Η πληρότητα ρεκόρ που προήλθε κυρίως από τον εισερχόμενο τουρισμό στην ελληνική και ισπανική αγορά οδηγεί και σε αναθεώρηση προβλέψεων κερδών για το οικονομικό έτος που λήγει 30 Σεπτεμβρίου 2015 της Easyjet.
Η πληρότητα για τον Αύγουστο 2015 ανήλθε σε 94,4%, ύψος ρεκόρ για οποιοδήποτε μήνα της easyJet. Ο αριθμός επιβατών έφθασε τα 7.06 εκ., που αποτελεί ρεκόρ για το Group και αποτελεί το δεύτερο διαδοχικό μήνα που ξεπερνά το φράγμα των 7 εκ. επιβατών.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η easyJet παρουσιάζει καλύτερη απόδοση εσόδων από τα αναμενόμενα για τον Αύγουστο όπως επίσης και για την πρόβλεψη του Σεπτεμβρίου, που οφείλεται σε διαρκείς on -line προσφορές, αύξηση της πληρότητας σε όλο το δίκτυο μικρών αποστάσεων που καλύπτει η εταιρία το οποίο ανήλθε σε περίπου 6% και την ισχυρή θέση που κατείχε σε θερινούς προορισμούς από το Ην.Βασίλειο όπως ήδη αναφέρθηκε.
Η ισχυρή απόδοση των εσόδων, υπερκέρασε τους επιβαρυντικούς παράγοντες κόστους που αντιμετώπισε στη διάρκεια της χρονιάς η εταιρία, όπως οι μεγαλύτερες του αναμενομένου διαταραχές στο πρόγραμμα πτήσεων σε όλο το δίκτυο της ειδικά τον Απριλίο, η επίδραση από τις δύο πυρκαγιές στο αεροδρόμιο Fiumicino της Ρώμης, ο συμβιβασμός που επιτεύχθηκε με το Eurocontrol ύψους 8 εκ € και άλλα κόστη που σχετίζονται με τους υψηλότερους δείκτες πληρότητας. Οι διακυμάνσεις στο εύρος του κόστους καυσίμου και των συναλλαγματικών ισοτιμιών παρέμειναν στα προβλεπόμενα επίπεδα. Συνεπώς τα προ φόρων κέρδη για το σύνολο της χρήσης εως 30 Σεπτεμβρίου 2015, αναθεωρήθηκε προς τα άνω με εύρος προβλεπομένων κερδών μεταξύ £675 εκ. εως £700 εκ έναντι 620 εκ.εως £660 εκ. της αρχικής πρόβλεψης.
Η κυρία Carolyn McCall, Chief Executive της easyJet , σχολίασε σχετικά ότι «Τα στοιχεία αυτά αποδεικνύουν τη δύναμη της easyJet –με την ισχυρή προσήλωση της στις ανάγκες των πελατών και τον επιτυχημένο συνδυασμό προορισμών του δικτύου της προς κύρια Ευρωπαϊκά αεροδρόμια με τις προσιτές τιμές, τη φιλική εξυπηρέτηση και τις σημαντικές ψηφιακές καινοτομίες.

Με βάση αυτά τα δεδομένα, η easyJet ήταν πολύ καλά προετοιμασμένη να ανταποκριθεί στην ζήτηση του τελευταίου μέρους της θερινής περιόδου, από επιβάτες του Ην. Βασιλείου προς σημαντικούς θερινούς προορισμούς στην Ευρώπη, γεγονός που επέτρεψε στην εταιρία να επιτύχει νέα ρεκόρ εσόδων και κερδών».