Οι πωλήσεις του oμίλου καλλυντικών και προϊόντων οικιακής χρήσης Σαράντη κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017 ανήλθαν σε 73,93 εκατ. ευρώ συγκριτικά με 66,21 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016, σημειώνοντας αύξηση κατά 11,66%.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η Ελλάδα, παρουσίασε άνοδο πωλήσεων της τάξης του 16,55% στα 28,32 εκ., απόδοση εντυπωσιακή συγκριτικά με την τάση του δείκτη του λιανικού εμπορίου. Οι ξένες χώρες που αντιπροσωπεύουν 61,7% του συνόλου των πωλήσεων του ομίλου, σημείωσαν άνοδο κατά 8,83% στα 45,61 εκ. από 41,91 εκ. το περυσινό πρώτο τρίμηνο. Ο όμιλος διατηρεί 9 θυγατρικές σε χώρες της Ευρώπης και εξάγει τα προϊόντα του σε πάνω από 35 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Τα Κέρδη Προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 15,21% στα 6,11 εκ. από 5,31 εκ. και το περιθώριο EBIΤDA διαμορφώθηκε στα 8,27% το πρώτο τρίμηνο του 2017 από 8,02% το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο.
Τα κέρδη προ φόρων και τόκων ανήλθαν σε 4,94 εκ. από 4,23 εκ. το πρώτο τρίμηνο του 2016, αυξημένα κατά 16,90% και το περιθώριο ΕΒΙΤ ανήλθε σε 6,68% από 6,38% το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο.
Όπως αναφέρεται, η διοίκηση του Ομίλου είναι αφοσιωμένη στο επενδυτικό της πλάνο το οποίο προσδοκεί να επιφέρει περαιτέρω ανάπτυξη στις στρατηγικές κατηγορίες σε όλες τις χώρες του Ομίλου και να δημιουργήσει πρόσθετη αξία στους μετόχους του (η Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων ενέκρινε την διανομή μερίσματος για την χρήση 2016 ύψους 0,1750 ευρώ ανά μετοχή το οποίο θα πληρωθεί την 16 Μαίου 2017).
Έμφαση δίνεται στην ανανέωση και στον εμπλουτισμό του προϊοντικού χαρτοφυλακίου, καθώς και στο επενδυτικό πλάνο εξαγορών προστιθέμενης αξίας ικανών να επιφέρουν υψηλές αποδόσεις, να διευρύνουν τα περιθώρια κέρδους και να προσφέρουν συνέργειες, ενώ παράλληλα η διοίκηση επικεντρώνεται στην δημιουργία ελεύθερων ταμειακών ροών και την αποτελεσματική διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης.
Η διοίκηση του Ομίλου ατενίζει με αισιοδοξία το 2017, παρά τις όποιες προκλήσεις, καθώς ο Όμιλος έχει ισχυροποιήσει περαιτέρω την θέση του στη αγορά και είναι κατάλληλα τοποθετημένος για περαιτέρω αύξηση των μεριδίων αγοράς του καθώς και για την αξιοποίηση ευκαιριών που θα του προσδώσουν επιπλέον αξία.