Νέο πρόσωπο αποκτά η WIND στη λιανική αγορά, παρουσιάζοντας στους καταναλωτές τα νέα της καταστήματα που χαρακτηρίζονται από υψηλή τεχνολογία και διαδραστικότητα. Για την ανανέωση της αλυσίδας καταστημάτων της WIND, η εταιρεία θα επενδύσει περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ για τα νέα της καταστήματα έως το τέλος του 2015.
Ο κ. Κώστας Τσαγκανός, γενικός εμπορικός διευθυντής της WIND Ελλάς δήλωσε «Με τα νέα μας καταστήματα στην ουσία ξανα-συστήνουμε τη WIND στη λιανική αγορά. Οι θετικές αλλαγές που έχουμε κάνει ως εταιρεία, ως δίκτυο, ως brand, η δυναμική που έχουμε, αποτυπώνεται πλέον και στα καταστήματά μας. Πρόκειται για μια συνολικά νέα προσέγγιση στη λιανική αγορά. Αλλάζουμε τελείως την εμπειρία που είχε ο πελάτης και δημιουργούμε ένα κατάστημα ψηφιακό, καινοτομικό, μοναδικό στην ελληνική αγορά, που είναι όμως ιδιαίτερα ανθρώπινο και φιλικό».

Σύμφωνα με το στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας, ήδη μέσα στο Σεπτέμβριο θα λειτουργούν 12 ανανεωμένα καταστήματα WIND σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις, ενώ έως το τέλος του 2014 θα λειτουργήσουν συνολικά 40 νέα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
«Η επένδυση που κάνουμε για τα νέα μας καταστήματα θα τονώσει την αγορά και παράλληλα θα δώσει στον έλληνα καταναλωτή μία εμπειρία διεθνούς επιπέδου» επεσήμανε ο κ. Τσαγκανός. «Δημιουργήσαμε ένα τελείως νέο μοντέλο καταστήματος που δεν είναι απλώς σημείο πώλησης, είναι ένας χώρος για να εξοικειωθεί ακόμη περισσότερο ο Έλληνας με τις τεχνολογίες της επικοινωνίας ώστε να κάνει καλύτερη την καθημερινότητά του».