Η γαλακτοβιομηχανία Κρι-Κρι στο 10μηνο του 2016 αύξησε τις πωλήσεις της στην ελληνική αγορά στις κατηγορίες γιαουρτιού και παγωτού κατά +11% και +15% αντίστοιχα Στις δε διεθνείς αγορές, η Κρι Κρι σημείωσε ανάπτυξη των εξαγωγών της προς τις χώρες τις Δ. Ευρώπης με αύξηση στις εξαγωγές γιαουρτιού +39% (στο 6μηνο του 2016).
Τα παραπάνω στοιχεία παρουσιάστηκαν στην Ενωση Θεσμκών Επενδυτών από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Κρι –Κρι κ. Παναγιώτη Τσινάβο.
Σύμφωνα με τον κ. Τσινάβο, η Κρι Κρι κατάφερε να αντισταθμίσει επιτυχώς την απώλεια πωλήσεων στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που επέφεραν οι δυσμενείς εξελίξεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο στην Ελλάδα.
Οι στρατηγικές επιλογές της εταιρείας για το 2016 εστίασαν στην ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική, στην περαιτέρω ανάπτυξη των εξαγωγών και στο λανσάρισμα νέων καινοτόμων προϊόντων. Αναφορικά με τα τελευταία, σημειώθηκε η εντυπωσιακή πορεία της νέας σειράς γιαουρτιών Super Spoon, τα οποία κέρδισαν μερίδιο αγοράς 18% στην κατηγορία των λειτουργικών γιαουρτιών στην Ελλάδα σε μόλις 6 μήνες από το λανσάρισμά τους.
Επίσης, όπως έγινε γνωστό, η Κρι Κρι για την υποστήριξη του πλάνου ανάπτυξής της, έχει ήδη ξεκινήσει την υλοποίηση ενός νέου επενδυτικού προγράμματος αξίας 10 εκ. ευρώ με στόχο την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας και της δυνατότητας παραγωγής νέων προϊόντων.