O ποιοτικός χρόνος που περνούν μαζί τα μέλη της ελληνικής οικογένειας είναι μόλις 48 λεπτά κατά μέσο όρο την ημέρα, τη στιγμή που οι γονείς θεωρούν ότι ο ποιοτικός χρόνος που περνούν με τα παιδιά τους ανέρχεται σε 3 ώρες όρο ημερησίως. Αυτό το στοιχείο αναδεικνύει έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Focus Bari, για λογαριασμό της Vodafone. Ως πάροχος συνολικών λύσεων επικοινωνίας η Vodafone θέτει στο επίκεντρο των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει την οικογένεια, στοχεύοντας σε έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης των αυξανόμενων αναγκών της.

Βάσει της πανελλαδικής έρευνας σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.050 γονέων με παιδιά έως 18 ετών, το 80% των γονέων θεωρούν ότι ο χρόνος που περνούν όλα τα μέλη μαζί είναι λιγότερος από αυτόν που θα ήθελαν. Είναι εντυπωσιακό ότι ποσοστό 44% των οικογενειών που συμμετείχαν δεν είχαν κάνει καμία κοινή δραστηριότητα την προηγούμενη ημέρα της έρευνας. Όσο για τον χρόνο που περνούν μαζί τα μέλη των οικογενειών, κατά 42% βασική τους δραστηριότητα είναι ένα γεύμα, για το 16% η παρακολούθηση μιας ταινίας ή ενός βίντεο, ακολουθεί το παιχνίδι για το 12% των ερωτώμενων, ενώ το 7% έκαναν περίπατο.
Σύμφωνα με τον διδάκτορα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κ. Κωνσταντίνο Σιώμο, πρόεδρο της Ελληνικής Εταιρίας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο, «ποιοτικός χρόνος είναι αυτός κατά τον οποίο οι γονείς μαζί με τα παιδιά τους μοιράζονται εμπειρίες, κάνουν δραστηριότητες όλοι μαζί σαν οικογένεια που αποτελούν πηγή ικανοποίησης για τα παιδιά και συμβάλλουν στην εξέλιξή τους και στην ολόπλευρη ανάπτυξή τους σε όλους τους τομείς, γνωσιολογικό, ψυχοκινητικό και συναισθηματικό».
«Σημαντικότερο ρόλο παίζει η ποιότητα του χρόνου που θα αφιερώσουμε σε ένα παιδί. Αυτό πρακτικά μπορεί να σημαίνει να απενεργοποιείς το τηλέφωνο όταν τρώτε όλοι μαζί σαν οικογένεια, όταν διαβάζεις ένα παραμύθι μαζί του, να το ακούς πραγματικά, να του επιτρέπεις να συμμετέχει ενεργά σε θέματα που το απασχολούν, ώστε να ακούγονται οι σκέψεις, τα συναισθήματα και οι ανησυχίες του, να του παρέχεις ένα περιβάλλον ασφάλειας και εμπιστοσύνης» διευκρίνισε σήμερα, Δευτέρα, ο κ. Σιώμος, στη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσίασης των αποτελεσμάτων της έρευνας.

Η Vodafone μέσα από τη νέα, ανατρεπτική καμπάνια για την οικογένεια δίνει ένα σημαντικό μήνυμα και γίνεται σύμμαχός της. «Ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή με τους καταναλωτές μας και τις ανάγκες τους. Αυτό που ανακαλύψαμε και επιβεβαιώνεται μέσα από την έρευνα είναι η έλλειψη ποιοτικού χρόνου με την οικογένεια και έτσι δημιουργήθηκε το ερώτημα πώς μπορούμε να υποστηρίξουμε την ανάγκη αυτή από την πλευρά μας. Χρειάζεται μια αλλαγή στάσης, μια διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων. Έτσι στο πλαίσιο της νέας μας στρατηγικής, εστιάζουμε γύρω από την οικογένεια και τις δραστηριότητές της, και προσαρμόζουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στις νέες ανάγκες που δημιουργούνται, όπως η ανάγκη για ποιοτικό χρόνο», εξήγησε ο κ. Αχιλλέας Κανάρης, διευθυντής Καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας.
Σε αυτή τη λογική η εταιρεία συνέθεσε μια νέα κατηγορία προϊόντων και υπηρεσιών, τη Vodafone Family, η οποία περιλαμβάνει τα οικογενειακά προγράμματα Vodafone Family One που καλύπτουν συνολικά τις επικοινωνιακές ανάγκες όλων των μελών σε ομιλία, διαδίκτυο και ψυχαγωγία. Παράλληλα, παρέχουν στην οικογένεια τη δυνατότητα να μοιράζεται έως και 4GB internet στο κινητό, αλλά και να θέτουν προσωπικό όριο στη χρήση MB κάθε μέλους, με ειδοποίηση όταν ένα μέλος φτάσει στο 80% της χρήσης του.
Επίσης, το εμπλουτισμένο πρόγραμμα προνομίων Vodafone Thank you, το οποίο ισχύει για όλο το πελατολόγιο της Vodafone, δίνει τη δυνατότητα στην οικογένεια να απολαμβάνει δραστηριότητες και εμπειρίες, αλλά και να επωφελείται σημαντικά μειώνοντας τα καθημερινά της έξοδα. Μέσα στη νέα σύνθεση του προγράμματος, υπάρχουν αποκλειστικά προνόμια και συνεργασίες για τις οικογένειες, που αφορούν πέντε άξονες: σούπερ μάρκετ, γενικές αγορές, διασκέδαση, εστίαση, μετακινήσεις.
Εκτιμώντας το όφελος που μπορεί να έχει μια μέση οικογένεια αξιοποιώντας το πρόγραμμα προνομίων, σε μηνιαία βάση αυτό ανέρχεται σε 70 ευρώ, όταν το μέσο κόστος της επικοινωνίας (τηλέφωνο, διαδίκτυο, τηλεόραση) για μια οικογένεια φτάνει τα 71 ευρώ το μήνα για μια τετραμελή οικογένεια.