Όταν το 2012, εν μέσω οικονομικής κρίσης, η Green Cola έκανε την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά λίγοι πίστεψαν ότι θα μπορέσει να σταθεί στα ράφια των σούπερ μάρκετ και θα καταφέρει να ανταγωνιστεί πολυεθνικούς κολοσσούς των προϊόντων cola.

Σήμερα, έξι χρόνια μετά, η Green Cola είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα, σύμφωνα με την Endavor και διεισδύει στην πλέον απαιτητική και μεγάλη αγορά της αραβικής χερσονήσου έχοντας στο τιμόνι της έναν οραματιστή επιχειρηματία, τον Περικλή Βενιέρη.

«Με μια θητεία πάνω από 30 χρόνια στον χώρο των αναψυκτικών πάντα με προβλημάτιζε τι θα μπορούσε να φέρει καταναλωτές που μέχρι τώρα δεν κατανάλωναν αναψυκτικά είτε για λόγους υγείας, είτε για λόγους διατροφής κοντά στο να τα δοκιμάσουν. Όνειρό μου ήταν εξ αρχής η δημιουργία μιας νέας κατηγορίας ελληνικού προϊόντος που θα γίνει αποδεκτό από τον καταναλωτή και θα έχει ποιοτικά χαρακτηριστικά και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα» επισημαίνει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ιδρυτής της Green Cola, Περικλής Βενιέρης.

Το επιχειρηματικό πλάνο (business plan) που έχει καταρτίσει η Green Cola, σύμφωνα με τον κ. Βενιέρη, έχει στόχο την ενίσχυση της θέσης της στην εσωτερική αγορά αλλά κυρίως την περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό.

Στην εγχώρια αγορά η Green Cola κατέχει μερίδιο 8,5% στα αναψυκτικά τύπου cola σε μια αγορά που είναι πτωτική κατά 1% με 2% στο εννεάμηνο 2017.

Τα προϊόντα της Green Cola βρίσκονται σε 22 χώρες, είτε μέσω εξαγωγών από την Ελλάδα είτε μέσω παραγωγής στο εξωτερικό από τοπικούς συνεργάτες-βιομηχανίες. Σημειώνεται ότι οι εξαγωγές αποτελούν το 16,6% περίπου του τζίρου της, στα 3 εκατ. ευρώ σε σύνολο τζίρου 18 εκατ. ευρώ.

Πολύ σημαντική εξέλιξη αποτελεί η συμφωνία που υπέγραψε πρόσφατα η εταιρεία Ocean Holding Group για τη δημιουργία εταιρείας η οποία θα αναλάβει την εμπορία και διανομή της Green Cola στη Σαουδική Αραβία και το Μπαχρέιν.