Τα διαδικτυακά ψώνια κερδίζουν συνεχώς έδαφος, καθώς το ευρυζωνικό Ιnternet και οι υπηρεσίες του διεισδύουν στα νοικοκυριά. Ετσι, σήμερα το 20% των χρηστών του Διαδικτύου ψωνίζουν online, ποσοστό αρκετά σεβαστό αν αναλογιστούμε ότι πριν από μερικά χρόνια το μέγεθος αυτό δεν ήταν καν μετρήσιμο. Το άνοιγμα αλλά και η επιτυχία των ηλεκτρονικών καταστημάτων στη χώρα μας έδωσαν το έναυσμα σε δύο νέους επιχειρηματίες να εφαρμόσουν μια νέα πρωτοποριακή διαδικτυακή υπηρεσία.

Ο κ. Κ. Οργανόπουλος και ο κ. Εμμ. Κουφάκης, δύο φίλοι και συνεργάτες αναρωτήθηκαν τι θα γινόταν αν, αντί για αναζήτηση αγαθών με τα λεφτά που διαθέτει ο χρήσης, δημοπρατούσε τα χρήματά του online και όσοι ενδιαφέρονταν για αυτά πόνταραν με αγαθά προκειμένου να τα εισπράξουν.

Με λίγα λόγια, πρόκειται για μια ανάποδη διαδικασία πλειστηριασμού, στην οποία δεν ξέρεις τι θα σου προτείνουν να αγοράσεις και η αξία είναι υποκειμενική. Ετσι γεννήθηκε πριν από περίπου δύο χρόνια η υπηρεσία CoinΜad. Μια δωρεάν online υπηρεσία, χωρίς προμήθεια, χωρίς διαφημίσεις, που με βάση αυτή την κεντρική ιδέα έχει στήσει τη δική της εναλλακτική θεωρία για τα ιδανικά online ψώνια.

Πλέον δίνει την ευκαιρία στους χρήστες που εισάγουν εικονικά ποσά να κάνουν μια σειρά από επιλογές για το τι είδους προσφορές θα δεχθούν ή να το αφήσουν εντελώς στην τύχη και να δεχθούν ως και 100 προσφορές ανά ποσό από απλούς χρήστες, αλλά και online καταστήματα.

Οπως εξηγούν μιλώντας στο «Βήμα» οι εμπνευστές της υπηρεσίας, «η βασική διαφορά που προσφέρει το coinmad.com, σε σχέση με τα ήδη υπάρχοντα sites αγοραπωλησιών, είναι ότι μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε τις συναλλαγές μας με έναν ανάποδο τρόπο.Τι είναι αυτό που κάνουμε σήμερα αν θέλουμε να αγοράσουμε κάτι; Ψάχνουμε σε ένα ή περισσότερα websites,ώστε να δούμε ποια είναι η καλύτερη τιμή για αυτό ή- ακόμη δυσκολότερα- το ψάχνουμε πηγαίνοντας στα καταστήματα της περιοχής μας. Κάνουμελοιπόνόλον αυτόν τον κόπο, πολλές φορές χωρίς αποτέλεσμα. Αυτό έρχεται να αλλάξει το CoinΜad.

Ολοι έχουμε ανά πάσα στιγμή κάποιο ποσό διαθέσιμο, χωρίς να έχει σημασία πόσο μεγάλο είναι αυτό και χωρίς απαραίτητα να γνωρίζουμε τι θέλουμε να αγοράσουμε.Ισως,λοιπόν,αν το “φωνάξουμε δυνατά” στον κόσμο,κάποιο κατάστημα ή ιδιώτης να θέλει να αποσπάσει αυτά τα χρήματα από εμάςκάνοντάς μας προσφορές σε αντικείμενα. Αυτό κάνει στην ουσία η υπηρεσία “Ρίξε Κέρμα” του site». Οπως εξηγούν οι κκ. Οργανόπουλος και Κουφάκης, η εισαγωγή ενός ποσού στην υπηρεσία αυτή βάζει όλους τους πωλητές σε εγρήγορση για το πώς θα κερδίσουν το ποσό που ο καταθέτης έκανε γνωστό ότι διαθέτει. Με λίγα λόγια, τα καταστήματα κυνηγούν τον καταναλωτή και όχι οι καταναλωτές αυτά και τις προσφορές τους.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ