από metereologos.gr
Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017
 

Νέο «σαφές μήνυμα» Σόιμπλε προς Ελλάδα και Γαλλία εν μέσω εκλογών
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 06/05/2012 15:11Σχόλια (23)
Σε νέα δήλωση, αυτή τη φορά στο περιοδικό «Focus», προχώρησε την Κυριακή ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, τη στιγμή που όλη η Ευρώπη έχει στραμμένα τα βλέμματά της στις εκλογές που διεξάγονται τόσο στη χώρα μας όσο και στη Γαλλία.
€9,2 δισ. έχασαν σε δύο χρόνια  οι εργαζόμενοι
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 05/02/2012 05:45Σχόλια (4)
Δραματική μείωση των μισθών κατά 9,2 δισ. ευρώ καταγράφεται από το 2009 ως τις αρχές του 2012, ενώ εντός του τρέχοντος έτους οι μισθοί αναμένεται να μειωθούν περαιτέρω κατά 7,6% ανά άτομο σε σχέση με το 2011. Τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου Εργασίας καταδεικνύουν τη μείωση των εισοδημάτων των μισθωτών, ενώ προδιαγράφουν τα όσα θα ακολουθήσουν το 2012, χωρίς να υπολογισθούν οι νέες περικοπές που αξιώνει η τρόικα. Τα στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Γ. Κουτρουμάνης μιλώντας στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων, αναφερόμενος ταυτόχρονα στη μείωση των εσόδων των ασφαλιστικών ταμείων λόγω της μείωσης των μισθών.
«Φιλέτο» για τους ξένους η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 05/02/2012 05:45Σχολιάστε
Παιχνίδι για μεγάλους «παίκτες» της διεθνούς αγοράς των εμπορευματικών μεταφορών αποδεικνύεται η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το άνοιγμα της σιδηροδρομικής αγοράς της χώρας μας, καθώς σε λίγους μήνες, όταν θα συνδεθεί το λιμάνι του Ικονίου με το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου, θα τεθούν οι προϋποθέσεις θεαματικής συντόμευσης των θαλάσσιων μεταφορών και αξιοποίησης του πλεονεκτήματος της Ελλάδας, δηλαδή της γεωγραφικής της θέσης στο σταυροδρόμι του εμπορίου.
Διάδρομος στις αγορές της Ευρώπης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 05/02/2012 05:45Σχόλια (1)
Τη χερσαία σύνδεση της Ελλάδας με την καρδιά της Ευρώπης «υπόσχεται» το ευρωπαϊκό σχέδιο των 250 δισ. ευρώ για την αναβάθμιση των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών την περίοδο 2014 - 2020. Το μεγάλο στοίχημα για τη χώρα μας είναι η σύνδεση των θαλασσίων εμπορευματικών μεταφορών από την Ανατολή με την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη μέσω των ελληνικών λιμανιών και των σιδηροδρομικών και οδικών δικτύων της Ελλάδας και των Βαλκανίων.
Τράπεζες ιδιωτικές ή κρατικές;
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 05/02/2012 05:45Σχολιάστε
Σε εκκρεμότητα παραμένει ο τρόπος στήριξης του τραπεζικού συστήματος μέσω του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ), καθώς οι σχετικές διαπραγματεύσεις μεταξύ τρόικας και κυβέρνησης δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί. Πηγές από το υπουργείο Οικονομικών αναφέρουν ότι οι οριστικές αποφάσεις για το συγκεκριμένο ζήτημα «πάνε προς τα πίσω», υπονοώντας πως δεν αναμένεται άμεσα οριστικοποίηση των σχετικών αποφάσεων. Το εγχώριο πολιτικό σύστημα φέρεται να τάσσεται υπέρ της διατήρησης της ισχύουσας νομοθεσίας που προβλέπει τη στήριξη των αδύναμων πιστωτικών ιδρυμάτων με αντάλλαγμα κοινές μετοχές, αφήνοντας με αυτόν τον τρόπο ανοιχτό το ενδεχόμενο κρατικοποίησης των τραπεζών με μεγάλο έλλειμμα κεφαλαίων λόγω του PSI.
1|2|3|4|5|...27