Κόντρα στις πτωτικές τάσεις του κλάδου των αλκοολούχων ποτών η εταιρεία ΑΜΒΥΞ από το 2012 έως το 2016 σημείωσε αύξηση 60% στον κύκλο εργασιών, διπλασίασε το μερίδιο αγοράς της και διεύρυνε κατά 15% τις θέσεις εργασίας απασχολώντας σήμερα 130 εργαζόμενους. Η εταιρεία φέτος συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής.

Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της ΑΜΒΥΞ, κ. Γιάννη Αρτινό: «Το 2016 θα το χαρακτηρίσει κανείς ως έτος εξισορρόπησης. Είναι η πρώτη χρονιά μετά από δέκα χρόνια που η αγορά καταγράφει θετικό πρόσημο. Ωστόσο, η αγορά έχει πολύ μεγάλη φορολογία. Πρόκειται δηλαδή για μια αγορά που έχει συμπιεσμένη κερδοφορία λόγω της υπερβολικής φορολόγησης» ανέφερε ο κ. Αρτινός. Σημειώνεται ότι ο τζίρος της συνολικής αγοράς των αλκοολούχων ποτών εκτιμάται στα 300 εκατ. ευρώ.

Το 2016 αποτέλεσε μια εξίσου δυναμική χρονιά, σύμφωνα με τον κ. Αρτινό, καθώς η ΑΜΒΥΞ κατέγραψε ανάπτυξη τζίρου 40%, συμπεριλαμβάνοντας και την προσθήκη των προϊόντων της Bacardi στο χαρτοφυλάκιο της. Αν δεν συμπεριληφθεί η προσθήκη των προϊόντων της Bacardi η ανάπτυξη του τζίρου ήταν 10%.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις το 2016 ανήλθαν σε 54,5 εκατ. ευρώ (χωρίς φόρους και ΦΠΑ). Το 2017 έχει ξεκινήσει με τον ίδιο ρυθμό, δηλαδή «τρέχει» το τετράμηνο με 45% μαζί με τα προϊόντα της Bacardi, ενώ χωρίς αυτά «τρέχει» με 12%.

«Ο φετινός εορτασμός των 100 χρόνων αποτελεί ίσως το πιο σπουδαίο ορόσημο στην μακρόχρονη ιστορία της εταιρείας μας. Έχοντας αναπτύξει στέρεες βάσεις και σημαντική τεχνογωσία, η ΑΜΒΥΞ παραμένει προσηλωμένη στους 3 πυλώνες ανάπτυξης της; την υγιή ανάπτυξη των προϊόντων της, την δημιουργία υπεραξίας για τους συνεργάτες της και την ενδυνάμωση δεξιοτήτων των ανθρώπων της. Μέσα από αυτές τις δοκιμασμένες στρατηγικές, στοχεύει στα επόμενα 3 χρόνια να είναι η Νο1 εταιρία του κλάδου των ποτών στην Ελλάδα» δήλωσε ο κ. Γιάννης Αρτινός.

Τα τελευταία 10 χρόνια η εταιρεία έχει ενισχύσει την ελληνική οικονομία με 375 εκ. σε άμεσους φόρους, διακινεί 15.000.000 φιάλες κάθε χρόνο και «σερβίρει» 130.000.000 ποτά κάθε χρόνο. Μεταξύ των σημάτων που εμπορεύεται είναι: Moët & Chandon, Dom Perignon, Grant’s, Hendrick’s, Glenfiddich, Bacardi, Stella Artois, Grey Goose,Bombay Sapphire, Serkova, Κτήμα Άλφα, Martini.

Η ιστορία της ΑΜΒΥΞ

Η ιστορία της ΑΜΒΥΞ αρχίζει το 1917 όταν ο Αλβέρτος Ρεβάχ, μαζί με δύο άλλους συνεργάτες, ιδρύουν μία μικρή εμπορική / εισαγωγική εταιρεία στη Θεσσαλονίκη, την τότε πρωτεύουσα του εμπορίου της Ελλάδας. Εισάγουν και εμπορεύονται διάφορα προϊόντα διατροφής καθώς και ποτά και κρασιά από όλη την Ευρώπη.

Ένα αιώνα μετά, η ΑΜΒΥΞ συνεργάζεται πλέον με 20 Οίκους που αντιπροσωπεύουν, παγκοσμίως, ετήσιο τζίρο πάνω από 80 δις και διαχειρίζεται 70 και πλέον διεθνή και ελληνικά brands αλκοολούχων ποτών.

Είναι η μεγαλύτερη αμιγώς ελληνική εταιρεία εισαγωγής και διανομής αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα και η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία διανομής εισαγόμενων αλκοολούχων ποτών κατ’ όγκο.