Οι ενέργειες υποστήριξης των προϊόντων, η συνεχής ανανέωση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου καθώς και οι νέες προσθήκες στο χαρτοφυλάκιο, συνέβαλαν στην αύξηση των μεγεθών του ομίλου καλλυντικών και ειδών οικιακής χρήσης Σαράντη το εννεάμηνο του 2016 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις του oμίλου κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2016 ανήλθαν σε 239,92 εκατ. ευρώ συγκριτικά με 200,17 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2015, σημειώνοντας αύξηση κατά 19,86%.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, εξαιρώντας τις πρόσφατες εξαγορές, επιτεύχθηκε και πάλι άνοδος πωλήσεων ύψους 12,85% συγκριτικά με το εννεάμηνο του 2015.
Η Ελλάδα, παρουσίασε άνοδο πωλήσεων της τάξης του 16,88% στα 89,88 εκ., απόδοση εντυπωσιακή συγκριτικά με την τάση του δείκτη του λιανικού εμπορίου.
Οι χώρες του εξωτερικού που αντιπροσωπεύουν 62,54% του συνόλου των πωλήσεων του ομίλου, σημείωσαν άνοδο τζίρου κατά 21,72% στα 150,04 εκ. από 123,27 εκ. το αντίστοιχο περυσινό εννεάμηνο.
Τα Κέρδη Προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 37,61% στα 25,44 εκ. από 18,49 εκ. και το περιθώριο EBIΤDA διαμορφώθηκε στα 10,60% από 9,23% το εννεάμηνο του 2015.
Τα Κέρδη Προ Φόρων και Τόκων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε 22,20 εκ. από 15,66 εκ. το εννεάμηνο του 2015, αυξημένα κατά 41,76% και το περιθώριο ΕΒΙΤ ανήλθε σε 9,25% από 7,82% την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας: «η διοίκηση θα συνεχίσει να εκτελεί το μακροπρόθεσμο στρατηγικό της πλάνο, το οποίο συνίσταται τόσο στην ανανέωση και στον εμπλουτισμό του προϊοντικού χαρτοφυλακίου σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται, όσο και στην αναζήτηση εξαγορών ικανών να επιφέρουν προστιθέμενη αξία, υψηλές αποδόσεις, να διευρύνουν τα περιθώρια κέρδους και να προσφέρουν συνέργειες».
Δεδομένης της μέχρι στιγμής θετικής πορείας, η διοίκηση του ομίλου διατηρεί τις εκτιμήσεις της για αύξηση πωλήσεων κατά 11,2% και καθαρών κερδών κατά 15% στο σύνολο του έτους.