, μέσω της διαφάνειας και της ειλικρίνειας.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.axa.gr