Οι πωλήσεις της ΟΠΑΠ στο α’ εξάμηνο 2014 αυξήθηκαν κατά 9,7%, φθάνοντας τα 1,912 δισ. ευρώ έναντι 1,744 δις. ευρώ στο α’ εξάμηνο 2013. Οι πωλήσεις στο β’ τρίμηνο 2014 αυξήθηκαν κατά 8,3% στα 947,3 εκ. ευρώ έναντι 874,9 εκ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο 2013, παρά τη συνεχιζόμενη εγχώρια ύφεση (ΑΕΠ β’ τριμήνου 2014 μειωμένο κατά 0,2%) στηριζόμενες στις συνεχιζόμενες ενέργειες αναζωογόνησης του Στοιχήματος και τη θετική συμβολή του Παγκοσμίου Κυπέλλου.
Τα καθαρά κέρδη στο α’ εξάμηνο 2014 ανήλθαν στα 65,4 εκ. ευρώ, μειωμένα κατά 2,8% έναντι 67,3 εκ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο 2013. Τα καθαρά κέρδη στο β’ τρίμηνο 2014 διαμορφώθηκαν στα 15,7 εκ. ευρώ έναντι 28,4 εκ. ευρώ στο 2013, κυρίως λόγω πρόσθετων φόρων 21,6 εκ. ευρώ που απορρέουν από την ολοκλήρωση του φορολογικού ελέγχου χρήσης 2010. Τα καθαρά κέρδη β’ τριμήνου 2014 προσαρμοσμένα για την έκτακτη φορολογία και άλλες εφάπαξ δαπάνες, διαμορφώνονται στα 44,2 εκ. ευρώ σημαντικά αυξημένα κατά 55,7% σε ετήσια βάση.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του α’ εξαμήνου 2014, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΠΑΠ ΑΕ κ. Kamil Ziegler, αναφέρει ότι:
«Το β’ τρίμηνο 2014, η ΟΠΑΠ συνέχισε την εμφανή ανοδική της πορεία, που ξεκίνησε ήδη στα τέλη του 2013. Πέρα από τη σημαντική βελτίωση των επιδόσεων των υφιστάμενων παιχνιδιών μας για 3ο συναπτό τρίμηνο, το β’ τρίμηνο 2014 σηματοδότησε την έναρξη λειτουργίας σημαντικών νέων δραστηριοτήτων, όπως τα ξυστά λαχεία, τα οποία ξεπέρασαν τις προσδοκίες της αγοράς και έχουν γίνει δεκτά με ενθουσιασμό από το κοινό.

Παράλληλα, η αναδιάρθρωση της εταιρίας συνεχίζεται σύμφωνα με τους στόχους. Η διακριτή στα οικονομικά μεγέθη βελτιστοποίηση του λειτουργικού κόστους προέκυψε ως αποτέλεσμα της επαναδιαπραγμάτευσης σημαντικών συμβάσεων σε όλο το φάσμα λειτουργίας της εταιρίας. Θεωρούμε ότι η συνεχιζόμενη αύξηση της αποδοτικότητας θα επιφέρει επιπλέον οφέλη, γεγονός που δημιουργεί αισιοδοξία για την επίτευξη των στόχων τόσο για το 2014 όσο και για τα επόμενα έτη».