από metereologos.gr
Πέμπτη 16 Αυγούστου 2018
 
 

Το ελληνικό Amazon στήνουν τα Public

Ηδη 47 εταιρείες έχουν συμφωνήσει και θα προσφέρουν τα προϊόντα τους μέσω της ιστοσελίδας public.gr
Το ελληνικό Amazon στήνουν τα Public
Τα Public φιλοδοξούν να μετασχηματίσουν την ιστοσελίδα τους σε ένα online mall που θα φιλοξενεί μικρά και μεγάλα καταστήματα
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Το ελληνικό Amazon.com στήνει η αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας Public φιλοδοξώντας να μετασχηματίσει την ιστοσελίδα public.gr σε ένα online mall που θα φιλοξενεί μικρά και μεγάλα καταστήματα.
Η σύλληψη είναι απλή: η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα αναπτύσσεται με γεωμετρική πρόοδο. Η αξία του e-commerce σε προϊόντα και υπηρεσίες προσέγγισε τα 4,5 δισ. ευρώ το 2017 με 3 εκατ. Ελληνες (32% του πληθυσμού) να προτιμούν αυτό το κανάλι για τις αγορές τους.

Στην αγορά αυτή το αποτύπωμα των Public είναι ισχυρό, αφού ετησίως το public.gr δέχεται 41 εκατ. επισκέπτες και η εταιρεία πραγματοποιεί ηλεκτρονικά το 20% των πωλήσεών της.

Στηριζόμενη σε αυτή την «προίκα» και σε συνεργασία με τη διεθνή εταιρεία Mirakl, που έχει αναπτύξει ιδιαίτερη τεχνολογία στο e-commerce, η Public προχωρεί στη δημιουργία του πρώτου ελληνικού marketplace δίνοντας τη δυνατότητα σε έλληνες επιχειρηματίες να βάλουν τα προϊόντα τους στην πλατφόρμα της Public. Με τον τρόπο αυτόν θα εκμεταλλευτούν τις επενδύσεις της Public τα τελευταία χρόνια σε αυτόν τον τομέα που αθροιστικά ξεπερνούν τα 3 εκατ. ευρώ αλλά και τους 41 εκατ. επισκέπτες της αλυσίδας.

Στο φιλόδοξο αυτό project, τον μετασχηματισμό δηλαδή του public.gr σε ένα online mall που θα φιλοξενεί μικρά και μεγάλα καταστήματα, έχουν ανταποκριθεί ήδη 47 εταιρείες, εκ των οποίων οι 20 είναι ήδη πάνω στην πλατφόρμα. Τα νέα προϊόντα και οι κατηγορίες αφορούν μεταξύ άλλων βρεφικά είδη, είδη σπιτιού και Smart Living, γυμναστικής και sports, προσωπικής φροντίδας, χόμπι και ελεύθερου χρόνου, αυτοκινήτου και μηχανής, ταξιδιού και εποχικά.

«Στόχος μας είναι να μη φεύγει τζίρος στο εξωτερικό» αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος των Public κ. Χρήστος Καλογεράκης και εξηγεί: «Αυτή τη στιγμή, ένα σημαντικό μέρος των αγορών που πραγματοποιούν οι Ελληνες γίνεται από sites του εξωτερικού, ενώ μπορεί κανείς να βρει τα ίδια και καλύτερα προϊόντα από εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Παράλληλα, μέσα από αυτές τις συνεργασίες, τη δημιουργία δηλαδή shop in a shop στο pubic.gr δημιουργείται ένας τεράστιος κόσμος online επιλογών για τους πελάτες μας». Σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη, ιδιαίτερο βάρος θα δοθεί στην ποιότητα, χωρίς να αγνοηθεί το γεγονός ότι οι πελάτες που αγοράζουν ηλεκτρονικά τα αγαθά που επιθυμούν στην πλειοψηφία τους παρακινούνται από τις χαμηλές τιμές.
«Στο εμπόριο πλέον κυριαρχούν οι προσφορές. Σαφώς και δεν θα είμαστε ακριβοί. Δεν θα μπούμε όμως σε μια διαδικασία να χτυπήσουμε τις τιμές. Θέλουμε να είμαστε ποιοτικοί και σε αυτό συμφωνούμε με τις εταιρείες που ήδη επέλεξαν να τοποθετήσουν τα προϊόντα τους στην πλατφόρμα μας» διευκρίνισε ο κ. Καλογεράκης.

Οι πρώτες συνεργασίες αφορούν μεταξύ άλλων εταιρείες όπως οι: Baby City, Blue Green, GRC TECH, Just Baby, Kiddo, Kidscom, Koolfly, Lapin House, Medisana, Mother Vision, Munchkin, One of One, Outdoor Market, Peramax, Power Force, Safe Bebe, Terramare, Tsirikos, Unigreen, Visual Store, Zakcret Sports, Zeus, Δημητριάδης.
Σημαντικά κριτήρια για την ένταξη ενός καταστήματος στην πλατφόρμα Marketplace του public.gr αποτελούν η προϊοντική κατηγορία, η ταχύτητα εξυπηρέτησης πελατών, η συσκευασία αποστολής, η έγκαιρη αποστολή με βάση το time promise κ.ά. Για τη δημιουργία shop in a shop μέσα στο public.gr οι εταιρείες θα πληρώνουν 39 ευρώ τον μήνα, ανεξαρτήτως μεγέθους των εταιρειών αλλά και του τζίρου που θα κάνουν μέσω της πλατφόρμας του Public. Η αμοιβή του Public θα είναι ένα ποσοστό 10%-12% επί των πωλήσεων, ανάλογα με την κατηγορία προϊόντων. Οι παραγγελίες θα διεκπεραιώνονται από το public.gr χωρίς ανακατεύθυνση στο ηλεκτρονικό κατάστημα της συνεργαζόμενης επιχείρησης. Οι τιμές και το κόστος αποστολής καθορίζονται από την κάθε συνεργαζόμενη επιχείρηση. Οι πληρωμές θα γίνονται μέσω του public.gr.

Την πρωτοβουλία χαιρέτισαν ο πρόεδρος του GRECA (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου) κ. Φώτης Αντωνόπουλος αλλά και ο κ. Σταύρος Καφούνης, πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών. Και οι δύο υποστήριξαν ότι ένας τέτοιος μηχανισμός έλειπε από την αγορά και εκτίμησαν ότι θα αποτελέσει για τις εταιρείες που θα συμμετάσχουν στην πλατφόρμα μια καλή ευκαιρία για αυτές και για τους πελάτες τους.


ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Οικονομία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
-